بلان: ابراهيموويچ از PSG‌ نمي‌رود
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

بلان: ابراهيموويچ از PSG‌ نمي‌رود


سرمربي جديد قهرمان فصل گذشته لوشامپيونه با تاکيد بر نيازش به يک زوج هجومي طراز اول در ترکيب اصلي تيم، اعلام کرد با فروش ستاره سوئدي خط حمله پاريسي‌ها مخالف است.


به دنبال انتقال ادينسون کاواني، مهاجم اروگوئه‌اي ناپولي با قراردادي 60 ميليون يورويي به پاري‌سن‌ژرمن، اخباري منتشر شد مبني بر اينکه زلاتان ابراهيموويچ تمايلي براي ماندن در پارک دو پرنس ندارد اما لوران بلان تاکيد کرد با فروش اين مهاجم سوئدي موافق نيست و خود اين بازيکن نيز تمايلي به رفتن ندارد.

به گزارش تسنيم،بلان گفت: با زلاتان زياد حرف زده‌ام و بايد بگويم دليلي ندارد او فصل آينده بازيکن PSG‌ نباشد. او براي تيم ما بازيکن مهمي است و اين را با بازي‌هايي که فصل گذشته انجام داد ثابت کرد. مي‌خواهم او فصل آينده هم يکي از اعضاي تيم ما باشد.

بلان در ادامه در پاسخ به اين سوال که به نظر او آيا ايبرا و کاواني مي‌توانند همکاري مسالمت‌آميزي در خط حمله بارسلونا داشته باشند يا خير تصريح کرد: براي فصل آينده يکسري برنامه‌هاي تاکتيکي در نظر گرفته‌ام و فکر مي‌کنم کاواني و ابراهيموويچ مي‌توانند مکمل يکديگر باشند. بازيکنان بزرگ از پس مشکلات برمي‌آيند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!