لوکاس مورا: من را با نيمار مقايسه نکنيد
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

لوکاس مورا: من را با نيمار مقايسه نکنيد


لوکاس مورا، مهاجم برزيلي پاري سن ژرمن، از رسانه ها خواست تا او را با نيمار، ستاره جديد بارسا، مقايسه نکنند.


 اين دو بازيکن که پيش از اين در تيم جوانان برزيل با هم همبازي بودند، اکنون ستاره هاي جوان تيم بزرگسالان برزيل را تشکيل مي دهند اما مورا تاکيد کرد که هرگز خودش را با نيمار مقايسه نمي کند.

به گزارش گل، او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" هيچ راهي براي تقيلد کردن ريتم بازي او نيست. مقايسه بسيار دشوار است وقتي در دو تيم متفاوت بازي مي کنيد. او هميشه يک الگو بوده و يک دوست خوب اما من تلاش مي کنم تا تاريخ خودم را بنويسم. "

 لوکاس مورا که يکي از بازيکنان تيم برزيل در رقابت هاي جام کنفدراسيون ها بود، تاييد کرد که به خاطر فرصت کمي که در اين رقابت ها به او رسيده، ناراحت است.

" هيچ کس اين شرايط را دوست دارد اما بايد آن را درک کنيم و به سرمربي و هم تيمي ها احترام بگذاريم. آن وقت است که تيم کاملا  متحد خواهد بود."

او که ژانويه گذشته از سائوپائولو به پاري سن ژرمن پيوست، تاييد کرد که لئوناردو، مدير ورزشي سابق باشگاه نقش مهمي در انتقال او داشت.

" لئوناردو در انتقال من نقشي کليدي داشت. او با من تماس گرفت و گفت که باشگاه من را مي خواهد. پيشنهاد پاري سن ژرمن بهتر از ساير باشگاه ها بود؛ ضمن اينکه پروژه فوق العاده اي هم دارند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!