طالب لو به راه اهن دین داشتم!
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

طالب‌لو: به راه‌آهن دين داشتم                                   

 

ملي‌پوش سابق فوتبال که بعد از رهايي از بند مصدوميت به راه‌آهن پيوسته، هدفش کسب سهميه آسيايي با اين تيم است.

 

وحيد طالب‌لو درباره روندي که براي پشت سر گذاشتن مصدوميت طي کرد، توضيح داد: من يک فصل فوتبالي کامل مصدوم بودم و در اين مدت سعي کردم ضعف‌هايي که گفته مي‌شد را برطرف کنم. يکسري از اين ضعف‌ها بدني بود که با انجام تمرين زير نظر بدنساز اختصاصي برطرف شد. سپس در کلاس مربيگري سطح C آسيا شرکت کردم،‌چون مي دانستم از لحاظ علم فوتبال هم بايد پيشرفت کنم. شرايطش هم مهيا بود و وقت کافي براي اين کار را داشتم.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: در زمان مصدوميتم از فدراسيون فوتبال تماس گرفتند و پيشنهاد همکاري با تيم ملي زير 14 سال ايران شد. من هم با کمال ميل قبول کردم و تيم توانست با توجه به ميزباني مشهد در گروهش اول شده و به مرحله پاياني صعود کند. بعد از اين مسابقات هم با پيشنهاد آقاي دايي به راه‌آهن رفتم و زير نظر غلامپور تمرين کردم.

طالب‌لو همچنين درباره پيوستنش به راه‌آهن در فصل جديد،‌ اظهار کرد: يکسري موضوعات برايم ارزش بيشتري دارد. دوره اي که مصدوم بودم مربياني مثل ويسي و ابراهيم زاده به من لطف زيادي داشتند و در تيم شان تمرين مي‌کردم تا از فوتبال دور نشوم. اين باعث دلگرمي‌ام بود. به هر حال من ديني هم به راه‌آهن داشتم،‌ چون چند ماه در کنارشان بوده ام، با آمدن ابراهيم زاده هم انگيزه مضاعفي پيدا کردم تا در اين تيم بمانم. از طرفي کار کردن با مربي‌اي مثل آقاي بشرزاد برايم مهم بود. بنابراين با نظر کادر فني و نظر مساعد ابراهيم زاده با راه‌آهن قرارداد بستم.

وحيد طالب‌لو در حالي به راه‌آهن پيوسته که حامد فلاح زاده، نيز با اين تيم قرارداد بسته و با توجه به اين که ابراهيم زاده به اين دروازه‌بان اعتقاد بسيار دارد، احتمال بازي نکردن طالب‌لو است.

طالب‌لو در اين باره تاکيد کرد: من تمام تلاشم را مي‌کنم تا نظر کادر فني را به خودم جلب کنم، اما دروازه‌بان‌هاي ديگر هم شرايط خوبي دارند و در پايان نظر کادر فني همه چيز را مشخص مي‌کند.

دروازه‌بان راه‌آهن همچنين در پاسخ به اين پرسش که آيا بستن بازوبند کاپيتاني به او پيشنهاد شده است، گفت: باشگاه راجع به اين موضوع تصميم گرفته است و بازيکناني مثل پاشايي و زارعي کاپيتان‌هاي تيم هستند.

طالب‌لو در ادامه با بيان اين که نظر دادن درباره مدعيان ليگ هنوز زود است به ايسنا گفت: بايد وارد بازي‌ها شويم تا مدعيان خودشان را معرفي کنند. به هر حال بيشتر تيم‌ها تغيير و تحول زيادي داشته‌اند و نمي‌توان پيش‌بيني در موردي آينده‌شان کرد. اما هدف راه‌آهن مشخص است. ما تمام تلاشمان را مي‌کنيم تا به سهميه آسيايي برسيم. کل مجموعه هم يک دست و يک دل براي به دست آوردن‌اش تلاش مي‌کنند .

طالب‌لو در پايان در پاسخ به اين سوال که آيا دوست داشت بعد از رهايي از بند مصدوميت، فوتبالش را در استقلال شروع کند، عنوان کرد: من فقط بايد راجع به تيم خودم صحبت کنم و به صلاح نيست درباره استقلال حرف بزنم. چون نه شرايط اين تيم را مي‌دانم و نه دوست دارم درباره‌اش صحبت کنم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!