مظلومي:تنهامشکل استقلال يک بازي‌سازاست
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

مظلومي:تنهامشکل استقلال يک بازي‌سازاست


سرمربي سابق استقلال با تمجيد از اين تيم مي‌گويد آبي‌ها با جذب نکونام و تيموريان قوي‌تر از گذشته شده‌اند.


پرويز مظلومي در پاسخ به اين سوال که مدعيان ليگ را چه تيم‌هايي مي‌داند، بيان کرد: فکر مي‌کنم شانس‌هاي اول قهرماني در ليگ استقلال، پرسپوليس، سپاهان و تراکتورسازي هستند. البته نبايد از فولاد هم غفلت کرد. آنها هم تيم خوبي هستند. استقلال با جذب تيموريان و پيوستن نکونام خيلي بهتر از قبل شده و فکر مي‌کنم اين استقلال از سال قبلش هم بهتر باشد. تنها مشکل استقلال يک بازي‌ساز است که با خارجي‌هايش احتمالا برطرف مي‌شود.

به گزارش ايسنا،او در ادامه با تمجيد از تراکتورسازي و سپاهان افزود: تراکتورسازي با نظارت آقاي جلالي تيم بسيار خوبي بسته و حضور کريمي در اين تيم مي‌تواند گره‌هاي زيادي را باز کند. او يک رهبر در زمين است.

سرمربي سابق تيم‌هاي ليگ برتري در پاسخ به اين سوال که پرسپوليس را چگونه ارزيابي مي‌کند، اظهار کرد: به نظرم پرسپوليس ستاره نگرفته، بلکه جوانان باانگيزه را جذب کرده و بايد ديد که عملکرد آنها در طول فصل چگونه خواهد بود. فکر مي‌کنم ميثم حسيني و سيدصالحي بهترين خريدهاي آنها بودند. ميثم حسيني بازيکن جوان و خوبي است که در زمان سرمربيگري من در استقلال پديده ليگ شد. حيف شد که استقلال او را نگاه نداشت. شايد گزينه‌هاي بهتري بودند که حاضر شدند، حسيني از استقلال جدا شود. به هر حال او بازيکن خوب و با هوشي است و آينده خوبي در انتظار اوست.

مظلومي در پاسخ به اين سوال که کنار گذاشتن انصاري‌فرد از سوي پرسپوليسي‌ها را چگونه ارزيابي مي‌کند، گفت: از کسي نام نمي‌برم اما هر تيمي که جلوي بازيکن‌سالاري بايستد، کار خوبي کرده است. اين حرف‌ها که از بچگي فلان رنگ را دوست داشتم ولي تا کمي کيسه پول شل شود، به دست فراموشي سپرده مي‌شود، ارزشي ندارد. هيچگاه يک بازيکن نبايد براي مربي و باشگاه خط‌مشي مشخص کند.

او درباره سپاهان هم گفت: سپاهان تيم ايده‌آلي را بسته. از دروازه‌ تا نوک حمله اين تيم عوض شده اما شايد نبودن سوکاي کمي کار آنها را سخت کند. سوکاي مهاجم بزرگي بود.

سرمربي سال گذشته آلومينيوم در پايان و در پاسخ به اين سوال که شنيده شده که او شايد سال بعد را هم در اين تيم سپري کند،‌ اظهار کرد: واقعيت اين است که به خود آنها هم گفته‌ام که براي سرمربيگري در ليگ يک راغب نيستم. با اين حال به خاطر مردم هرمزگان و روزهاي خوبي که آنجا داشتم، احساس تعهد اخلاقي دارم. به هر حال پيشنهادهايي به آنها داده‌ام. البته اين پيشنهادها مالي نيستند و شامل بسته شدن يک تيم خوب و مسائلي از اين جهت هستند. اگر شد که در خدمت‌شان هستيم و گرنه براي آنها آرزوي موفقيت مي‌کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!