مورينيو: حالا من پدرخوانده ليگ‌برتر هستم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

مورينيو: حالا من پدرخوانده ليگ‌برتر هستم


ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي، معتقد است که با بازنشستگي فرگوسن، اکنون مي توان عنوان پدر خوانده ليگ برتر را به او دارد.


زماني که مورينيو در سال 2004 به چلسي رفت، در ليگ برتر مربياني مانند استيو مک لارن، استيو بروس، مارک هيوز و برايان رابسون کار مي کردند که همگي از شاگردان و کمک هاي فرگوسن بودند.

اما او اکنون در اين رقابت ها بايد با مربياني مانند برندان راجرز، استيو کلارک و آندره ويلاس بواس روبرو شود که زماني زير نظر خودش کار مي کردند.

آقاي خاص به خبرنگاران گفت:" من در حال تبديل شدن به پدر خوانده هستم. فرگي که همه او را به چشم پدر مي ديدند و به او احترام مي گذاشتند و تحسينش مي کردند، از ليگ برتر رفته و براي من هم شرايط تغيير کرده است.

با رفتن او، حالا من به يکي از باتجربه ترين مربيان ليگ برتر تبديل شده ام. من تنها مربي اي هستم که در ليگ قهرمانان به موفقيت رسيده و همه جام هاي جزيره را نيز فتح کرده است. به همين دليل شايد کمي مسئوليتم بيشتر باشد. شايد بايد از همه نظر الگويي براي بقيه باشم."

او همچنين در مورد فرناندو تورس گفت:" من کيفيت بالاي او را مي شناسم. اينکه تلاش مي کند تا بهترين بازي ها را براي تيم به نمايش بگذارد. او يک تمام کننده است و وقتي بهترين عملکرد را دارد که بتواند در فضاها حرکت کند.

وقتي مدافع حريف خيلي نزديک او باشد، تورس دچار مشکل مي شود.  او وقتي که فضا داشته باشد، بهتر کار مي کند؛ نسبت به وقتي که توپ را در اختيار داشته باشد. وقتي چلسي با اين فلسفه بازي کند، او مي تواند به اوج برگردد.

وقتي در مقابل تيمي بازي کنيم که او فضاي حرکتي کمي داشته باشد، به مشکل مي خورد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: یک شنبه 30 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!