ويلانووا: مي‌دانم در اين مبارزه تنها نيستم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

ويلانووا: مي‌دانم در اين مبارزه تنها نيستم


سرمربي برکنار شده بارسلونا در نامه‌ سرگشاده‌اي اعلام کرد که در مبارزه با بيماري‌اش تنها نيست و از حمايت باشگاه برخوردار است.


باشگاه بارسلونا نامه‌ سرگشاده‌اي از سوي تيتو ويلانووا که مجبور شد به دليل مداواي سرطانش باشگاه را ترک کند، منتشر کرد.

به گزارش فارس، وي در اين نامه اظهار داشت: پس از پنج سال فوق‌العاده در اين تيم که مي‌تواند تمام روياهاي يک مربي را برآورده کند، زمان روبرو شدن با تغييرات در زندگي حرفه‌اي من فرا رسيده است.

ويلانووا در اين نامه توضيح داده است که پزشکان به وي درباره تمرکز تمام انرژي‌اش بر روي مربيگري هشدار داده‌اند. وي تأکيد کرد: همچنان به باشگاه بسيار نزديک هستم و در ديگر مسائل ورزشي با آنها همکاري خواهم کرد.

سرمربي برکنار شده بارسلونا ادامه داد: ترک گروهي از چنين انسان‌هاي فوق‌العاده‌اي آسان نيست. از همه به خاطر تمام لطفي که به من داشتند، تشکر مي‌کنم. انسانيت و کيفيت فوتبال اين تيم براي هر مانعي راه حلي دارد و من معتقدم که اين باشگاه با استفاده از تمام توانايي‌اش با اين چالش‌ها روبرو خواهد شد.

ويلانووا خاطرنشان کرد: مي‌دانم که در اين مبارزه تنها نيستم زيرا عضو باشگاهي هستم که به من در اين مسير طولاني کمک مي‌کند؛ همان طور که تاکنون چنين بوده است.

اين نامه همچنين شامل کلمات تشکرآميز براي پيام‌هاي حمايتي بود که از تمام همکاران، هواداران و ساير باشگاه‌ها و ورزشکارها دريافت کرده بود. وي نوشت: مي‌خواهم به شما بگويم که آرام و قوي هستم و با اعتماد به نفس کامل که همه چيز درست خواهد شد، فصل جديدي را در زندگي آغاز مي‌کنم.

تيتو ويلانووا پس از بيان اينکه دوران سختي براي خانواده‌اش است، از رسانه‌ها خواست به او احترام بگذارند و درک کنند تا بتواند آرامشي را که به آن نياز دارد، به دست آورد.

ويلانووا در پايان براي جانشينش در سمت هدايت بهترين باشگاه جهان آرزوي موفقيت کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: یک شنبه 30 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!