مورينيو: چلسي يک باشگاه ويژه است
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

مورينيو: چلسي يک باشگاه ويژه است


ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي، با ستايش از تاثير اين باشگاه بر دوران حرفه اي اش، اين باشگاه لندني را "واقعا خاص" توصيف کرد.


اين مربي پرتغالي در اولين مقصع حضورش در چلسي بين سال هاي 2004 تا 2007، دو قهرماني در ليگ برتر، دو قهرماني در جام اتحاديه و يک قهرماني در جام حذفي به دست آورد.

او که بعد از 5 فصل حضور در باشگاه هايي مانند اينتر و رئال، به استمفوردبريج برگشته، تاکيد کرد که براي کار کردن در فوتبال، به يک شور نياز دارد.

به گزارش گل، او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" مهمترين مسئله براي بازيکنان و مربيان، داشتن شور کار کردن و خوشحالي است؛ چيزي که ما در اين باشگاه آن را داريم. ما حرفه اي هستيم اما در عين حال، همه ما به شغل مان عشق مي ورزيم.

اگر بتوانيم ماموريت تان را انجام بدهيد، چه به عنوان بازيکن و چه به عنوان مربي، به اين خاطر نيست که به شما پول مي دهند يا اينکه اين کاري است که بايد انجام بدهيد، بلکه به خاطر خوشحالي و شوري است که احساس مي کنيد. اين مهمترين مسئله است.

مهمترين مسئله براي من است که عميقا احساس مي کنم در يک باشگاه واقعا ويژه هستم. اگر چلسي براي من يک باشگاه واقعا ويژه شده، پس براي همه مي تواند يک باشگاه ويژه باشد.

باشگاه هاي زيادي نيستند که اين ويژه را دارند؛ اينکه هواداران نام شما را فرياد مي زنند، نه تنها در استمفوردبريج، بلکه در سراسر دنيا. نمي توان احساسي بهتر از اين داشت."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!