چک: روني مي‌تواند خريد فوق العاده‌اي باشد
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

چک: روني مي‌تواند خريد فوق العاده‌اي باشد


پتر چک، دروازه بان باتجربه چلسي، معتقد است که وين روني مي تواند خريد فوق العاده اي براي اين باشگاه باشد.


 ژوزه مورينيو، سرمربي آبي ها، روز گذشته تاييد کرد مهاجم منچستريونايتد تنها هدف اين باشگاه در ادامه بازار نقل و انتقالات اين فصل است.

پتر چک هم که در طول دوران حضورش در استمفوردبريج، 19 بار با روني روبرو شده و 9 گل از او دريافت کرده، مي داند که اين ملي پوش انگليسي از چه توانايي هاي برخوردار است و دوست دارد که او را در تيمش داشته باشد.

به گزارش گل، او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" روني بازيکن فوق العاده اي است اما در حال حاضر، بازيکن منچستريونايتد است. بايد ببينيم شرايط چطور پيش خواهد رفت. او بازيکن فوق العاده اي است. هر تيمي مي خواهد بهترين و قوي ترين بازيکنان ممکن را در اختيار داشته باشد تا بتواند براي قهرماني در جام هاي مختلف بجنگد."

پيشنهاد اوليه چلسي براي روني توسط باشگاه منچستريونايتد رد شد اما چک معتقد است که چه اين انتقال انجام شود و چه نه، مورينيو تيم قدرتمندي را براي فصل آينده شکل خواهدداد.

" داشتن سرمربي و مدير ورزشي به خاطر همين است؛ اينکه مراقب همين مسائل باشند. کار ما به عنوان بازيکن اين است که روي عملکردمان در زمين تمرکز کنيم.

ما همين حالا بازيکناني بسيار خوب و تيمي فوق العاده داريم. اگر سرمربي فکر کند که اين بازيکنان کافي نيستند، براي خريد بازيکنان جديد تلاش خواهند کرد. تنها او مي تواند در اين مورد تصميم گيري کند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!