از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

رحيمي:

دهنوي 550ميليون تومان گرفته و پس نمي‌دهد!


مديرعامل باشگاه سپاهان با تاکيد بر اينکه هيچ مبلغي از قاسم دهنوي دريافت نکرده‌اند، گفت: اسم کار بازيکني که 550 ميليون تومان از ما گرفته و به باشگاه ديگر رفته و دو، سه ماه است پول‌مان را پس نمي‌دهد چه مي‌گذاريد؟!


  عليرضا رحيمي در واکنش به ادعاهاي قاسم دهنوي مبني براينکه سپاهان پولي از او طلبکار نيست و دنبال سود پولش مي‌گردد که شکايت کرده است، اظهار کرد: موضوع کاملا شفاف و روشن است و نمي‌دانم چرا چنين صحبت‌هايي مطرح مي‌کند. قاسم دهنوي در تاريخ 92/2/27 با ما قرارداد بسته و پولي را دريافت کرده است. الان از آن زمان تاکنون بيش از هفتاد روز مي‌گذرد اما او پول ما را برنگردانده است!

به گزارش ايسنا، وي در واکنش به اينکه دهنوي چه مبلغي از شما دريافت کرده و برنگردانده، گفت: دهنوي مبلغ 550 ميليون تومان از ما دريافت کرده و دو، سه‌ ماه است نه خودش و نه وکيل يا مدير برنامه‌هايش اين پول را به ما نداده‌اند. هرچقدر تماس گرفتيم و پيگيري کرديم فايده‌اي نداشته است. آيا واقعا اين کار درست است؟ ما که با رفتن اين بازيکن به پرسپوليس قبل ازاينکه پولي بگيريم و قبل از اينکه کميته انضباطي حکمي بدهد، موافقت کرديم پس بايد با سپاهان چنين رفتاري داشته باشند؟

مديرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به اينکه ظاهرا دهنوي از طرح اتهام با واژه "کلاهبرداري" ناراحت بوده، گفت: يک سوال مي‌خواهم مطرح کنم و مردم و جامعه قضاوت کنند. کسي که با دو باشگاه قرارداد مي‌بندد و از دو جا پول مي‌گيرد و پول يکي از آن باشگاه‌ها را بيش از دو، سه ماه است که پس نمي‌دهد، اسم اين کار را چه مي‌گذاريد؟ چرا بايد پول ما پيش او بماند و پس ندهد؟!

رحيمي در پاسخ به اينکه مديرعامل پرسپوليس عنوان کرده اگر قرار بر شکايت هم هست مي‌بايست به کميته انضباطي و درون خانواده انجام مي‌گرفت، گفت: اينجا اصلا بحث فوتبالي به ميان نمي‌آيد. در بحث فوتبالي که ما موافقت کرديم و او به باشگاه پرسپوليس رفت و هيچ اعتراضي هم نسبت به اين مساله نداريم اما وقتي اين شخص که ما با قرارداد بسته و اکنون بعد از فسخ پولش را برنمي‌گرداند، ما شکايت‌مان را بايد پيش چه کسي ببريم؟ ما در باشگاه بازرس و حسابرس داريم؛ وقتي او حساب و کتاب اين پول را قانونا مي‌خواهد و ما بايد هر روز جواب بدهيم، چه انتظاري از ما دارند؟ چگونه بايد 550 ميليون تومان را زنده کنيم؟

وي با بيان اينکه نبايد بحث از مسير درستش خارج شود، گفت: هر کسي از بازيکن تيم خودش دفاع مي‌کند اما ما از آنها مي‌خواهيم از حق دفاع کنند. ما اصلا کاري به راي کميته انضباطي نداريم و هيچ مشکلي هم با رفتن دهنوي به پرسپوليس نداشتيم و موافقت‌مان را هم اعلام کرديم اما چرا پول اين باشگاه را برنمي‌گردانند؟



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

حسن‌زاده خبر داد؛

مشکلات مالي پرسپوليس و سپاهان حل مي‌شود


رييس کميته انضباطي از حل مشکلات مالي ميان پرسپوليس و سپاهان ظرف 48 ساعت آينده خبر داد.


 اسماعيل حسن‌زاده درباره اختلافات مالي ميان باشگاه سپاهان و قاسم دهنوي بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس، اظهار کرد: نظر به اينکه اختلاف دو باشگاه بر سر برخي از بازيکنان با پادرمياني اينجانب و بررسي‌هاي صورت گرفته حل شد، باقيمانده مشکلات موجود هرچه سريعتر رفع خواهد شد.

به گزارش ايسنا، وي با بيان اينکه به هيچ چيزي در خصوص قانوني بودن يا نبودن شکايت سپاهان از دهنوي مطرح نکرده است، گفت: من در هيچ مصاحبه‌اي درباره اين موضوع صحبت نکردم. تنها موضوع ميان پرسپوليس و سپاهان بحث جابجايي مبالغ گرفته شده بود که قرار شد ظرف 48 ساعت آينده اين کار انجام شود. اگر سپاهان شکايتي خارج از اين توافقات يا درباره هر موضوع ديگري انجام داده باشد، بنده از آن اطلاعي ندارم.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

مجوز بازيکن اهل مالي استقلال‌خوزستان نرسيد


سرپرست تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت : مجوز موسي کوليبالي بازيکن اهل کشور مالي اين تيم هنوزبه سازمان ليگ نرسيده است بنا براين بازيکن به احتمال زياد نمي تواند درهفته دوم ليگ برتر به ميدان برود.


 بهمن روشنايي اظهارداشت : اين بازيکن که درخط دفاع بازي مي کند به محض رسيدن مجوز درترکيب تيم قرار خواهد گرفت.

به گزارش ايرنا، تيم فوتبال استقلال خوزستان که درنخستين هفته ليگ برتر باشگاه هاي ايران موفق شد تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان راشکست دهد ،در هفته دوم اين ديدارها مهمان تيم فوتبال صنعت مس کرمان است.

وي همچنين گفت: اين تيم بمنظور تقويت خط دفاعي خود محمد مدمليسي را که درتيم استقلال اهواز توپ مي زد جذب کرده است.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

سانتانا: ترک دورتموند سخت بود


دو باشگاه شالکه و دورتموند همواره رقابت شديدي با يکديگر دارند و سانتانا نيز به خوبي مي داند که ممکن است مورد هدف هواداران هر دو تيم قرار بگيرد.


  فيليپه سانتانا، مدافع سابق تيم بروسيادورتموند که به تازگي به تيم شالکه منتقل شده است اعلام کرد که ترک بروسيا دورتموند برايش بسيار دشوار بوده است . او همچنين تاکيد کرد که آماده هر گونه توهين از سوي هر کدام از طرفداران دو تيم شالکه و دورتموند نيز هست.

به گزارش گل، سانتانا گفت: " اگر چه شخصا براي من ،تغيير به دليل شانس هاي جديدي که من داده است ، خوب بوده اما اين تصميم برايم بسيار سخت بود. حالا بايد ببينيم چه اتفاقي در ادامه مي افتد."

سانتانا در ادامه گفت: " از ابتداي حضور در اينجا (تيم شالکه) به گرمي مورد استقبال قرار گرفته ام  و ارتباطم با هواداران تا اينجا خوب بود. از زماني که به اينجا آمده ام هيچ گونه اعتراض يا توهيني را عليه خودم نشنيده ام و اميدوار هستم اين روند ادامه پيدا کند.اما براي هو شدن آماده شده ام. "

 " من به دليل تجربه هايي که در باشگاه دورتموند به دست آوردم همواره سپاسگزار خواهم بود. آنچه را که در دورتموند و در کنار همه مردم و  کسانيکه در کنار من کار مي کردند را آموختم فراموش نخواهم کرد. اما هر کسي بايد راه خود را در پيدا کند و من راهم را در اينجا پيدا کردم. من بهترين ها را براي دورتموند آرزو مي کنم اما آنچه که مهم است اين است که فعلا بازيکن شالکه هستم. "

سانتانا در پايان در خصوص احتمال قرار گرفتنش در ترکيب اصلي تيم شالکه نيز گفت : " من همواره گفته ام چيزي که ضمانت بدهد که من در هر بازي به ميدان بروم در قرار دادم وجود ندارد. من بايد براي رسيدن به ترکيب اصلي بجنگم.متاسفانه هفته قبل مصدوميت کوچکي داشتم اما حالا مصدوم نيستم و اميدوارم اوضاع به همين صورت باقي بماند و بتوانم شروع خوبي در فصل جديد داشته باشم. "



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

 

این هم از والپیپر های متس

همونطور که قول داده بودم!!!

منتظر سری دومش باشید!!!

نظر یادتون نره ها

 

 

 




تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

دينوزوف: گومز بهترين خريد تابستاني است


دينو زوف سرمربي سابق ايتاليايي براين باور است که فيورنتينا بهترين خريد تابستاني را انجام داده و ماريو گومز را از بايرن مونيخ به خدمت گرفت.


