از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

ژاپن قهرمان شرق آسيا شد


رقابت هاي فوتبال قهرماني شرق آسيا در کره جنوبي با قهرماني تيم ژاپن به پايان رسيد.


نتايج اين رقابت ها به شرح زير است :

استراليا 3 - 4 چين

کره جنوبي 1 - 2 ژاپن

در جدول پاياني اين رقابت ها تيم ژاپن با 7 امتياز قهرمان شد و تيم هاي چين با 5 ، کره جنوبي با 2 و استراليا با يک امتياز در رده هاي دوم تا چهارم قرار گرفتند.

در تاريخ فوتبال قهرماني شرق آسيا تيم هاي چين و کره جنوبي با دو قهرماني رکورد دار هستند و ژاپن براي نخستين بار قهرمان اين مسابقات شد.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

سلام به همه ی دوستای گلم:

                                         نظر یادتون نره ها




تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

قائم مقام باشگاه گسترش فولاد تبريز منصوب شد


جمشيد خطيبي، به عنوان قائم مقام باشگاه گسترش فولاد تبريز منصوب گرديد.


به گزارش ورزش سه به نقل از روابط عمومي باشگاه فرهنگي ورزشي گسترش فولاد تبريز، طي حکمي از سوي غلامرضا سمندر، مدير عامل باشگاه، جمشيد خطيبي که پيش از اين سابقه مدير عاملي باشگاه گسترش فولاد و قائم مقامي باشگاه تراکتورسازي تبريز را در کارنامه خود دارد، به عنوان قائم مقام باشگاه گسترش فولاد، منصوب شد.

در بخشي از اين حکم آمده است:

با عنايت به تعهد، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالي در مديريت بخش‌هاي مختلف اجرايي داريد، شما را به سمت قائم مقام باشگاه فرهنگي ورزشي گسترش فولاد تبريز منصوب مي نمايم.

اميد است با شناختي که از درايت و پشتکار جنابعالي سراغ دارم و با همکاري ساير مديران و دست اندرکاران سختکوش باشگاه، با برنامه ريزي مدون در جهت موفقيت‌هاي مستمر اين باشگاه اقدامات شايسته‌اي انجام خواهد گرفت.

موفقيت جنابعالي را از خداوند متعال خواستارم.

غلامرضا سمندر

مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي گسترش فولاد تبريز



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

اظهارات وکيل بازيکنان طلبکار ملوان


وکيل 9 بازيکن طلبکار باشگاه ملوان گفت: کميته انضباطي اعلام کرده حکمي براي رفع تعليق باشگاه‌هاي بدهکار صادر نکرده است.


  سيامک ميرزازاد اظهار داشت: زماني که خبر توافق هفت باشگاه بدهکار منتشر شد، تعجب کردم زيرا در اين جلسه هيچ نماينده‌اي از جمع طلبکاران اين هفت باشگاه حضور نداشت و فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ که در واقع بايد اجراکننده رأي کميته انضباطي باشند بي‌توجه به حکم رکن قضايي فدراسيون اين تفاهم‌نامه را امضاء کرده‌اند.

به گزارش فارس، اين وکيل دادگستري تصريح کرد: من همين امروز به کميته انضباطي فدراسيون رفتم و مي‌خواستم بدانم چرا حکم تعليق باشگاه بدهکار لغو شده است که مسئولان کميته انضباطي به من اعلام کردند هيچ نامه يا حکمي براي رفع تعليق اين هفت باشگاه بدهکار صادر نکرده‌اند. اين در حالي است که طبق آراي کميته انضباطي که رکن قضايي است بايد توسط سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال که رکن اجرايي هستند اجرا شود.

وکيل بازيکنان طلبکار ملوان افزود: پيش از اين باشگاه ملوان به ما اعلام کرده بود که 65 درصد از مطالبات شما آماده است و براي دريافتش به سازمان ليگ مراجعه کنيد که ما وقتي به سازمان ليگ مراجعه مي‌کنيم مسئولان سازمان ليگ مي‌گويند اين نامه دستور پرداخت نيست. اين يک پيشنهاد براي صلح است و ما پس از آن دوباره به کميته انضباطي مي‌آييم. طبق قانون هم ما بايد با کميته انضباطي طرف باشيم اما در حال حاضر بعد از توافق باشگاه‌هاي بدهکار بدون حضور طلبکاران ما بين فدراسيون و سازمان ليگ پاسکاري مي‌شويم. در حال حاضر درخواست داريم که سازمان ليگ حداقل مبالغي را که ملوان بابت حق پخش و تبليغات محيطي طلبکار است را به نفع طلبکارانش توقيف کند.

ملوان، ذوب‌آهن، تراکتورسازي، استقلال، پرسپوليس، صباي قم و مس کرمان هفت باشگاه بدهکار بودند که کميته انضباطي آنها را تعليق کرده بود اما در جلسه 29 تيرماه در فدراسيون فوتبال اين باشگاه‌ها تفاهم‌نامه‌اي براي پرداخت مطالبات امضاء کردند که از سوي مسئولان فدراسيون عنوان شد، با امضاي اين تفاهم‌نامه باشگاه‌هاي بدهکار رفع تعليق شدند و مي‌توانند در ليگ برتر شرکت کنند.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

رييس کميته برگزاري ليگ قهرمانان آسيا:

تغيير تقويم با درخواست ايران غيرممکن نيست


مسوول کميته برگزاري مسابقات ليگ قهرمانان آسيا گفت: تغيير تقويم بازي‌هاي ليگ قهرمانان به درخواست ايران غيرممکن نيست اما بايد هر 11 کشور عضو را به اين تصميم ترغيب کرد.


شاهين رحماني درباره پاسخ به اينکه آيا درخواست ايران از کنفدراسيون فوتبال آسيا براي تغيير تقويم مسابقات ليگ قهرمانان آسيا و اينکه حداقل استثنائا امسال اين بازي‌ها به خاطر در پيش بودن جام جهاني چند هفته‌ به جلو بيايد، اظهار کرد: مبناي تصميم‌گيري در AFC فدراسيون‌هاي عضو هستند و اين فدراسيون‌ها در قالب کميته‌هاي مختلف براي فوتبال آسيا تصميم‌سازي مي‌کنند. يکي از اين کميته‌ها کميته مسابقات است که ايران هم از سال 2011 در آن عضويت دارد.

به گزارش ايسنا ، وي افزود: برنامه‌ فعلي مسابقات ليگ قهرمانان آسيا را کميته مسابقات AFC تعيين کرده که پيش از آن بحث‌هاي طولاني درباره آن شده و نهايتا پس از تصميم‌گيري براي اجرا به کميته اجرايي فرستاده شده است. در کميته مسابقات کشورهاي مختلف عضو و نظرات و بحث‌هايشان را مطرح کرده و در تصميم گرفته شده سهيم هستند. بنابراين هرگونه تغيير کوتاه‌مدت يا بلندمدت در تقويم مسابقات ليگ قهرمانان در گرو تصميم کميته مسابقات و به تبع آن نظرات اعضا است.

