ماروتا:کار يووه در بازار نقل و انتقالات تمام نشده
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

ماروتا:کار يووه در بازار نقل و انتقالات تمام نشده


مديرورزشي يوونتوس با ابراز رضايت از خريدهاي تابستاني اين تيم اعلام کرد کار بانوي پير در بازار نقل و انتقالات تمام نشده و اين تيم همچنان به دنبال فرصتي ديگر براي جذب بازيکنان جديد است.


با وجود خريد بازيکناني همچون کارلوس توز، فرناندو يورنته و آنجلو اوگبونا با هزينه‌اي معادل 25 ميليون يورو، يوونتوس باز هم قصد خريد بازيکن دارد. جوزپه ماروتا در اين خصوص به خبرنگاران ايتاليايي گفت: خريد‌هاي اخير متناسب با نياز تيم و قابل قبول بوده‌اند. براي تشکيل تيم بسيار قدرتمند ما خيلي زود کارمان را شروع کرديم.

به گزارش تسنيم،ماروتا ادامه داد: با توجه به زيرساخت‌هاي قدرتمندي که در تيم وجود دارد و اينکه در تيم‌مان بازيکناني داريم که 2 فصل پياپي قهرمان ليگ شدند، بايد از وضعيت تيم راضي باشيم هرچند اين بدان معنا نيست که کار ما در بازار نقل و انتقالات تمام شده و به دنبال فرصت‌هاي ديگري نيستيم.

مديرورزشي بيانکونري تصريح کرد: با ورود چنين بازيکنان بزرگي به تيم، مسلما رقابت در ميان بازيکنان بالا مي‌گيرد که اين رقابت تاثير مثبتي بر عملکرد تيم در فصل طولاني پيش رو خواهد داشت.

ماروتا با ابراز اميدواري نسبت به اينکه سرمايه‌گذاري سران باشگاه براي تقويت تيم به يوونتوس علاوه بر فتح جام‌هاي داخلي، فرصت کسب افتخارات اروپايي را هم بدهد، تاکيد کرد: هدف ما براي فصل آينده اين است که از عنوان قهرماني‌مان در سري A دفاع و نسبت به فصل گذشته در رقابت‌هاي اروپايي پيشروي کنيم، هرچند با توجه به خريد‌هايي که ساير رقباي اروپايي‌مان انجام داده‌اند مي‌دانيم که کار سختي براي محقق کردن اين هدف داريم.

يوونتوس فصل گذشته تا مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کرد اما در اين مرحله با قبول 2 شکست در هر 2 بازي رفت و برگشت برابر بايرن مونيخ از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!