جمشيديان: 11 سال مورد اخلاقي نداشتم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

جمشيديان: 11 سال مورد اخلاقي نداشتم


هافبک-مهاجم استقلال با انتقاد از کساني که صحبت محروميت او را مطرح کرده‌اند درباره بازي استقلال برابر گسترش فولاد مي‌گويد اين تيم بسيار باانگيزه است ولي استقلال نبايد برابر آن‌ها امتياز از دست بدهد.


احمد جمشيديان در پاسخ به اين سوال که عده‌اي مي‌گفتند او منشوري شده و به بهانه مصدوميت دوران محروميت خود را مي‌خواهد سپري کند، اظهار کرد: براي کساني که اين صحبت را مطرح کرده‌اند، متاسفم. 11 سال هيچ مورد اخلاقي نداشته‌ام و دو بار جام اخلاق را گرفته‌ام. من براي آن‌ها متاسفم و به حرف آن‌ها اهميت نمي‌دهم. هر کس هر چه مي‌خواهد بگويد من روي بازي‌ام متمرکزم تا به استقلال کمک کنم.

به گزارش ايسنا ، او در پاسخ سوالي درباره آخرين وضعيت مصدوميتش گفت: فعلا در تمرين‌ها حضور پيدا کرده‌ام اما کمي مشکل دارم. بايد ببينيم در ادامه چه پيش مي‌آيد. شايد مجبور شوم عمل کنم هرچند که فعلا در حال درمان هستم.

هافبک استقلال در پاسخ به اين سوال که گفته مي‌شد 6 تا 8 هفته احتمالا از رقابت‌ها دور خواهد بود، پس چگونه در تمرين‌هاي استقلال حضور پيدا کرده است، بيان کرد: من بايد بدون ترس به تمرين مي‌پرداختم تا بفهمم تکليفم چيست. همين الان وضعيتم مشخص شود، خيلي بهتر از آن است که آرام آرام متوجه شويم و وسط ليگ بخواهم عمل کنم. در حال حاضر بدون ترس در تمرين‌ها شرکت مي‌کنم تا اگر مصدوميت واقعا جدي است، خودش را نشان دهد و من سريع‌تر براي درمان اقدام کنم. آقاي نوروزي هم فکر نمي‌کرد يک هفته‌اي درد من بخوابد. ما 80 درصد درد را انداخته‌ايم و در اين دو هفته تلاش مي‌کنيم آن 20 درصد ديگر را هم بيندازيم.

او در پاسخ به اين سوال که چه زماني براي استقلال بازي مي‌کند و احتمالا پست او چه خواهد بود، بيان کرد: من با آقاي قلعه‌نويي قبلا هم کار کرده‌ام. در همه نقاط هم بازي کرده‌ام. شايد يکي از پست‌هاي مد نظرش بازي‌ساز باشد اما چون در حال حاضر درد دارم، بعيد مي‌دانم براي 90 دقيقه بتوانم به ميدان بروم.

جمشيديان در پاسخ به اين سوال که آيا با حضور جاسم کرار در استقلال کار براي حضور او در ترکيب ثابت استقلال سخت نمي‌شود، بيان کرد: من از رقابت استقبال مي‌کنم. تيمي که در چهار جام مدعي است، بايد هرچقدر که مي‌تواند بازيکن خوب بگيرد. تيم بزرگي مثل استقلال بايد 20 بازيکن آماده داشته باشد.

هافبک مهاجم استقلال در پايان و در پاسخ به اين سوال که ديدار استقلال با گسترش فولاد را چگونه ارزيابي مي‌کند گفت: وضعيت خودم که مشخص نيست. اگر آماده باشم حتما به تبريز مي‌روم. گسترش فولاد تيمي جوان و دونده‌اي است. آن‌ها دو ماه پيش بدنسازي کردند و از لحاظ بدني آماده هستند. همچنين از انگيزه بسيار بالايي برخوردار هستند و بازي برابر استقلال هم انگيزه آن‌ها را مضاعف مي‌کند اما ما پر از بازيکنان ملي‌پوش و در سطح آسيايي هستيم. نبايد امتياز از دست بدهيم. امتياز از دست دادن در اين ديدارها مي‌تواند در آينده به ضرر استقلال تمام شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!