از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

ونگر: با دستمزد روني مشکلي نداريم


سرمربي آرسنال مدعي شد که باشگاه مي‌تواند دستمزد مهاجم منچستريونايتد را پرداخت کند.


آرسن ونگر تأکيد مي‌کند که آرسنال مي‌تواند دستمزد وين روني را تقبل کند اما دريافته است که فابرگاس در آينده نزديک بارسلونا را ترک نخواهد کرد.

به گزارش فارس،ونگر، پس از پيروزي هفت بر يک آرسنال مقابل ويتنام در هانوي، اشاره کرد که تفنگداران همچنان به دنبال جذب روني هستند؛ هرچند احتمال پيوستن وي به چلسي بسيار زياد است.

ونگر با اشاره به خريد روبين فان‌پرسي توسط يونايتد در سال گذشته و تمايل آرسنال به جذب روني اظهار داشت: اين اتفاق سال گذشته افتاد و حالا مي‌تواند براي آنها رخ دهد. روني با يونايتد قرارداد دارد و هنوز دو سال ديگر باقي مانده است؛ بنابراين يونايتد تصميم‌گيرنده است اما ما با دستمزد روني مشکلي نداريم.

آرسنال و منچستريونايتد هر دو به دنبال جذب فابرگاس هستند و ونگر در اين باره گفت: فابرگاس تصميم گرفته است يک سال ديگر در بارسلونا بماند؛ مگر اينکه نظرش را عوض کند.



تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

پيروزي تيم 98 مقابل تيم موسيقي


تيم ملي جام جهاني 98 با نتيجه 3 بر 2 تيم موسيقي را در جام ستاره ها شکست داد.


دومين شب جام ستاره ها پر از چهره هاي مشهور دنياي فوتبال و هنر بود. شبي که تماشاگران پرشمار استاديوم سبز ولنجک را هم خوشحال و راضي به خانه هايشان فرستاد. بازي دو تيم منتخب جام جهاني 98 فرانسه و تيم موسيقي بازي نخست اين شب بود. نود و هشتي ها که قرار است شنبه در يک بازي دوستانه به مصاف تيم ملي فعلي ايران روند، در اين مسابقه نمايش اميدوار کننده اي داشتند و در پايان 3-2 تيم موسيقي را شکست دادند.

براي تيم 98 که در اين مسابقه بازيکناني چون نيما نکيسا، افشين پيرواني، سيروس دين محمدي، مهرداد ميناوند و رضا شاهرودي را در ترکيب خود داشت، خداداد عزيزي (2بار) و عليرضا اکبرپور گلزني کردند. هر دو گل تيم موسيقي را نيز که از چهره هاي سرشناسي چون همايون شجريان، بروز ارجمند، همايون نصيري و پژمان جمشيدي بهره مي برد علي لهراسبي به ثمر رساند. لهراسبي که به غير از خوانندگي در فوتبال هم چندان بي تجربه نيست با اين دو گل بهترين بازيکن شب دوم انتخاب شد.

در بازي دوم دو تيم هنرمندان و رينوزيت به مصاف هم رفتند که اين مسابقه نيز با نتيجه مشابه 3-2 به سود هنرمندان به پايان رسيد. در ترکيب هنرمندان بازيگراني چون پژمان بازغي، سام درخشاني، کامبيز ديرباز و البته احسان عليخاني به چشم مي خوردند. در اين مسابقه عليرضا امامي فر، ايمان رزاقي راد و احسان عليخاني که بعد از يک سال غيبت به جام ستاره ها برگشته، زننده 3 گل هنرمندان بودند.

رضا يزداني، گلر تيم هنرمندان نيز با درخشش فوق العاده و رفلکس هاي بي نظيرش از بهترين هاي شب دوم جام ستاره ها به شمار مي رفت. گفتني است مسابقات فوتبال جام ستاره ها به همت پژمان جمشيدي و صدرا مهرابي براي چهارمين سال پياپي و بدون حمايت بخش دولتي در شب هاي مبارک ماه رمضان در حال برگزاري است و پس از سه روز تعطيلي از يکشنبه 30 تيرماه از سرگرفته خواهد شد.



تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

شنبه تکليف باشگاه‌هاي بدهکارمشخص مي‌شود


سرپرست سازمان ليگ با ارسال نامه‌اي به باشگاه‌هاي بدهکار از آن‌ها خواست تا شنبه در سازمان ليگ حضور پيدا کنند.


مهدي تاج با ارسال نامه اي به مديران باشگاه هاي بدهکار از آنها خواست تا روز شنبه از ساعت 16 در سازمان ليگ حاضر شوند و تکليف بدهي هاي خود را روشن کنند.

