امضاي تفاهم‌نامه همکاري راه‌آهن با اسپورتينگ
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

امضاي تفاهم‌نامه همکاري راه‌آهن با اسپورتينگ


رييس آکادمي باشگاه راه آهن از امضاي تفاهم‌نامه همکاري با اسپورتينگ ليسبون پرتغال خبر داد.


مديران باشگاه راه آهن هفته گذشته براي بازديد از باشگاه‌هاي اسپانيايي و پرتغالي به اين کشورها رفتند و با حضور در باشگاه‌هاي بارسلونا، اسپانيول، اسپورتينگ ليسبون و بنفيکا مذاکراتي هم در زمينه فوتبال پايه انجام دادند.

به گزارش ايسنا ، محمود کلهر، رييس آکادمي باشگاه راه آهن در اين رابطه توضيح داد: امکانات سخت افزاري و نرم افزاري باشگاه‌هاي اسپانيايي و پرتغالي فوق‌العاده است اما متاسفانه فوتبال ايران در اين دو بخش دچار مشکل ريشه‌اي است. باشگاهي مثل اسپورتينگ ليسبون بالغ بر 250 هزار متر زمين در اختيار دارد که در آن هشت زمين تمرين براي پايه و دو زمين براي بزرگسالان است. بازيکنان زيادي هم از اين آکادمي به تيم اصلي ليسبون راه پيدا کردند. مثل ناني و رونالدو. بخش بازاريابي براي آن‌ها خيلي مهم است و درآمدزايي زيادي از ترانسفر بازيکن دارند.

وي ادامه داد: ما با اين حال به بازيکنان خودمان در ايران اميدواريم و حتي آن‌ها را بهتر از پرتغالي‌ها مي‌دانيم. اما چهار عامل مهم را براي رسيدن به هدف خواهيم داشت. اولي مديريت قوي است که خوشبختانه در راه آهن مستقر است. دومي کادر فني قوي که از بهترين‌ها استفاده مي‌کنيم. سومي ارتباط خوب با رسانه‌ها و مردم است و چهارمي که مهم‌تر از بقيه خواهد بود، آکادمي باشگاه است.

رييس آکادمي راه آهن گفت: ما در بازديد از چهار باشگاه بفنيکا، ليسبون، بارسلونا و اسپانيول پي برديم که 50 تا 60 درصد بازيکنان تيم اصلي‌شان از آکادمي‌هاي خودشان است. بنابراين ما نيز با ارتباط خويي که با اين باشگاه‌ها برقرار مي‌کنيم از دانش آن‌ها استفاده خواهيم کرد و شک نداريم که در دو سال آينده در زمينه بازيکن سازي خودکفا مي‌شويم.

کلهر همچنين با اشاره به اينکه راه آهن با اين چهار باشگاه اروپايي تفاهم‌نامه همکاري امضا خواهد کرد گفت: هدف ما اين است که فوتبال پايه راه آهن را با کيفيت آن‌ها مطابقت دهيم. از همين رو تفاهم‌نامه‌اي را مديريت باشگاه تنظيم کرده که قرار است با باشگاه اسپورتينگ امضا شود. ما براي ساختن کمپ، استعداديابي و ترانسفر بازيکن از اين باشگاه سرويس مي‌گيريم. استعدادياب‌هاي اين باشگاه به تهران مي‌آيند و ما هم تعدادي از بازيکنان را به پرتغال مي‌فرستيم تا در کمپ‌هاي حرفه‌اي ليسبون آموزش ببينند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!