شاهرودي: تيم 2014 جدي گرفته بود
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

تجربه برگزاري اين مراسم‌ها را نداشتيم

شاهرودي: تيم 2014 جدي گرفته بود


مدافع سابق تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: بازي بدي را شب گذشته شاهد نبوديم اما در شرايطي که اکثريت ما 20 کيلو اضافه وزن داشتيم بازيکنان 2014 بازي را بيش از اندازه جدي گرفته بودند.


رضا شاهرودي در خصوص اتفاقات مراسم شب گذشته، اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتي که شب گذشته افتاد، احساس مي‌کنم دوستان تجربه برگزاري اينگونه مراسم‌ها را نداشتند و همه چيز در هم گره خورد.

به گزارش فارس ، وي افزود: خوشحاليم که بالاخره اين کار انجام شد و پيشکسوتان را دور هم جمع کردند. اين هم براي ما خوب بود و هم براي بازيکنان حريف، انشاءالله هر چند يک بار به دنبال برگزاري اين مراسم‌ها باشيم تا همه خوشحال شوند.

شاهرودي در خصوص سؤالي که چرا برخي بازيکنان بزرگ به اين مراسم نيامدند، گفت: تفکرات متفاوت است بالاخره هر کس خودش تصميم مي‌گيرد که مي خواهد چه کاري انجام بدهد و من نمي‌توانم زياد در اين باره حرف بزنم.

وي افزود: در کل بد نبود ولي تيم 2014 هم در شرايطي که 90 درصد ما 20 کيلو اضافه داشتيم بازي را خيلي جدي گرفته بود و خيال کرده بود که با يک تيم اروپايي مي‌خواهد بازي دوستانه برگزار کند. اي‌کاش اينها در دوران فوتبال به ما برخورد مي‌کردند.

وي در پاسخ به سؤال ديگري که چرا اين بازي به نظر شما يک نيمه طول کشيد، تاکيد کرد: هيچکس فکر نمي‌کرد جايزه دادن اينقدر طول بکشد، ما همه خشک شده بوديم و اگر مي‌خواستيم نيمه دوم هم بازي کنيم بايد 20 دقيقه ديگر گرم مي‌کرديم چون اگر خداي ناکرده همانطوري بازي مي‌کرديم بايد سر از بيمارستان در مي‌آورديم. اما در هرحال خوب بود ولي مي‌توانستيم اين کار را با تجربه و تبليغ بيشتر، بهتر برگزار کنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: یک شنبه 30 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!