کعبي: حرف‌هاي زيادي براي گفتن داريم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

کعبي: حرف‌هاي زيادي براي گفتن داريم


مدافع تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برخي، انتقادات بدي عليه ما مي‌کنند و افرادي که بازيکنانشان بيرون ماندند اين صحبت را بيان مي‌کنند.


حسين کعبي در مورد شرايط استقلال خوزستان گفت: تيم ما وضعيت خوبي دارد. چند هفته بدنسازي کرديم، بازي‌هاي دوستانه خوبي انجام داديم انشاالله بتوانيم در مسابقات نتايج خوبي بگيريم.

به گزارش فارس ، وي در مورد اينکه اسقلال خوزستان بازيکنان با تجربه و خوب خوزستان را دور هم جمع آ‌وري کرده است،‌ عنوان کرد: فقط ما نه بلکه تيم هايي مثل فجر سپاسي، ملوان، داماش و ... نيز از بازيکنان با تجربه خود استفاده مي کنند. اين نفرات در تيم هاي خود زحمت کشيدند و مي توانند با حضور دوباره در شهرشان به تيم کمک کنند. همه ما هم قسم شديم که فقط به فوتبال فکر کنيم و با هماهنگي که به دست مي آوريم با توجه به شرايط سخت مسابقات به نتيجه برسيم. مطمئن باشيد حرف زيادي براي گفتن داريم.

وي خاطرنشان کرد: ما تلفيقي از بازيکنان جوان و با تجربه را در تيم خود داريم. مربيان‌مان کار خود را بلد هستند و به ما کمک خواهند کرد متاسفانه نمي‌دانم چرا اينقدر از ما انتقاد مي‌شود. اين صحبت‌ها کاملا بي‌خود است و ارزش ندارد. افرادي که بازيکناشان بيرون ماندند به تيم ما حمله مي‌کنند و چنين انتقاداتي انجام مي‌دهند البته ما از اين موضوع ناراحت نشديم و اين صحبت‌ها انگيزه و انرژي ما را بيشتر مي‌کند.

کعبي در پاسخ به اين سؤال که آيا قبل از شروع مسابقات انجام اين گونه انتقادات جايگاهي دارد، اظهار داشت: چندروز پيش يکي از شبکه‌هاي تلويزيون انتقاداتي از ما انجام داد که آنقدر بد بود حال آدم از هر چه فوتبال بود به هم مي‌خورد. مي‌گفتند سهراب بختياري زاده 40 سال سن دارد و چرا بازي مي‌کند؟ مگر شما فوتبال اروپا را نگاه نمي‌کنيد زانتي با 40 سال سن ستاره تيمش است.مالديني تا 41 -42 سالگي بازي مي‌کرد چرا چنين انتقاداتي انجام مي‌دهند آنها که اين صحبت‌ها را مطرح مي‌کنند اصلا فوتبالي نيستند و نمي‌دانند فوتبال چيست. مي‌گويند کعبي، مبعلي و ميداودي را از تيم‌هايشان کنار گذاشتند و به استقلال خوزستان آمدند. نمي‌خواستم جواب اين افراد را بدهد وقتي انسان مي‌بيند کساني که نمي‌دانند فوتبال چيست اين بحث‌ها را مطرح مي‌کنند ناراحت مي‌شود.

مدافع استقلال خوزستان در مورد ديدار با ذوب آهن در هفته اول ليگ برتر اظهار داشت: ذوب‌آهن تيم خوبي است که اسکلت سال قبل خود را حفظ کرده آنها بوناچيچ را هم به عنوان سرمربي در اختيار دارد که کار خود را به خوبي بلد است و مربي شناخته‌ شده‌اي است. انشاءالله از همين مسابقه 3 امتياز را کسب خواهيم کرد.

کعبي در مورد اينکه مديرعامل استقلال خوزستان اعلام کرده نيم نگاهي به کسب سهميه‌ آسيا دارد، گفت: ويسي روز اول پس از اينکه قرارداد بست روي تابلو نوشت سهميه آسيايي را مي‌خواهيم. وقتي مربي چنين حرفي را مي‌زند بازيکنان هم تلاش خود را بيشتر مي‌کند و براي کسب اين عنوان مي‌جنگند البته قبول دارم سپاهان، پرسپوليس، استقلال و تراکتورسازي تيم‌هاي خود را فوق‌العاده بستند اما ما نيز تمام تلاش خود را خواهيم کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!