لقب پدرخوانده پس از فرگوسن برازنده کيست؟
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

لقب پدرخوانده پس از فرگوسن برازنده کيست؟


پس از بازنشستگي الکس فرگوسن به نظر مي‌رسد لقب پدرخوانده ليگ برتر انگليس بايد به مربي ديگري برسد.


سر الکس فرگوسن پس از 27 سال حضور روي نيمکت داغ منچستريونايتد در پايان فصل گذشته از دنياي مربيگري کناره گيري کرد تا به دوران باشکوه حضور خود در فوتبال پايان دهد.

به گزارش فارس،او با حضوري طولاني مدت در منچستريونايتد به نوعي به پدرخوانده فوتبال باشگاهي در انگليس تبديل شده بود. اکنون که او از فوتبال کنار رفته به نظر مي‌رسد اين لقب بايد به شخص ديگري برسد.

ژوزه مورينيو که چندي پيش و پس از توافق با سران چلسي بار ديگر هدايت اين تيم را به دست گرفت در اين خصوص اظهار نظر کرده است.

«مي‌خواهم پدرخوانده فوتبال انگليس شوم. تغيير بزرگي که در ليگ انگليس رخ داده که به ما مربي‌ها برمي‌گردد اين است که رييس ما ديگر در فوتبال حضور ندارد. کسي بود که همه به او احترام مي‌گذاشتند. قابل ستايش و به مانند پدر تمامي مربيان ليگ بود. او اکنون رفته و به نظر من بزرگ‌ترين تغيير در ليگ جزيره است.»

مورينيو در ادامه افزود: اکنون من يکي از کساني هستم که زمان بيشتري در فوتبال دارم. تنها کسي هستم که تمامي جام‌ها در انگليس را فتح کرده‌ام و قهرمان ليگ قهرمانان شده‌ام. مسئوليت بيشتري روي شانه‌هايم احساس مي‌کنم و مي‌توانم تجربه‌هاي بسيار بيشتري در زمينه فوتبالي داشته باشم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!