مصاحبه با ساموئل
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

ببین چی اوردم***

مصاحبه با ساموئل...

ساموئل: هيچ شناختي از گسترش فولاد ندارم


هافبک تيم فوتبال استقلال گفت:بعد از انجام دو بازي، بدن من هم مثل ساير بچه‌ها روي فرم مي‌آيد.


به گزارش سايت رسمي باشگاه استقلال، جي‌لوييد ساموئل هافبک اهل ترينيدادوتوباگوي استقلال، در خصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت.

*شرايط استقلال را بعد از تمريناتي که در اين مدت انجام دادي، چطور مي‌بيني؟

فکر مي‌کنم بعد از انجام دو بازي، بدن من هم مثل ساير بچه‌ها روي فرم مي‌آيد. شرايط تيم الان خوب است چون تمرينات خوبي را سپري کرده‌ايم که البته با دو سه بازي دوستانه هم همراه بود.

*بازيکنان جديدي جذب استقلال شده‌اند، نظرت در خصوص آنها چيست؟

همگي آنها بازيکنان خوبي هستند. تيم بر اساس نيازهايي که در هر پست داشته، بازيکن جديد جذب کرده ولي در مسابقات معلوم مي‌شود که توانايي هر يک از آنها در چه حدي است.

*خيلي‌ها معتقدند تيم فعلي استقلال، خيلي بهتر از تيم سال قبل است. با اين موضوع موافقي؟

بايد بازيکنان همديگر را بشناسند و هماهنگ شوند تا بشود در اين مورد حرف زد.

*در هفته اول ليگ بايد در تبريز به مصاف گسترش فولاد برويد. اين بازي را چطور ارزيابي مي‌کني؟

من هيچ شناختي از اين تيم ندارم ولي به احتمال فراوان کادرفني، فيلم بازي‌هاي آنها را آناليز کرده‌اند و اطلاعات کافي را در اين خصوص به ما مي‌دهند.

*امسال چه تيم‌هايي را مدعي قهرماني مي‌داني؟

مثل فصل قبل دو سه تيم هستند که مدعي‌اند ولي بايد چند بازي بگذرد تا بشود در اين خصوص نظر داد.

*هواداران استقلال در جريان تمرينات تيم، همواره شما را تشويق مي‌کنند و بابت اينکه قراردادتان را با استقلال تمديد کرديد، از شما تشکر مي‌کنند. چه صحبتي با آنها داريد؟

من از آن‌ها تشکر مي‌کنم. تشويق‌هاي آنها به من خيلي انگيزه مي‌دهد و اميدوارم امسال، بتوانم بهتر از سال قبل برايشان بازي کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!