رييس کميته برگزاري ليگ قهرمانان آسيا تاکيد کرد: ايران اگر درخواستي براي به جلو انداختن يا تغييري در تقويم مسابقات دارد بايد در وهله اول با نمايندگان کشورهاي عضو مذاکره کرده و آنها را به انجام اين کار ترغيب کند تا اين موضوع در اولين جلسه کميته مسابقات که نوامبر (آبان - آذر) خواهد بود به بحث گذاشته و تصميم‌گيري شود بنابراين اجراي چنين درخواستي يک کار غيرممکن نيست اما بايد از پروسه قانوني و معمول خودش انجام شود. اگر کميته مسابقات دراين‌باره به نتيجه مثبت مورد نظر ايران برسند، مصوبه آنها به کميته اجرايي مي‌رود.

کميته مسابقات AFC تشکيل شده از کشورهايي چون امارات (رييس)، هند (نايب‌رييس)، کره‌جنوبي، چين، مالزي، قطر، لبنان، ژاپن، عربستان، ايران، استراليا و همچنين نماينده کويت به عنوان عضو هماهنگ‌کننده.

رحماني در واکنش به نظر کارلوس کي‌روش درباره ليگ قهرمانان آسيا که مدعي است بخاطر تقويمي که دارد بايد آن را ليگ "ميکي موس!" خواند نيز به ايسنا گفت: اگر شيوه تحليل کي‌روش اين باشد که چون تقويم بازي‌هاي ليگ قهرمانان با مسابقات داخلي ايران و برخي کشورهاي ديگر مغايرت دارد از چنين لفظي استفاده کردند، خب پس درباره مغايرت تقويم ليگ قهرمانان اروپا و برخي کشورهاي اين قاره چه پاسخي دارند؟!

وي افزود: در حال حاضر تقويم مسابقات کشورهايي چون سوئد، دانمارک، نروژ، روسيه، قزاقستان، مولداوي، اوکراين، لتوني و... بخاطر شرايط جوي با تقويم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا که شبيه به کشورهاي غرب آسياست، مغايرت دارد. هر کشوري با توجه به موقعيت جغرافيايي و جوي خودش برنامه‌ريزي مي‌کند. ضمن اينکه کميته مسابقات AFC بر اساس راي 11 کشوري عضو که حق راي دارند، براي تقويم مسابقات برنامه‌ريزي مي‌کند.

رييس کميته برگزاري ليگ قهرمانان آسيا خاطرنشان کرد: شايد بهتر بود فدراسيون فوتبال قبل از اينکه کي‌روش چنين صحبت‌هايي را مطرح کند، او را توجيه کرده و در جريان قرار مي‌داد. بالاخره 47 کشور عضور در AFC براي برنامه‌ها مسابقات آسيايي تصميم‌گيري مي‌کنند. در آسيا طبيعت کشور ژاپن، کره‌جنوبي، چين و... واقعا متفاوت از نقاط ديگر آسيا بويژه غرب اين قاره است که در يکسري از زمان‌ها نمي‌شود مسابقاتي دراين سطح برگزار کرد. الان يوفا موضوع تغيير تقويم بازي‌هاي ليگ قهرمانان اروپا به نوع تقويمي که در آسيا اجرا مي‌شود را به بحث و بررسي گذاشته است. کشوري چون اسکاتلند بخاطر شرايطي که دارد، تغيير تقويم بازي‌هايش در بازه زماني اسفند تا اواخر پاييز را در برنامه دارد.

رحماني همچنين تاکيد کرد: در حال حاضر برنامه مسابقات ليگ قهرمانان آسيا کاملا مطابق با قوانين فيفاست. طبق دستورالعمل فيفا براي بازي‌هاي سال 2014، تمامي کنفدراسيون‌ها مي‌بايست بازي‌هايشان را تا 18 مي 2014 (28 ارديبهشت 93) تمام کنند و تنها يک استثنا براي يوفا گذاشته‌اند که مي‌تواند ليگ قهرمانان اروپا را حداکثر تا 25 مي (4 خرداد 93) به اتمام برساند. بنابراين AFC که راند 16 مسابقات ليگ قهرمانان آسيا را حداکثر تا 14 مي (24 ارديبهشت) تمام مي‌کند از قانون فيفا تبعيت کرده و هيچ تخلفي نداشته است.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

مخالفت قلعه‌نويي با درخواست کي‌روش


سرمربي استقلال با اشاره به اينکه حرفهاي کي روش را نخوانده مي گويد با حضور ملي پوشان تيمش در اردوي تيم ملي همزمان با برگزاري ليگ قهرمانان آسيا مخالف است.


امير قلعه‌نويي در حاشيه تمرين ديروز استقلال درباره ديدار استقلال وسپاهان گفت: ديدار استقلال و سپاهان هميشه فينال‌گونه است و هيچ ارتباطي به جايگاه آنها در جدول ندارد. اين ديدار بازي حساسي است و فراموش نکنيد سپاهان تيم خوبي است. از سويي استقلال هم نسبت به سال گذشته تغييراتي داشته و ما نيز تيمي بهتر از سال گذشته در همين زمان‌مان هستيم. سپاهاني‌ها زودتر از ما تمريناتشان را شروع کردند و از اين جهت از ما جلوتر هستند. برخي از بازيکنان ما حتي 10 جلسه هم با ما تمرين نکردند.

به گزارش ايسنا، سرمربي استقلال در ادامه در پاسخ به سوالي در رابطه با مجتبي جباري اظهار کرد: از هواداران استقلال مي‌خواهم که به جباري بي‌احترامي نکنند. در هر خانواده‌اي بين پدر و پسر اختلاف ايجاد مي‌شود. آقاي فتح‌الله‌زاده براي استقلال زحمات زيادي کشيده و جباري به هر دليلي از استقلال رفته و نبايد مورد بي‌مهري قرار بگيرد.

وي در ادامه افزود: نمي‌خواهم جاي جباري تصميم بگيرم، شايد روزي به استقلال بازگردد. پيرلو از ميلان به يوونتوس رفت و بار ديگر به ميلان بازگشت اما هيچ‌گاه مورد بي‌احترامي قرار نگرفت. هم جباري به فتح‌الله‌زاده و هم فتح‌الله‌زاده به جباري علاقه‌مندند. فتح‌الله‌زاده در مواقع زيادي هواي جباري را داشته، جباري هم در موارد بسياري به استقلال کمک کرد. به همين دليل از هواداران مي‌خواهم به حريفمان احترام بگذارند.

قلعه‌نويي در پاسخ به اين سوال که وضعيت مصدومان تيمش چگونه است، خاطرنشان کرد: تا دلتان بخواهد مصدوم و محروم داريم. جمشيديان احتمالا جراحي مي‌کند و بيک‌زاده چهار هفته‌اي با ما نخواهد بود.

سرمربي استقلال در پاسخ به سوالي درباره مواضع کي‌روش و صحبت‌هاي او گفت: او در جلسه اخيرش موضعش را تغيير داده. طبيعتا در ليگ قهرمانان آسيا، ملي‌پوشان کنار تيم خواهند بود. خود آقاي کي‌روش مي‌داند که هر سه بازي آخر تيم ملي براي جام جهاني به ليگ توجه کرده است. او با فکر استقلال و بازيکنان همين ليگ تيم ملي را به جام جهاني برده است. اين نگاه من به فوتبال است که بايد به ليگ و مسوولانش احترام گذاشت. آقاي کاظمي ساليان سال به فوتبال ما خدمت کرده‌اند و بايد حرمت ايشان و سازمان ليگ حفظ شود.

