مويس: مي‌خواهم تاريخ‌سازي کنم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

مويس: مي‌خواهم تاريخ‌سازي کنم


ديويد مويس گفت، به خاطر جانشيني موفق‌ترين مربي جزيره مي‌ترسد با اين حال مي‌خواهد تاريخ‌سازي کند.


مويس در منچستريونايتد جانشين سرآلکس فرگوسن شد که موفق‌ترين مربي تاريخ فوتبال دنياست.

سرمربي اسکاتلندي جديد يونايتدها درباره جانشيني سرآلکس فرگوسن گفت: بابت جانشيني فرگوسن و هدايت تيمي مثل منچستريونايتد در من هراس وجود دارد. حضور در منچستريونايتد يعني اين که همواره بايد سخت کار کني و تمرکزت را حفظ کني. از قبل هم مي‌دانستم هدايت تيمي مثل منچستريونايتد کاري بسيار سخت و در عين حال لذتبخش است.

مويس ادامه داد: منچستريونايتد اکنون وارد عصري جديد شده است. اکنون وظيفه من تاريخ‌سازي است. جانشين کسي شده‌ام که تاريخچه‌اي غني دارد و همه از بزرگي‌اش حرف مي‌زنند. هم سر مت بازبي و هم سرآلکس فرگوسن مربيان بزرگي بودند که قبل از من در اين تيم بوده و هنوز هم همه از آنها صحبت مي‌کنند. من هم بايد کاري کنم که مردم و هواداران منچستريونايتد در آينده از کار من حرف بزنند.

سرمربي جديد منچستريونايتد که همراه اين تيم در تور آسيايي شرقي حضور دارد، در ادامه گفت: بازيکنان تيم در اين دو هفته کاملا من را تحت تاثير قرار دادند. مي‌خواهم بهترين عملکرد را از بازيکنان ببينم. آنها بايد همه توانايي‌شان را در منچستر نشان دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!