 سران باشگاه فيورنتنيا با پرداخت 16 ميليون يورو گومز را به خدمت گرفتند . گومز در 115 بازي اي که در بوندس ليگا برگزار کرده بود، 75 گل براي باواريايي ها به ثمر رسانده بود و زوف بر اين باور است که او خريدايده آلي بوده است.

به گزارش گل، دينو زوف در صحبت هايي به توتو يووه دات کام گفت:« بهترين خريد تاستان امسال را فيورنتينا انجام داده. من واقعا ماريو گومز را دوست دارم و او بازيکني است که در عرصه بين المللي اهميت خيلي زيادي دارد.آمدن او به ايتاليا همراه با کارلوس تبس و گونسالو ايگواين خلاف اين که بهترين بازيکنان درحال ترک ايتاليا هستند  را ثابت مي کند. آنها بازيکنان بزرگي هستند که سطح فوتبال ما را بهبود خواهند بخشيد.»

سرمربي سابق تيم ملي ايتاليا به علاوه اعلام کرد که به نظر او يوونتوس امسال به قهرماني ديگري نيز خواهد رسيد:« اينتر و ميلان براي فتح جام قهرماني رقابت خواهند کرد. ولي من آنها را در کورس عقب تر مي بينم؛ آنها پشت سربقيه مانده اند. با توجه به شيوه خريد تيم ها در بازار نقل وانتقالات، يوونتوس، فيورنتينا و ناپولي جزو مدعيان قهرماني هستند. اما بينکونري قوي ترين تيم رقابت هاي سري آ است. آنها يک گام جلوتر از بقيه هستند و تيمي هستند که شکست دادنش خيلي سخت خواهد بود. ويولا و آتزوري (فيورنتينا و ناپولي) فاصله شان با بينکونري را کم کرده اند ولي تيم کنته هنوز يک گام جلوتر از سايرين است.»

يوونتوس فصل گذشته را با 9 امتياز بيشتر از ناپولي به پايان برد و فيورنتينا با 8امتياز فاصله با ناپولي در رده چهارم قرار گرفت.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

پيشنهاد 46ميليوني بايرن براي داويد لوئيز


به گزارش روزنامه ي سان، باواريايي ها خود را براي ارائه پيشنهاد 40 ميليون پوندي جهت جذب ديويد لوئيز آماده کرده اند.


 پپ گوارديولا سرمربي اسپانيايي باشگاه بايرن مونيخ به نظر هنوز هم براي جذب بازيکنان مدنظر خود تلاش مي کند.

به گزارش گل، رسانه هاي اسپانيايي در اوايل ماه جولاي از علاقه ي گوارديولا براي به خدمت گرفتن لوئيز خبر داده بودند به نظر پپ براي استحکام بيشتر خط دفاع خود روي مدافع ملي پوش برزيلي باشگاه چلسي حساب ويژه اي باز کرده است.  با توجه به ابراز علاقه ي باشگاه لندني براي جذب لوئيس گوستاوو احتمال اينکه دو باشگاه براي انتقال بازيکنان مدنظر خود به توافق برسند وجود دارد.

گفتني است پيش از اين بارسلونا بيشترين تلاش را براي جذب لوئيز انجام داد و چند روز پيش هم پيشنهادي به ارزش 29 ميليون يورو تقديم چلسي کرد که حالا با اين پيشنهاد بايرن, احتمال اينکه بارسا در جذب اين مدافع هم شکست بخورد وجود دارد.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

بوفون: مي‌دانم چه تيمي قهرمان مي‌شود!


دروازه‌بان کهنه کار يوونتوس تاکيد کرد مي‌داند در پايان فصل کدام تيم جام قهرماني را بالاي سر خواهد برد.


  جيانلوييجي بوفون که به همراه يوونتوس در دو فصل گذشته به شکل پياپي دو بار جام قهرماني در سري A ايتاليا را بالاي سر برده است، اميدواري زيادي به قهرماني تيمش در فصل پيش رو دارد.

بوفون در اين زمينه گفت: احساس مي‌کنم در تابستان با بازيکناني که به ترکيب تيم اضافه کرده‌ايم، تيمي قدرتمندتر داريم. يک قدم بسيار هوشمندانه رو به جلو برداشته‌ايم. ميلان در فصل نقل و انتقال‌ها بازيکن بزرگي را به خدمت نگرفته ولي آنها با توجه به بازيکنان بسيار خوبي که در اختيار دارند، يکي از گزينه‌هاي قهرماني در فصل آينده هستند. اينترميلان هم با استخدام والتر ماتزاري به عنوان سرمربي، بهترين کار را انجام داد. آنها 6 يا هفت بازيکن جوان و خوش آتيه دارند که مي‌توانند با سرمايه گذاري روي آنها به دوران اوج خود بازگردند.

وي در مورد فيورنتينا و ناپولي نيز گفت: ناپولي چند خريد خوب داشته و مهم‌تر از همه آوردن رافائل بنيتس، سرمربي اسپانيايي و پيشين ليورپول و والنسيا است. او حرفه‌اي‌گري را به سن پائولو خواهد آورد. مهم اين است که بازيکنان را با خود همراه کند. فيورنتينا هم با جذب جوزپه روسي و ماريو گومس، بهترين خريدهاي تابستاني را انجام داده است ولي بايد بگويم من به عنوان دروازه‌بان يوونتوس مي‌دانم چه تيمي در پايان فصل عنوان قهرماني را از آن خود خواهد کرد. بدون شک بانوي پير با پتانسيلي بالا خود را براي سومين قهرماني پياپي در اين فصل آماده خواهد کرد.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

سيدصالحي: خدا نمي‌خواست هيچي نبودم


من بعد از هر بار که گل مي زنم سعي مي کنم با نوع شادي منحصر به فرد خودم از ائمه اطهار يادي کنم چرا که اگر آنها نباشند من هيچ کار نمي توانم انجام دهم.


بي شک يکي از بهترين مهاجم حال حاضر فوتبال ايران است. اگر چه مثل بعضي از مهاجمان استيل خيلي شيکي ندارد اما خيلي شيک گل مي زند. سيد مهدي سيد صالحي که در هر شرايطي و در هر کلام خود نام خدا را به زبان مي آورد حالا به تيم بزرگي ديگر آمده تا در پرسپوليس هم با زدن گلهاي زياد در بين هواداران عزت پيدا کند. او که در هفته اول ليگ يک تک گل سه امتيازي براي پرسپوليس زد، از همان هفته اول براي آقاي گلي خط و نشان کشيد.

به گزارش سايت گل ، سيد صالحي اگر چه نمي خواست مصاحبه اي انجام دهد و بيشتر دوست داشت در سکوت خبري باشد اما در صحبتي کوتاه با سايت گل حرفهاي جالبي زد.

سيد صالحي به سايت گل گفت: در بازي با تراکتور برايم شرايط خاصي وجود داشت به خاطر بازي مقابل سابقم که هوادارانش به من لطف زيادي داشتم و در آن تيم خاطرات خوبي داشتم اما من بازيکن پرسپوليس بودم و نسبت به پرسپوليس و هواداران بيشمارش تعهد داشتم براي همين با تمام وجودم بازي کردم و خداوند هم به من کمک کرد و به ساقهايم جان داد تا بتوانم براي تيمم گلزني کنم و خوشحالم اين گل سه امتيازي شد. من در زدن اين گل نقشي نداشتم و فقط کمک خدا بود و تلاش بچه هاي تيم.

سيد صالحي در ادامه به سايت گل گفت: ما فوتباليست ها انسانهاي معمولي هستيم که خدا به ما عزت داده تا بتوانيم به اين جايگاه برسيم. قطعاً اگر خداوند نمي خواست من، سيد صالحي هيچي نبودم. من اگر امروز اينجا هستم فقط و فقط لطف خداست و عنايت ائمه اطهار. من بعد از هر بار که گل مي زنم سعي مي کنم با نوع شادي منحصر به فرد خودم از ائمه اطهار يادي کنم چرا که اگر آنها نباشند من هيچ کار نمي توانم انجام دهم. سيد صالحي در پايان به سايت گل گفت: قطعاً با حضور آقاي دايي و حمايت هواداران مي توانيم پرسپوليس را به لطف خدا به جايگاه واقعي اش برسانيم. اميداورم بتوانم به عنوان يک بازيکن کوچک براي تيم بزرگ پرسپوليس مثمر ثمر باشم.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

رينا: در ليورپول شايسته رفتاري بهتر از اين بودم


دروازه‌بان ليورپول اعلام کرده سران اين تيم وي را مجبور به ترک باشگاه کرده‌اند ولي او شايسته رفتاري بهتر از اين بوده است.


  پس از آنکه برندن راجرز در فصل نقل و انتقال‌هاي تابستاني با سايمن ميگنولت قرارداد بست، جوزپه رينا متوجه شد که در فصل پيش رو هيچ جايي در ترکيب ليورپول نخواهد داشت.