قلعه‌نويي در پايان و در رابطه با جلسه‌اش با هاشمي رفسنجاني گفت: من يک انسان ورزشي هستم و آدم سياسي نيستم. در هيچ محفل سياسي نبوده‌ام و به آقاي هاشمي گفتم که ورزش وقتي وزارتخانه شد، آنقدر ورزش قدرت داشت که از چندين گزينه‌اش در شوراي عالي ورزش يک نفر را وزير کند. به او گفتم به ورزش فراجناحي نگاه کند و البته از آقاي عباسي هم برنامه بگيرد. نبايد اينگونه باشد که فلان شخص پستي نداشته باشد و بگويند برو وزير ورزش بشو و يا همه وزرا را معرفي کرده باشيم و فلان شخص چون راي نداشته، وزير ورزش شود.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

ويسي: منافع تيم ملي بالاتر از باشگاه ها است


عبدالله ويسي مي گويد در شرايط فعلي منافع تيم ملي بالاتر از باشگاه ها است، به همين دليل بايد به تيم ملي کمک کنيم.


سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان درباره اظهارات اخير کارلوس کي روش بيان کرد: در همه جاي دنياي وقتي تيم ملي کشوري خود را براي رقابت هايي ازجمله جام ملت هاي آسيا و يا جام جهاني آماده مي کند، تمام باشگاه هاي آن کشور سعي مي کنند با يک برنامه ريزي خوب و حساب شده، به تيم ملي شان کمک کنند و ما نيز بايد مانند تمام دنيا باشيم و به تيم ملي کشورمان کمک کنيم.

به گزارش ايسنا ، وي افزود: البته در اين راستا بايد برنامه ريزي ها به گونه اي باشد که به باشگاه ها آسيب نرسد و با يک برنامه ريزي خوب و حساب شده، هم به تيم ملي و هم به باشگاه ها توجه کنيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان با بيان اين که بايد توجه داشت که منافع تيم ملي بالاتر است، گفت: بايد تمام تفکر ما حرفه اي باشد و ضمن اين که به خودمان فکر کرده، به تيم ملي کشورمان نيز فکر کنيم. به هر حال اين موضوع يک بحث ملي بوده و فقط مربوط به يک شخص، باشگاه و يا يک استان نيست.

وي ادامه داد: زماني که تيم ملي کشورمان در رقابت هاي پيش رو سرافراز شود، اين سرافرازي براي باشگاه هاي ما هم مي باشد. درکل معتقدم اگر برنامه هاي تيم ملي با باشگاه ها و همچنين برنامه هاي باشگاه ها با تيم ملي هماهنگ باشد، اختلافي پيش نمي آيد.

ويسي همچنين درباره پيشنهاد کي روش مبني بر اين که جام حذفي پس از پايان ليگ برتر برگزار شود، گفت: من در اين خصوص کارشناس نيستم اما به نظرم اگر رقابت هاي جام حذفي را در ليگ برتر جاسازي کنيم، مانند کاري که سال گذشته انجام داديم و تيم هاي کمتري در آن شرکت کردند، فکر مي کنم اين موضوع باتوجه به در برگرفتن زمان کمتري براي برگزاري، به نفع مان باشد.

وي با اشاره به اين که به هر حال اگر حرف هاي کي روش منطقي و درست باشد، بايد با يکديگر تعامل کنيم، عنوان کرد: تمام تيم هاي دنيا يک ماه قبل از برگزاري جام جهاني در کشوري که قرار است مسابقات برگزار شود و يا کشور همجوار آن، اردو مي زنند و واقعا تيم ملي ما نيز به فراهم شدن چنين شرايطي نياز دارد و مي توان گفت که کي روش درست مي گويد ولي بايد برنامه ها به صورتي باشد که به باشگاه ها نيز آسيب نرسد.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه درباره موفقيت تيمش در گام نخست ليگ برتر گفت: تيم ما توانست به سه امتياز بازي با ذوب آهن دست پيدا کند ولي اين، آنچه ما مي خواستيم نبود. بازي طبق آنچه از نظر کيفي به آن نياز داشتم نبود اما با اين حال در 20 دقيقه آخر خوب بازي کرديم و نتيجه هم گرفتيم.

وي با بيان اين که معمولا تيم ها در هفته نخست ليگ برتر به دنبال امتياز گرفتن هستند، اظهارکرد: برد برابر ذوب آهن گام بسيار مهم و بزرگي بود که اميدوارم همين روند ادامه داشته باشد.

ويسي درباره تيم مس، حريف تيمش در هفته دوم رقابت ها نيز گفت: از اين تيم شناخت کافي ندارم و فقط بازي آن را با راه آهن ديده ام. ما به کرمان مي رويم تا ضمن اين که با امتياز به اهواز برگرديم، روند کار تاکتيکي مان را نيز بهتر کرده تا تقريبا تيم مان در ليگ برتر جا بيفتد.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

عکس ها رو ببینید

             لذت ببرید

             نظر بدید

تقدیم به دوست خوبم ارشیا و تمام دورتموندی های دیگه!!!!

اگه عکس ها نصفه نمایش داده شدند از گزینه ی view image استفاده کنید

http://www.varzesh11.com/images/gallery/borussia-dortmund-players-celebrate-4117.jpg

http://www.varzesh11.com/images/gallery/robert-lewandowski-nuri-sahin-4116.jpghttp://www.varzesh11.com/images/gallery/borussia-dortmund-players-celebrate-4115.jpghttp://www.varzesh11.com/images/gallery/roman-weidenfeller-4114.jpghttp://www.varzesh11.com/images/gallery/sebastian-kehl-4113.jpghttp://www.varzesh11.com/images/gallery/pierre-emerick-aubameyang-marco-reus-4112.jpghttp://www.varzesh11.com/images/gallery/j%c3%bcrgen-klopp-4111.jpghttp://www.varzesh11.com/images/gallery/ilkay-gundogan-4109.jpghttp://www.varzesh11.com/images/gallery/marco-reus-4107.jpg




تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

نظر یادتون نره دوستای فوتبالی

ماتس هوملس
شناسنامه
نام کامل ماتس جولیان هوملس
زادروز ۱۶ دسامبر ۱۹۸۸ ‏(۲۴ سال)
زادگاه برگیش گلادباخ, المان غربی
قد 1.92
پست دفاع
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی بورسیا دورتموند
شمارهٔ پیراهن 15
2007–2009 بایرن مونیخ 1 (0)
2008–2009 بورسیا دورتموند (loan) 25 (1)
2009– بورسیا دورتموند 145 (13)
تیم ملی
Years Team Apps  
2007 1 (0)
2007–2010 آلمان U21 21 (5)
2010– آلمان 24 (1)



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

صادقي: بازي‌هاي اول ليگ سخت است


مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: ديدار ما با سپاهان يکي از قشنگ‌ترين بازي‌هاي ليگ امسال خواهد بود.


  اميرحسين صادقي پس از پايان تمرين امروز تيم استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص ديدار پنجشنبه تيمش مقابل سپاهان اظهار داشت: بازي‌هاي هفته‌هاي اول سخت است و ما چون در ابتداي بازي‌هاي ليگ هستيم مي‌توان گفت که ديدار استقلال و سپاهان خيلي حساس است.

