روبن: فکر نمي‌کنم گوآرديولا من را نخواهد
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

روبن: فکر نمي‌کنم گوآرديولا من را نخواهد


مهاجم هلندي بايرن‌ معتقد است که پپ گوآرديولا از او در پروسه جديد خود استفاده خواهد کرد.


با انتخاب پپ گوآرديولا به عنوان سرمربي جديد بايرن‌مونيخ اين گمان به وجود آمد که روبن، قرمزپوشان مونيخ را ترک کند؛ چرا که سبک بازي او به انديشه‌هاي گوآرديولا نمي‌خورد اما اين مهاجم هلندي در آليانس‌آره‌نا ماند.

به گزارش ايسنا،روبن معتقد است که پپ گوآرديولا در پروسه جديد خود از او استفاده خواهد کرد: فکر نمي‌کنم که گوآرديولا من را از بايرن‌ مونيخ کنار بگذارد. احساس مي‌کنم که جزو نفرات اصلي بايرن‌ در فصل جديد هستم.

روبن درباره خريدهاي جديد بايرن‌ مونيخ گفت: از جذب گوتسه و تياگو آلکانترا خوشحالم. بايرن‌مونيخ با اين بازيکنان قوي‌تر مي‌شود. از حضور در بايرن‌مونيخ خوشحالم و مي‌خواهم همچنان در اين تيم بازي کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!