اعتراض مشترک سرخابي‌ها به سازمان ليگ
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

 

اعتراض مشترک سرخابي‌ها به سازمان ليگ


مديران دو باشگاه پرسپوليس و استقلال با ارسال نامه‌اي به رئيس سازمان ليگ، درباره "ناديده گرفته شدن حق واقعي اين دو باشگاه مردمي درباره تبليغات دور زمين، حق پخش تلويزيوني و بليت فروشي" خواستار تجديد نظر و رسيدگي مجدد به درخواست قانوني خود را داشتند.


به گزارش ورزش سه به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، در بيانيه مشترک محمد رويانيان و علي فتح‌الله‌زاده خطاب به مهدي تاج چنين آمده است:

رياست محترم سازمان ليگ فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران

سلام عليکم

احتراما به استحضار مي‌رساند مهمترين شاخص‌هاي حرفه‌اي‌سازي باشگاه‌هاي فوتبال بر اساس مقررات و قوانين فيفا مساله فروش بليت و استفاده از تبليغات و حق پخش تلويزيوني است در حالي که علي رغم تلاش‌هاي صورت گرفته فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ اين حقوق اوليه به باشگاه‌ها ايفاد نشده و مسلما اين روند مانع اخذ مجوز حرفه‌اي توسط باشگاه‌ها بويژه پرسپوليس و استقلال از AFCو فيفا خواهد بود.

بنابراين بدينوسيله درخواست جدي خود را در خصوص موارد ذيل اعلام مي‌کنيم. خواهشمند است پيگيري موثر تا حصول نتيجه را در دستور کار خود قرار دهيد:

الف) در مورد تبليغات دور زمين ورزشگاه‌ها بويژه ورزشگاه آزادي که در عمل و به حق متعلق به دو باشگاه ميليوني پايتخت يعني پرسپوليس و استقلال است مسلما حقوق اين دو باشگاه ناديده گرفته شده زيرا عقد قرارداد سه ساله با يک رقم تقريبا ثابت و ناچيز علي رغم افزايش چند برابري نرخ‌ها و شاخص اقتصادي روا نبوده و حقوق باشگاه‌ها را تضييع کرده است. خواهشمند است نسبت به اصلاح قرارداد يا عقد متمم آن اقدام کنيد.

ب) در مورد حق پخش تلويزيوني با احترام فراوان به سازمان صدا و سيما بايد عرض شود؛ به نظر ما در حال حاضر فقط 10 درصد حق پخش واقعي به فدراسيون و به باشگاه ها تعلق مي‌گيرد هر چند اين امر در ايران اسلامي هنوز شفاف نشده و باور لازم وجود ندارد. لکن عقد قرارداد سه ساله آن هم با مبلغ اندک، جفا در حق باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال است که اميد مي‌رود اين موضوع نيز با جديت، پيگيري شود. ما مديران عامل دو باشگاه بزرگ پرسپوليس و استقلال آمادگي همکاري در اين خصوص را داريم.

ج) در مورد فروش بليت نيز اکيدا خواستار واگذاري اختيار بليت فروشي به باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال هستيم تا از اين حقوق نيز محروم نشويم هر چند در صورت ايجاد هماهنگي‌هاي فني، شرکت مورد نظر سازمان ليگ مي‌تواند پروژه را اجرا کند. بي شک بدون ارتباط سيستمي و هماهنگي لازم اين امر نيز محقق نخواهد شد.

در پايان ضمن تشکر از مساعي آن برادر گرانقدر و آرزوي موفقيت، انتظار داريم حقوق باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال که مردمي‌ترين و پرطرفدارترين باشگاه‌هاي تهران و ايران هستند به درستي احقاق شود.

با تشکر

محمد رويانيان (مدير عامل باشگاه پرسپوليس) - علي فتح‌اله‌زاده (مدير عامل باشگاه استقلال)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!