وي در ادامه افزود: در اين 10-12 سالي که من در ليگ بازي مي‌کنم سپاهان هميشه جزو تيم‌هاي اول تا چهارم بوده و امسال هم يکي از تيم‌هاي خوب ليگ برتر محسوب مي‌شود که فکر مي‌کنم بازي روز پنجشنبه ما با اين تيم يکي از ديدارهاي حساس ليگ امسال شود. ما هم با توجه به اينکه در ابتداي راه هستيم مي‌خواهيم سه امتياز بازي‌هاي هفته‌هاي ابتدايي را از آن خود کنيم.

مدافع استقلال در پايان صحبت‌هايش در خصوص مراسمي که اين باشگاه در پايان تمرين در نظر گرفته گفت: اين مراسم به اين خاطر است که باشگاه استقلال يک باشگاه فرهنگي است و خوشبختانه همه بچه‌هاي ما هم هيئتي هستند و اعتقادات قوي‌اي دارند. از همين رو چنين مراسمي صد درصد مي‌تواند به روحيه بازيکنان کمک کند.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

حضور آبي‌ها بر سر مزار حجازي و جورابلو


مديرعامل استقلال به همراه معاون فرهنگي اين باشگاه بر سر مزار حجازي و جورابلو حاضر شدند.


  33 ليدر باشگاه استقلال به همراه علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل اين باشگاه و سيد مهدي علوي معاون فرهنگي باشگاه استقلال بر سر مزار داوود جورابلو و زنده‌ياد ناصر حجازي حاضر شدند و به قرائت فاتحه پرداختند.

به گزارش فارس، اين اقدام در شب شهادت حضرت اميرالمومنين علي (ع) و نيز شب‌هاي پر منزلت قدر صورت گرفت و مدير عامل استقلال و معاون وي و نيز ليدرهاي استقلال علاوه بر اينکه بر سر مزار داوود جورابلو از مشوقين باشگاه که چند سال پيش در سانحه تصادف درگذشته بود و نيز مزار زنده‌ياد ناصر حجازي حاضز شدند، در مراسم شب‌هاي قدر نيز شرکت خواهند کرد که تا چندين ساعت ديگر نيز ادامه خواهد داشت.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

باز هم ی پست متفاوت دیگه

منتظر نظر هاتون هستم




تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

اینم ی نقاشی از متس

من هی

پست های متفاوت میزارم اما شما ها نظر نمیدید




تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

طبق قولی که داده بودم!!!
نظر یادتون نره دوستان

چند تا نقاشی دیگه هم ازش میزارم

 

 




تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

پرسپوليسي‌ها سيم‌کارت رايتل و حوال ماشين لباسشويي هديه گرفتند

تذکر جدي رويانيان به دهنوي


مديرعامل باشگاه پرسپوليس در حاشيه تمرين امروز تذکري جدي به قاسم دهنوي بابت مصاحبه‌هايش داد.


 مصاحبه‌هاي قاسم دهنوي در يکي دو روز گذشته و ايجاد تنش‌هاي مختلف باعث شد تا محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس در حاشيه تمرين امروز تذکري جدي به قاسم دهنوي بدهد.

به گزارش فارس، وي به دهنوي گفت: عليرغم اينکه مي‌دانم حق با تو است اما نبايد از هرگونه مصاحبه‌هاي تنش‌زا استفاده کني چون پرسپوليس نياز به آرامش دارد. همچنين پس از تمرين امروز نامي از اعضاي هيئت مديره پرسپوليس به بازيکنان اين تيم بابت برد مقابل تراکتورسازي يک سيم‌کارت رايتل و حواله ماشين لباسشويي هديه داد. اين سيم‌کارت‌ها به بازيکنان داده شد.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

مهاجم تيم ملي اکوادور درگذشت


کريستين بنيتس، مهاجم تيم ملي اکوادور، روز گذشته در 27 سالگي درگذشت.


بنيتس که خيلي ها او را با لقب چوچو مي شناختند، به تازگي راهي باشگاه قطري الجيش شده بود اما پيش از اينکه اولين بازي اش را براي اين باشگاه انجام بدهد، درگذشت. در مورد دليل مرگ او، اخبار ضد و نقضي منتشر شده است.

به گزارش گل، در توئيتر رسمي باشگاه الجيش آمده است:" باشگاه الجيش همدردي را با خانواده کريستين بنيتس که صبح يکشنبه درگذشت، اعلام مي کند."

آنتونيو والنسيا، هافبک منچستريونايتد، که زماني که در تيم ناسيونال اکوادور، هم تيمي بنيتس، بود نيز در توئيترش نوشت:" تو هميشه برادر من خواهي بود. تحمل اين درد دشوار است. ما هميشه دوستت خواهيم داشت."

کلبر چاچا، ديگر هم تيمي بنيتس در ناسيونال نيز چنين پيغامي در توئيترش منتشر کرد:" او براي هميشه در قلب ما خواهي بود، چوچو."

بنيتس که سابقه بازي در بيرمنگام را نيز داشت، 58 بار براي اکوادور بازي کرده و 24 گل زده بود.

باشگاه الجيش هنوز در مورد دليل مرگ بنيتس اظهارنظر نکرده است.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

اکبرپور:

بازي با سپاهان براي تماشاگران‌مان حساس است


مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: بازي مقابل سپاهان براي تماشاگران ما حساس است.


 سياوش اکبرپور پس از پايان تمرين امروز تيم فوتبال استقلال در خصوص ديدار روز پنج‌شنبه مقابل سپاهان اظهار داشت: پس از بازي سختي که هفته قبل داشتيم اين هفته يک بازي مهم و سخت در پيش داريم. اين بازي براي تماشاگران ما حساس است و سپاهان هم جزو تيم‌هاي خوب امسال محسوب مي‌شود.

به گزارش فارس، وي در خصوص اينکه آيا اين بازي براي جنگ قهرماني برگزار مي‌شود، گفت: هنوز زود است که در خصوص قهرماني صحبت کنيم چون تيم خوب زياد داريم ولي مي‌خواهيم پيش از عيد سعيد فطر به تماشاگران‌مان عيدي بدهيم.

اکبرپور در خصوص تقابلش با جباري در مسابقه آينده گفت: مجتبي از دوستان خوب من است و فرقي نمي‌کند که کجا بازي کند، من به جاي خودم بازي مي‌کنم و در نقش اکبرپور خواهم بود و سعي مي‌کنم تا آنجا که لازم است توان خودم را به کار ببرم.

وي در پايان در خصوص برنامه فرهنگي باشگاه استقلال پس از پايان تمرين گفت: خودم به شخصه اين مراسم را دوست دارم و خوشحال مي‌شوم که چنين مراسمي در محيط‌هاي ورزشي برگزار شود چون تماشاگران جوان زياد به ورزشگاه مي‌آيند و روي آنها تاثيرگذار خواهد بود.




تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

پيرواني: فجر تيم پيشکسوتان نيست


سرمربي تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز گفت: تيم فجر مسن نيست و اينکه بگويند تيم پيشکسوتان وارد زمين مي شود را قبول ندارم.