به گزارش فارس،در اين نامه تأکيد شده خود مديران عامل باشگاه هاي بدهکار بايد در اين جلسه حضور پيدا کنند.

در اين جلسه ويژه قرار است اسماعيل حسن زاده رئيس کميته انضباطي و علي کفاشيان نيز حاضر شوند.

پرسپوليس، استقلال، راه‌آهن، ملوان، تراکتورسازي، مس کرمان، ذوب آهن و صباي قم هشت باشگاه بدهکاري هستند که به آنها نامه ارسال شده و براي مشخص کردن وضعيت‌شان بايد روز شنبه در اين جلسه به جمع بندي برسند.



تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

منچستر سخت ترين شروع فصل را پيش رو دارد


مدافع کهنه کار تيم فوتبال منچستريونايتد گفت اين تيم در فصل آتي سخت ترين آغاز فصل خود را تجربه خواهد کرد.


به گزارش خبرگزاري فرانسه از سيدني ، ريو فرديناند با اشاره به برگزاري بازي هاي اين تيم برابر چلسي ، ليورپول و منچسترسيتي در 5 هفته آغازين فصل گفت رايانه بدترين قرعه را براي منچستريونايتد انتخاب کرده است.

تيم منچستريونايتد در اولين بازي فصل بايد به مصاف سوآنسي برود (17 آوريل) و سپس چلسي و ليورپول در انتطار ديدار با اين تيم هستند.تيم کريستال پالاس حريف چهارم يونايتد است و سپس 22 سپتامبر بايد در اولدترافورد از منچسترسيتي در داربي شهر منچستر پذيرايي شود.

فرديناند که اخيرا قراردادش را براي يک فصل تمديد کرده گفت :« بايد تمرکز بالايي داشته باشيم.ما راه آساني در اين فصل پيش رو نداريم و بايد خود را کاملا آماده کنيم.درست است که نام هاي بزرگي در ابتداي فصل با ما روبرو مي شوند اما سوآنسي نيز نشان داده که تيم سرسختي است.اين سخت ترين

شروع فصلي است که مي توانستيم داشته باشيم.»

فرديناند در سال 2002 به منچستريونايتد پيوست و قرار است يونايتد ها 9 اوت در بازي برابر سويا از او قدرداني کنند.



تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

فتح الله زاده: وزير قول داد از استقلال حمايت شود


مديرعامل باشگاه استقلال گفت: آقاي وزير به بنده لطف داشتند و گفتند از تو حمايت مي کنم.


به گزارش سايت باشگاه استقلال، علي فتح الله زاده پس از مذاکره با جواد نکونام درباره صحبتهايش با او اظهار داشت: جواد يک پيشنهاد اماراتي داشت و مي خواست آنرا بررسي کند ولي من به شما مي گويم که جواد يک استقلالي تمام عيار است.

وي در ادامه افزود: متاسفانه پارسال نتوانستيم پول جواد را آنگونه که قرارگذاشته بوديم پرداخت کنيم اما جواد هم چون بچه توداري است چيزي به ما نمي گفت ولي دلخور بود من هم از او عذرخواهي کردم و شرايط استقلال در سال قبل را به او گفتم و او هم حرف مرا پذيرفت.

مدير عامل استقلال در ادامه و در پاسخ به اين سوال که آيا نکونام به خاطر درخواست تاج قبول کرده بود که بماند گفت نه اصلا اين طور نيست همانطور که گفتم درباره نحوه پول دادن بايد صحبت مي کرديم که به خاطر کمبود وقت فرصت نمي شد ولي خدارا شکر امشب اين فرصت مهيا شد و نکونام در استقلال ماندني شد.او در پاسخ به سوالي درباره ديدارش با وزير بيان کرد آقاي وزير به من لطف داشتند و بنده را به افطار دعوت کردند و به بنده گفتند من از تو حمايت مي کنم. جا دارد از زحمات دکتر اميدوار رضايي هم به خاطر حضور چندين ساله در هيات مديره استقلال تشکر کنم . او بدون چشم داشت زحمت مي کشيد. همچنين در جلسه با وزير محترم ايشان قول دادند تا از لحاظ مالي کمکهايي به استقلال داده شود.

دکتر فتح الله زاده در پايان افزود اين چند روز به من بسيار سخت گذشت به ويژه طي دو روز گذشته اما حالا با خوشحالي اعلام مي کنم که آندو و نکونام نوش جان هواداران .

دکتر فتح الله زاده پس توافق با نکونام عازم مشهد مقدس شدند.



تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

با شکايت شهرداري،

پرسپوليس 1.5 ميليارد تومان جريمه شد


معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس گفت:‌ طبق رايي که کميسيون ماده 38 براي پرسپوليس صادر کرد اين باشگاه به يک ميليارد 500 ميليون تومان جريمه نقدي شده است.


محمود سالارکيا در حاشيه مراسم جشن حمايت در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين پرسش که شکايت شهرداري از باشگاه پرسپوليس در چه مرحله‌اي است، تصريح کرد: اين شکايت به کميسيون ماده 38 آيين‌نامه معاملات شهرداري ارجاع داده شده است و اين کميسيون راي خود را مبني بر محکوميت باشگاه پرسپوليس صادر کرده است.

به گزارش ايسنا،وي ادامه داد: راي صادر شده براي باشگاه پرسپوليس توسط کميسيون مربوطه يک ميليارد و 500 ميليون تومان جريمه نقدي است و با توجه به اين که اين راي در ديوان عدالت قابل اعتراض است باشگاه پرسپوليس نسبت به راي اعتراض کرده است



تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

فتح‌الله زاده: نمي‌خواهم آندو متضرر شود


مديرعامل باشگاه استقلال گفت: همانگونه که گفته بودم در صورتي که تيموريان در ايران باشد، فقط براي استقلال بازي خواهد کرد و بر همين اساس با وي قرارداد يکساله منعقد کرديم.


به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، علي فتح الله زاده در خصوص عقد قرارداد با آندرانيک تيموريان اظهار داشت: همانگونه که گفته بودم در صورتي که آندرانيک تيموريان در ايران بازي کند، فقط براي استقلال بازي خواهد کرد، با وي قرارداد يک ساله اي منعقد کرديم.

مديرعامل استقلال ادامه داد: امروز نشست بسيار صميمانه اي با آندرانيک و برادر محترمش سرژيک تيموريان داشتيم و قراردادي را براي مدت يک فصل منعقد کرديم. البته باشگاه استقلال متعهد شد در صورتي که تيم قطري که به تيموريان پيشنهاد داده ظرف 2 هفته آتي، بتواند رقم پيشنهادي آندرانيک را بپذيرد، او راهي قطر مي شود در غير اينصورت وي بازيکن ما خواهد بود و در فصل جاري استقلال را همراهي مي کند.

وي گفت: انصافا پيشنهادي که آندرانيک دارد پيشنهاد قابل توجهي است و تفاوت زيادي بين رقم پيشنهادي ما با اين تيم قطري وجود دارد و خود من هم راضي نيستم که آندرانيک به لحاظ مالي متضرر شود.



تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

گزارش تمرين امروز پرسپوليس


تيم فوتبال پرسپوليس پس از شکست سه بر صفر مقابل سايپا صبح امروز ريکاوري کرد.


تيم فوتبال پرسپوليس در ديداري تدارکاتي بعدازظهر روز گذشته با نتيجه سه بر صفر مغلوب سايپا شد.

به گزارش فارس،بعد از اين مسابقه پرسپوليسي‌ها صبح امروز در ورزشگاه درفشي‌فر ريکاوري کردند و اين در شرايطي بود که پنج بازيکن اين تيم که روز گذشته هم عملکرد ضعيفي داشتند بيمار شده و برخي از آنها زير سرم رفتند. نوري، غريبي، عاليشاه و دو بازيکن ديگر دچار اين مشکل شده بودند.

همچنين در تمرين امروز غلامپور تمرينات ويژه‌اي را براي حقيقي در نظر گرفته بود. پرسپوليسي‌ها بعد از تمرين امروز در دو گروه جداگانه ساعت 12 و 17 عازم مشهد مي‌شوند.

چند هواداري نيز که براي تماشاي تمرين امروز آمده بودند، پشت درهاي بسته ماندند و دورادور تمرين را تماشا کردند.



تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

پيش از ظهر امروز انجام شد

تست آمادگي جسماني بازيکنان استقلال


بازيکنان تيم استقلال پيش از ظهر امروز تست آمادگي جسماني دادند.


اعضاي تيم فوتبال استقلال پيش از ظهر امروز در آکادمي ملي المپيک تست آمادگي جسماني دادند.

به گزارش فارس،در اين تست احمد جمشيديان و فردين عابديني غايب بودند.

تيم استقلال از ساعت 18 امروز در ديداري دوستانه در کمپ زنده ياد حجازي به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.



تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

قرمزپوشان با روبين‌کازاني‌ها توافق کردند

عليرضا حقيقي به تيم فوتبال پرسپوليس پيوست


عليرضا حقيقي به مدت نيم فصل به تيم فوتبال پرسپوليس پيوست.


