تاریخچه رئال مادرید
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

باشگاه در طول حيات ورزشي اش،همواره از مربيان بزرگ و نامدار براي هدايت تيم استفاده نموده است. آنتونيو كاماچو (اسپانيا ) ،يوپ هاينكس (آلمان)، جان توشاك(ولز)، فابيوكاپلو(ايتاليا) ،گاس هيدينك (هلند) و... از مربيان طراز اول رئال به شمار مي آيند كه هر يك زماني رهبري تيم را بر عهده داشتند. 

اما رئال با رهبري ويسنته دل بوسكه اسپانيايي بيشترين جام ها را فتح نموده و به افتخارات زيادي دست يافته است . اينك اين سمت برعهده گارسيا رومن اسپانيايي مي باشد.

خورخه والدانو آرژانتيني كه دراوايل دهه 90 ميلادي رهبري فني تيم را بر عهده داشت، مدتي مديريت فني باشگاه رئال را برعهده داشت و در حال حاضر اميليو پتروگوئينو اين سمت را عهده دار است. 

در سالهاي اخير مديران رئال براي رسيدن به افتخارات بيشتر، به فكر جذب ستاره گان بزرگ جهان افتادند و در اين راه فيگو از بارسلونا، زيدان از يونتوس، كارلوس و رونالدو از اينترميلان ، بكهام از منچستريونايتد ، ساموئل از آث رم و مايكل اوون از ليورپول را جذب نمودند و با اين تيم رويايي،

درپي افتخارات جديد مي باشند. از رائول،كاسياس ومورينتس مي توان به عنوان ستارگان اسپانيايي اين تيم نام برد.

 فرناندو هيرو، ايوان زامورانو،بودو ايگنر،خورخه والدانو، مايكل لادروپ ، سيدورف ، مك منمن ، ماكه له له و ردوندو از جمله بازيكنان بزرگي بودند كه در تيم اول مادريد بازي كرده اند .

اما حضور ستارگاني چون فرانس پوشكاش و آلفردو دي استفانو به عنوان دو اعجوبه فوتبال جهان در تيم ، كارنامه درخشاني را در اواخردهه50 و اوايل دهه 60 ميلادي براي رئال رقم زده است.

در حال حاضر،رائول گونزالس مهاجم توانمند رئال محبوبترين چهره مادريد به حساب مي آيد.او به همین خاطر به لقب پسر طلایی رئال معروف شده است.

فلورنتينو پرز رئيس سابق ثروتمند رئال كه چندي قبل  از این سمت استعفا داد ، همواره با خريد بازيكنان گران قيمت سعي در جلب توجه همگان و همچنين كسب درآمد ناشي از انجام تبليغات داشت، به طوريكه هرسال با برگزاري اردوهاي متعدد در نواحي جنوب شرقي آسيا و آمريكا به فكر كسب درآمدهاي هنگفت بود .

 

تاکتيکها

 

واندرلي لوکزمبورگو معتقدبود، تاکتيکي که او اواخر فصل گذشته براي تيمش اتخاذ کرد و باعث شد رئال ديدارهاي بسياري را بدون شکست پشت سر بگذارد عليرغم آنکه اين تيم را به بارسلونا نرساند اما راه حلي بود براي شرايط اضطراري رئال در آن مقطع. او مي گويد اين فصل رئال با مهارت بيشتري بازي خواهد کرد. ارائه فوتبال مسلط و اداره بيشتر بازي در زمين حالا لوکزمبورگو مي خواهد تيمش با سرعت بيشتري نسبت به گذشته بازي کند. ايکر کاسياس که خيلي زود در زمره بهترين دروازه بانان جهان قرار گرفت درون دروازه اين تيم خواهد ايستاد و جلوي او الگوئز، وودگيت، سالگادو و روبرتو کارلوس بازي خواهند کرد. ديويد بکام با پست هميشگي اش يعني هافبک راست به کار خود ادامه مي دهد و يک راس از الماس ارزشمند رئال را تشکيل خواهند داد. توماس گراوسن يا پابلوگارسيا در مرکز زمين بازي خواهند کرد و خوليو باپتسيتا هم نقش هافبک چپ را بر عهده خواهد داشت.

 

حالا باید دید آیا بابتیستا در فصل جدید می تواند جای خالی زیدان باتجربه را پر کندو همچنین با ورود نیستلروی به خط  حمله رئال آیا این خط آتشین می شود و آیا او می تواند با رائول زوج این حمله را با ترکیب رونالو و روبینهو بسازد یا نه. 

 

ورزشگاه 

 

برنابئو (گنجايش 72000 نفر) ... اين استاديوم براي هميشه دستخوش تغييرات بسياري خواهد شد و با تدابيري جديدي که پيش بيني شده است روز به روز بهتر از قبل مي شود. استاديوم جديد بسيار زيبا خواهد بود و فلورنتينو حتي قول سقف متحرک را نيز براي اين ورزشگاه داده است.این ورزشگاه 6طبقه دارد.که در نوع خود منحصر بفرد است.

منبع:ورزشی

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!