از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

چراغ سبز ليورپول براي فروش سوارز


باشگاه ليورپول براي خريد 40 ميليون پوندي مهاجم ليورپول چراغ سبز گرفت.


آرسن ونگر از باشگاه ليورپول براي خريد 40 ميليون پوندي مهاجم اين تيم چراغ سبز گرفت.

به گزارش فارس، سران آرسنال به ونگر اين اجازه را دادند که مي‌تواند براي لوييس سوارز 40 ميليون پوند هم هزينه کند. بدين ترتيب به نظر مي‌رسد ليورپولي‌ها نيز حاضر هستند با اين مبلغ مهاجم اروگوئه‌اي خود را به توپچي‌ها واگذار کنند.

پيش از اين ونگر 25 ميليون براي سوارز در نظر گرفته بود ولي هيئت مديره آرسنال اجازه هزينه 40 ميليوني را به وي دادند.

با اين خبر به نظر مي‌رسد قضيه انتقال وين روني از منچستريونايتد و گونزالو هيگواين از رئال مادريد منتفي باشد.



تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

 



 

 

جزئیات عدد و ارقام جذب نیمار به بارسا

 


جزئیات عدد و ارقام جذب نیمار به بارسا

جزئيات قرارداد بارسلونا با باشگاه سانتوس براي جذب ستاره برزيلي فاش شد.


گلوبو اسپورت گزارشي در خصوص انتقال نيمار به بارسلونا منتشر کرد که فاش مي‌کند غول‌هاي کاتالان 17.1 ميليون يورو در کل به عنوان حق و حقوق اين بازيکن به سانتوس و شرکت‌هاي DIS و Teisa پرداخت کرده‌اند. 40 ميليون يورو ديگر به عنوان کميسيون به پدر اين بازيکن پرداخت شده است.

به گزارش فارس،بارسلونا در جلسه‌اي در سانتوس به اوديليو رودريگز، نايب رئيس باشگاه رقم 16.5 ميليون يورو را پيشنهاد داد، اما ساندرو روسل در پايان مجبور شد پيشنهاد را به 17.1 ميليون يورو افزايش دهد که سپس اين مبلغ تقسيم شد؛ بيش از 9 ميليون يورو به سانتوس و حدود 7 ميليون يورو به DIS و يک ميليون هم به Teisa پرداخت شد.

علاوه بر اين مبلغ 171 هزار يورو به عنوان هزينه‌هاي اجرايي پرداخت شد.

بارسلونا همچنين در صورتي که نيمار به جمع 3 نامزد نهايي توپ طلا راه يابد، بايد مبلغ 2 ميليون يورو ديگر پرداخت کند. همچنين دو ديدار دوستانه بايد بين دو باشگاه برگزار شود؛ يکي در تاريخ دوم آگوست (11 مرداد) در نيوکمپ و يک بازي هم در تاريخي بين جولاي و سپتامبر امسال يا همين تاريخ در سال 2014 در برزيل برگزار خواهد شد و درصورت برگزار نشدن اين مسابقه بارسا بايد مبلغ 4.5 ميليون يورو ديگر پرداخت کند.

گلوبو اسپورت همچنين تأييد کرد که توافقي بين دو باشگاه صورت گرفته که به بارسلونا اين فرصت را مي‌دهد که بهترين بازيکنان جوان برزيل را به اسپانيا بياورد.




تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

اعضاء یوفا - انگلستان

 

یوفا: سرمربی چلسی در مورد فروش برخی از بازیکنان تیمش صحبت‌هایی انجام داده‌ است.

به گزارش یوفا: ژوزه مورینیو چندی پیش با کناره گیری از مربیگری در رئال مادرید، با چلسی قرارداد بست و هدایت این تیم را به دست گرفت.


او که در حال ساخت یک تیم خوب و قدرتمند است، با شایعه‌هایی در خصوص فروش برخی از ستاره‌های تیمش روبه‌رو بوده است. بازیکنانی نظیر برانیسلاو ایوانوویچ، داوید لوییز، خوان ماتا و فرناندو تورس. اما او در گفت‌وگو با اسکای اسپورت نیوز به تمامی این گمانه‌زنی‌ها پایان داده است.

«هیچ باشگاهی برای خرید بازیکنان ما تماس نگرفته‌ است. اگر هم کسی چیزی گفته، رسمی نبوده است. من به عنوان یک مربی و به همراه سایر اعضای باشگاه وظیفه دارم باشگاه را رو به جلو ببرم. همان طور که رومن آبراموویچ، مالک باشگاه نیز گفته، نیازی به فروش هیچ بازیکنی نداریم.»

مورینیو در پاسخ به این سوال که برای خرید بازیکن مجبور هستید چند بازیکن را بفروشید گفت: نه، نیازی به این کار نیست. همه چیز در این باشگاه سر جای خودش قرار دارد. تراز مالی در وضعیت خوبی است. می‌خواهیم «فیر پلی مالی» را رعایت کنیم. در عین حال در شرایط بسیار ثابتی هم قرار گرفته‌ایم. تیمم و بازیکنان را دوست دارم و می‌خواهم با همه آنها کار کنم.




تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

اعضاء یوفا - انگلستان

 

یوفا: فولام در دیدار دوستانه مقابل حریف کاستاریکایی پیروز شد و هافبک تیم ملی ایران هم در ترکیب آن به میدان رفت.

به گزارش یوفا: باشگاه فولام که برای برگزاری اردوی پیش فصل راهی کاستاریکا شده است، در دومین دیدار خود در این کشور مقابل آلاخولنس به برتری سه بر یک دست یافت.


