دقيقي: هدفم سربلندي تراکتورسازي است
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

دقيقي: هدفم سربلندي تراکتورسازي است


با حمايت هواداران پرشورمان کادوي شکست دادن پرسپوليس را تقديمشان خواهيم کرد.


مهاجم تيم فوتبال تراکتور سازي گفت: امسال تيم بسيار خوبي داريم و با پيروزي مقابل پرسپوليس به محکم و با انگيزه قدم نخست را به سوي قهرماني خواهيم برداشت.

به گزارش گل ، سعيد دقيقي گفت: تمرينات بسيار خوبي را شروع کرديم و براي بازي با پرسپوليس آمادگي کامل داريم و انشاا... با کمک خدا و حمايت هواداران بتوانيم سربلند بازي را به پايان برسانيم.

مهاجم تيم فوتبال تراکتورسازي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه پيش بيني مي کني چه تعداد هوادار تراکتورسازي به استاديوم بيايد بيان داشت: هميشه وقتي من بازي هاي تراکتورسازي را در استاديوم آزادي مي ديدم حضور پرشمار آذري زبان ها برايم بسيار جالب بود و هيچوقت در تهران ميهمان محسوب نمي شدند.

وي ادامه داد: اميدوارم در اين ديدار هم هواداران مثل بازي هاي گذشته تراکتور با سرخابي هاي تهران پر تعداد به استاديوم بيايند و لطف آنها شامل حال ما شود و بتوانيم با بازي خوب ذره اي از محبت آن ها را پاسخ دهيم.

دقيقي در پاسخ به اين سوال که آيا فکر مي کني به پرسپوليس گل بزني يا نه گفت: تمام تلاشم را براي موفقيت تيمم خواهم کرد و گلزني خودم اصلا اهميتي ندارد و هدف من پيروزي و سربلندي تراکتورسازي است و اميدوارم بتوانم جواب اعتماد سرمربي تيم را بدهم.

بازيکن تيم فوتبال تراکتورسازي تيمش را يکي از بهترين تيم هاي فصل سيزدهم دانست و اضافه کرد: امسال تيم بسيار خوبي داريم و نفرات خوبي جذب کرديم. ولي بازي فقط بازي با پرسپوليس نيست و 29 بازي حساس ديگر در طول فصل در پيش داريم؛ اميدوارم در تمام بازي ها با عملکرد خوب نتيجه قابل قبولي بگيريم و با پيروزي در بازي فردا نيز فصل را خيلي خوب شروع کنيم.

سعيد دقيقي در خاتمه از آمادگي و انگيزه بالاي تمامي اعضاي تيم براي پيروزي مقابل پرسپوليس خبر داد و افزود: با حمايت هواداران پرشورمان کادوي شکست دادن پرسپوليس را تقديمشان خواهيم کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!