کهندل: تقوي استعفا نداده است
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

کهندل: تقوي استعفا نداده است


ايرج کهندل مي گويد مجتبي تقوي استعفا نداده و امروز در تمرين‌هاي مس حاضر مي‌شود.


سرپرست تيم فوتبال مس درباره اين موضوع که گفته مي‌شود تقوي از هدايت اين تيم استعفا داده، اظهار کرد: تقوي به هيچ عنوان استعفا نداده است. او يک مربي خوب و حرفه‌اي است و مسائلي که اتفاق افتاد هم در حدي نيست که بخواهد روي مربي اثر بگذارد. مربيان وقتي وارد گود ورزشي مي‌شوند براي زحمت کشيدن و نتيجه‌ گرفتن مي‌آيند و به اين راحتي ميدان را واگذار نمي‌کنند.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: مردم کرمان هميشه به مهمان نوازي مشهور بوده‌اند. در سالي که مس در ليگ قهرمانان آسيا حضور داشت، تماشاگران مس به عنوان بهترين هواداران انتخاب شدند. در چند روز گذشته اتفاقات جزئي رخ داد. ان‌شاءالله با حمايت هواداران از تقوي اين مسائل حل مي‌شود.

کهندل گفت: من 40 سال در اين ورزش هستم و خدا مي‌داند که در تاريخ فوتبال استان کرمان چنين اتفاقي نيفتاده بود. ممکن است بعضي از افراد شيطنت کرده باشند.

سرپرست تيم فوتبال مس درباره مورد ضرب و شتم قرار گرفتن بيژن طاهري در تمرين اين تيم، گفت: خدا مي‌داند که من کتک خوردن ايشان را نديدم و آن طرف بودم. با اين وجود باز هم اگر اتفاق بدي افتاده من از طاهري عذرخواهي مي‌کنم. او قبلا هم يکي، دو سال در کرمان کار کرد و مي‌داند که کرمان مردم خونگرمي دارد. باور کنيد هواداران مس از قشر کارمند و کارگر هستند که عاشقانه تيمشان را دوست دارند و منافعي هم ندارند.

کهندل در پايان گفت: در چند روز گذشته تقوي در يک تمرين حضور نداشته و ان‌شاءالله امروز تمرين‌هاي ما با قدرت پيگيري مي‌شود. تا پيش از اين هم تمرين‌هاي منظمي داشتيم و به اميد خدا با آمدن تقوي و محمدي اين مسائل هم تمام مي‌شود و آرامش به تيم بر مي‌گردد. همه بازيکنان هم آماده هستند و فردا (چهارشنبه) براي ديدار با راه‌آهن به تهران مي رويم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!