در این دیدار استیو سیدول 62، دیمیتار برباتوف 79 (پنالتی) و برایان رویز 87 برای فولام گل زدند و تک گل آلاخولنس را الن گوئوارا در دقیقه 72 وارد دروازه فولام کرد.

در نیمه نخست و روی خطایی که روی بازیکنان فولام انجام شد، این تیم صاحب ضربه کاشته شد که دژاگه از فاصله 25 یاردی آن را به سمت دروازه حریف شلیک کرد ولی این ضربه با فاصله‌ای بسیار کم از کنار دروازه بیرون رفت.

در این دیدار، اشکان دژاگه با حضور در ترکیب ثابت تیمش در دقیقه 58 جای خود را به کاکانیکلیچ داد.

گفتنی است لندنی‌ها دیدار پیشین خود مقابل کارتاینس، دیگر تیم کاستاریکایی را نیز سه بر صفر به پایان برده بودند.

دیدار بعدی آنها نیز روز شنبه و از ساعت 23:30 به وقت تهران مقابل دپورتیوو ساپریسا خواهد بود.




تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

اعضاء یوفا - آلمان

 

یوفا: مالک پاری سن ژرمن اعلام کرد اگر بارسلونا بازهم به دنبال سیلوا است ما هم ستاره این تیم را با مبلغی گزاف به پاریس خواهیم برد.

به گزارش یوفا: بارسلونا مدتی است که به شدت به دنبال امضای قرارداد با تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی پاری سن ژرمن است. آنها از راه‌های مختلف علاقه خود به این مدافع را نشان داده‌اند ولی در پاسخ، سران تیم فرانسوی بارها اعلام کردند که وی را به هیچ وجه به تیم دیگری واگذار نخواهند کرد.


ناصر الخلیفی، مالک پاری سن ژرمن که از این شرایط به تنگ آمده است در گفت‌وگو با اکتو اسپورت چاپ فرانسه گفت: اگر سران بارسلونا باز هم به ابراز علاقه خود برای جذب تیاگو سیلوا ادامه دهند، آنگاه ما هم لیونل مسی را به 250 میلیون یورو به عضویت تیم خودمان در می‌آوریم!

الخلیفی چندی پیش نیز اعلام کرده بود پاری سن ژرمن به دنبال امضای قرارداد با چند بازیکن از بارسلونا است.




تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

کاواني: با فالکائو و زلاتان در يک سطح هستم


ادينسون کاواني، خريد جديد پاري سن ژرمن، اعلام کرد براي رسيدن به موفقيت هاي مختلف از جمله قهرماني در چمپيونزليگ به اين باشگاه پاريسي پيوسته است.


اين ستاره اروگوئه اي که مورد توجه باشگاه هاي بزرگي مانند رئال مادريد، منچسترسيتي و چلسي بود، در نهايت امروز با انتقالي 63 ميليون يورويي به باشگاه پاريسي پيوست.

او بعد از شرکت در تست هاي پزشکي، در گفتگو با خبرنگاران گفت:" از همه کساني که اين انتقال را نهايي کردند، لئوناردو، رئيس باشگاه و همين طور مقامات ناپولي تشکر مي کنم.

پاري سن ژرمن پروه جاه طلبانه اي دارد و اين يک چالش براي من است. به عنوان يک مهاجم، هميشه دوست دارم پيروز شوم. پاري سن ژرمن يکي از باشگاه هاي بزرگ دنياست و مي تواند براي قهرماني در چمپيونزليگ بجنگد. آنچه براي من مهم است، اهداف باشگاه است.

وقتي پيشنهاد پاري سن ژرمن را دريافت کردم، ترديدي در پذيرفتن آن نداشتم. باشگاه به من اطمينان کرد و اين به من اعتماد به نفس مي دهد. به همين خاطر اينجا هستم."

او همچنين در مورد حضور پاستوره و لاوتزي، هم تيمي هاي سابقش در پالرمو و ناپولي و همچنين ديه گو لوگانو، هم تيمي اش در تيم ملي اروگوئه، در پاري سن ژرمن گفت:" حضور آنها يک هديه براي من است زيرا آنها را مي شناسم. اين براي من خيلي مهم است. من بيشتر با لوگانو در تماس بودم. اينکه در يک محيط جديد آدم هايي باشند که به شما کمک کنند، خيلي خوب است."

فصل گذشته زلاتان آقاي گل لوشاميپونا شد اما اکنون با حضور فالکائو و کاواني، ستاره سوئدي کار دشواري براي تکرار اين مهم دارد. کاواني هم تاييد کرد که کار براي هر سه دشوار خواهد بود.

" چه کسي آقاي گل مي شود؟ پيش بيني کردن دشوار است زيرا هر سه ما مهاجمان بزرگي هستيم. همه ما مي خواهيم براي تيم هاي مان گلزني کنيم. رقابت سختي خواهد بود. من در انتظار آغاز رقابت ها هستم و فکر مي کنم با فالکائو و زلاتان در يک سطح هستم."

او همچنين در مورد ميزان آشنايي اش با فوتبال فرانسه گفت:" مي دانم که پاري سن ژرمن سال گذشته قهرمان شد اما چيز بيشتري نمي دانم. نمي دانم چه تيمي فصل قبل دوم شد. پيام من براي هواداران پي اس جي اين است که من با اشتياق زيادي به اين باشگاه آمده ام و مي خواهم کمک کنم تا باشگاه به اهدافش برسد.

