درخواست ظلي ازبازيکنان تيم جام جهاني 98
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
فرامرز ظلي با بيان اينکه اکثر ملي‌پوشان سال 98 براي حضور در بازي نمادين امشب (شنبه) اعلام آمادگي کرده‌اند، به خبرنگار ايسنا، گفت: از بازيکنان تيم ملي سال 98 به طور رسمي دعوت شد و بنده هم تا جايي که توانستم به صورت حضوري و شفاهي از آنها درخواست کردم تا در اين برنامه شرکت کنند. برخي از آن بازيکنان چون در ايران نبودند از حضور در بازي عذرخواهي کردند و برخي هم پذيرفتند که بيايند اما متاسفانه بعضي هم در ايران هستند اما تمايلي به شرکت در برنامه ندارند!

وي خطاب به بازيکناني که علني يا غيرعلني اعلام کرده‌اند که در مسابقه‌ شرکت نمي‌کنند، گفت: عزيزانم، اين محفل شادي دل مردم است. تحت هر شرايطي و حتي اگر 10 گل هم بخوريد اشکالي ندارد چون اين‌ها گل‌هاي محبت است! مردم دلشان مي‌خواهد بار ديگر اسطوره‌هايشان را ببينند؛ مساله خنديدن نيست، بگذاريد مردم و عزيزانمان از شادي ديدن قهرمانان گذشته‌شان لبخند بزنند و شاد باشند.

پيشکسوت فوتبال با بيان اينکه کارش در برابر برخي ملي‌پوشان سال 98 به خواهش کشيده شده، به ايسنا گفت: بنده به نمايندگي از کميته پيشکسوتان و کساني که سال‌ها براي فوتبال اين مملکت زحمت کشيده‌اند از اين ملي‌پوشان خواهش کردم که حرمت موي سفيد 70 ساله‌ام را نگه دارند! بعضي از آنها مثل پسرها و بلکه نوه‌هاي من هستند. همه آن بازيکنان را دوست دارم و به آنها مي‌گويم خوب است در تمام جهات دوست‌داشتني باشيد.

ظلي در پاسخ به اينکه کداميک از بازيکنان تيم سال 98 قطعا در بازي امشب حاضر نيستند، گفت: جلال طالبي سرمربي تيم در آن سال که آمريکاست و عذرخواهي کرد. همين طور احمدرضا عابدزاده به همين دليل نيست. نادرمحمدخاني هم در انگلستان بسر مي‌برد اما محمدخاکپور در ايران است اما بخاطر برخي مسايل و نظراتي که دارد در اين بازي شرکت نمي‌کند. خداداد عزيزي هم که علني در رسانه‌ها عنوان کرده نمي‌آيد که بنده از او و تمام هم‌تيمي‌هاي گذشته‌اش مي‌خواهم به خاطر مردم و تمام پيشکسوتان بيايند. تلاش کردم اما نتوانستم به طور مستقيم با علي دايي ارتباط بگيرم اما با برادرش صحبت کردم و درخواستم را بيان داشتم، ديگر نمي‌دانم چه تصميمي بگيرد.

وي در پاسخ به اينکه ممکن است تعداد بازيکنان تيم سال 98 به 11 بازيکن نرسد، گفت: خير، بعيد مي‌دانم چنين اتفاقي بيافتد. غير از اشخاصي که گفتم با مابقي بچه‌ها که صحبت داشتم تقريبا مي‌دانم که براي اين بازي حاضر مي‌شوند و از همه کساني که مي‌آيند تشکر مي‌کنم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!