عليرضا حقيقي سنگربان تيم ملي فوتبال کشورمان پس از جلسه نهايي با مسئولان باشگاه پرسپوليس، تاييد علي دايي و همچنين موافقت اوليه روبين کازاني‌ها به مدت نيم فصل به تيم فوتبال پرسپوليس پيوست.

به گزارش فارس،وي به زودي قرارداد خود را در هيئت فوتبال استان تهران ثبت خواهد کرد.

حقيقي پيش از اين نيز از تيم پرسپوليس به روبين‌کازان منتقل شده بود.



تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

اعضاي هيئت ‌مديره پرسپوليس معرفي شدند


جلسه پروين و رويانيان دقايقي پيش در وزارت ورزش به پايان رسيد.


علي پروين و محمد رويانيان به همراه حميد سجادي و وزير ورزش جلسه‌اي را بعد از ظهر امروز با يکديگر برگزار کردند که در پايان پروين، رويانيان، اکبري معاون وزير ورزش، نامي وزير ارتباطات، جمشيدي مديرعامل سابق ايران‌خودرو به عنوان اعضاي هيئت مديره مشخص شدند.

همچنين گفته مي‌شود خود حميد سجادي و يک نفر ديگر نيز در بين اعضاي هيئت مديره به زودي معرفي خواهند شد.

در اين ميان خبري از کامبوزيا و شفق نيست.

بدين ترتيب نژاد فلاح و مالکي ديگر در هيئت مديره پرسپوليس حضور ندارند.



تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

دو عضو جديد هيات مديره استقلال انتخاب شدند


حسن زماني و منصور پورحيدري به عنوان دو عضو جديد هيات مديره استقلال انتخاب شدند.


وزير ورزش و جوانان و رييس مجمع باشگاه استقلال با استعفاي بهرام افشارزاده از عضويت در هيات مديره باشگاه استقلال موافقت کرد و حسن زماني به عنوان عضو جديد هيات مديره اين باشگاه منصوب شد.

به گزارش ايسنا، همچنين منصور پورحيدري، پيشکسوت با سابقه فوتبال به عنوان عضو جديد هيات مديره اين باشگاه منصوب شد. وزارت ورزش و جوانان از زحمات اميدوار رضايي که در دوره قبل به عنوان يکي از اعضاي هيات مديره فعاليت داشت قدرداني خواهد کرد.




تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی
تيم بازيکنان ورودي به تيم بازيکنان خروجي از تيم
استقلال تهران مهدي نظري - جمشيديان - محمد قاضي- عابديني - پژمان نوري - نيکبخت واحدي - آندرانيک تيموريان - گوران لاوره - جاجا اشجاري - حمودي - بائو - کيانوش رحمتي - ايمان موسوي - ويسنته آرزه - محمدرضايي - فرزاد حاتمي - طهماسيان - مجتبي جباري
تراکتورسازي حامد لک -دلير - بائو-سعيد دقيقي  - علي کريمي - صوفياني - ربيع خواه - فرشيد طالبي - کريم انصاري فرد  عقيل اعتمادي - محسن فروزان - سيدصالحي - قاسم دهنوي - مهدي ثابتي - عابديني - اکرامي - فلاويو لوپز
سپاهان يعقوب کريمي- رحمان احمدي - دهنوي - هادي عقيلي - حمودي - شجاع خليل‌زاده - آرش افشين - مجتبي جباري - آدامو کوليبالي
جمشيديان - مهدي جعفرپور - حسن جعفري - سوشاک - خلعتبري - فرشيد طالبي - سوکاي - محمد باقر صادقي
فولاد خوزستان حسن جعفري - مهدي بدرلو - جونيور - محمدرضايي - فرزاد حاتمي - سرجيو - چاوز
اميرآبادي - ميثم کريمي - ادريس کوچکي - طالب ريکاني - پورخسرواني - آرش افشين
نفت تهران حسين  ابراهيمي -پويا نزهتي - کاميابي نيا - وحيد اميري - حميد بوحمدان - رسول نويدکيا - حسين رحيمي - دباغ - مهرداد اولادي
يعقوب کريمي- هادي شکوري- مصطفي سيفي - مهدي خيري - محسن يوسفي - ميثم آقابابايي - ميثم حسيني - منوچهري - حامد فلاح‌زاده - مگنو باتيستا - گوران لوبوويچ - داسيلوا
مس کرمان اکبر ايماني - نظيف کار -تيغ نورد - هادي شکوري - فرشيد باقري - عليرضا ابراهيمي- مجتبي ترشيز - کريم اسلامي - رودباريان - ادينهو - سمير بکريچ - محمدي - شيرازي - ابرقويي
عنايتي - مهرداد کريميان -منصور تنهايي - امرايي - نظرزاده - مهدي محمدي - شجاع خليل‌زاده - ميلان مياتوويچ - استفان باتس - ايوان پتروويچ - شهرام گودرزي  - حميد کاظمي - آرش روشني پور
پرسپوليس يونس شاکري - غريبي - محمد عباس‌زاده - کفشگري - علي‌عسگر - سيدصالحي - ميثم حسيني - اميد عاليشاه - سپانوويچ - پيام صادقيان - دهنوي-عليرضا حقيقي
مهدوي کيا - علي کريمي - فشنگچي - محمد قاضي - ولاتکو دانوسکي - ميثم نقي‌زاده - معدنچي - عادل کلاه‎کج  - انصاري فر
راه آهن ميلاد نوري - رامين رضائيان - وحيد طالبلو - خالقي فر - علي عليپور- امين منوچهري -بهنام برزاي - حامد فلاح‌زاده - محمد حسين پور- صغيري - ايمان شيرازي، والري الکسانيان - حامد زماني محمد محمدي - کفشگري - عليرضا عباسفرد - محمدرضا ماماني - ايگور کاسترو - علي‌عسگر- اميد عاليشاه - جهانگير عسگري - فرشيد کريمي
سايپا مهدي جعفرپور - بابک حاتمي - ناصحي- مشکل پور - ثابتي - ميلاد نصرتي - کاسمين ونسا - کيانوش رحمتي - باقر صادقي - قباخلو - شاهواروقي - بختياري - مرادزاده  غريبي-رحمان احمدي - دقيقي - سعيد نوروزي - حسن اسلامي - لطف الله نژاد - براتي
صباي قم رضا عنايتي -محمود شفيعي- شهرام مهربان - امرايي - مهدي محمدي ميلاد نوري - رامين رضائيان - حامد لک - بختياري زاده - ويکروم-مهدي بدرلو - کريم اسلامي - ميثم خسروي - رزاقي راد- بهمن طهماسبي - محسن خليلي - قنبري
داماش گيلان رضا کاردوست - دهقاني - جهانگير عسگري
عليرضا جهانبخش - حسين ابراهيمي - رحيمي - حاجي زاده - کوشکي - نيکبخت واحدي - رودباريان
فجر سپاسي بهنام عسگرخاني - مصطفي صبري - عمار نيک‌کار - مهرداد کريميان - کوهنورد - فؤاد آقايي - مجتبي زارع - محمد حيدري - معدنچي خالد شفيعي - مهدي نظري - مجتبي ترشيز
ملوان بندرانزلي ادريس کوچکي - اشجاري - دغاغله - مهدي شيري - محسن يوسفي - سيداحمد مهدي‌زاده - مرتضي فلاحتي - آرمان قاسمي-فشنگچي

 پژمان نوري - محمد حيدري - نزهتي - اولادي - هادي تأميني

# احتمالی

ب نظرم بهترین پستی بود که میشد گذاشت!!!!!!!!!!!!!!!لذت ببرید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

عكس هاي HD فرانكي در معرفي اولين كتاب داستانش براي كودكان:

65163609162093334012.jpg 69368000194196433052.jpg 37350922277191078927.jpg 12107158628714586857.jpg 28040320296838656634.jpg 78858495973925430336.jpg 35998745992950691029.jpg 62530344397901182732.jpg 09504450485560636515.jpg 33156635494466858575.jpg 05147726411785540788.jpg 83566479243363047322.jpg 73545601288114220502.jpg




تاریخ: سه شنبه 1 مرداد 1387برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

این دفعه با شماره ی 10 چلسی***

طرفداران چلسی نظر بدید باز از چلسی براتون بزارمخنده

 

بالای صفحه

 

مشخصات خوان ماتا

 

نام کامل:  خوان مانوئل ماتا گارسیا
-

نام مستعار : -
تاریخ تولد : ۲۸ آوریل ۱۹۸۸
محل تولد:اسپانیا
ملیت : اسپانیا
باشگاه : چلسی
پست : هافبک
قد :۱۷۴
شماره پیراهن :۱۰
تعداد بازی و گل باشگاهی :۱۰۳ (۲۹ )
تعدا بازی و گل ملی :۲۳ (۶ )
وب سایت :www.juanmata10.com


بقیه در ادامه مطلب...(خیلی کامل نببینی نصف زندگیت به هدر رفته به جون خودم:زندگی خصوصی و عکس و...) نظر ندید دیگه باهاتون قهرمگریه

هر هفته ی بازیکن (بگین کی رو بزارم,نظر بدین)***

 


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 1 مرداد 1387برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

جاسم کرار به استقلال پيوست


هافبک عراقي مجددا به تيم فوتبال استقلال پيوست.


