فرديناند:مويس نمي‌گويد 3 سال به من وقت بدهيد
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

فرديناند:مويس نمي‌گويد 3 سال به من وقت بدهيد


مدافع تيم فوتبال منچستريونايتد تاکيد کرد، بازيکنان و هواداران اين تيم به قهرماني عادت کرده‌اند.


منچستريونايتد فصل گذشته سيزدهمين عنوان قهرماني‌اش در ليگ برتر انگليس را با سرالکس فرگوسن به دست آورد تا اين مربي اسکاتلندي به 26 سال سرمربيگري خود در اين تيم پايان دهد. حالا مدافع پيشين تيم ملي انگليس بر اين باور است که شياطين سرخ مي‌توانند زير نظر مويس به موفقيت‌هاي خود ادامه دهند.

به گزارش تسنيم،ريو فرديناند به روزنامه استراليايي «Sydney Morning Herald» گفت: به هرحال نمي‌توان از اين حقيقت گذشت که بازيکنان و هواداران منچستريونايتد انتظار پيروزي از اين تيم دارند. ما به قهرماني عادت کرده‌ايم، پس بايد به هواداران خود بگوئيم که نگران نباشند و تنها بايد به سرمربي جديد کمي وقت بدهند.

وي افزود: ما مي‌خواهيم قهرمان شويم و مطمئنم که مويس هم چنين چيزي را مي‌خواهد. ديويد نمي‌خواهد بيايد و بگويد که 3 سال وقت به من بدهيد. به نظرم مويس از عهده فشاري که روي اوست برخواهد آمد.

مويس اسکاتلندي پيش از اينکه هدايت سرخپوشان منچستر را به عهده بگيرد به مدت 11 سال سرمربي اورتون بود ولي در اين مدت نتوانست جام قهرماني را براي اين تيم به ارمغان بياورد، اين در حالي است که فرگوسن در طول مدتي که سرمربي منچستريونايتد بود 38 جام مختلف را به کلکسيون افتخارات اين باشگاه افزود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!