خيلي دوست دارم هرچه زودتر فرانسوي ياد بگيرم. اين زباني است که خيلي آن را دوست دارم و بايد چند ماه به من وقت بدهيد تا بتوانم به فرانسوي مصاحبه کنم."

او در پايان، در مورد دوران حضورش در ناپولي گفت:" من سه سال فوق العاده در ناپولي داشتم. اين شهر و باشگاه هميشه در قلب من خواهند بود."



تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی


گران‌ترين انتقال‌هاي هزاره جديد


سايت "يورو اسپورت" در گزارشي از گران‌ترين انتقال‌هاي هزاره جديد نوشت.


از سال 2000 تاکنون قيمت بازيکنان فوتبال به شکل نجومي افزايش پيدا کرده است و باشگاه‌ها با رقم‌هاي مالي سنگين به جذب ستاره‌هاي مورد علاقه خود مي‌پردازند. مهم‌ترين دليل گران شدن قيمت بازيکنان زياد شدن سرمايه‌گذاري و درآمد باشگاه‌ها به علت قراردادهايشان با اسپانسرهاي بزرگ است. البته گاهي اوقات هم باشگاهي يک شبه راه صد ساله را طي مي‌کند و با روي کار آمدن يک فرد متمول به جذب ستاره‌هاي نامي جهان فوتبال مي‌پردازد که نمونه آن در حال حاضر زياد است.

به گزارش ايسنا ، در 13 سالي که از هزاره جديد مي‌گذرد رئال‌مادريد با صرف دلارهاي زياد بيشترين فعاليت را در جذب ستاره‌هاي بزرگ داشته است؛ تا جايي که فلورنتينو پرس، رييس اين باشگاه به ستاره فصل جابه‌جايي شهرت يافته است، چرا که بازيکنان بزرگ زيادي را با رقم‌هاي بالا به خدمت گرفته است.

بازيکنان بزرگ با پيوستن به تيم‌هاي بزرگ تنها بار فني آنها را بالا نمي‌برند که سرمايه آنها را هم از طريق فروش پيراهن و اسپانسرهاي جديد افزايش مي‌دهند.

يورو اسپورت در گزارشي از گران‌ترين انتقال‌هاي هزاره جديد پرده برداشت که رئال مادريد با اختصاص دادن بيشترين رقم در فصل‌هاي جابه‌جايي در صدر قرار گرفت. چلسي هم با مالک روسي متمول خود بيشترين هزينه‌ها را کرده است.

2000: لوئيس فيگو از بارسلونا به رئال‌مادريد به ارزش 53 ميليون پوند

2001: زين‌الدين زيدان از يوونتوس به رئال‌مادريد به ارزش 65 ميليون پوند

2002: رونالدو از اينتر به رئال‌مادريد به ارزش 38 ميليون پوند

2003: ديويد بکام از منچستريونايتد به رئال‌مادريد در ازاي 25 ميليون يورو

2004: وين روني از اورتون به منچستريونايتد به ارزش 25 ميليون پوند

2005: مايکل اسين از ليون به چلسي به ارزش 24 ميليون پوند

2006: آندري شفچنکو از ميلان به چلسي به ارزش 37.5 ميليون پوند

2007: آرين روبن از چلسي به رئال‌مادريد به ارزش 30 ميليون پوند

2008: روبينيو از رئال‌مادريد به منچسترسيتي به ارزش 36.3 ميليون پوند

2009: کريستيانو رونالدو از منچستريونايتد به رئال‌مادريد در ازاي 80 ميليون پوند

2010: داويد ويا از والنسيا به بارسلونا به ارزش 34.2 ميليون پوند

2011: فرناندو تورس از ليورپول به چلسي به ارزش 50 ميليون پوند

2012: هالک از پورتو به زنيت‌سن‌پترزبورگ در ازاي 52 ميليون پوند

2013: نيمار از سانتوس به بارسلونا به ارزش 48 ميليون پوند



تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

پاري سن ژرمن به دنبال ستاره‌هاي بارسلونا است


باشگاه پاري سن ژرمن پس از آنکه ادينسون کاواني را خريد، اعلام کرد به دنبال ستاره‌هاي بارسلونا نيز هست.


پاري سن ژرمن به تازگي با قراردادي پنج ساله و به ارزش 64 ميليون يورو، ادينسون کاواني را به تيم خود برده است.

به گزارش فارس، ناصر الخليفي، مالک باشگاه پس از آنکه کاواني را به شکل رسمي به عنوان بازيکن باشگاه اعلام کرد در گفت‌وگويي از علاقه باشگاه براي خريد چند بازيکن پرده برداشت.

او در اين زمينه به RMC گفت: هيچ بازيکني از تيم‌مان را به ديگران واگذار نخواهيم کرد. بسياري مي‌گويند تياگو سيلوا از تيم ما جدا خواهد شد ولي بايد بگويم او هنوز چهار سال از قراردادش با ما باقي مانده است. بدون شک او با ما خواهد ماند و به بارسلونا نخواهد رفت اما از سوي ديگر، ما به دنبال چند بازيکن از بارسلونا هستيم.

وي در ادامه عنوان کرد: فصل نقل و انتقال‌ها به پايان نرسيده و فرصت کافي براي رسيدن به تمامي اهداف‌مان را داريم. تا جايي که بتوانيم براي بالا بردن سطح تيم‌مان بازيکن جذب خواهيم کرد. برخي از بازيکنان جوان بارسلونا را مد نظر قرار داده‌ايم و مي‌خواهيم آنها را به پارک دو پرنس بياوريم.



تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی
 

یوفا: ستاره آرژانتینی بارسلونا اعلام کرد هیچ مشکلی برای بازی کردن در کنار ستاره برزیلی تازه وارد تیم نخواهد داشت.

به گزارش یوفا: لیونل مسی روز گذشته پس از تمرین صبح بارسلونا در نشستی مطبوعاتی حاضر شد. ملی‌پوش آرژانتینی در خصوص مشکلات مالیاتی اخیرش، مصدومیت فصل گذشته و حضور نیمار در تیم صحبت کرد. وی همچنین درباره خروج تیاگو آلکانترا و دادوید ویا از تیم گفت اما از اظهار نظر در خصوص اختلاف اخیر ویلانووا و گواردیولا امتناع کرد. مسی درباره رئال مادرید هشدار داد که آنها هر سال قوی‌تر می‌شوند.


وی در این نشست اظهار داشت: مثل همیشه مشتاق بازگشت به بازی هستم. دوست دارم عالی کار کنم و به تمام هدف‌هایم برسم.

مهاجم بارسلونا افزود: خطر همیشه در فوتبال وجود دارد و می‌تواند برای تمام بازیکنان اتفاق بیفتد اما من مثل همیشه کارم را دنبال می‌کنم و می‌خواهم در تمام مسابقات به میدان بروم. مصدومیت فصل گذشته جزئی بود اما به دلیل مسائلی که پیش آمد پیچیدگی‌هایی داشت. شاید زمانی که کاملا بهبود نیافته بودم، تصمیم گرفتم بازی کنم اما این‌ها گذشته است.

وی درباره مشکلات مالیاتی اخیر خاطرنشان کرد: من خونسرد هستم. پدرم و من مشاورانی داریم که این مسائل را مدیریت می‌کنند و ما به آنها اعتماد کردیم. امیدوارم این مسئله را حل کنند. من هیچ اطلاعی در این باره ندارم و به همین دلیل است که وکیل استخدام کرده‌ایم.

مسی در خصوص کار کردن در کنار نیمار اضافه کرد: او بازیکن بزرگی است. فکر نمی‌کنم برای هماهنگ شدن با این تیم مشکلی داشته باشد. من نمی‌دانم این مسئله که من و نیمار نمی‌توانیم در کنار هم بازی کنیم از کجا آمده است. به نظر می‌رسد آدم خوبی باشد و هیچ مشکلی نخواهد داشت زیرا در این تیم بازیکنان خوبی وجود دارند. او در موقعیت‌های تک به تک بسیار خوب کار می‌کند.

وی تأکید کرد: بایرن‌مونیخ تیم بزرگی دارد. آنها فاتح لیگ قهرمانان شدند و حضور گواردیولا آنها را قوی‌تر هم خواهد کرد. رئال مادرید بسیار قدرتمند است؛ آنها هر سال قوی‌تر می‌شوند. این فصل لیگ سختی خواهیم داشت و باید مقابل مادرید و تمام تیم‌های دیگر که برای رسیدن به صدر جدول تلاش می‌کنند، مبارزه کنیم.

ستاره آرژانتینی کاتالان‌ها ادامه داد: خروج تیاگو از بارسا یک تصمیم شخصی بود. آلکانترا تصمیم گرفت از تیم جدا شود زیرا فکر می‌کرد در بایرن بازی بیشتری به او می‌رسد.

لیونل مسی درباره اختلاف میان ویلانووا و گواردیولا گفت: این مسئله‌ای بین آن دو نفر است. دخالت کردن در این موضوع کار من نیست. آنها حرف‌هایشان را زده‌اند و دلیلی ندارد من حرفی در این باره بزنم.

وی همچنین درباره جدایی داوید ویا و حضورش در اتلتیکو مادرید اظهار داشت: اتلتیکو فالکائو را از دست داده بود و حال ویا یک جانشین واقعا خوب برای او است. او گل‌های زیادی می‌زند و کارش را در اتلیتکو ادامه خواهد داد.




تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

حدادي فر: در ذوب آهن مي مانم


هافبک ملي پوش تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان، گفت: مشکلات بين پرسپوليس و ذوب اهن برطرف شده و اين فصل در خدمت نماينده اصفهان هستم.


 قاسم حدادي فر در پايان ديدار تيم هاي استقلال تهران و ذوب اهن اصفهان در گفت وگويي کوتاه با خبرنگاران اظهار کرد: باشگاه ذوب اهن پولي که من از پرسپوليسي ها دريافت کرده بودم را بازگرداند تا ديگر مشکلي وجود نداشته باشد.

به گزارش ايرنا، وي افزود: اين دو باشگاه تفاهم خوبي با هم دارند و به طور يقين فصل جديد در ذوب آهن توپ خواهم زد.

حدادي فر درخصوص ديدار امروز با استقلال تهران گفت: ذوب آهن به دليل حضور در بازي هاي پلي آف استراحت کمي داشت و هنوز به شرايط مناسب نرسيده است ولي يقين داشته باشيد در اين فصل تيم متفاوتي را خواهيد ديد.

وي درخصوص اينکه گفته مي شود حواله خودروي ملي پوشان فوتبال که از طرف دولت اهدا شده به مبلغ 400 ميليون خريداري مي شود، گفت: اين صحبت ها در تهران مطرح مي شود و من در اصفهان هستم و کاري به اين مسايل ندارم.




تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

یوفا: گلزن‌ترین دروازه‌بان فوتبال جهان بار دیگر برای تیمش سائوپائولو برزیل گلزنی کرد.