راجرز پس از آن اعلام کرد ميگنولت دروازه‌بان شماره يک ليورپول در فصل آينده است. به همين دليل رينا تصميم گرفت اين باشگاه را ترک کند. زماني که سران ناپولي پيشنهاد امضاي قرارداد قرضي رينا را به دفتر باشگاه ليورپول فرستادند، بلافاصله مورد موافقت قرمزهاي آنفيلد قرار گرفت.

رينا در اين مورد گفت: به هيچ وجه از ترک ليورپول پشيمان نيستم. راجرز بدون اينکه به من بگويد، با پيشنهاد قرضي ناپولي موافقت کرد. فکر مي‌کنم در ليورپول کارهايي انجام داده‌ام که شايسته برخورد بهتري باشم.

وي افزود: رفتار آنها به شکلي بود که احساس کردم مرا از باشگاه بيرون کردند. زماني که بارسلونا براي جذب من پيشنهاد داد، دوست داشتم سران باشگاه آن را مورد توجه قرار دهند ولي اين کار را انجام ندادند. پس از آن من با آنها در مورد تمديد قراردادم صحبت کردم تا تعهد خودم را به باشگاه نشان دهم ولي آنها در پاسخ با من چنين رفتاري کردند. به آنها گفتم که دوست دارم براي ليورپول بازي کنم ولي اگر بارسلونا بخواهد مرا به خدمت بگيرد، مي‌توانيم در مورد آن صحبت کنيم. به هيچ وجه به آنها نگفتم که مي‌خواهم از آنفيلد بروم.




تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

پيشنهاد اوساسونا براي جذب گوچي


باشگاه اوساسوناي اسپانيا به طور جدي خواهان جذب مهاجم تيم ملي فوتبال ايران است.


در شرايطي که گفته مي شود شانس حضور رضا قوچان نژاد در فوتبال هلند بيشتر از بلژيک و اسپانيا است، در صفحه اين بازيکن در يکي از شبکه هاي اجتماعي اين خبر کار شده که باشگاه اوساسونا با پيشنهادي 1.2 ميليون يورويي قصد جذب مهاجم باشگاه استاندارد ليژ بلژيک را دارد.

به گزارش اوج نيوز، رضا در اولين بازي تيمش در ليگ بلژيک به ميدان نرفت تا احتمال جدايي او از استاندار ليژ بيشتر شود.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

فرامرزي سرپرست جديد سپاهان معرفي شد


محمد فرامرزي با حکم عليرضا رحيمي به عنوان سرپرست جديد تيم فوتبال سپاهان اصفهان مشخص شد.


به گزارش سايت رسمي باشگاه سپاهان، محمد فرامرزي رئيس آکادمي، مدير سازمان تيم هاي فوتبال باشگاه سپاهان و عضو کميته فني اين باشگاه به عنوان مدير تيم فوتبال سپاهان منصوب شد.

بخشي از سوابق علمي و ورزشي فرامرزي به اين شرح است:

وي داراي مدرک ليسانس، فوق ليسانس و دکتري تخصصي(phd) رشته تربيت بدني و علوم ورزشي در گرايش فيزيولوژي ورزشي از دانشگاه تهران است که در سال 1384 موفق به اخذ مدرک دکتري شد.

وي از سال 1384 عضو هيئت علمي دانشگاه است و در سال 90 موفق به اخذ درجه علمي دانشياري شد.

پايان نامه تحصيلي مقطع کارشناسي ارشد و دکتري تخصصي وي در زمينه فيزيولوژي فوتبال بوده است.

وي 15 عنوان کتاب تخصصي در زمينه هاي مختلف علوم ورزشي به ويژه علم و فوتبال تاليف و ترجمه کرده است که دو ترجمه وي در زمينه علم تمرين و تغذيه ورزشي در سال هاي 87 و 89 به عنوان کتاب شايسته تقدير در بيست و پنجمين و بيست و هفتمين دوره کتاب سال ايران معرفي شد.

چاپ 32 مقاله علمي پژوهشي در 23 کنگره و همايش ملي و بين المللي و انتخاب به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه در سه دوره از ديگر سوابق وي است.

مديريت مرکز آموزش و پژوهش آکادمي ملي المپيک از سال 82 تا 84 ،عضويت در کميته علمي ستاد آماده سازي تيم هاي ملي براي بازي هاي آسيايي قطر و پکن،مدير کل تربيت بدني دانشگاه شهرکرد،عضويت در کميته راهبردي مراکز تندرستي و مشاوره ورزشي دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي کشور و مدرس دوره ها و کارگاه هاي آموزشي تخصصي از سوابق اجرايي است.

وي از سال 1388 به عنوان مدير آکادمي و سازمان تيم هاي فوتبال سپاهان همکاري خود را با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان آغاز کرد و از سال 90 نيز به عضويت کميته فني باشگاه درآمد. وي سابقه بازي در ليگ جوانان و بزرگسالان استان و سابقه بازي در تيم فوتبال دانشگاه تهران را در کارنامه دارد. وي در سال 86 مدرک مربيگري c کنفدراسيون فوتبال آسيا را اخذ نمود.مدرک مربيگري درجه 3 آمادگي جسماني و مدرک دوره مديريت همبستگي المپيک از ديگر مدارک وي است.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

وکيل دهنوي از رحيمي شکايت کرد!


وکيل دهنوي با تقديم شکواييه به دادسرا، عليه عليرضا رحيمي مديرعامل سپاهان طرح دعوي کرد. پس از بيانيه روز گذشته سايت رسمي سپاهان که به دهنوي اتهام کلاهبرداري و تحصيل مال نامشروع زده بودند وکيل وي عليه رحيمي شکايت کرد و خواهان اثبات اين اتهام شد.


او در اين باره گفت:فارغ از قوانين فيفا و فوتبال ، باشگاه سپاهان با دهنوي يک قرارداد داشته و در قالب آن قرارداد به وي پول داده.مرجع رسيدگي به اختلافات ناشي از آن قرارداد هم در ماده 9 آن آمده. کدام عدول از اين قرارداد باعث شده که به دهنوي اتهام کلاهبردار بزنند؟ روزنامه هاي امروز در سطح وسيعي به اين موضوع پرداخته اند و عکس دهنوي را مانند قاتل ها چاپ کرده و تيتر زده اند کلاهبردار.

به گزارش گل ، وي افزود:يک قرارداد بين طرفين وجود داشته. بابت بستن دو قرارداد با دو باشگاه دهنوي 60ميليون تومان از سوي کميته انضباطي جريمه شده .بحث بازگرداندن پول هم نهايتا يک دعواي حقوقي است و اتهام کلاهبرداري را نمي توان به آن چسباند. اين اتهام ارکاني دارد که بايد وجود داشته باشد تا بتوان يکي را کلاهبردار لقب داد.قرارداد چه ربطي به کلاهبرداري دارد؟ او نه گفته پول را نمي دهد و نه چيزي را کتمان کرده. 290ميليون از اين پول هم به حساب سپاهان واريز شده. به همين دليل براي دفاع از آبرو و حيثيت دهنوي تا آخر پيگري مي کنيم تا دوستان بدانند چه کلمه اي را کجا به کجا به کار گيرند.

او درباره شکايت به فيفا هم گفت: امروز آقاي عالي پور مديربرنامه دهنوي که مقيم کانادا است از فيفا تلفني استعلام گرفته و گفته اند مراجعه به دادگاههاي کيفري درباره قراردادهاي فوتبالي خلاف قوانين فيفا و همه فدراسيون هاي تابعه بوده و عمل سپاهان تخلف است. بابت اين موضوع چون بازيکن و باشگاه هر دو ايراني هستند ابتدا بايد در فدراسيون ايران و کميته انضباطي شکايت کنيد و اگر فدراسيون رسيدگي لازم را انجام نداد عليه فدراسيون مي توانيد به فيفا شکايت کنيد. چهارشنبه هم به کميته انضباطي شکايت مي کنيم تا بابت اين موضوع رسيدگي کنند.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

تمرينات ملوان پشت در‌هاي بسته برگزار مي‌شود


با تصميم کادر فني تيم فوتبال ملوان انزلي تمرينات اين تيم پشت درهاي بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار مي‌شود.


مربيان تيم فوتبال ملوان انزلي تصميم گرفتند از امروز تمرينات تيم فوتبال اين باشگاه پشت درهاي بسته و بدون حضور تماشاگران و هواداران برگزار شود.

به گزارش فارس، تيم فوتبال ملوان انزلي در هفته دوم ليگ برتر ميزبان داماش گيلان است و دربي حساس گيلان را پيش رو دارد.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

اومدم اون هم با ی پست فوق مخصوص

نظر یادتون نره ها جان من!!!!

اسامي بازيکنان و کادرفني 16 تيم ليگ برتر

 

اسامي بازيکنان و کادر فني 16 تيم حاضر در سيزدهمين دوره ليگ برتر منتشر شد.