 غلامحسين پيرواني در حاشيه تمرينات تيم شهيد سپاسي شيراز افزود: ميانگين سني تيم ما مناسب است و امروز سيامک کوهنور متولد سال 62 است و ديگر بازيکنان نيز اگر کمتر نباشند بيشتر نيستند بنابراين چه دليلي دارد که بگوييم تيم فجر تيم پيشکسوتان است.

وي با اشاره به اينکه اکثر بازيکناني را که در فصل جاري جذب کرده ايم به تيم فجر تعلق دارند، افزود  صبري ، کوهنور و معدنچي بازيکنان قبلي فجر بودند که پس از مدتي جدايي به اين تيم بازگشته اند.

پيرواني افزود: قبل از جذب همين بازيکنان نيز از آنها تست گرفته شد و از لحاظ جسماني و بازي مورد تاييد کادر فني قرار دارند.

سرمربي تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز با بيان اينکه امروز در ليگ فوتبال بازيکنان با سابقه اقدام به گلزني مي کنند و موجب پيروزي تيم هاي خود مي شوند گفت: مگر فرهاد مجيدي ، علي کريمي و امثال آنها مسن هستند که با چنين نيرويي وارد زمين مي شوند.

سرمربي تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز با بيان اينکه از انتقاد هاي سازنده دلگير نمي شوم گفت: هر اندازه که انتقاد هاي سازنده مطرح شود موجب موفقيت بيشتر خواهد شد.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

رحمتي برگشت، نظري جانشين عمران‌زاده شد؛

گزارش تمرين استقلال


تمرين تيم فوتبال استقلال تحت تاثير مراسمي که اين باشگاه براي ايام شهادت در نظر گرفته بود، برگزار شد.


 تيم فوتبال استقلال از ساعت 19:30 امروز برنامه‌هاي آماده‌سازي خود را جهت ديدار مقابل سپاهان پيگيري کرد.

در تمرين امروز آبي‌پوشان ساموئل، جمشيديان و بيک‌زاده غايب بودند و بقيه بازيکنان زير نظر کادر فني به تمرين پرداختند. جمشيديان و بيک‌زاده به دليل مصدوميت در بازي با سپاهان غايب خواهند بود و ساموئل به دليل دريافت کارت قرمز در بازي گذشته نمي‌تواند آبي‌پوشان را همراهي کند.

*خسرو حيدري که در تمرينات چند روز گذشته به دليل آسيب‌ديدگي غايب بود امروز بدون مشکل پا به پاي ساير بازيکنان به تمرين پرداخت.

*قبل از شروع تمرين پژمان منتظري، تيموريان، نيکبخت و صادقي مشغول بازي آقاوسط بودند که کرکري بيش از حد بين اين چهار نفر جالب توجه بود.

*هنگامي که هنوز تمرين آغاز نشده بود مسئولان باشگاه و همچنين کمپ استقلال با نصب بلندگو در ورزشگاه مشغول پخش موسيقي مربوط به عزاداري ايام شهادت بودند.

*اميرحسين صادقي و پژمان نوري به همراه فرزندان خود مثل چند روز گذشته به محل تمرين آمدند. جالب اينجا بود که محمدمهدي نظري جانشين عمران‌زاده شد و با پسر پژمان نوري شوخي مي‌کرد.

*منصور پورحيدري، ميرشاد ماجدي، امير عرب، شاهرخ بياني، سيروس دين‌محمدي و حجت‌الاسلام مالک از ميهمانان ويژه تمرين امروز بودند.

*حدود 150 نفر از طرفداران استقلال در تمرين امروز اين تيم حاضر بودند.

*سيد مهدي رحمتي که روز گذشته در تمرين استقلال شرکت نکرده بود امروز به کمپ مرحوم حجازي آمد و پا به پاي ساير بازيکنان به تمرين پرداخت.

*در بخش اول تمرين امروز بازيکنان زير نظر حاج‌قاسم به تمرين پرداختند. سپس بازيکنان در غالب گروه‌هاي چند نفره بازي آقاوسط انجام دادند و در بخش پاياني فوتبال درون‌تيمي را پشت سر گذاشتند که سرمربي استقلال در اين فوتبال حاضر بود و توصيه‌هاي لازم را به بازيکنان انجام مي‌داد. ستار همداني نيز جزو کساني بود که در فوتبال درون‌تيمي حاضر بود. فرهاد مجيدي که در جريان فوتبال درون‌تيمي در گروه سبز قرار داشت کمي زودتر از ساير بازيکنان به تمرينش پايان داد. درخشش مهدي نظري در زدن ضربات آخر در تمرين امروز قابل توجه بود و اين بازيکن در چند صحنه موقعيت‌هاي تک به تک را تبديل به گل کرد.

*مجيد صالح و حاج‌قاسم در حاشيه تمرين امروز براي دقايقي با امير عرب به صحبت پرداختند.

*مسئولان باشگاه استقلال در پايان تمرين امروز به مناسبت شهادت امام علي(ع) برنامه‌هاي فرهنگي و عزاداري را در نظر گرفتند که برخي بازيکنان اين تيم قبل از مراسم افطار در آن شرکت داشتند.

*تمرينات تيم استقلال فردا مجددا از سر خواهد گرفته شد و آبي‌پوشان روز پنج‌شنبه در ديدار هفته دوم به مصاف سپاهان خواهند رفت.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

پيروزي پرگل منچستريونايتد در ديداري دوستانه


تيم فوتبال منچستر يونايتد روز دوشنبه در ديداري دوستانه مقابل تيم فوتبال کيچه پنج بر دو به برتري رسيد.


  در اين ديدار که در هنگ کنگ برگزار شد دني ولبک در دقيقه 16 ، کريس اسمالينگ در دقيقه 22 و دا سيلوا در دقيقه 26 نيمه اول براي منچستريونايتد گلزني کردند تا اين تيم با سه گل پيروز نيمه اول اين ديدار باشد.

در ادامه مسابقه در نيمه دوم عدنان جانوزاج در دقيقه 50 و لينگارد در دقيقه 80 براي منچستريونايتد گلزني کردند.

دو گل تيم فوتبال کيچه را نيز کاواي در دقيقه 53 و الکانده در دقيقه 68 وارد دروازه حريف کردند. تيم فوتبال منچستر يونايتد اردوي آمادگي خود را براي فصل آتي رقابت هاي ليگ برتر انگليس پيگيري مي کند.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

بعد از ناکامي در خريد فابرگاس؛

منچستريونايتد به دنبال جذب فيليني


بعد از اينکه اميدهاي باشگاه منچستريونايتد براي به خدمت گرفتن سسک فابرگاس کمرنگ شد، مديران اين باشگاه اکنون قصد دارند براي خريد مارونه فليني، هافبک اورتون اقدام کنند.


هر سه پيشنهاد منچستريونايتد براي خريد فابرگاس از سوي مديران باشگاه بارسلونا رد شد و آنها اکنون مي خواهند با پرداخت 25.5 ميليون يورو، فليني را به خدمت بگيرند.

به گزارش گل، اين هافبک بلژيکي که اين هفته در رستوران ريو فرديناند در شهر منچستر ديده شد، تا دو روز ديگر، مي تواند براساس بندي که قراردادش وجود دارد، با مبلغ 25.5 ميليون پوند از باشگاه ليورپولي جدا شود.

