فروزان: دوئل با رحمتي را مي برم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

فروزان: دوئل با رحمتي را مي برم


دروازه بان تيم فوتبال گسترش فولاد گفت: نبرد آبي هاي تبريز و تهران را آبي هاي تبريز مي برند چون تبريزي ها هميشه برنده اند.


محسن فروزان درباره شرايط تيمش اظهار داشت: شرايط بسيار خوبي داريم. امسال بازيکنان جواني در تيم ما حضور دارند و رسول خطيبي هم به بازيکنان فصل قبل اعتقاد شديد دارد. در تيم ما جوانان بومي زيادي حضور دارند و خطيبي هم در اولين تجربه ليگ برتري اش اعتبار خود را پاي اين جوانان گذاشته است.شرايط خوبي داريم و صبح و بعد از ظهر تمرين مي کنيم و اميدواريم استارت ليگ را محکم بزنيم.

به گزارش اوج نيوز،وي درباره ديدار با استقلال در هفته نخست عنوان کرد: استقلال تيم بزرگ و پرستاره اي است. بازي بسيار سختي داريم چون استقلال تحت هر شرايطي استقلال است اما ما هم انگيزه بسيار بالايي داريم تا بتوانيم يک پيروزي خوب بدست آوريم. مي خواهيم اولين بردمان را مقابل استقلال رقم بزنيم. نبرد آبي هاي تبريز و تهران را آبي هاي تبريز مي برند چون تبريزي ها هميشه برنده اند.

دروازه بان گسترش فولاد همچنين گفت: من سال چهارمي است که در تبريز حضور دارم. در اين شهر به قدري محبت و مهر مردم را ديدم که روحيه ام بسيار بالا است. شرايط خيلي خوبي دارم و مي خواهم در فصل جديد بهترين عملکرد را داشته باشم.

او درباره اينکه از بازي کردن مقابل استقلال و امير قلعه نوعي چه احساسي دارد، عنوان کرد: امير قلعه نوعي مربي بزرگي است و او مرا به فوتبال ايران معرفي کرد اما من در حال حاضر بازيکن گسترش فولاد هستم و تمام تمرکزم روي گسترش فولاد و تيم خودم است. تا آخرين نفس هايم براي موفقيت گسترش فولاد تلاش مي کنم و هواداران مطمئن باشند بهترين بازي هايم را انجام خواهم داد.

فروزان در ادامه صحبت هايش تاکيد کرد: در اين بازي دوئل من و رحمتي بسيار زيبا خواهد بود. ما در تيم ملي با هم رقيب بوديم و حالا در اولين مسابقه از ليگ هم بايد رودرروي هم قرار بگيريم. مطمئن باشيد برنده اين دوئل من هستم. صحنه هاي قشنگي را مقابل استقلال خلق مي کنم.

وي در پايان درباره اينکه براي دعوت به تيم ملي اميدوار است، افزود: من امسال نهايت تلاشم را مي کنم تا جزو بهترين دروازه بانان باشم اما همه چيز دست کي روش و مربيان تيم ملي است. اگر آنها صلاح بدانند با تيم ملي به جام جهاني مي روم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!