مورينيو: DNA من تغيير نمي‌کند
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

مورينيو: DNA من تغيير نمي‌کند


"آقاي خاص" در بازگشت به ليگ برتر انگليس نقش ويژه‌اي در سر دارد و مي‌گويد هر چند DNA او تغيير نکرده، اما تجربه بيشتري کسب کرده است.


ژوزه مورينيو به همراه تيمش در اردوي تايلند به سر مي‌برد و در آستانه کمتر از يک ماه تا آغاز ليگ برتر انگليس در تلاش براي آماده سازي تيمش براي حضوري پرقدرت در اين فصل است.

به گزارش ايسنا،ژوزه مورينيو در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره پيشرفت خود در فوتبال طي سال‌هاي گذشته مي‌گويد: من جزو افرادي هستم که زمان زيادي در فوتبال بودم. قهرماني‌هاي زيادي در ليگ برتر به دست آوردم و توانسته‌ام به قهرماني در اروپا برسم، البته اين‌ها اهميتي ندارد. بلکه اين‌ها فقط مسئوليت من را به عنوان سرمربي بيشتر مي‌کند. در فوتبال انگليس جايگاه خوبي دارم و خودم را يکي از انگليسي‌ها مي‌دانم. البته با اين تفاوت که پاسپورتم با آنها متفاوت است.

سرمربي جديد چلسي درباره جان تري، کاپيتان تيم خود نيز گفت: حضور هيچ بازيکني از جمله "تري" در ترکيب ثابت تيم تضمين شده نيست. خود تري هم مي‌داند که حضورش در ترکيب تضمين شده نيست. تنها چيزي که تري مي‌داند بين من و او تضمين شده است، رابطه و اعتماد بين ما است. از لحاظ حرفه‌اي حضور هيچ کس در ترکيب ثابت قطعي نيست و هر کس که در تمرين خوب باشد در ترکيب قرار مي‌گيرد. دوستي جاي خود، فعاليت و فوتبال هم جاي خود. تري بازيکن خوبي است، اما اين را بايد در تمرينات به من ثابت کند تا در ترکيب اصلي قرار گيرد.

به نقل از ديلي ميل، سرمربي چلسي در پايان درباره ايجاد تيمي جوان و با انگيزه در چلسي گفت: DNA من تغيير نمي‌کند، اما تجربه انسان‌ها را تغيير مي‌دهد. تيمي که در چند سال گذشته در چلسي ساخته‌ام تغيير کرده و اکنون با توجه به قانون مالي جديدي که يوفا به تيم‌ها اعلام کرده، مسير تيم ما عوض شده است. ما بر روي بازيکنان جوان سرمايه‌گذاري کرده‌ايم تا رشد کنند. نبايد به تيمي که در گذشته داشتيم فکر کنيم، بلکه بايد به حال و آينده توجه کنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!