واکنش گوآرديولا به کناره‌گيري ويلانووا
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

واکنش گوآرديولا به کناره‌گيري ويلانووا


سرمربي بايرن‌مونيخ از اينکه دستيار سابقش در بارسلونا به خاطر بيماري از فوتبال کناره‌گيري کرد ناراحت است و براي او آرزوي بهبودي و سلامتي کرد.


تيتو ويلانووا، سرمربي فصل گذشته بارسلونا که با اقتدار اين تيم را قهرمان ليگا کرد، به خاطر بيماري از هدايت آبي-اناري‌ها استعفا داد؛ استعفايي که همه را شوکه کرد و به واکنش واداشت.

به گزارش ايسنا ، پپ گوآرديولا، سرمربي بايرن‌مونيخ در واکنش به کناره‌گيري دستيار سابقش در بارسا گفت: صحبت کردن براي من در اين باره آن هم با زبان آلماني بسيار سخت است. تيتو دوست صميمي من است و او را بسيار دوست دارم. فقط مي‌توانم برايش آرزوي سلامتي کنم. اميدوارم که او و خانواده‌اش با قدرت با اين مشکل مبارزه کنند و آن را پشت سر گذارند. آنچه براي تيتو رخ داد، برايم بسيار سخت و آزاردهنده است.

بايرن‌مونيخ در جام تلکوم موفق شد با نتيجه چهار بر صفر هامبورگ را در هم بکوبد. گوآرديولا پس از گل‌هاي تيمش هيچ‌گونه خوشحالي از خود نشان نداد و فقط در بعضي از اوقات به راهنمايي و دادن دستورات تاکتيکي به بازيکنان اکتفا کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: یک شنبه 30 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!