جاسم کرار هافبک عراقي که دو فصل پيش به دليل درگيري با مجتبي جباري از اين باشگاه جدا شده بود امروز مجددا به جمع آبي پوشان پايتخت بازگشت.

به گزارش فارس، کرار در زمان سرمربيگري مظلومي در استقلال حضور داشت و با عقد قراردادي يک ساله به استقلال بازگشت.

اين بازيکن با شماره 13 در فصل جديد بازي خواهد کرد.



تاریخ: یک شنبه 30 تير 1387برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

با سلام خدمت تمامی بازدید کنندگان محترم,

پیشنهاد میکنم که پست (گرانترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال)را حتما مشاهده بفرمایید!

با تشکر!!!!!!!!!

با best-football از تمامی خبر ها و عکس های روز فوتبال با خبر شوید!؟!؟خنده




تاریخ: یک شنبه 30 تير 1387برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

بلاتر: بايرن از هر لحاظ کامل است


رئيس فدراسيون جهاني فوتبال بايرن‌مونيخ را تيمي کامل و الگويي مناسب براي ديگر تيم‌ها در سراسر جهان مي‌داند.


بايرن‌مونيخ فصل گذشته با هدايت يوپ هاينکس خيره‌کننده ظاهر شد و سه گانه‌اي تاريخي را به دست آورد.

به گزارش ايسنا ، عملکرد خوب بايرن باعث شد تا همگان به ستايش از اين تيم بپردازند. سپ بلاتر، رئيس فيفا در گفت‌وگويي که با روزنامه tz آلمان داشت، گفت: بايرن‌مونيخ از هر لحاظ کامل است. اين تيم اقتصادي قوي دارد. بازيکناني که در بايرن توپ مي‌زنند، در بالاترين کلاس هستند. اين تيم کارنامه‌اي درخشان دارد و موفقيت‌هاي زيادي را هم به دست آورده است. ديگر باشگاه‌ها در سراسر جهان بايد بايرن را الگوي خود قرار دهند.

او درباره سه‌گانه فصل قبل بايرن هم گفت: بايرن فصل گذشته تنها در کسب جام موفق نبود که بازي‌هاي زيبايي را هم انجام داد. شاگردان هاينکس فوتبال زيبا و چشم‌نوازي را هم به نمايش گذاشتند.



تاریخ: یک شنبه 30 تير 1387برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

باز هم خدمتی دیگر از وبلاگ  best-football

 

بیوگرافی اسطوره های حال حاضر فوتبال جهان

 

1-کریستیانو رونالدو

 

Cristiano Ronaldo Euro 2012.jpg
شناسنامه
نام کامل کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو
زادروز ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵ ‏(۲۸ سال)
زادگاه فونچال، مادیرا، پرتغال
قد ۱٫۸۶ متر (۶ پا ۱ اینچ)[۱]
پست مهاجم
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی رئال مادرید
شمارهٔ پیراهن ۷
باشگاه‌های جوانان
۱۹۹۳–۱۹۹۵ آندورینها
۱۹۹۵–۱۹۹۷ دیپورتیوو ناسیونال
۱۹۹۷–۲۰۰۲ اسپورتینگ
باشگاه‌های حرفه‌ای*
سال‌ها باشگاه‌ها بازی (گل)
۲۰۰۲–۲۰۰۳ اسپورتینگ ۲۵ (۳)
۲۰۰۳–۲۰۰۹ منچستر یونایتد ۱۹۶ (101)
۲۰۰۹– رئال مادرید ۱۳۵ (۱۴۶)
تیم ملی
۲۰۰۱–۲۰۰۲ ۹ (۶)
۲۰۰۲–۲۰۰۳ ۵ (۳)
۲۰۰۳ ۶ (۱)
۲۰۰۴ ۳ (۱)
۲۰۰۳– پرتغال ۱۰۲ (۳۸)

 

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (به پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro؛ زادهٔ ۵ فوریه ۱۹۸۵؛ ۲۸ سال)، فونچال) مهاجم فوتبالیست اهل پرتغال است که در تابستان سال ۲۰۱۰ به باشگاه فوتبال رئال مادرید پیوست و هم‌اکنون کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال است. رونالدو گران‌قیمت‌ترین فوتبالیست تاریخ جهان است که رئال مادرید برای خرید او، مبلغ ۸۰ میلیون پوند (۹۴ میلیون یورو) به باشگاه فوتبال منچستر یونایتد پرداخت‌کرد و او را کاملترین بازیکن نسل فعلی فوتبال جهان نامیدند.

