رضايي:چراماهيچوقت نبايد آرامش داشته باشيم؟
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

رضايي:چراماهيچوقت نبايد آرامش داشته باشيم؟


هافبک - مهاجم ملي‌پوش پرسپوليس گفت: براي اين فصل شرايط خوبي داريم ولي بايد از پرسپوليس با اين هواداران حمايت شو. چرا ما هيچوقت نبايد آرامش داشته باشيم، در حالي که بازيکنان ساير تيم‌ها بي سر و صدا پولشان را مي‌گيرند و کسي با آنها کاري ندارد.


غلامرضا رضايي در گفت‌وگو با سايت باشگاه پرسپوليس افزود: تيم شرايط خوبي دارد. يکسري بازيکنان جوان به مجموعه اضافه شده‌اند و تمرين‌هاي خوبي را پشت سر گذاشته‌ايم تا به اميد خدا از بازي اول بتوانيم خوب عمل کنيم.

وي ادامه داد: در حال حاضر تنها دغدغه اين است که به باشگاه براي حل مشکلات کمک شود. پرسپوليس پرطرفدارترين تيم است اما حمايت‌هاي مالي از تيم‌هاي ديگر صورت مي‌گيرد و از پرسپوليس، نه!

رضايي افزود: اينکه ساير باشگاه‌ها حمايت شوند، مشکلي ندارد اما چرا باشگاهي مثل پرسپوليس با اين سابقه و هوادار هميشه بايد تنها باشد. هميشه همه حرف و حديث‌ها درباه بازيکنان پرسپوليس و حتي استقلال است اما بازيکنان ساير تيم‌ها بدون سر و صدا حق و حقوقشان را مي‌گيرند و کسي هم به آنها کاري ندارد. چرا ما هيچوقت نبايد آرامش داشته باشيم؟

هافبک - مهاجم پرسپوليس درباره نتيجه بازي با سايپا و نگراني بابت اين نتيجه تصريح کرد: بچه‌ها براي بازي با سايپا يک مقدار خسته بودند. از طرفي کادر فني ترکيب‌هاي متفاوتي را استفاده کرد و با تمام اين اوصاف موقعيت‌هاي زيادي داشتيم که از دست رفت و بازي يک طرفه نبود.

رضايي درباره اينکه سال گذشته بعضي کارشناسان عدم گلزني را از مشکلات پرسپوليس ارزيابي مي‌کردند، خاطر نشان کرد: دليل ناکامي فصل قبل، مجموعه‌اي از مشکلات بود وگرنه در گلزني چندان هم ناموفق نبوديم. الان زمانه‌اي نيست که شما در هر بازي چند گل بزنيد. خيلي قهرماني‌ها با پيروزي‌هاي يک بر صفر رقم مي‌خورد، آن هم با گل‌هايي که در دقايق پاياني زده مي‌شود.

وي درباره اينکه چه ميزان زمان لازم است تا تيمي جا افتاده را شاهد باشيم، گفت: حضور علي دايي مزيت بزرگي براي تيم است چون او همه بازيکنان را مي‌شناسد و مثل سال قبل نياز نيست که اين شناخت ايجاد شود. البته طبيعي است که در همه تيم‌ها هماهنگي با گذشت هر هفته بيشتر مي‌شود.

ملي‌پوش پرسپوليس درباره شرايط خود در سيستم جديد مي‌گويد: وقتي با تک مهاجم بازي مي‌کنيم، بيشتر گوش چپ و راست هستم. بستگي دارد مربي چه تاکتيکي را در نظر مي‌گيرد و من مجري برنامه‌هاي سرمربي هستم. به همين دليل شايد بعضي از بيرون قضاوت دقيقي نداشته باشند ولي براي من مهم اين است که خواسته‌هاي کادر فني اجرا شود و اگر غير از اين بود مربيان به من توجه نمي‌کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!