بارسلونا: فابرگاس فروشي نيست
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

بارسلونا: فابرگاس فروشي نيست


باشگاه بارسلونا تاکيد کرد که فابرگاس را به هيچ تيمي نخواهد فروخت.


سسک فابرگاس از بازيکناني است که شايعه‌هاي درباره جدايي او از بارسلونا به گوش مي‌رسد. منچستر يونايتد جدي‌ترين گزينه اين هافبک بازي ساز به شمار مي‌آيد و مويس، سرمربي اين تيم از علاقه‌اش براي جذب کاپيتان سابق آرسنال خبر داد.

به گزارش ايسنا،جوزپ پارتوميو، نايب رييس باشگاه بارسلونا در گفت و گو با سايت اسپورت اسپانيا تاکيد کرد که فابرگاس به هيچ وجه فروشي نيست. بايد به هواداران بارسلونا بگويم که به پيشنهاد ديگر تيم‌ها درباره فروش فابرگاس توجه نمي‌کنيم. به هيچ وجه حاضر نيستم دست از فابرگاس بکشيم. او را به هيچ تيمي نخواهيم فروخت.

فابرگاس هم پيش از اين در گفت و گو با روزنامه‌ مارکا تاکيد کرد که نمي‌خواهد بارسلونا را ترک کند. او گفت: اگر بارسلونا مرا نخواهد و در ليست فروش قرار دهد به پيشنهادهاي ديگر فکر خواهم کرد، ‌اما در غير اين صورت در نوکمپ باقي خواهم ماند. مي‌خواهم با بارسلونا موفقيت‌هاي بيشتري به دست آورم. اين آرزوي من از دوران کودکي ام بوده است. بارسلونا خانه من است و از بودن در اين تيم خوشحال هستم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!