او از بچگی برای تیم محلی آندورینها بازی می‌کرد. سپس به باشگاه فوتبال ناسیونال مادیرا پیوست و پس از آن، عصر تازه‌ای از فوتبال را با اسپورتینگ لیسبون آغاز کرد. او برای نخستین‌بار در سال ۲۰۰۱ به تیم بزرگسالان راه‌یافت. پس از گذراندن این فصل، با باشگاه فوتبال منچستر یونایتد با مبلغ حدود ۱۲ میلیون پوند قرارداد امضاکرد. وی تا سال ۲۰۰۹ با شیاطین سرخ هم‌بازی بود و چندین بار جام حذفی و لیگ برتر انگلستان را با آنان فتح‌کرد. او با شیاطین سرخ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، جام خیریه انگلستان و جام باشگاه‌های جهان و هم‌چنین برندهٔ جایزهٔ انفرادی کفش طلای اروپا شد و آرزوی چهل‌سالهٔ منچستر را برآورده‌کرد.]رونالدو در فصل ۰۸–۲۰۰۷، با ۴۲ گل در طول فصل، رکورد ۴۰ سالهٔ تاریخ باشگاه که دست جورج بست با ۳۳ گل بود را شکست.در همان سال، کفش طلای اروپا را با هشت امتیاز جلوتر از مهاجم اسپانیایی، دنیل گویزا کسب‌کرد.

رئال مادرید در تابستان سال ۲۰۰۹ با قراردادی ۹۴ میلیون یورویی، با رونالدو به‌توافق رسید و رکورد گران‌قیمت‌ترین فوتبالیست جهان را شکست. بزرگ‌ترین موفقیت او در باشگاه جدید خود، فتح لا لیگا بوده‌است. او در فصل ۱۱–۲۰۱۰، رکورد ۴۰ گل تلمو زارا و ۳۸ گل هوگو سانچز در یک فصل رئال را شکست. او با به‌ثمر رساندن ۵۱ گل در یک فصل، رکورد تاریخ باشگاه که دست فرانس پوشکاش با ۴۹ گل بوده‌است را شکست.

رونالدو در سال ۲۰۰۳ به تیم ملی پرتغال راه‌یافت و در سال ۲۰۱۰، کاپیتانی تیم ملی‌اش را بر عهده‌گرفت. او ۹۸ بازی در تیم ملی پرتغال بازی‌کرده و ۳۷ گل به‌ثمر رسانده‌است. موفق‌ترین سال‌های حضور او در تیم ملی، سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۶ بوده‌است که در آن سال‌ها پرتغال نایب قهرمان جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۴ و چهارم جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان شده‌است. رونالدو آمیزه ای از سرعت، قدرت بدنی، شوت های پر قدرت و تک‌نیک است، او سریعترین بازیکن جهان است و رکوردار بلندترین پرش در بین فوتبالیست های جهان است!!

 

منبع:ویکی پدیا

 

 




تاریخ: یک شنبه 30 تير 1387برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

خدمتی دیگر از وبلاگ   best-football

 

بیوگرافی اسطوره های حال حاضر فوتبال جهان

 

2-لیونل مسی

Lionel Messi Player of the Year 2011.jpg
شناسنامه
نام کامل لیونل آندرس مسی[۱]
زادروز ۲۴ ژوئن ۱۹۸۷ ‏(۲۶ سال)[۱]
زادگاه روزاریو، آرژانتین[۱]
قد ۱٫۶۹ متر (۵ پا ۷ اینچ) [۱]
پست مهاجم
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی بارسلونا
شمارهٔ پیراهن ۱۰
باشگاه‌های جوانان
۱۹۹۵–۲۰۰۰
۲۰۰۰–۲۰۰۳ بارسلونا
باشگاه‌های حرفه‌ای*
سال‌ها باشگاه‌ها بازی (گل)
۲۰۰۳–۲۰۰۴ بارسلونا سی ۱۰ (۵)
۲۰۰۴–۲۰۰۵ بارسلونا بی ۲۲ (۶)
۲۰۰۴– بارسلونا ۲۴۶ (۲۱۵)
تیم ملی
۲۰۰۴̣–۲۰۰۵ ۱۶ (۱۱)
۲۰۰۷–۲۰۰۸ ۵ (۲)
۲۰۰۵– آرژانتین ۷۹ (۳۲)

 

 

لیونل مسی

لیونل آندرس "لئو" مسی (به اسپانیایی: Lionel Andrés Messi)‏ فوتبالیست عضو بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که در پست‌های مهاجم و و یک‌بار هم به عنوان بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال جهان برگزیده شده است. او هم‌چنین بهترین بازیکن سال فوتبال جهان در سال‌های2009] ۲۰۱۰،]، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ بوده‌است و از این حیث رکورددار است.شیوهٔ بازی او و توانایی‌هایش باعث شده‌است که وی با دیه‌گو مارادونا مقایسه شود، این درحالی است که، مارادونا مسی را «جانشین» خود می‌داند.

