پنجعلي: کاپيتان را دايي مشخص مي‌کند
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

برگزاري اين مراسم‌ کمي بالاتر از سطح محلي بود

پنجعلي: کاپيتان را دايي مشخص مي‌کند


مدير تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از صميم قلب به مسئولان فدراسيون فوتبال تبريک مي‌گويم حالا با اين برنامه مشخص شد چرا بهترين فدراسيون آسيا شديم؟


محمد پنجعلي در خصوص شرايط پرسپوليس اظهار داشت: خوشبختانه با تمرينات خوب و منسجمي که زيرنظر دايي آغاز شده شرايط ما براي بازي چهارشنبه بسيار خوب و آماده است. بايد با تيمي بازي کنيم که همه قرمز پوشيده‌اند و از خانواده خودمان هستند.

به گزارش فارس ، وي افزود: قطعا حضور کريمي و انصاري‌فرد در تيم حريف بازي را جذاب‌تر مي‌کند اما من مطمئنم هواداران پرسپوليس مي‌آيند و پشت سر تيم تا دقيقه 90 در اولين بازي خواهند بود.

پنجعلي در خصوص شايعه ناراحتي برخي از بازيکنان براي کاپيتاني گفت: من اول بايد اين را بگويم که واقعا حضور عليرضا حقيقي در پرسپوليس با چيزي که من مي‌بينم به اين تيم کمک مي‌کند. عليرضا تجارب اروپايي پيدا کرده و بدنش نيز بسيار چابک و سرحال شده. او مي‌تواند به پرسپوليس کمک کند. در چند روز گذشته نيز او نشان داده که آمده تا به پرسپوليس کمک کند.

وي افزود: در خصوص کاپيتاني پرسپوليس من هيچ حرف و عکس‌العملي از بازيکنان نديده و نشنيده‌ام که بخواهم بگويم فلان کس کاپيتان شود يا نباشد. کاپيتان را دايي مشخص مي‌کند و مطمئن باشيد فردي است که بتواند به پرسپوليس کمک کند و کادر فني او را قبول داشته باشد. مطمئن باشيد با وجود دايي و باقري اين حرف هاي حاشيه‌اي و مسائلي که از خودشان مي‌نويسند ارزشي ندارد.

پنجعلي با انتقاد از برنامه‌ شب گذشته نيز گفت: خوشبختانه اوج مديريت در فوتبالمان را شب گذشته در ورزشگاه آزادي مجددا ديديم. از صميم قلب تبريک مي‌گويم و مشخص شد چرا ما بهترين آسيا هستيم و اين لقب حق ما است.

وي افزود: برنامه شب گذشته در اوج خود برگزار شد و فقط بايد به حال اين فوتبال تاسف خورد. شان و شئون پيشکسوت، موسفيد، همه را از بين بردند و خودتان ديديد که اين برنامه در سطح دهات‌هاي ما هم نبود و کمي بالاتر از محلات برگزار شد.

پنجعلي ادامه داد: خدا پدر و مادر بزرگتر‌ها را بيامرزد که شب گذشته به اين مراسم نرفتند. ما شب گذشته اسطوره هايي را داشتيم که با يک ندانم‌کاري و بدون برنامه‌ريزي آنها را از بين برديم. عيبي ندارد اين برنامه باز هم جاي شکرش باقي است که کمي بالاتر از محلات بود.

وي يادآور شد: اينگونه مراسم را در کشورهاي اروپايي و همين آسيايي در کنار خود ما ببينيد واقعا متاسفم. فقط ياد گرفته‌ايم در شب يا روز چند ترقه و يا آتش بازي ‌کنيم و با همين موضوعات مي‌خواهيم مراسم تجليل و نمادين زيبا برگزار کنيم. باور کنيد حق داشتند که بزرگان فوتبال نيامدند. من نمي‌دانم مردم چه احساسي داشتند ولي باز هم مي‌گويم بايد تبريک گفت که ما بهترين فدراسيون آسيا شديم. اين هم عوارضش بود.

پنجعلي در پايان يادآور شد: ما شب گذشته بازيکناني را در زمين ديديم که فوتبال ايران مديون آنها بود اما متاسفانه برنامه‌اي را ديديم که بايد براي فوتبال ايران تاسف خورد. اي کاش اين برنامه برگزار نمي‌شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: یک شنبه 30 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!