به گزارش یوفا: روجریو سنی دروازه‌بان برزیلی و 40 ساله تیم فوتبال سائوپائولو در دیدار تیمش مقابل ویتوریا، گلی دیدنی و زیبا را از روی ضربه کاشته به ثمر رساند.


این ضربه دیدنی باعث شد بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد؛ اما در نهایت ویتوریا 3 بر 2 سائوپائولو را شکست داد.

این دروازه‌‌بان برزیلی تاکنون 112 گل به ثمر رسانده است.




تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی



 

 


146 گل در دو بازی لیگ نیجریه !

 

تبانی باعث شد تا فدراسیون فوتبال نیجریه از محرومیت کامل چهار تیم حاضر در لیگ این کشور خبر دهد.

در دو بازی برای صعود به لیگ دسته یک نیجریه در مجموع 146 گل از خط دروازه‌ها عبور کرد! اتفاقی که با واکنش شدید فدارسیون فوتبال نیجریه همراه شد.

مسئولان فدراسیون فوتبال نیجریه اعلام کردند هر چهار تیمی را که در رسوایی فوتبال این کشور نقش داشتند، با محکومیت دائمی مواجه خواهد کرد.

دو تیم حاضر در لیگ دسته دو نیجریه برای صعود به لیگ دسته یک این کشور نیاز به تفاضل گل زیاد داشتند و در نهایت این دو تیم توانستند با دو نتیجه‌ عجیب 79 بر صفر و 67 بر صفر به پیروزی برسند تا صعودشان به دسته یک این کشور قطعی شود! در یکی از این بازی‌ها پلاتئو فدرس یکی از بازیکنان 72 گل از 79 گل تیمش را به ثمر رساند!

فدراسیون فوتبال نیجریه در واکنش به این دو نتیجه‌ عجیب گفت: یک شرمساری کامل برای فوتبال نیجریه رخ داد. تمامی بازیکنان و مسئولان چهار تیم و مسئولان سازماندهی مسابقات به دلیل تبانی تحت پیگرد قانونی بوده و با محرومیت کامل مواجه خواهند شد. هر بازیکن و فردی که کوچک‌ترین نقش را در این دو بازی داشته‌اند، با محرومیت مواجه خواهند شد.




تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

عمران‌زاده: هدف ما کسب ستاره سوم است


مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: هدف ما تکرار قهرماني در ليگ برتر و کسب ستاره سوم در آسيا است.


 حنيف عمران زاده در مورد تساوي بدون گل تيمش در ديدار دوستانه مقابل ذوب آهن گفت:  بازي بسيار خوبي بود ذوب آهن تيم جوان خوبي است. اميدوارم کم کم به شرايط خوبمان برسيم و از هفته اول به پيروزي برسيم.

به گزارش فارس، وي افزود: اسکلت اصلي استقلال حفظ شده و در پست هايي که نياز به بازيکن داشتيم و نفرات را جذب کرديم.  هدف ما تکرار عنوان قهرماني است و مي خواهيم در آسيا ستاره سوم را نيز بگيريم.

عمران زاده در  مورد حضور جواد نکونام و آندرانيک تيموريان در استقلال خاطرنشان کرد: اين دوبازيکن استقلالي قديمي هستند که دوباره شرايط حضورشان در تيم فراهم شده است انشاالله با حضور اين نفرات بتوانيم قهرماني خود را تکرار کنيم.



تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

 

پاري سن ژرمن در آستانه خريد مارکينيوس


مارکينيوس، مدافع رم، در آستانه پيوستن به پاري سن ژرمن، با انتقالي 35 ميليون يورويي است.

 


 مذاکرات دو باشگاه در مراحل پاياني قرار دارد و انتظار مي رود که به زودي اين انتقال نهايي شود.

به گزارش گل، گفته مي شود که مارکينيوس با باشگاه پاريسي در مورد بندهاي شخصي اش به توافق رسيده و اکنون در انتظار توافق دو باشگاه است.

پيش از اين باشگاه بارسلونا پيشنهادي 20 ميليون يورو براي خريد اين بازيکن ارائه داده بود که توسط باشگاه رم رد شد اما پيشنهاد قابل توجه باشگاه پاريسي باعث شد تا مديران جالوروسي با انتقال اين مدافع برزيلي موافقت کنند و او مي تواند در فصل آينده در کنار تياگو سيلوا، هموطنش، بازي کند.

اين مدافع 19 ساله يکي از آينده دارترين مدافعان فوتبال دنياست. او سال گذشته از کورينتيانس به  رم پيوست و بازي هاي بسيار خوبي ارائه داد.

رم به تازگي کوين استروتمن، مهدي بناتيا و مايکون را به خدمت گرفته و به همين دليل مديران رم براي اينکه بتوانند بودجه لازم براي خريدهاي بعدي را فراهم کنند، با جدايي مارکينيوس موافقت کرده اند.

 




تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

براي عقد قرارداد با سائوپائولو و پالميراس؛

نماينده رويانيان عازم برزيل شد


مدير عامل شرکت سرمايه گذاري صدرا سيستم پاسارگاد و نماينده مدير عامل پرسپوليس به منظور مذاکره نهايي و عقد قرارداد دو جانبه با دو باشگاه مطرح سائوپائولو و پالميراس عازم برزيل شد.


 به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، در پي راه اندازي نمايندگي باشگاه پرسپوليس در برزيل و اقدامات انجام شده از طرف شرکت سرمايه گذاري صدرا سيستم پاسارگاد حامي پرسپوليس دعوتنامه‌هايي از طرف دو باشگاه مطرح سائوپائولو قهرمان سابق باشگاه هاي جهان و باشگاه مطرح پالميراس برزيل به منظور همکاري هاي دو جانبه به محمد رويانيان ارسال شده بود در همين راستا عبدالله تفرشي مدير عامل شرکت سرمايه‌گذاري صدرا سيستم پاسارگاد (SIS) و نماينده مدير عامل باشگاه پرسپوليس بامداد پنجشنبه عازم برزيل شد.