مسی بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا در بازی‌های رسمی به شمار می‌آید. او در سال ۲۰۱۲ توانست صاحب رکورد بیشترین گل زده در یک سال با ۹۱ گل شود] البته این رکورد را فیفا ثبت نکرد.

او یکی از اعضای تیم ملی جوانان آرژانتین در جام جهانی جوانان ۲۰۰۵ بود که توانستند قهرمان آن مسابقات شوند. او در آن مسابقات بهترین بازیکن و همچنین بهترین گلزن آن مسابقات شد. مسی در المپیک پکن نیز به همراه تیم المپیک آرژانتین به مقام قهرمانی دست یافت. او تیم ملی کشورش را در تورنمنت‌هایی همچون جام‌های جهانی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ و مسابقات کوپا آمریکا در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۱ همراهی کرده‌است.




تاریخ: یک شنبه 30 تير 1387برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

با سلام خدمت تمامی بازیدکنندگان محترم:اگر دنبال شایعات نقل و انتقالات خارجی هستید از مجموعه ی ((زمزمه های نقل و انتقالات خارجی)) دیدن فرمایید!!!     

با تشکر فراوان.........




تاریخ: شنبه 29 تير 1387برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

حمايت مسي وديگرستاره‌هاي دنياي ورزش ازتيتو


فوتباليست‌ها و ورزشکاران سراسر جهان پس از اطلاع از بيماري مجدد تيتو ويلانووا در واکنش به اين خبر براي سرمربي بارسلونا آرزوي سلامتي کردند.


تيتو ويلانووا سرمربي بارسلونا پس از عود کردن سرطان غدد بزاق از هدايت بارسلونا کناره‌گيري کرد.

به گزارش ايسنا،پس از کناره‌گيري ويلانووا از تيم بارسلونا، فوتباليست‌ها و ورزشکاران سراسر جهان ضمن ابراز همدردي با تيتو ويلانووا براي اين مربي 44 ساله اسپانيايي آرزوي سلامتي کردند.
 
 
بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 29 تير 1387برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

تيتو ويلانووا از هدايت بارسلونا استعفا کرد


سرمربي بارسلونا در تصميمي عجيب و غافلگير کننده از هدايت اين تيم کناره گيري کرد.


  تيتو ويلانووا که پس از پشت سر گذاشتن فصل موفقيت‌آميز در لاليگا، قرار بود هدايت اين تيم را در اين فصل نيز بر عهده داشته باشد از سمت خود کناره گيري کرد.

به گزارش ايسنا، آ اس با اعلام اين خبر عنوان کرد: قرار است ساندرو راسل مدير باشگاه و آندوني زوبي‌زارتا مدير ورزشي باشگاه در نشست خبري اضطراري اين مساله را به خبرنگاران اعلام کنند.

روزنامه‌ مارکا نيز با استناد به بيانيه‌ي باشگاه که قرار است در نشست فقط اين دو نفر حضور داشته‌ باشند نتيجه گيري کرد که آنها خبر جدايي تيتو را اعلام خواهند کرد.

رسانه‌هاي اسپانيايي از روبي، سرمربي پيشين تيم دسته دومي جيرونا به عنوان جانشين موقت تيتو ويلانووا خبر دادند. دستيار پپ فصل گذشته به دليل مشکل غده بزاقي که برايش دردسرساز شده بود، چندين ماه در نيويورک به سر برد. جيرونا فصل گذشته با هدايت روبي (نام کامل: خوان فرانسيس فرر سيسيليا) توانست به پلي‌آف راه پيدا کند، اما در اين مرحله مغلوب آلمريا شد و در دسته دو ماند.

اخيرا کشمکش‌هاي لفظي بين تيتو و پپ گوارديولا سرمربي سابق آبي و اناري‌ها به وجود آمده بود.



تاریخ: شنبه 29 تير 1387برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

صفحه قبل 1 ... 20 21 22 23 24 ... 25 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 3739
بازدید کل : 40729
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!