جدیدترین اخبار باشگاه رم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

 

در انتخاب دروازه بان همانند انتخاب مربی ، اسامی زیادی مطرح شده است و  بازه ی جغرافیایی این اسامی از امریکای جنوبی تا  انگلستان گسترده شده است! دروازه بانی همچون رافائل از امریکایی جنوبی ، سزار از کوئینز پارک رنجرز و اخیرا مورگان دسانتیس از ناپولی! پیش از اینها اسامی همچون ویویانو و سورنتیو نیز بودند که به فراخور زمان جای خود را به این گزینه ها داده اند و اکنون به نظر میرسد که دسانتیس دروازه بان ۳۶ ساله ی ناپولی در راه رم باشد و سزار و رافائل سر از ناپولی در بیاورند!

 

Benatia

وضعیت خط دفاعی رم نیز تعریف چندانی ندارد. عملکرد بسیار ضعیف دفاعی رم در فصل گذشته خود به تنهایی دلیل محکمی برای تقویت این پست است اما در حال حاظر تنها مهدی بناتیا آن هم به طور غیر رسمی به رم ملحق شده است و اگر مشکل خاصی پیش نیاید این مراکشی ۲۶ ساله راهی رم خواهد شد. اما از طرف دیگر پیریس در راه خروج از رم قرار دارد و ضعف رم در کنارین خط دفاعی سبب شده تا علاوه بر مدافع مرکزی ، رم به دنبال مدافع کناری هم باشد. از سمت دیگر پیشنهاد های اغوا کننده ی غول های متمول فوتبال اروپا بلای جان مارکوس شده است و معلوم نیست  مسئولان رم تا به چه میزان در برابر این پیشنهادات مقاومت کنند.

 

Marcos

آنچه که واضح است در حال حاظر مسئولان رم بیشتر درگیر فروش بازیکنان خود هستند تا اینکه به تقویت تیم خود فکر کنند! آنطور که از اخبار به نظر میرسد تا زمانی که اوزوالدو پایتخت را ترک نکند باید شاهد قصه ی شایعات تکراری در حوالی تیم باشیم. از سمت دیگر وجود پیشنهاد های قابل توجه برای ستارگان رم سبب شده تا در این چند وقت اخیر تنها صحبت از رفتن یا ماندن ستاره ها باشد و صحبت از آمدن ستاره ای نیست و هواداران این روزها بارها و بارها دروسی ، پیانیچ ، لاملا و مارکوس را در پیراهن سایر تیم ها تصور کرده اند بی آنکه مجال فکر کردن به تیم فصل بعد خود را داشته باشند.

باید دید که این ماجرا به کجا ختم میشود. آیا مسئولان رم از نتایج ضعیف فصله گذشته عبرت خواهند گرفت و ضعف های خط دفاعی را زودتر بر طرف خواهند کرد یا اینکه سناریو ۲ فصل اخیر و خریدهای دقیقه ی ۹۰ رم همچنان به قوت خود باقی خواهند ماند!!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: یک شنبه 30 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!