مصاحبه با اندو تیموریان
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

تيموريان: متاسفم که جباري از استقلال رفت


هافبک تيم فوتبال استقلال گفت:اينکه بگويند استقلال و تيم ملي شباهت دارند طبيعي است چون در سه بازي آخر 90 درصد تيم ملي استقلالي بودند.


سايت باشگاه استقلال نوشت: آندرانيک تيموريان پس از عقد قرارداد دوباره‌اش با استقلال، اعلام کرد تا زماني که در تمرينات تيم شرکت نکند، ضمن احترام به رسانه‌ها، ترجيحا مصاحبه‌اي انجام نخواهد داد. حالا اما دو جلسه از حضور او در تمرينات استقلال مي‌گذرد و بر همين اساس، تيموريان در خصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت.

* دومين جلسه تمريني‌تان با استقلال را هم پشت سر گذاشتيد؛ شرايط استقلال را در حال حاضر چطور ديديد؟

قبل از هر چيز بايد بگويم خوشحالم که بعد از يک سال دوباره به تيم استقلال برگشتم. به نظرم استقلال در حال حاضر شرايط خوبي دارد اگرچه که بچه‌ها تازه تمرينات بدنسازي‌شان تمام شده است و تمرينات تاکتيکي‌شان را شروع کرده‌اند. با همه اينها روز پنجشنبه بايد با گسترش‌فولاد بازي کنيم که البته براي کسب 3 امتياز اين ديدار تلاش مي‌کنيم تا ليگ سيزدهم را با قدرت شروع کنيم.

*استقبال خيلي خوبي از تمرينات اين روزهاي استقلال مي‌شود. نظرتان در اين خصوص چيست؟

دست همه هواداران درد نکند که به تمرين مي‌آيند و تيم و بازيکنان محبوبشان را تشويق مي‌کنند. آنها استقلال را دوست دارند به خصوص امسال که هم ليگ جذاب‌تر شده و هم استقلال مي‌تواند به فينال آسيا صعود کند. من اميدوارم امسال ليگ خوبي داشته باشيم و در کنار آن همانطور که گفتم، با استقلال به فينال آسيا هم راه پيدا کنيم.

*عملکرد استقلال را در فصل نقل‌وانتقالات چطور ديديد؟

من فکر مي‌کنم بازيکناني که آقاي قلعه‌نويي در پازل تاکتيکي‌اش روي آنها نظر داشت، جذب تيم شده‌اند و در کل استقلال خريدهاي خوبي داشته است. به جز مجتبي جباري که متاسفانه از استقلال جدا شد. من چندين سال کنار او در تيم جوانان، اميد، بزرگسالان و تيم ملي بازي کرده‌ام و درک خيلي خوبي از فوتبال هم داشتيم. با همه اينها الان فوتبال ما حرفه‌اي شده و بازيکن يک روز مي‌آيد و يک روز هم مي‌رود.

*بسياري معتقدند استقلال با توجه به تيمي که امسال بسته، تقريبا شبيه تيم ملي شده. چقدر با اين موضوع موافقيد؟

به هر حال از 11 بازيکني که در 3 بازي آخر تيم ملي در راه صعود به جام‌جهاني بازي کردند، 90 درصدشان استقلالي بودند و طبيعي است که اين موضوع مطرح شود.

*فتح‌الله‌زاده پيرو موضوع عقد قراردادتان، اعلام کرده بود که به آندو گفتم يا قرارداد را امضا کن يا از پنجره پرت مي‌شوي بيرون؟

اين نظر حاجي است و به آن احترام مي‌گذارم. من رابطه خيلي خوبي با آقاي فتح‌الله‌زاده دارم و در جلسه‌اي هم که داشتيم در کمتر از يک ساعت همه چيز را نهايي کرديم. يک سري خواسته‌ها من داشتم و يک سري خواسته‌ها هم ايشان داشتند که در نهايت به عقد قرارداد انجاميد.

*امسال اولين تجربه‌ کاري‌تان با امير قلعه‌نويي خواهد بود. اين موضوع را چطور ارزيابي مي‌کنيد؟
 
نه، من قبلا هم در تيم ملي در جام ملتها با ايشان کار کرده‌ام و شناخت خوبي از هم داريم. اميدوارم با تمام قوا در خدمت تيم ايشان باشم.

*هواداران استقلال هم طي همين مدت نشان داده‌اند علاقه زيادي به آندرانيک تيموريان دارند.

در وهله اول از آنها تشکر مي‌کنم که در اين چند وقت منتظرم بودند. درست است که از آقاي فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نويي در خصوص سفرم به قطر وقت خواستم، ولي دست تک تک هواداران را مي‌بوسم که من را شرمنده خودشان کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!