سايت سازمان ليگ اسامي کامل 16 تيم حاضر در ليگ برتر را منتشر کرد که در زير مي‌بينيد:

استقلال:

عليرضا واحدي‌نيکبخت، حنيف عمران‌زاده، سياوش اکبرپور، احسان پيرهادي، محمد قاضي‌نجف‌آبادي، آرش برهاني، سيدحسين حسيني، فرهاد مجيدي، محمدهاشم بيک‌زاده، حامد خسروي، پژمان منتظري، احمد جمشيديان، فردين عابديني، محمدمهدي نظري، خسرو حيدري، مهران قاسمي، جواد نکونام، سيدمهدي رحمتي، پژمان نوري، اميرحسين صادقي و تيموريان .

کاوه ستوده‌ديلمي(پزشک)، حمدالله آقابابازاده(مربي)، حسين امانتي(تدارکات)، حيدر بستاني(مربي)، مدد جباري(تدارکات)، امير حاج‌قاسم(مربي)، مجيد صالح(مربي)، اکبر رضايي(فيزيوتراپ)، ايمان عالمي(مربي)، امين نوروزي(فيزيوتراپ)، ستار همداني(مربي)، سيدعباس مهريزي(ماساژور)، ميرشاد ماجدي(مدير تيم)، اردشير قلعه‌نويي(سرمربي)

پرسپوليس:

حسين ماهيني، محمدرضا خانزاده، محمدحسين کنعاني، رضا محمدي، ابوالقاسم دهنوي، مارکو‌ اسپانويچ، عليرضا نورمحمدي، غلامرضا رضايي، محسن بنگر، هادي نوروزي‌پوري، سيدمهدي سيدصالحي، مهرداد پولادي، محمد نوري، يونس شاکري، سيدميثم حسيني، پيام صادقيان، مهرداد کفشگري، سيدجلال حسيني‌خشکباري، اميد عاليشاه، نيلسون کوريا، رضا حقيقي‌شانديز، محمد عباس‌زاده، حميدرضا علي‌‌عسگري، ميلاد غريبي

سيدعليرضا حقيقت(پزشک)، قاسم عبدالصمدي(تدارکات)، سعيد شيريني(مدير تيم)، رضا صدقي‌عباسي‌(مدير رسانه)، محمد دايي(مربي)، بهزاد شهني‌غلامپور(مربي)، غلامرضا فروزاني(مربي)، سيدجواد منافي(مربي)، محمدرضا مولايي(مربي)، ميثم عليپور(فيزيوتراپ)، علي دايي(سرمربي)

استقلال خوزستان:

عادل کلاه‌کج، مهدي خيري‌مير، علي‌اکبر آهکي، ايمان مبعلي، رامتين سليمان‌زاده، سجاد قاسم‌نژاد، حامد محمودي، عبدالکريم شاوردي، حسن معاوي، ميلاد ميداودي، محمد طيبي، سهراب بختياري‌زاده، مهدي نظري، فابيو کاروايو، علي بيگدلي، منصور نعامي، پرويز کريمي، مهدي چاهکوتاه‌زاده، ادريسا ترائوره، حسين کعبي، عبدالهادي خنيفر، سيدعلاء خلف‌زاده، شاهرخ شمس‌قهفرخي، ابراهيم صالحي، محمد معاوي، موسي کوليبالي

هوشنگ لوينيان(مربي)، عبدالله ويسي(سرمربي)، صادق نوروزي(فيزيوتراپ)، فريبرز مرندي(ماساژور)، يعقوب پيري(مديررسانه)، سيداکبر پورموسي(مربي)، عميد جمالي‌پور(مربي)، جهانبخش داراب‌پور(مربي)

سپاهان اصفهان:

سيدهادي عقيلي‌انور، حسين پاپي، علي غلامي، محمد غلامي‌خليل‌محله، مجتبي جباري، علي کريمي، شهاب‌الدين گردان، رادومير جلاويچ، اميد ابراهيمي، محرم نويدکيا، احسان حاج‌صفي، رحمان احمدي، مهدي اميني‌زازراني، علي حمودي، محمدعلي احمدي، امين جهان‌عاليان، شجاع خليل‌زاده، محسن ايران‌نژاد، مهدي شريفي، جواهير سوکاج، اروين بولکو، حميدرضا کاظمي، يعقوب کريمي، محمدحسين مرادمند

عباس يوسف‌زاده(فيزيوتراپ)، محمدرضا چلنگر(مترجم)، عبدالرسول خوروش(مدير تيم)، رضا فتاحي(مدير تيم)، لوکا رادمن(مربي)، محمود کريمي‌سيبکي(مربي)، تونچي مردولياس(مربي)، محمدجعفر رشادي(پزشک)، سعيد شبيه‌خاني (تدارکات)، ناصر ملارضايي(تدارکات) و زلاتکو کرانچار(سرمربي)

صباي قم:

مهرداد طهماسبي، حميدرضا پاکيزه، رسول بختياري‌زاده، غلامرضا عنايتي، امير جمالي، روزبه چشمي، مرتضي کاشي، مسعود حق‌جو، ابوالفضل ابراهيمي، مهدي محمدي‌کتپه، مجيد حيدري، محسن احمدي، سيدمجتبي ممبيني‌پور، نيما زند، کيوان امرايي، شهرام مهربان، ميلاد سليمان‌فلاح، فريد بهزادي‌کريمي، مهدي مومني لاريمي، اکبر صادقي‌بديع، محسن بيات، مجيد هوتن، حامد پورعمراني، محمود شفيعي‌کلايه، محمد عرب‌خراساني، هادي علي‌زماني، علي گودرزي

محمد مايلي‌کهن(سرمربي)، حسين نجاتي(مدير تيم)، غلامرضا ملکي(مدير رسانه)، ناصر بختياري‌زاده(مربي)، عليرضا پورمند(مربي)، علي صالح‌نيا(مربي)، نادر فريادشيران(مربي)

نفت تهران:

رسول نويدکيا، وريا غفوري، علي محسن‌زاده، حسين ابراهيمي‌لاکمه، بهمن کامل، ميلاد نوري‌ديجوجين، حسين اماميان، کمال کاميابي‌نيا، احمد آل‌نعمه، مرتضي پورعلي‌گنجي، سوشا مکاني، وحيد اميري، شايان تقوي، محمد نزهتي، مهرداد اولادي، محمدامين حاج‌محمدي، رضا نوروزي، وحيد حمدي‌نژاد‌روانقي، بهرام دباغ، علي نوريان، عليرضا عزت‌کرامت، عليرضا صفربيرانوند، علي قرباني

وحيد صباحي‌فرد(ماساژور)، رحيم‌علي ايرانيان(مدير تيم)، غلامحسين حسنوي(مربي)، سيدمجتبي حسيني(مربي)، سيدمحسن سيدي(مربي)، بهزاد نوشادي(مربي)، مسعود قرباني(پزشک)، علي شاجاني(تدارکات)، غلامرضا قاسمي‌قهاري(تدارکات)، يحيي گل‌محمدي(سرمربي)، وحيد زيوري(فيزيوتراپ)

ملوان بندر انزلي:

عزيز معبودي‌حقيقي، مازيار زارع‌عشق‌دوست، شاهين ثاقبي، سيداحمد مهدي‌زاده، سعيد سالارزاده، حسن اشجاري، ايور ويتزر، احمد سيدصالح‌آهي، سرگي‌ پاشنکو، سعيد يوسف‌زاده، اسماعيل صمدي‌ليموني، مهدي دغاغله، محسن يوسفي، اميرحسين فشنگچي، سيدجلال رافخايي، محمد پوررحمت‌الله، مرتضي فلاحتچي، سهيل رحماني، سعيد عزت‌اللهي، سيامک کوروشي، مهدي رحيم زاده، صادق محرمي، محمدهادي يعقوبي، سهيل اصغرزاده‌فياض، محمد جعفري، نيما دلاوري، آرمان رمضاني، مهدي شيري، ايمان صادقي‌هستجه، محمدهادي يعقوبي

بابک صياد(پزشک)، کاميار کرمي(تدارکات)، دراگان اسکوچيچ(سرمربي)، اميرمسعود جمالي(فيزيوتراپ)، عمران اسدي(ماساژور)، ابراهيم گل‌آور(مترجم)، عين‌الله حاجي‌آقايي(مدير تيم)، ارسطو عزتيان(مدير رسانه)، سيدمحمد حبيبي(مربي)، بيژن شجاعي(مربي)، علي‌اصغر قربانعلي(مربي)

ذوب‌آهن اصفهان:

سعيد عبدالله‌پور، حميد پروار، احسان پهلوان، روح‌الله عرب، هادي تاميني، پيمان سلماني، سينا عشوري، قاسم حدادي‌فر، اميرمقداد مالکي، وحيد علي‌آبادي، سپهر حيدري، مهدي مهدي‌پور، اسماعيل فرهادي‌شلمزاري، مهدي رجب‌زاده، مصطفي اکرامي‌کيوج، گئورگ گاسپاروف، ميلاد زنيد‌پور، فرشاد بهادراني، اويس کرد‌جهان‌بيگلو، محمد صلصالي، محسن بياتي نيا، عليرضا محمد، مسعود همامي، اکبر ايماني‌قره‌آغاج، مرتضي تبريکي، حسين دوستدار، عليرضا عرب‌لودريچه، محسن مسلمان