منابع نزديک به دو باشگاه اعلام کرده اند که مويس علاوه بر خريد فليني، به دنبال جذب ليتون بينز، مدافع چپ اين باشگاه نيز هست. بينز که سال گذشته مورد توجه فرگوسن نيز بود، چيزي بين 17 تا 23 ميليون يورو ارزش دارد.

فليني در حال حاضر دستمزد هفتگي 87 هزار يورويي از اورتون دريافت مي کند و احتمالا مديران منچستريونايتد براي به خدمت گرفتن او، دستمزد بالاتري به اين بازيکن پيشنهاد خواهند داد.

مويس که در سال 2008 فليني را از استاندارد ليژ به خدمت گرفت، سخت به دنبال تقويت خط مياني تيمش، بعد از بازنشستگي اسکولز و ادامه دار شدن بيماري فلچر است.

منچستريونايتد پيش ازاين به دنبال به خدمت گرفتن تياگ. آلکانتارا بود اما او در چرخشي ناگهاني، ترجيح داد به بايرن مونيخ برود. 



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

قلعه‌نويي:بازي ما و سپاهان هميشه فينال‌گونه است


سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: همواره ديدار تيم‌هاي استقلال و سپاهان فينال‌گونه است و بازي زيبايي از آب در خواهد آمد.


  امير قلعه‌نويي در حاشيه تمرين عصر امروز استقلال در خصوص ديدار استقلال و سپاهان عنوان کرد: هميشه بازي استقلال و سپاهان فينال‌گونه است. فرقي نمي‌کند که اين دو تيم در کجاي جدول قرار داشته باشند، بازي خوبي از آب در خواهد آمد.

به گزارش فارس، وي در مورد سپاهان گفت: سپاهان باشگاه خوب و الگويي است، اما ما هم استقلال هستيم تغييرات زيادي داشته‌ايم و البته سپاهان زودتر از ما تمرينات خود را شروع کرد به هر حال ما در خانه خود بازي مي‌کنيم و از امتياز ميزباني استفاده خواهيم کرد.

سرمربي استقلال با اشاره به حضور جباري در تيم فوتبال سپاهان، يادآور شد: به عنوان برادر کوچک‌تر از تماشاگران خواهش مي‌کنم احترام بازيکنان را نگه دارند به هر حال در خانواده بين پدر و پسر اتفاقاتي به وجود مي‌آيد. فتح‌الله‌زاده هم براي استقلال زحمت زيادي کشيده و حالا جباري به هر دليل منطقي براي خود از اين تيم جدا شده است، خواهش مي‌کنم هواداران به تيم حريف احترام بگذارند.

وي افزود: اين فوتبال تمام مي‌شود، شايد او بخواهد بار ديگر به استقلال برگردد، من جاي او تصميم نمي‌گيرم اما اين اتفاقات در تمام دنيا به وجود مي‌آيد، پيرلو از ميلان به يوونتوس رفت و پس از بازگشتش به ميلان مورد استقبال هواداران قرار گرفت. اختلافي بين بزرگ مجموعه و يکي از بازيکنان به وجود آمده. فتح‌الله‌زاده بازيکنان زيادي را به استقلال معرفي کرده، يکي از آنها هم جباري بوده. هم جباري علاقه‌مند به استقلال است و هم فتح‌الله‌زاده به جباري علاقه‌مند است.

قلعه‌نويي تصريح کرد: حالا اين دو از هم دور هستند اما مثل پدر و پسر هستند. فتح‌الله‌زاده در شرايط سخت مجتبي از او حمايت کرد و مجتبي هم با شرايط بدني که داشت به تيم ما کمک کرد. از هواداران خواهش مي‌کنم که به حريف و بازيکنان احترام بگذارند، اين مسائل تمام مي‌شود و مي‌رود.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در مورد مصدومان و محرومان براي ديدار با سپاهان اظهار داشت:‌ تا دلتان بخواهد مصدوم داريم! جمشيديان که بايد عمل جراحي انجام دهد و هاشم بيک‌زاده که چهار هفته نمي‌تواند ما را همراهي کند.

قلعه‌نويي درباره صحبت‌هاي کي‌روش گفت: من صحبت‌هاي او را نخواندم اما خبردار شدم که پس از آن کنفرانس جلسه‌اي داشتند و موضع او عوض شد. من در اين خصوص صحبت نمي‌کنم اما آن چيزي که طبيعي است، تا زماني که ما در ليگ قهرمانان آسيا بازي داريم، بازيکنانمان در اختيار خودمان خواهند بود. در همه جاي دنيا چنين اتفاقي رخ مي‌دهد. اين مسئله‌اي است که خود کي‌روش هم مي‌داند.

وي با اشاره به صعود تيم ملي به جام جهاني تصريح کرد: ما اگر در سه بازي اخير تيم ملي توانستيم موفق باشيم و به جام جهاني برويم به اين دليل بود که فکر استقلال و بازيکنان استقلال در ميدان بازي بود و توانستند به موفقيت دست يابند. کي‌روش هم فکر و هم بازيکنان استقلال را برد تا تيم با لطف اهل بيت توانست به جام جهاني برود. کي‌روش خود مربي حرفه‌اي است. نگاه من هم به فوتبال حرفه‌اي است. بايد به ليگ و مسئولين احترام بگذاريم. کاظمي ساليان سال است که براي فوتبال زحمت مي‌کشد بايد به همه افراد احترام بگذاريم. اين را به خودم مي‌گويم که نخواهيم مسائلي را به وجود بياوريم.

قلعه‌نويي در خصوص ديدارش با آيت‌الله هاشمي رفسنجاني تصريح کرد: بحث من در خصوص ورزش بود، من به مسائل سياسي کاري ندارم، در اين چند سال هم به گونه‌اي بوده که از مسائل سياسي به دور بودم در هر حال شرايط به گونه‌اي است که در خصوص ورزش با وي صحبت کردم. به وي گفتم قبل از اينکه وزارت ورزش به وجود آيد، در شوراي عالي ورزش هفت وزير حضور داشتند اما پس از اينکه وزارت ورزش و جوانان به وجود آمد تبديل به يک وزير شد. حتي به او گفتم که بايد نگاه فراجناحي به ورزش داشته باشيم. از عباسي هم بايد برنامه بگيريم. ورزش را نبايد سرريز حساب کنيد تا اينکه اگر به کسي پستي نرسيد بگوييم بيا و وزير ورزش شو.

وي افزود: همه نگاه‌ها بايد به ورزش باشد و من نظرم اين است که بايد بهترين انتخاب را داشته باشيم نه اينکه اگر کسي رأي نياورد و رفاقتي هم با شخصي داشت، بگوييم بيا و به وزارت ورزش برو. بايد نگاه علمي به ورزش داشته باشيم و به ورزش اهميت بدهيم.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

جلسه فوق‌العاده هيئت مديره در غياب پروين


هيئت مديره باشگاه پرسپوليس درباره اختلاف‌هاي بين دهنوي و باشگاه سپاهان جلسه فوري تشکيل داد.


درگيري‌هاي لفظي و بيانيه و مصاحبه‌ها عليه يکديگر بين قاسم دهنوي، باشگاه پرسپوليس و سپاهان باعث ناراحتي اعضاي جديد هيئت مديره سرخپوشان شد.