نماينده رويانيان در اين سفر ضمن بازديد از امکانات اين دو باشگاه برزيلي جلساتي را با مديران ارشد بخش‌هاي مختلف اين دو باشگاه برگزار خواهد کرد. نتيجه مذاکرات انجام شده و توافقات به عمل آمده پس از تاييد مدير عامل باشگاه پرسپوليس در غالب يک قرارداد رسمي به امضا خواهد رسيد.

تفرشي اعلام کرد: طي هفته جاري مذاکرات و مکاتبات در ضمينه‌هاي مختلف انجام شده که در اين سفر پس از بررسي نهايي منجر به امضاي قرارداد خواهد شد. اما اميدواريم در سايه اين همکاري‌هاي دو جانيه بتوانيم علاوه بر مسايل ورزشي در مورد درآمدزايي با دو باشگاه نيز گام‌هاي مهمي برداريم. نتيجه اين مذاکرات و توافقات نهايي متعاقبا اعلام خواهد شد.



تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

بيک‌زاده: هنوز حواله‌اي نديديم


مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: هنوز حواله‌اي نديدم و نمي دانم قيمت آن چقدر است.


هاشم بيک زاده در مورد تساوي بدون گل تيمش در ديدار دوستانه مقابل ذوب آهن گفت: اولين بازي دوستانه خوب و جدي ما بود. بازيکنان قديم و جديد تيم کنار يکديگر به ميدان رفتند. البته با توجه به اينکه تازه بدنسازي کرديم هنوز از لحاظ بدني دچار مشکل هستم و انشاالله در ادامه روز به روز بهتر مي شويم.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه آيا ممکن است اين مشکل بدني در ابتداي ليگ آنها را دچار مشکل کند، عنوان کرد: اين اتفاق نمي افتد. در روزهاي آينده ريکاوري مي کنيم و تا شروع ليگ آماده مسابقات مي شويم.

مدافع استقلال در مورد حواله هاي خودرو و اينکه گفته مي شود دلال ها براي خريد آن پيشنهاد 400 ميليون توماني داده اند،‌ گفت: ما فعلا حواله اي نديديم. قيمت اين حواله نمي دانم چقدر است. به ما قول اين حواله را دادند و گفتند تا هفته ديگر مي دهند.



تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

رحمتي: از خودم راضي هستم


دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال در مورد عملکرد امروزش گفت: از خودم راضي هستم و بد کار نکردم.


 مهدي رحمتي پس از تساوي بدون گل تيمش مقابل ذوب‌آهن گفت: بازي خيلي خوبي بود و فقط حيف گل نداشت. بازيکنان دو تيم بسيار قوي و جاندار بازي کردند و اين ديدار مي‌تواند به آنها کمک کند تا نقاط قوت و ضعف خود را بهتر بشناسد.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه آيا از عملکرد خودش رضايت دارد، عنوان کرد: از خودم راضي هستم و بد کار نکردم.



تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

 

احتمال حضور هيگواين در ناپولي


مقصد مهاجم آرژانتيني رئال مادريد پس از فروش کاواني مشخص شد.

 


گونزالو هيگواين که پيش از اين قرار بود راهي آرسنال شود و حتي گفته مي‌شد در حال تنظيم جزييات قرارداد خود با توپچي‌ها است، ممکن است خيلي زود سر از ناپولي درآورد.

به نقل از فارس، پس از آنکه کارلو آنچلوتي به عنوان سرمربي رئال مادريد انتخاب شد، هيچ علاقه‌اي براي فروش مهاجم آرژانتيني از خود نشان نداد و به نظر مي‌رسد تمايل او براي نگه داشتن وي بسيار زياد است.

از سوي ديگر، باشگاه ناپولي که 64 ميليون يورو از فروش ادينسون کاواني به پاري سن ژرمن به جيب زده است، مي‌خواهد بخشي از آن را براي خريد هيگواين هزينه کند.

زماني که از اورليو دي لورنتيس،‌ رييس ناپولي در مورد حضور هيگواين در سن پائولو سوال شد وي در پاسخ گفت: بله درست است. مي‌خواهيم او را به تيم‌مان بياوريم. هيچ چيز هنوز مشخص نشده است ولي قصد اين کار را داريم. هيگواين بازيکن خوبي است و مي‌خواهيم شانس به خدمت گرفتن او را داشته باشيم.

به نظر مي‌رسد اگر ناپولي پول خوبي به رئال مادريد براي هيگواين پيشنهاد کند، اين مهاجم به زودي سر از ايتاليا در خواهد آورد.

 




تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

در ديداري دوستانه اتفاق افتاد

تساوي بدون گل استقلال و ذوب‌آهن


استقلال و ذوب آهن در يک ديدار دوستانه به تساوي بدون گل رسيدند.


 استقلال در آخرين مراحل آماده سازي خود براي شروع سيزدهمين دوره ليگ برتر در ديداري دوستانه به مصاف  ذوب آهن رفت.

به گزارش فارس، در نيمه اول اين مسابقه ذوب آهن بر بازي سوار بود. آن ها در چندين صحنه روي دروازه استقلال خطرساز شدند که در يکي از اين صحنه ها شوت مهدي رجب زاده را مهدي رحمتي با واکنشي خوب به کرنر فرستاد.