اميرحسين شريفيان‌پور(پزشک)، محمود مهرويان(تدارکات)، عباس مرادي(فيزيوتراپ)، اصغر فروتن(مدير تيم)، هاروتيون ابراهيميان(مربي)، هاشم سلطاني(مربي)، محمد ياوري(مربي)، لوکا بوناچيچ(سرمربي)

فولاد خوزستان:‌

محمدرشيد مظاهري، سرجيورافائل کاستا، احمد عبدالله‌زاده، مهدي نوري، سروش رفيعي‌تل‌گري، مهدي نيايش‌پور، ايوب والي، لئوناردوچاوز رودريگز، مهدي بدرلو، ارشاد يوسفي، عليرضا سليمي، لوسيانو پريرامندس، ساسان انصاري، اسماعيل شريفات، ابوالحسن جعفري، بختيار رحماني، عبدالله کرمي‌قلعه، مهرداد جماعتي، سروش سعيدي، عباس محمدرضايي، اميد خالدي، شهاب کرمي، ايوب کلانتري، وفا هخامنش و فرزاد حاتمي

اکبر مرادي‌(پزشک)، ابوالحسين صابري(تدارکات)، بهروز عباسي(تدارکات)، حسين ملا‌يدالله‌فرکي(سرمربي)، محمدعلي فتحي‌(فيزيوتراپ)، نعمت‌الله سيدي(ماساژور)، محمدحسين ابن‌قاسم(مدير تيم)، عبدالمحمد احرام‌باف(مدير رسانه)، کورورش بختياري‌زاده(مربي)، احمد خداداد(مربي)، علي‌اکبر دارستاني‌(مربي)، سيداحمد سجادي(مربي)، نعيم سعداوي(مربي)

تراکتورسازي تبريز:

جواد کاظميان، ميثم بائو‌ديزآبادي، پيمان بابايي، محمدعلي کريمي، مارکو باسارا، محمدعلي رمضانيان، مهدي کريميان، سيدمحسن حسيني، مسعود ابراهيم‌زاده، مهدي کياني، سعيد دقيقي‌ماسوله، محمد ابراهيمي، حبيب گرداني، محسن دلير، مرتضي اسدي، محمد نصرتي، محسن ربيع‌خواه، کريم انصاري‌فرد، فرشاد احمد‌زاده، فرشيد طالبي، محمد ايرانپوريان، فيروز پاشاپور، نويد خوش‌هوا، ميلاد شيخ‌فرخ‌الديني، شهريار شيروند، ابراهيم عابدنژاد، محمد عبادزاده‌اونبير، حامد لک، داوود نوشي‌صوفياني

رسول صادق(پزشک)، مجيد آقازاده(تدارکات)، فريدون مولايي(فيزيوتراپ)، بهنام صحاف‌امين(ماساژور)، حسن آذرنيا(مدير تيم)، غلامرضا باغ‌آبادي(مربي)، فرهاد پورغلامي(مربي)، مصطفي سفال‌منش(مربي)، کاظم محمودي(مربي)، مجيد جلالي(سرمربي)

فجرسپاسي شيراز:

وحيد شيخ‌ويسي، حميد جوکار، محمد دانشگر، مصطفي صبري، سيدمحمدرضا حسيني، حسين فاضلي، بهنام عسگرخاني، محمد حيدري‌شيله‌سر، محمد آفند، سعيد قزلکچلي، محمدرضا خزايي‌فرد، فؤاد آقايي، مهرداد کريميان، هادي دغاغله، جابر انصاري، سيامک کوهنورد، مجتبي زارع‌شولي، هادي ايماني، مهرزاد معدنچي اردکاني، امين شجاعيان، عليرضا جليلي، عبدالرضا زارعي، محمد انصاري‌، محمدصالح خليل‌آزاد، مسعود ريکي، داريوش شجاعيان، جلال‌الدين علي‌محمدي، سيدحسين کريمي

محمد دهقانيان(تدارکات)، ابوالقاسم رحيمي(فيزيوتراپ)، حجت‌الله رنجبر(مدير رسانه)، بهنام زارع‌مهذبيه‌(مربي)، داريوش صبوري(مربي)، عبد‌المجيد نجفي(مربي)، غلامحسين پيرواني(سرمربي)

مس کرمان:

شهرام گودرزي، فرزاد حسين خاني، سيد عليرضا ابراهيمي، فرزاد محمدي، حسن رودباريان، ابراهيم ابرقويي، محمد اسماعيل بيگي، آرش روشني پور، عبدالکريم اسلامي، سجاد حسين زاده حسامي، فرهاد سالاري پور، مجتبي ترشيز، احمد رضا زنده روح، مصطفي شجاعي، محمود تيغ نورد، حجت صدقي، آرمان شهداد نژاد، ميلاد جهاني، اسماعيل علي شيرازي، احمد حسن زاده

ايرج کهندل (مدير تيم)، مظاهر رحيم پور(مربي)، سعيد عزيزيان (مربي)، محمود ياوري(سرمربي)

گسترش فولاد:

سيد مرتضي محفوظي، ديگو چاواري، محمد ناصري، مهدي محمد پور، محمود خميسي، عليرضا نقي زاده، سعيد مهدي‌پور، بهنام داداش‌وند، سيد مهدي اسلامي، سيد ايمان موسوي، محمد رضا زينال خيري، احمد اميرکامدار، سيد اميد نظامي پور، خالد شفيعي، رسول پاکي خطيبي، ميثم نقي‌زاده باني، رسول عليزاده اميري، رسول پيرزاده، سعيد آقايي، محسن فروزان دشتي، امير تيزرو، مهرداد بايرامي، بهزاد ذبيحي محمود آباد، مير مهدي قريشي، سامان نريمان جهان، علي يونسي المشيري، رمضان نوري زاده، عليرضا رهبري دوست

هومن ثابت(فيزيوتراپ)، سعيد صادقي (ماساژور)، عبدالرزاق ميراب (مدير تيم)، داريوش اسفندياري (مربي)، يوسف بخشي زاده (مربي)، حسين پاکي‌خطيبي (مربي)

سايپا:

محمد باقر صادقي، بابک حاتمي، مهدي ترابي، ابراهيم صادقي سنجابي، کيانوش رحمتي، بهمن سالاري، مجيد غلام‌نژاد، سيد اسحاق سبحاني، محسن ارزاني، مقداد قباخلو، روزبه شاهعلي دوست، شعيب اميري، کاسمين گريگور ونسا، ابراهيم شکوري، مجيد ايوبي کوشالي، محمد رضا ناصحي، سجاد شهباز زاده، مهدي ثابتي، ميلاد نصرتي، حامد شيري، مهدي جعفري پور سرخي، وحيد مهدي خاني، ماهان رحماني نوبراني، ميلاد بختياري زاده، کاوه رضايي، علي زينالي قلعه، داود شاهواروقي، صادق مراد زاده، سجاد مشکل پور

موسوي ابراهيمي (تدارکات)، محمد صفري (فيزيوتراپ)، اسدالله بذرافشان (مترجم)، سعيد تقي زاده (مدير تيم)، سنر آکاي (مربي)، مجيد بصيرت (مربي)، سعيد رجبي (مربي)، داوود فنايي (مربي)، انگين فيرات (سرمربي)

داماش گيلان:

محمد سياه، سيد رضا چاووشي، ميلاد پور قلي، جهانگير عسگري، مصطفي حاجتي، مازيار متقي وجداني، رضا کاردوست، ابوالفضل حاجي زاده، آرمين منفرد دوست، امين متوسل زاده، حبيب دهقاني، محمد آبشک، محمد مختاري، ابوذر رحيمي، مرتضي ابراهيمي، آريسون ملوداسيلوا، رسول سروش نيا، ميلاد اسفيني فراهاني، محمد رضا مهدوي مير محله، هادي سهرابي، محمد رضا الماسخاله، مجتبي فرزام پور، عليرضا نظيفکار، سعيد قدمي جدول قدم، بوبا کارکوبه، بهمان لايقي فر، امير محمد مظلوم قاضياني، هادي محمدي، مسعود حسن زاده حجبي، سعيد مرتضوي، سعيد حلافي، حميد خدابنده لو، روح الله سيف اللهي

افشين ناظمي ثابت (سرمربي)، مجيد ريخته گر (فيزيوتراپ)، آيدين خادمي (ماساژور)، حسين قلي زاده (مدير تيم)، علي احمد سراوايي (مدير رسانه)، مهرزاد خيرانديش (مربي)، خوزه کانومندز(مربي)، عبدالله مرغوب شادکار (مربي)، علي کلي وندي (مربي)

راه آهن:

عليرضا عظيمي چتابي، رضا خالقي‌فر، بهنام برزايي، حامد فلاح‌زاده، مهدي زارعي، محمد حسين پور، پيروز قرباني، حامد زماني، علي عليپور، ابراهيم کريمي، مجتبي شيري، غلامعباس آشوبي، سيد امين منوچهري، اکبر صغيري، سامان آقازماني، حامد نورمحمدي، وحيد طالب لو، والري الکسانيان، ميلاد نوري، بهادر عبدي، حسين پاشايي، حسن جوادي کوخاله، رامين رضاييان، ايمان شيرازي، سليمان عليزاده کالج

سيد مهيار مرتضوي‌اصل (پزشک)، علي دوست نيکچه (تدارکات)، تقي سالک معلمي (تدارکات)، منصور ابراهيم زاده (سرمربي)، عباس نعمتي (فيزيوتراپ)، رستم زندي حاجي آبادي (مدير تيم)، اميد گلمکاني (مدير رسانه)، جلال بشرزاد (مربي)، حميد خداداد کاشي (مربي)، کريم قنبري زاده (مربي)



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

درخواست رائول از دراکسلر براي پيوستن به رئال


اسطوره سابق رئالي‌ها به تمجيد از ملي‌پوش آلمان پرداخت و ابراز اميدواري کرد که هم‌تيمي سابقش در آينده به سانتياگو برنابئو برود.