از همين رو جلسه فوق‌العاده هيئت مديره پرسپوليس در غياب علي پروين در خصوص اتفاقات اخير تشکيل شد. رويانيان گزارشي از جلسه با حسن‌زاده و مسئولان باشگاه سپاهان داد و مقرر شد در فضايي آرام و به دور از هرگونه تنش‌هاي رسانه‌اي موضوع قرارداد خليل‌زاده و کريمي با پرسپوليسي‌ها پيگيري و سپس با گفت‌وگو مشکلات و حاشيه‌‌هاي پيش آمده برطرف شود.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

اکبري: با هرگونه جوسازي و حاشيه مخالفيم


رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: با هرگونه تنش و حاشيه بين باشگاه پرسپوليس و سپاهان مخالفيم و بايد در فضايي آرام همه چيز حل شود.


 محمد صادق اکبري اظهار داشت: امروز براي تشکر و قدرداني از علي دايي، کادر فني، رويانيان و بازيکنان به تمرين پرسپوليس آمديم.

به گزارش فارس، وي افزود: خوشبختانه فضاي تيم بسيار خوب و عالي بود و خارج از هرگونه حاشيه و با منطق خوشحاليم که تيم پرسپوليس با جديت تمرينات خود را براي رسيدن به هدفش دنبال مي‌کند. ان‌شاءالله حالا که تراکتورسازي باقدرت را تيم ما اينقدر با صلابت شکست داد، باز هم اين موضوع ادامه‌دار باشد.

اکبري ادامه داد: همچنين جا دارد تشکري ويژه از مردم و هواداران پرسپوليس داشته باشم که پشت سر علي دايي، رويانيان و تيم محبوب خود بودند و با صبوري حمايت خود را تا دقيقه 90 انجام دادند.

وي افزود: همچنين از رسانه‌ها هم مي‌خواهم براي کمک به اين تيم مردمي از هرگونه‌ حاشيه‌هاي غيرواقعي واقعا خودداري کنند تا ان شاءالله پرسپوليس بتواند با کسب يک قهرماني دل ميليون‌ها ايراني را شاد کند.

رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در خصوص تنش‌هاي ايجاد شده بين سرخپوشان و سپاهان نيز، گفت: در ماه مبارک رمضان و در روزهايي که متعلق به علي (ع) است انتظار داريم عزيزان از هرگونه حاشيه‌سازي و کارهاي غيرورزشي بپرهيزند. ما طبق جلسه‌اي که مديرعامل محترم را با رحيمي عضو هيئت مديره سپاهان و رئيس کميته انضباطي داشت اعلام کرديم که تابع نظرات اين کميته هستيم. اما متاسفانه اخباري ظرف يکي دو روز گذشته منتشر شده که در شأن باشگاه سپاهان نيست. ما انتظار داريم در فضايي آرام عزيزان فارغ از هرگونه حاشيه بنشينند و در فضايي دوستانه و بدون جار و جنجال اين مسئله را حل کنند. بالاخره سپاهان مديراني خوب، پرتلاش و فوتبالي دارد و از طرفي ديگر مديران پرسپوليس نيز همواره در چند وقت اخير به دنبال آرامش و حل اين مسئله در فضايي فوتبالي بوده‌اند.

وي افزود: مطمئن باشيد روز جمعه در بازي حساس پرسپوليس و ذوب آهن هيچ اتفاقي نخواهد افتاد و اين بازي در يک فضاي آرام و به دور از هرگونه حاشيه دنبال مي‌شود. قطعا مردم خوب اصفهان نيز در اين زمينه همکاري‌هاي لازم را انجام خواهند داد تا ان‌شا‌ءالله فوتبال جوانمردانه در ليگ ما مثل هميشه رعايت شود. قطعا مسائل پيش آمده بين پرسپوليس و سپاهان و بازيکناني مثل دهنوي، خليل‌زاده و يعقوب کريمي با يک نشست صميمانه ديگر حل خواهد شد و نياز به جار و جنجال و اين حرف‌ها نيست.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

گزارش تمرين امروز پرسپوليس


تمرين امروز پرسپوليس در شرايطي برگزار شد که وقتي که اعضاي هيئت‌مديره و برخي مسئولان باشگاه پرسپوليس قصد چک کردن سايت و خبر جنجالي آنها را داشتند ناگهان اين خبر ناپديد شده بود.


 تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 18:30 پشت درب‌هاي بسته اما با حضور اعضاي هيئت ‌مديره و در غياب علي پروين برگزار شد. در اين تمرين بازيکنان 40 دقيقه به تمرينات پرنشاط و با توپ و البته سبک پرداختند.

*قاسم دهنوي در تمرين امروز غايب بود.

*اعضاي هيئت ‌مديره پس از حضور در تمرين پرسپوليس روي نيمکت سرخپوشان نشستند و به مدت 30 دقيقه با علي دايي گفت‌وگوي تنگاتنگي داشتند سپس 20 دقيقه با بازيکنان به گفت‌وگو پرداختند. اين گفت‌وگو در وسط زمين و زير نور برگزار شد.

*دروازه‌بان‌ها تمرينات اختصاصي خود را زير نظر غلامپور دنبال کردند. اين در شرايطي بود که رقابت نيلسون و حقيقي بر سر شوت‌زني‌ها و گل‌زني بسيار داغ بود.

*در حاشيه تمرين امروز با توجه به اينکه سپاهاني‌ها خبري را بر روي خروجي سايت خود مبني بر شکايت در مراجع قضايي از دهنوي را اعلام کرده بودند اعضاي هيئت‌ مديره و رويانيان سعي کردند اين خبر را در سايت اين باشگاه ببينند اما ناگهان اين خبر علي‌رغم تلاش‌هاي هيئت مديره پرسپوليس از روي سايت ناپديد شده بود. همين موضوع باعث تعجب سرخپوشان شد.

در انتهاي تمرين اعضاي هيئت ‌مديره با علي دايي عکس يادگاري گرفتند.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

جشن پيراهن باشگاه ان.اي.سي؛

جهانبخش پيراهن 16 ان.اي.سي را به تن کرد


در اين جشن بازيکنان تازه‌وارد با پيراهن‌هاي جديد خود به هواداران معرفي شدند که جهانبخش نيز عضوي از آن‌ها بود، عضوي که حالا پيراهن شماره‌ي 16 را برتن مي‌کند.


 شب گذشته فصل جديدي در فوتبال ايران آغاز شد، فصلي که قرار است در قاره‌ي سبز دنبال شود و ثمره‌ي آن با پيراهن تيم ملي ايران در عرصه‌هاي بين المللي درخشش پيدا کند. بي‌ترديد ديگر اهالي فوتبال از پيوستن عليرضا جهانبخش به تيم ان.اي.سي در پنجره‌ي نقل و انتقالات پيش فصل خبر دارند و مي‌دانند که اين پديده‌ي جوان که سال جاري را با درخشش در قالب تيم ملي اميد و تورنمنت چهارجانبه‌ي قطر آغاز کرده است، بايد از اين پس در ليگ برتر هلند توپ بزند و در کنار سردار آزمون، ديگر جوان خوش‌آتيه‌ي حاضر در تيم روبين کازان روسيه، موج جديدي از لژيونرها را در فوتبال ايران رقم بزنند.