در نيمه دوم با ورود فرهاد مجيدي و پژمان منتظري به زمين استقلال بازي را در اختيار گرفت و چندين موقعيت روي دروازه حريف خود ايجاد کرد. در يکي از اين صحنه ها شوت محمد قاضي را کاسپاروف به خوبي دريافت کرد.

در اين ديدار استقلال با ترکيب مهدي رحمتي، حنيف عمران‌زاده،‌اميرحسين صادقي، هاشم بيک‌زاده، مهران قاسمي، عليرضا نيکبخت واحدي، آرش برهاني، پژمان نوري، محمد قاضي، ساموئل و محمدمهدي نظري در ميدان حاضر شد.

در نيمه دوم نظري و نيکبخت بيرون آمدند و فرهاد مجيدي و پژمان منتظري به جاي آن ها وارد زمين شدند.

براي ذوب آهن نيز کاسپاروف، عليرضا محمد، هادي تأميني، سپهر حيدري، وحيد علي‌‌آبادي، اسماعيل فرهادي، مهدي رجب‌زاده، محمد صلصالي، مصطفي اکرامي، ميلاد زنيدپور و محسن مسلمان به ميدان رفتند.

اين ديدار از ساعت 18 و 30 دقيقه در کمپ مرحوم ناصر حجازي برگزار شد.



تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

بوناچيچ: بازي با استقلال محک خوبي بود


سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن گفت: در مس کرمان هم که عملکرد خوبي داشتم گفتند خيلي ممنون برو.


  لوکا بوناچيچ پس از تساوي مقابل استقلال در مورد شرايط اين مسابقه اظهار داشت: محک جدي براي هر دو تيم بود. هم ذوب آهن و هم استقلال از اين ديدار دوستانه  به عنوان محک آخر استفاده کردند و من به بازيکنان دو تيم تبريک مي گويم در اين هواي گرم نمايش خوبي داشتند.

به گزارش فارس، وي افزود: تا جايي که مربوط به ذوب‌آهن است ما کار زياد داريم اما در مجموع اين نتيجه در مقابل قهرمان فصل قبل مي گويد مي توانيم اميدوار باشيم.

بوناچيچ تصريح کرد: من بر اساس تجربه اي که داشتم اين را مي گويم. به عنوان مثال مگر دانشجو مي تواند بالاتر از استادش باشد و يا او را اخراج کند؟ اگر نمره قبولي نگرفته نمي تواند از استادش انتظار داشته باشد. همکاران من در ايران بايد جايگاهشان بيشتر باشد چون زحمات زيادي مي کشند. در اين همه سال ذوب آهن مربيان زيادي عوض کرده و من پنجمين مربي هستم که به اين تيم آمدم اما بازيکنان مانده اند.

بوناچيچ در پاسخ به اين سؤال که فکر مي کند تا چه زماني در ذوب آهن بماند، گفت: نمي شود قضاوت کرد. در مس هم نتيجه خوب گرفتم و گفتند خيلي ممنون و برو.



تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

چک: روني مي‌تواند خريد فوق العاده‌اي باشد


پتر چک، دروازه بان باتجربه چلسي، معتقد است که وين روني مي تواند خريد فوق العاده اي براي اين باشگاه باشد.


 ژوزه مورينيو، سرمربي آبي ها، روز گذشته تاييد کرد مهاجم منچستريونايتد تنها هدف اين باشگاه در ادامه بازار نقل و انتقالات اين فصل است.

پتر چک هم که در طول دوران حضورش در استمفوردبريج، 19 بار با روني روبرو شده و 9 گل از او دريافت کرده، مي داند که اين ملي پوش انگليسي از چه توانايي هاي برخوردار است و دوست دارد که او را در تيمش داشته باشد.

به گزارش گل، او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" روني بازيکن فوق العاده اي است اما در حال حاضر، بازيکن منچستريونايتد است. بايد ببينيم شرايط چطور پيش خواهد رفت. او بازيکن فوق العاده اي است. هر تيمي مي خواهد بهترين و قوي ترين بازيکنان ممکن را در اختيار داشته باشد تا بتواند براي قهرماني در جام هاي مختلف بجنگد."

پيشنهاد اوليه چلسي براي روني توسط باشگاه منچستريونايتد رد شد اما چک معتقد است که چه اين انتقال انجام شود و چه نه، مورينيو تيم قدرتمندي را براي فصل آينده شکل خواهدداد.

" داشتن سرمربي و مدير ورزشي به خاطر همين است؛ اينکه مراقب همين مسائل باشند. کار ما به عنوان بازيکن اين است که روي عملکردمان در زمين تمرکز کنيم.

ما همين حالا بازيکناني بسيار خوب و تيمي فوق العاده داريم. اگر سرمربي فکر کند که اين بازيکنان کافي نيستند، براي خريد بازيکنان جديد تلاش خواهند کرد. تنها او مي تواند در اين مورد تصميم گيري کند."



تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

با راي دادگاه حکميت ورزشي؛

لغو محروميت فنرباغچه از رقابت‌هاي اروپايي


دادگاه حکميت ورزشي محروميت دو ساله فنرباغچه از حضور در رقابت هاي اروپايي را لغو کرد.


 يوفا اين باشگاه را به دليل نقشي که در رسوايي تباني در فوتبال ترکيه داشت، براي 24 ماه از حضور در رقابت هاي اروپايي محروم کرده بود و به همين دليل، فنرباغچه علي رغم نايب قهرماني در سوپرليگ ترکيه در فصل 13-2012، اجازه حضور در رقابت هاي فصل بعد چمپيونزليگ را نداشتند.