رائول مطمئن است که جوليان دراکسلر آينده‌اي درخشان در پيش دارد و فکر مي‌کند ستاره شالکه آماده پيوستن به رئال مادريد در دو سال آينده است.

به گزارش فارس، بازيکن 19 ساله در ما‌ه‌هاي گذشته مورد توجه باشگاه‌هايي چون مادريد، چلسي، يوونتوس و منچسترسيتي قرار گرفته است اما ترجيح داد تا قراردادش را با شالکه تا سال 2018 تمديد کند تا به پيشرفتش در بوندس ليگا ادامه دهد.

به هر حال رائول شک ندارد که هم‌تيمي سابقش مي‌تواند در يکي از بهترين باشگاه‌هاي اروپا بازي کند و در اين باره گفت: جوليان آينده درخشاني دارد. انتظار دارم او در دو سال آينده در يکي از بهترين باشگاه‌هاي آلمان يا اسپانيا بازي کند.

وي ادامه داد: مطمئنا ترجيح مي‌دهم او به رئال مادريد برود تا بارسلونا. دوست دارم همچنان به او پيشنهاد و مشاوره بدهم.

دراکسلر محصول آکادمي جوانان شالکه است و بيش از 100 بازي رسمي انجام داده است.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

پرسپوليس منتظر ورود ناظران اي اف سي


مدير بخش روابط بين‌الملل باشگاه پرسپوليس به عنوان نماينده باشگاه در استقرار سيستم مجوز حرفه‌اي‌ سازي به کميته صدور مجوز حرفه‌اي سازي در سازمان ليگ برتر معرفي شد.


طي حکمي که از سوي مديريت اين باشگاه صادر شد، اميرعلي حسيني به عنوان مأمور هماهنگي براي تکميل مدارک حرفه‌اي سازي با سازمان ليگ و نمايندگان کنفدراسيون فوتبال آسيا همکاري خواهد کرد.

وي در اين ارتباط گفت:«نمايندگان کنفدراسيون فوتبال آسيا همه ساله با سفر به ايران از امکانات باشگاه‌هاي حاضر در ليگ برتر بازديد کرده و وضعيت استانداردهاي کسب شده در سال‌هاي گذشته و همچنين پيشرفت باشگاه‌ها در زمينه احراز ديگر استانداردها براي دريافت مجوز حرفه‌اي را بررسي مي‌کنند. امسال قرار است هيأت نظارت کنفدراسيون فوتبال آسيا در تاريخ 23 شهريور وارد کشور شوند.»

حسيني در ادامه افزود:« با توجه به اينکه برگزاري دوره هماهنگي به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شده است، نسبت به سال قبل، فرصت کمتري براي آماده سازي وجود دارد. با اين وجود اطمينان داريم که با همکاري مديريت‌ها و معاونت‌ بخش‌هاي مختلف باشگاه، امسال هم اين امر به نحو احسن به مرحله اجرا در خواهد آمد.»



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

سامر: نگران طرز فکر ساير باشگاه‌ها نيستيم


ماتياس سامر مدير ورزشي باشگاه بايرن مونيخ در صحبت هايي در مورد شرايط تيمش و ساير تيم هاي دنياي فوتبال صحبت کرده و يادآوري نموده که نه براي باشگاه بايرن و نه براي گوارديولا زياد مهم نيست که سايرين چطور راجع به بايرن فکر مي کنند.


بايرن مونيخ بعد از فتح يک قهرماني سه گانه (در ليگ قهرمانان اروپا، ليگ آلمان و جام حذفي آلمان) شنبه شب در سوپرکاپ آلمان که اولين نبرد پپ براي فتح جام محسوب مي شد با نتيجه 2-4 مغلوب بوروسيا دورتموند شدند . اما سامر براين باور است که باواريايي ها اهميت زيادي به اين باخت نمي دهند. سامر در صحبت هايي به دي ولت گفت:« ما نگران ساير باشگاه ها و نظرات سايرين نيستيم.ما ايده هاي روشن و شفافي داريم.»

به گزارش سايت گل ، سامر در ادامه صحبت هايش گفت:« سرمربي جديد تيم ما اينجاست و او به تمام اعضاي باشگاه اجازه داده تا بدانند که سيستم مدنظر او براي بايرن چيست. ايده هاي گوارديولا برپايه رقابت در تيم بناگذاشته شده و فکر مي کنم که اين دقيقا همان چيزي است که براي ما نيز اهميت دارد. به جز اين هيچ چيز ديگري براي ما مهم نيست. ما هميشه گفته ايم که مي خواهيم موفقيت مان برپايه حرکت در مسيري باشد که آن را انتخاب کرده ايم و اصلا نگران طرز فکر و صحبت هاي ديگران در مورد خودمان نيستيم.»

بايرن مونيخ فصل گذشته در رکوردي تاريخي در فاصله 6 هفته مانده تا پايان رقابتهاي بوندس ليگا، قهرماني اش در اين تورنمنت را جشن گرفت. اما سامر درانتظار تکرار اتفاق مشابهي نيست:« بوروسيا دورتموند خريدهاي خوبي داشته و مطمئنم که فصل خوبي را پشت سرخواهد گذاشت؛ شالکه و بايرلورکوزن هم عملکرد خوبي در بازار نقل و انتقالات داشتند. اگر فصل گذشته موفقيت خارق العاده اي را به دست آورديم، اين بدان معنا نيست که امسال هم شرايط به همين ترتيب باشد.»

بايرن فصل جديد رقابت هاي بوندس ليگا را در روز 10 آگوست ودر مصاف با بوروسيا مونشن گلادباخ آغاز خواهد کرد.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

سلام به همه, ایندفعه با عکس های یکی از بهترین دفاع های بوندس لیگا اومدم

این شما و این هم عکس های Hummels

با مرام هاش نظر بدن

در ضمن قهرمانی بورسیا رو به دوست خوبم ارشیا  و تمامی بورسیایی ها تبریگ میگم!
به همین مناسبت تا 2 الی3 روز بیشتر عکس ها و والپیپر های بازیکنان دورتموند رو اپ میکنم!!

***سری دوم این مطلب و والپیپر های این بازیکن رو شب اپ میکنم!!!

 

 




تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

رويانيان: مقابل سپاهان کوتاه نمي‌آييم


مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: ما ديگر مقابل سپاهاني‌ها و دو بازيکني که به قانون عمل نکردند، کوتاه نمي‌آييم چون ضرر کرديم.


محمد رويانيان در واکنش به اقدام مسئولان سپاهان و عکس‌العملي که دهنوي از خود نشان داده، اظهار داشت: ما با باشگاه سپاهان و آقاي حسن‌زاده جلسه بسيار خوبي را برگزار کرديم اما عدم توجه به گرفتن نتيجه در اين جلسه اتفاقاتي است که اکنون رخ داده است. حکم دهنوي سريعا اعلام شد اما متاسفانه با بازيکنان خاطي سپاهان هيچ برخوردي نکردند. نتيجه‌اش هم همين است که همه به سمت يکديگر حمله‌ور شوند.

به گزارش فارس ، وي افزود: من نمي‌دانم آقايان با توجه به اينکه کميته انضباطي در فوتبال است، به چه حقي مسائل را به مراجع غيرفوتبالي مي‌کشند. ابتدا بايد اين مسئله را بگويم بنده به دهنوي بابت مصاحبه اي که انجام داده و کار درستي نبود، تذکري جدي مي‌دهم. بازيکن نبايد عليه مديرعامل و تيم ديگري صحبت کند. او بايد همه چيز را با من در ميان مي‌گذاشت.

رويانيان ادامه داد: ما ديگر مقابل سپاهاني‌ها و دو بازيکني که به قانون عمل نکردند، کوتاه نمي‌آييم چون ضرر کرديم و همه چيز را به کميته انضباطي واگذار کرديم اما حالا براي حق و حقوق‌ خودمان مثل آقايان عمل خواهيم کرد.