به گزارش گل، جهانبخش و آزمون دو ستاره‌ي 19 ساله‌اي هستند که پس از مسعود شجاعي و جواد نکونام قدم به فوتبال اروپا مي‌گذارند. بدون ترديد هيچ‌گاه نبايد امثال اشکان دژاگه، رضا قوچان‌نژاد، دانيال داوري و ... را در زمره‌ي لژيونرها قرار دارد.

عليرضا جهانبخش، کاپيتان تيم ملي جوانان در ليگ دوازدهم يک پديده بود و توانست بسياري را به آينده اميدوار کند، هرچند او هيچ‌گاه نتوانست به مانند بسياري از ستارگان بزرگ جهان از جمله نيمار پس از لقب گرفتن عنواني مشابه پديده‌ي ليگ داخلي و ترنسفر شدن به يکي از ليگ‌هاي معتبر اروپائي، به تيم ملي کشورش راه يابد.

هافبک جوان و خوش‌آتيه‌ي ان‌.اي‌سي که به واقع محصول باشگاه داماش گيلان است، شب گذشته براي نخستين‌بار برابر تيمي به ميدان رفت که تا همين سال پيش چشم بسياري از اهالي فوتبال در ايران را به خود و نتايجش دوخته بود، چون دو ستاره‌ي ملي‌پوش ما يعني جواد نکونام و مسعود شجاعي در اين تيم شاغل بودند. گويا ديشب شب تحويل پست بود، پست حمل لژيونر ايراني در ترکيب يک تيم اروپائي!

شب گذشته در دهکده‌ي کوچک اما مورد علاقه‌ي کاپيتان تيم ملي اميد، جشني برپا بود، جشني به مناسبت بازسازي استاديوم گوفراشتاديون که استاديوم اختصاصي باشگاه ان.اي.سي است. در اين جشن بازيکنان تازه‌وارد با پيراهن‌هاي جديد خود به هواداران معرفي شدند که جهانبخش نيز عضوي از آن‌ها بود، عضوي که حالا پيراهن شماره‌ي 16 را برتن مي‌کند. اين شب جدا از اين جشن، براي عليرضا شب فراموش نشدني بود، شبي براي درود به قاره‌ي سبز، شبي براي لبيک گفتن به نداي موفقيت آن‌هم در اوج جواني ! اين 14 دقيقه حضور در ميدان شايد هيچ‌گاه از خاطر جهانبخش پاک نشود، 14 دقيقه‌اي که مثل هميشه طعم و ماندگاري اولين‌ها را داشت.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

حضور هيئت مديره پرسپوليس در درفشي‌فر


اعضاي هيئت مديره جديد باشگاه پرسپوليس با بازيکنان و کادر فني اين تيم ديدار کردند.


  تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس بعد از ظهر امروز پيگيري شد.

به گزارش فارس، اين تمرين در شرايطي برگزار شد که نامي وزير ارتباطات، اکبري معاون وزير ورزش و جوانان و رئيس هيئت مديره و جمشيدي عضو هيئت مديره در آن حضور داشتند.

آنها ابتدا برخورد گرمي با رويانيان و سپس علي دايي داشتند و پيروزي مقابل تراکتورسازي را به او تبريک گفتند. سپس با بازيکنان پرسپوليس نيز جلسه‌اي برگزار شد.

ار نکات جالب توجه اينکه در شرايطي که اعضاي هيئت مديره امروز به تمرين پرسپوليس آمدند، ورزشگاه درفشي‌فر نيز آب و جارو شد.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

قاضي: بازي‌هاي بزرگ هميشه حساس هستند


مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: ديدار تيم‌هاي استقلال و سپاهان به نظرم يکي از زيباترين بازي‌هاي ليگ خواهد شد.


 محمد قاضي در حاشيه تمرين عصر امروز استقلال در خصوص ديدار آبي‌پوشان مقابل سپاهان در هفته دوم ليگ برتر عنوان کرد: اين بازي هم مانند ساير ديدارها سه امتياز دارد و هر دو تيم براي قهرماني مي‌جنگند و براي برد در اين ديدار وارد ميدان مي‌شوند.

به گزارش فارس، وي در مورد شرايط استقلال خاطرنشان کرد: خدا را شکر رفته رفته شرايط بهتري داريم اما با توجه به اينکه هفته‌هاي ابتدايي را مي‌گذرانيم از لحاظ هماهنگي هنوز به شرايط ايده‌آل نرسيده‌ايم. اين موضوع نياز به زمان دارد که بهتر خواهيم شد.

مهاجم استقلال در مورد اينکه آيا حساسيت بازي از زيبايي آن نمي‌کاهد، تأکيد کرد: بازي‌هاي بزرگ هميشه حساس هستند اما من فکر مي‌کنم اين ديدار يکي از زيباترين بازي‌هاي ليگ شود.

قاضي در مورد حضور جباري در تيم فوتبال سپاهان يادآور شد: جباري يکي از بازيکنان خوب ايران است و زحمت زيادي براي استقلال کشيده، اميدوارم بازي زيبايي بشود و همه از اين بازي لذت ببرند.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

شکست جوانان ايران برابر سائوپائولوي برزيل


تيم ملي جوانان در دومين بازي تورنمنت چين مقابل حريف برزيلي‌اش شکست خورد.


 تيم ملي جوانان امروز در دومين بازي‌اش در تورنمنت چين مقابل تيم جوانان سائوپائولوي برزيل دو بر صفر شکست خورد.

به گزارش ايسنا، ايران در اين بازي در دقايق سه و 45 دو گل دريافت کرد تا نيمه اول با نتيجه دو بر صفر به سود سائوپائولو به پايان برسد.

در نيمه دوم تيم جوانان بر بازي مسلط شد و موقعيت‌هايي براي گلزني داشت اما درخشش گلر تيم باشگاهي سائوپائولو باعث شد تا دروازه اين تيم برزيلي بسته بماند و بازي با همان نتيجه دو بر صفر به سود سائوپائولوي برزيل به پايان رسيد تا ايران همچنان يک امتيازي باقي بماند.

ايران در بازي اول مقابل کره شمالي به تساوي يک بر يک رسيد. ساعت 12:30 روز چهارشنبه آخرين بازي تيم ملي جوانان در مرحله گروهي مقابل تيم باشگاهي چيواس آمريکا برگزار مي شود.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

صرف نظر نيوکاسل از خريد گوميس


تيم فوتبال نيوکاسل انگليس به مذاکرات خود با تيم ليون فرانسه براي در اختيار گرفتن بافتمبي گوميس پايان داد.


اين تيم ليگ برتري انگليس پس از آن اين تصميم را اتخاذ کرد که باشگاه فرانسوي پيشنهاد هشت ميليون يورويي نيوکاسل را براي به خدمت گرفتن اين بازيکن 27 ساله رد کرد. گوميس تا سال 2014 با ليون قرارداد دارد.

به نوشته پايگاه اينترنتي نشريه لکيپ،‌ به اين ترتيب باشگاه نيوکاسل احتمالا مذاکرات خود را براي به خدمت گرفتن لوئيس رمي مهاجم ملي پوش فرانسوي تيم فوتبال کوئينز پارک رنجرز ادامه مي دهد.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 3738
بازدید کل : 40728
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!