کاپلو: زوج مسي - نيمار شکست ناپذير مي‌شود
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

کاپلو: زوج مسي - نيمار شکست ناپذير مي‌شود


به عقيده سرمربي تيم ملي روسيه، بارسلونا با جذب ستاره پيشين سانتوس و قراردادن او در کنار مسي، خط حمله‌اي بلامنازع براي ترکيب خود ساخته است.


فابيو کاپلو در خصوص ورود نيمار به جمع ستاره‌هاي بارسلونا و حضور او به عنوان بازيکن شماره 11 تيم در کنار ليونل مسي به شبکه آنتنا 3 گفت: نيمار بازيکن خارق‌العاده‌اي است و توانايي‌هاي بي‌نظيري دارد. او سرعت، توانايي‌هاي فني، قابليت شوتزني با هر 2 پا و درک بالايي براي پيدا کردن بهترين موقعيت جهت دريافت يا ارسال توپ دارد.

به گزارش تسنيم،وي در ادامه افزود: به نظر من شکست دادن مسي و نيمار در کنار يکديگر کار بسيار سختي خواهد بود، چون آنها در کنار هم تمام توانايي‌هايي که براي گلزني لازم است را دارند و اين براي تيمي که در تمام رقابت‌ها به دنبال قهرماني است اهميت زيادي دارد.

کاپلو سپس به انتصاب هموطنش کارلو آنچلوتي به عنوان سرمربي جديد رئال مادريد اشاره‌اي داشت و به او توصيه کرد از جنجال بپرهيزد و حرف‌هايش را درون زمين بزند. او خاطر نشان کرد: زماني که به تيمي مانند رئال مادريد مي‌پيوندي بايد حواست باشد که در اينجا تيم نه تنها بر بازيکنان بلکه بر سرمربي و همه چيز مقدم است.

سرمربي تيم ملي فوتبال روسيه ادامه داد: در اين تيم نبايد سعي کنيد که مهمترين شخصيت به نظر برسيد. آنچلوتي آدم بسيار باهوشي است. او مي‌داند چطور يک تيم را هدايت کند. کارلتو فردي آرام و باتجربه است و توانايي‌هاي فوق‌العاده‌اي براي هدايت رئال مادريد دارد.

سرمربي پيشين کهکشاني‌ها در خاتمه با ابراز خرسندي از سياست جديد رئال مادريد براي جذب ستاره‌هاي جواني همچون ايسکو و آسير ايارامندي در بازار نقل و انتقالات تابستاني، آينده درخشاني را براي رئال متصور شد و خاطرنشان کرد: اکثر بازيکنان خوش‌آتيه‌ فوتبال دنيا اکنون در اسپانيا هستند و به همين دليل رئال مادريد با آنها قرارداد بسته است. رئالي‌ها تجربه و استعداد دارند و مي‌دانند از چه شيوه‌اي براي بازي در اسپانيا استفاده کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!