وي ادامه داد: در جلسه‌اي که بين من، رحيمي و حسن‌زاده حدود 3 ساعت تا نيمه شب طول کشيد قول و قرارها و تفاهم‌هايي انجام شد و گفتيم همه به راي کميته انضباطي احترام مي‌گذاريم اما به صورت عجيب غريبي حکم دهنوي را دادند اما حکم خاطيان باشگاه سپاهان را ندادند. چرا بايد اين طور باشد؟

مديرعامل قرمزها يادآور شد: من از حسن‌زاده گلايه کردم ايشان در آن زمان گفت من هفته آينده حکم بازيکنان سپاهان را هم اعلام مي‌کنم اما چه شد؟ من گلايه دارم چون عدالت رعايت نشده و نتيجه‌اش هم اين است که باشگاه سپاهان با الفاظي نامناسب خطاب به بازيکن ما اعلام جرم مي‌کند و به مراجع قضايي مي‌رود.مگر در داخل فوتبال ما مرجعي به نام کميته انضباطي نيست تا آقايان به خود اجازه دهند اين کارها را انجام دهند.

وي افزود: حالا اين طور شده من هم نسبت به دو بازيکن اگر لازم باشد شکايت مي‌کنم و مطمئن باشيد تا دقيقه 90 هم آن را پيگيري مي‌کنم و پا پس نمي‌کشم اما باز هم براي من جاي سؤال است که چرا کميته انضباطي حکم دهنوي را صادر کرده اما سپاهان را نه. چه کسي بايد جواب من را بدهد آيا تخلف دهنوي بيشتر بوده يا آن بازيکن ديگر.

رويانيان ادامه داد: يک بازيکن سپاهان با 3 باشگاه قرارداد امضا کرده و تخلف انجام داده چرا بايد اين طور شود البته من تاکيد مي‌کنم قرار بود همه چيز با تفاهم حل شود اما نه سپاهاني‌ها و نه کميته انضباطي پايبند آن جلسه نبودند. در حال حاضر من هم مي‌دانم چه کاري بايد انجام دهم.

وي يادآور شد: دو روز قبل با باشگاه سپاهان و رحيمي حرف زدم و گفتم طرف حساب شما ديگر دهنوي نيست و ما هستيم اما نمي‌دانم چرا مطالبي را روي سايت خودشان با اين الفاظ ناپسند و اعلام جرم مي‌زنند؟ اشکالي ندارد ما هم به مراجع قضايي شکايت مي‌کنيم.

وي تاکيد کرد: البته باز هم مي‌گويم من به دهنوي تذکري جدي مي‌دهم چون او حق نداشت درباره مديران سپاهان اين طور حرف بزند. هر چند که مي‌دانم او از حرف‌هايي که به وي نسبت داده شده، ناراحت است. خودتان امروز ببينيد که چه اتفاقاتي براي اين بازيکن پرسپوليس افتاده است البته او بايد همه چيز را به باشگاه مي‌سپرد حالا هم خيال دهنوي و همه راحت اگر ادامه داشته باشد از دو بازيکن سپاهان قطعا به مراجع قضايي شکايت خواهيم کرد. حالا آقايان کار خودشان را انجام دهند و ما هم کار خودمان را مي‌کنيم. دوست داشتيم در فضايي آرام همه چيز حل و فصل شود اما دوستان دوست ندارند اين اتفاق بيفتد و ما هم جور ديگري جلو مي‌رويم ولي باز هم اعلام مي‌کنم اين نتيجه اقداماتي است که آقايان براي ما تصميم گرفتند اما براي سپاهان خير.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

بهروان:

تلاشمان را براي همکاري با تيم ملي مي‌کنيم


مسئول کميته مسابقات سازمان ليگ گفت: تمام تلاشمان را براي همکاري با تيم ملي مي‌کنيم.


غلامرضا بهروان در مورد برگزاري مسابقات ليگ برتر گفت: هفته اول مسابقات را برگزار کرديم که ايرادهايي وجود داشت. در صدد برطرف کردن اين مشکلات هستيم. يکي از اين ايرادها حضور رسول خطيبي در کنار خط بود که اين موضوع را علام کرديم و او نمي‌تواند به عنوان مربي و بازيکن تيمش را ارنج کند. به هر حال عيب‌هايي وجود دارد که بايد رفته رفته برطرف شود از هفته دوم به بعد برنامه‌هاي جديدي داريم.

به گزارش فارس ، وي در مورد اينکه همکاري با تيم ملي، افزود: تمام تلاشمان را مي‌کنيم تا با تيم ملي همکاري کاملي داشته باشيم. برنامه‌ ليگ را در سه هفته اول با تغييراتي روبرو کرديم براي اينکه به برنامه باشگاه‌ها و تيم ملي لطمه‌اي وارد نشود. با توجه به شرايط حساس تيم ملي همه بايد توجهمان را معطوف به تيم ملي کنيم و خواسته‌هاي مورد نياز تيم ملي را برطرف کنيم. خودم هميشه با تيم ملي هماهنگي داشتم و در زماني که رئيس سازمان ليگ بودم نيز چنين کاري مي‌کردم. اکنون چنين شرايطي وجود دارد و انشالله تمامي اعضاي سازمان ليگ با تيم ملي هماهنگي داشته باشند.

بهروان خاطرنشان کرد: با توجه به لغو اردوي تيم ملي تغييراتي در برنامه انجام خواهيم داد و در هفته‌هاي چهارم و پنجم ليگ برتر جابه‌جايي‌هايي خواهيم داشت.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

درخواست دريافت ITC حقيقي ارسال شد


باشگاه پرسپوليس براي استفاده از عليرضا حقيقي ITC وي را درخواست کرد.


به گزارش سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، روز گذشته (يکشنبه) با تکميل مدارک و اطلاعات مورد نياز، درخواست ITC عليرضا حقيقي از طريق سيستم TMS براي فيفا ارسال شد تا با دريافت اين مجوز آخرين مرحله و انتقال حقيقي انجام شده، کارت بازي وي صادر شود.

حقيقي مدتي است که در تمرينات پرسپوليس حضور منظمي دارد و در آمادگي مطلوب به سر مي‌برد.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

برنامه نشست خبري سرمربيان ليگ برتر


نشست خبري پيش از بازي سرمربيان تيم‌هاي استقلال و سپاهان چهارشنبه 9 مرداد برگزار مي‌شود.


به گزارش سايت سازمان ليگ، برنامه نشست خبري پيش از مسابقه سرمربيان در تهران در هفته دوم ليگ برتر به شرح زير است:

چهارشنبه 9 مرداد ماه ساعت 13 نشست خبري مربيان استقلال و سپاهان

نشست خبري کرانچار سرمربي سپاهان ساعت 13

نشست خبري قلعه نويي سرمربي استقلال ساعت 13:30

پنجشنبه 10 مرداد ساعت 13 نشست خبري مربيان نفت تهران و صباي قم

نشست خبري محمد مايلي کهن سرمربي صبا ساعت 13

نشست خبري يحيي گل محمدي سرمربي نفت تهران ساعت 13:30

مسابقات هفته دوم ليگ برتر در روزهاي پنجشنبه و جمعه برگزار مي شود.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

دهنوي: کاري نکنيد صدايتان را در اختيار ديگران بگذارم

پول سپاهان را به وکيلم دادم و آن را برگرداندم


هافبک تيم فوتبال پرسپوليس خطاب به مديرعامل باشگاه سپاهان گفت: من کلاهبردار هستم يا شما که در اين ماه مبارک دنبال سود پول خود هستيد.


قاسم دهنوي در مورد شکايت باشگاه سپاهان و اينکه او را مجرم به کلاهبرداري دانستند، گفت: آقاي رحيمي چطور مي‌تواند در ماه مبارک رمضان چنين تهمتي بزند و اسم کلاهبردار روي يک بازيکن بگذارند. من کلاهبردار هستم يا شما که بازيکنان سابق‌تان در تراکتورسازي و ساير تيم‌ها همچنان طلب دارند. چند نفر را از آب خوردن انداختيد. وقتي مسئوليتي داريد فکر مي‌کنيد هر حرفي مي‌توانيد بزنيد، رحيمي اندازه اي نيست که اين حرف ها را بزند.

به گزارش فارس ، وي در مورد اينکه سپاهاني‌ها ادعا کردند که او با اين تيم قرارداد بسته و نيمي از مبلغ قراردادش را دريافت کرده است، عنوان کرد: من نصف آن پول را گرفتم اما بعد از جلسه کميته انضباطي به وکيلم دادم و در صورت جلسه‌اي وکيل من آن پول را باز گردانده است. فکر مي‌کنم رحيمي احتمالا به دنبال سود پولش است.

