شهدادنژاد: يک هفته به شروع ليگ مانده اما مربي نداريم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

شهدادنژاد:

يک هفته به شروع ليگ مانده اما مربي نداريم


دروازه‌بان تيم فوتبال مس کرمان به انتقاد از نبود مربي دروازه‌بانان در تيم مس کرمان پرداخت و از اينکه باشگاه در اين رابطه اقدامي نکرده ابراز نگراني کرد.


آرمان شهدادنژاد در مورد نبود مربي دروازه‌بان در تمرين اين تيم گفت: من در مورد رفتن مربي سابق گلرهاي تيم مس حرفي ندارم اما هاروت سال قبل به من خيلي کمک کرد و از او چيزهاي زيادي ياد گرفتم. تنها يک هفته به شروع مسابقات مانده ولي هنوز مربي دروازه‌بانان نداريم. در يک ماه گذشته خودمان تمرين کرده‌ايم و اين موضوع واقعا برايمان مشکل ساز شده است.

به گزارش تسنيم،وي با اشاره به نزديک بودن شروع ليگ عنوان کرد: رقابت‌هاي امسال بسيار دشوار است. تيم بايد از خط دروازه خود اطمينان کامل داشته باشد. هيچ چيزي براي تيم کم نمي‌گذارم اما نداشتن مربي دروازه‌بانان واقعا کار را برايمان دشوار کرده است. بارها اين ضعف را به گوش مسئولان تيم و باشگاه رساندم اما متاسفانه هيچ عکس‌العملي از سوي مسئولان باشگاه نشان داده نشد.

دروازه‌بان مس کرمان گفت: در اين مدت هيچ مصاحبه‌اي در مورد اين مشکل انجام ندادم تا مسئولان باشگاه با آرامش به فکر جذب مربي دروازه‌بانان باشند اما وقتي هيچ اقدامي نشد و از طرفي نگراني مردم را نسبت به اين مسئله ديدم لازم دانستم اين موضوع را به مردم بگويم تا آنها نيز از وضعيت نا بسامان دروازه‌بانان تيم آگاه باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!