ستاره جوان باشگاه بارسلونا در جریان این میهمانی از پزشک مورداعتمادش ....
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

سایت گل- نیمار 21 ساله این روزها باید خودش را برای ملحق شدن به اردوی باشگاه بارسلونا و شروع اردوی پیش فصل با تیم جدیدش آماده کند تا بتواند فصل جدید را آغاز کند.

او دراین هفته با شرکت در یک میهمانی خیریه در فلورنیانوپولیس، ساعات خوشی را پشت سرگذاشت. وجوه عاید از این میهمانی خیریه از سوی یک موسسه اجتماعی صرف امور خیر می شود.

نیمار که شخصیت شوخ و بامزه ای هم دارد و حتی بارها خودش، خودش را سوژه خنده نموده، بدون هیچ مشکلی با میهمانان و حاضران دراین جشن عکس یادگاری می گرفت و البته قیافه او در این جشن هم قابل توجه بود. ستاره جدید باشگاه بارسلونا ابروهایش را به هم متصل کرده بود تا ابروان پیوسته ای داشته باشد و یک سبیل سیاه هم روی صورتش نقاشی کرده بود تا چهره های متفاوت داشته باشد و پیراهنی چهارخانه برتن داشت و کراوات راه راهی را برگردن آویخته بود که هیچ سنخیتی با پیراهنش نداشت و بدین ترتیب ظاهر بامزه و کاملا مضحکی داشت.

در جریان این میهمانی، فقط این ظاهر و تیپ نیمار نبود که توجه همگان را به خود جلب می کرد، چرا که او دائما گوشی موبایلش را در دست داشت و در حال رد و بدل کردن پیغام هایی بود. نیمار که همراه با تعدادی از دوستانش در این جشن حضور یافته بود، با پزشکی و با برونا مارکسین، نامزدش اس.ام.اس بازی می کرد.

 

مطابق عکس هایی که از نیمار دراین جشن منتشر شده، به نظر می رسد که او در جریان این میهمانی با دکتر آگوستو سسار، پزشک مورد اعتمادش پیغامهایی رد و بدل می کرده تا در مورد رژیم تغذیه ای اش از او سوالاتی را جویا شود. گویا نیمار بعد از انجام عمل جراحی برروی لوزه هایش و جراحی کوچک برروی مجرای تنفسی بینی اش که روز 5 جولای انجام شد، هنوز رژیم غذایی خاصی را دنبال می کند و از همین رو هم با ارسال پیغام برای دکتر سسار از او می پرسید که آیا می تواند نوشیدنی انرژی زا بنوشد یا خیر.

عکاس روزنامه کاتاریننسه در این جشن دوربینش را روی گوشی موبایل نیمار زوم کرده بود و موفق شده بود تا تصاویری از اس.ام.اس های رد و بدل شده میان او پزشک معالجش عکس بگیرد و در ادامه این گزارش و با استناد به عکس های این عکاس کنجکاو به این نکته اشاره شده که برونا، نامزد نیمار در پیغامی از او پرسیده که اوضاع چطور پیش می رود و آیا حالش خوب است و به او خوش می گذرد یا نه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!