هافبک پرسپوليس تاکيد کرد:‌ همان زمان در کميته انضباطي در وجه خودم چکي که مبلغش همان 50% سپاهان بود نوشتم و آن را به وکيلم دادم که او با صورت جلسه‌اي قرار بود پول را باز گرداند. اين به ضرر خودشان است. اصلا مشکلي وجود ندارد، نمي دانم چرا اين حرف ها را مي زند! فکر کنم آنها سود پولشان را مي‌خواهند و در اسلام نيز نمي‌دانند که اين مسئله ايراد دارد. آقاي رحيمي پول بازيکنانت را بده؛ با بازيکنان ساير تيم‌ها چه کاري داريد؟ در اين ماه مبارک که همه حال و هواي معنوي دارند و بر سر سفره هاي افطار مي‌نشينند چرا چنين بحث‌هايي را مطرح مي‌کنيد؟ شما با پرسپوليس مذاکره مي‌کنيد و قيد شرط مي گذاريد. دو بازيکن ما را بي خيال شويد و ما از يک بازيکن مي‌گذريم، حالا چنين حرفي را بيان مي کنيد! باشگاه پرسپوليس هم از دو بازيکن شما طلب دارد آيا تاکنون مسئولان باشگاه پرسپوليس به آنها کلاهبردار گفته‌اند؟ مطمئن باشيد به دليل اين حرف ها شکايت مي کنم. آقاي رحيمي آن ميز به کسي وفا نمي کند.

دهنوي با ابراز ناراحتي فراوان از صحبت‌هاي مطرح شده، عنوان کرد: ‌از سپاهان شکايت مي‌کنم تا معلوم شود من کلاهبردار هستم يا شما که مي‌خواهيد سود بگيريد. برخي کاري نکنند که صداهايش را در دوباره در اختيار ديگران بگذارم تا آبرويشان برود. مملکت اين طور نيست که هرکسي کار خودش را انجام دهد. هر کس براي خودش شخصيت دارد. من هم اگر بخواهم مي‌توانم مثل آنها جوّ‌ را بر هم بزنم. مي‌توانم بگويم چرا سرپرست تيمش تصميم به استعفا گرفت. اين کارها را نکنيد، چرا که اين رفتارها اصلا خوب نيست.

وي در مورد پيروزي پرسپوليس مقابل تراکتورسازي و اينکه در اين بازي عملکرد بسيار خوبي داشت، گفت: البته شرايط بدني‌ام صددرصد خوب نشده، اما روز به روز بهتر مي‌شوم. متاسفانه فشار رواني زيادي روي من وجود دارد اميدوارم با پشت سر گذاشتن اين مسائل دل هواداران را به دست بياورم.

هافبک پرسپوليس در مورد رويارويي با ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: بازي بسيار سختي در پيش داريم، درست است که آنها هفته گذشته شکست خورده‌اند اما مطمئنا از لحاظ روحي و رواني تاکنون خود را آماده اين مسابقه کرده‌اند. بايد بازي مقابل تراکتورسازي را فراموش کنيم و فقط به فکر اين ديدار باشيم، انشاءالله بتوانيم در هفته دوم نيز با دست پر ميدان را پر کنيم.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

براي مشخص شدن وضعيت کرار

استقلال از فيفا استعلام بگيرد


باشگاه استقلال براي مشخص شدن وضعيت قرارداد جاسم کرار بايد از فيفا استعلام بگيرد.


باشگاه استقلال چند روز قبل براي اينکه با خيال راحت با جاسم کرار بازيکن عراقي که اين روزها براي تيم نجف بازي مي کند، قرارداد امضا کند و نام او را به سازمان ليگ بدهد، از کنفدراسيون فوتبال آسيا درخواست استعلام کرد اما مسئولان AFC در نامه اي خطاب به باشگاه استقلال اعلام کرده بايد براي مشخص شدن اين وضعيت، قرارداد کرار با باشگاه نجف به فيفا ارسال شود و فدراسيون جهاني در اين باره نظر بدهد.

به گزارش فارس، قرار است جاسم کرار قرارداد خود را براي روابط بين الملل سازمان ليگ ارسال کند و سپس مسئولان روابط بين الملل سازمان ليگ از فيفا استعلام لازم را بگيرند.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

شاهين: با پيروزي بر بايرن

باخت در فينال ليگ قهرمانان را تلافي کرديم


ستاره ترک‌تبار تيم فوتبال بورسيادورتموند معتقد است پيروزي بر بايرن در پيکار سوپرجام از پيشرفت زرد‌پوشان حکايت مي‌کند.


نوري شاهين شنبه شب در اين ديدار که در ورزشگاه زيگنال‌ايدونا پارک انجام شد و بورسيا چهار بر دو به برتري رسيد، يکي از مردان يورگن کلوپ در ميدان بود.

به گزارش فارس، وي يک روز پس از کسب اين افتخار اظهار داشت: خيلي خوب است که قبل از شروع فصل چنين افتخاري کسب کرديم و البته در مقابل حريفي بزرگ مثل بايرن برنده شديم. مصافي که بسيار مهم براي ما بود چون تيم مي خواست باخت در فينال ليگ قهرمانان اروپا را تلافي کند.

وي افزود: در پايان فصل گذشته در فينال ليگ قهرمانان از بايرن شکست خورديم اما در اين جدال چهار بر دو برنده شديم. اين برد از پيشرفت تيم حکايت مي‌کند. واقعا در اين مصاف عالي بوديم و با ارائه بازي زيبا باعث تحسين همه شديم.

شاهين ادامه داد: اکنون مي دانيم در چه جايگاهي قرار داريم و براي فصل چقدر بايد تلاش کنيم.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

پيروزي استانداردليژ در هفته اول ليگ بلژيک


استاندارد ليژ در غياب رضا قوچان‌نژاد در هفته اول ليگ بلژيک برابر مچلن به پيروزي رسيد.


فصل 2014 – 2013 رقابت‌هاي ليگ بلژيک آغاز شد که طي آن استاندارد ليژ موفق شد در هفته نخست با دو گل مچلن را شکست دهد.

به گزارش ايسنا ، در اين ديدار نيز رضا قوچان‌نژاد مانند بازي‌هاي قبلي 90 دقيقه روي نيمکت ذخيره‌ها حضور داشت و فرصت بازي پيدا نکرد تا زمزمه‌هاي رفتن قوچان نژاد از استاندارد ليژ بيشتر شود.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

توقف روبين‌کازان در نبود مهاجم ايراني‌اش


هفته سوم ليگ روسيه با تساوي روبين‌کازان برابر پرک گروزني آغاز شد.


روبين کازان که سردار آزمون، بازيکن ايراني را در اختيار دارد، در هفته سوم ليگ روسيه برابر گروزني به تساوي بدون گل رسيد. آزمون در اين ديدار در نيمکت ذخيره‌هاي کازان نيز حضور نداشت.

روبين کازان با اين تساوي 5 امتيازي شد و موقتا در رده چهارم جدول ليگ فوتبال دسته اول روسيه جاي گرفت.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

پرهيز مويس از آغاز درگيري با آقاي خاص


سرمربي منچستريوناتيد تاکيد کرد که با ژوزه مورينيو هيچ اختلاف و دشمني ندارد.


با بازگشت ژوزه مورينيو به ليگ برتر انگليس بايد چشم به راه مصاحبه‌هاي جنجالي و رفتارهاي خاص آقاي خاص فوتبال جهان باشيم.

به گزارش ايسنا ، يکي از چهره‌هايي که به احتمال زياد شاهد درگيري او با مورينيو خواهيم بود، ديويد مويس، سرمربي جديد منچستريونايتد است اما اين مربي باتجربه اسکاتلندي به نظر دوست ندارد با مورينيو وارد جنجال شود. او گفت: مورينيو مربي بزرگي است. در چلسي عملکرد بسيار خوبي داشت. وقتي چلسي را ترک کرد، برايش نامه دوستانه‌اي نوشتم. افرادي که از اختلاف و دشمني ما سخن مي‌گويند، حقيقت را بر زبان نمي‌آورند. بين من و مورينيو هيچ دشمني و اختلافي وجود ندارد.

او افزود: بدون شک بين من و مورينيو رقابت سختي در ليگ برتر انگليس رقم خواهد خورد. هر کدام از ما نهايت تلاش خود را براي پيروزي تيمش به کار خواهد بست اما اين بدين معنا نيست که بين ما دشمني و اختلاف وجود دارد.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

پاري سن ژرمن قرارداد وراتي را تمديد کرد


مارکو وراتي، هافبک ايتاليايي روز يکشنبه قرارداد خود را با تيم فوتبال پاري سن ژرمن تمديد کرد.


وراتي که مورد توجه چند تيم اروپايي بود، قرارداد خود را يک سال تمديد کرد و تا 30 ژوئن 2018 در پاري سن ژرمن، قهرمان فرانسه بازي خواهد کرد.

دستمزد ماهانه مارکو وراتي که فصل گذشته 70 هزار يورو بود، اين فصل افرايش مي يابد.

او ژوئيه 2012 با قرارداد 11 ميليون يورويي ( با 1.5 ميليون يورو پاداش ) از پسکارا ايتاليا به پاري سن ژرمن پيوست.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 3738
بازدید کل : 40728
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!