به گزارش گل، اما عزيز ايلدريم، رئيس باشگاه فنرباغچه، امروز اعلام کرد که از دادگاه حکميت ورزشي حکمي موقتي دريافت کرده که به آنها اجازه مي دهد در دور مقدماتي ليگ قهرمانان حضور پيدا کنند.

در صورتي که اين حکم نهايي شود، فنرباغچه مي تواند در قرعه مرحله مقدماتي ليگ قهرمانان که فردا برگزار خواهد شد، حضور پيدا کند.



تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

لوکاس مورا: من را با نيمار مقايسه نکنيد


لوکاس مورا، مهاجم برزيلي پاري سن ژرمن، از رسانه ها خواست تا او را با نيمار، ستاره جديد بارسا، مقايسه نکنند.


 اين دو بازيکن که پيش از اين در تيم جوانان برزيل با هم همبازي بودند، اکنون ستاره هاي جوان تيم بزرگسالان برزيل را تشکيل مي دهند اما مورا تاکيد کرد که هرگز خودش را با نيمار مقايسه نمي کند.

به گزارش گل، او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" هيچ راهي براي تقيلد کردن ريتم بازي او نيست. مقايسه بسيار دشوار است وقتي در دو تيم متفاوت بازي مي کنيد. او هميشه يک الگو بوده و يک دوست خوب اما من تلاش مي کنم تا تاريخ خودم را بنويسم. "

 لوکاس مورا که يکي از بازيکنان تيم برزيل در رقابت هاي جام کنفدراسيون ها بود، تاييد کرد که به خاطر فرصت کمي که در اين رقابت ها به او رسيده، ناراحت است.

" هيچ کس اين شرايط را دوست دارد اما بايد آن را درک کنيم و به سرمربي و هم تيمي ها احترام بگذاريم. آن وقت است که تيم کاملا  متحد خواهد بود."

او که ژانويه گذشته از سائوپائولو به پاري سن ژرمن پيوست، تاييد کرد که لئوناردو، مدير ورزشي سابق باشگاه نقش مهمي در انتقال او داشت.

" لئوناردو در انتقال من نقشي کليدي داشت. او با من تماس گرفت و گفت که باشگاه من را مي خواهد. پيشنهاد پاري سن ژرمن بهتر از ساير باشگاه ها بود؛ ضمن اينکه پروژه فوق العاده اي هم دارند."



تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

پيشنهاد عجيب چلسي براي روني رد شد


سران منچستريونايتد پيشنهاد عجيب چلسي براي مهاجم تيمشان را رد کردند.


باشگاه چلسي براي امضاي قرارداد با وين روني، پيشنهادي 10 ميليون پوندي به علاوه خوان ماتا يا داويد لوييز را به سران منچستريونايتد ارائه کرده بود که از سوي اين تيم رد شد.

به گزارش فارس، آينده روني در منچستريونايتد پس از آنکه اين بازيکن درخواست خروج از باشگاه را به سران اين تيم ارائه کرده بود با ترديدهاي زيادي روبه‌رو شده است.

ديويد مويس که به تازگي هدايت شياطين سرخ را عهده دار شده است اعلام کرد روني را به هيچ وجه به تيم ديگري واگذار نخواهد کرد. از سوي ديگر، ژوزه مورينيو بارها به تمجيد از روني پرداخته و اعلام کرده دوست دارد روني را به تيمش ببرد تا گزينه‌هاي تهاجمي بيشتري در اختيار داشته باشد.

اينکه سران چلسي در پيشنهاد خود خوان ماتا و داويد لوييز را گنجانده‌اند تا حدودي تعجب آور و عجيب است زيرا اين دو در طول فصل گذشته نمايش بسيار خوبي در اين تيم از خود ارائه کرده بودند. ماتا در 35 ديداري که به عنوان هافبک به ميدان رفت 12 گل زد و لوييز هم درخشش بسياري داشت و خيلي زود جاي خود را در دل هواداران باز کرد.



تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

اولين برد چلسي با مورينيو در ديداري تدارکاتي


تيم فوتبال چلسي در اولين ديدار خود با مربيگري ژوزه مورينيوي پرتغالي پيروز شد.


به گزارش خبرگزاري فرانسه ، در ديدار تدارکاتي تيم چلسي برابر منتحب ستارگان سينگاي تايلند - تيمي که توانسته بود اوايل هفته منچتسريونايتد را شکست دهد - که در بانکوک برگزار شد ، چلسي به لطف تک گل روملو لوکاکو مهاجم نوک جوان و بلژيکي خود به برتري برسد.اين گل در دقيقه 34 از نقطه پنالتي به ثمر رسيد.

خطاي پنالتي روي والاس مهاجم برزيلي چلسي اين پنالتي را براي آبي پوشان لندني به ارمغان آورد.

لوکاکو که فصل قبل به صورت قرضي در وست برومويچ توپ مي زد در تابستان به چلسي بازگشت.

اين در حاليست که قبل از آغاز بازي باشگاه چلسي رسما اعلام کرد براي خريد وين روني مهاجم انگليسي منچستريونايتد پيشنهاد ارائه کرده است.

نام بازيکنان تيم چلسي در اين ديدار به زبان تايلندي روي پيراهن آن ها حک شده بود.

تيم چلسي امروزبه کوالالامپور مالزي مي رود و در ادامه مسير خود راهي جاکارتاي اندونزي خواهد شد.



تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

فردوسي‌پور به ملاقات شفيع رفت


عادل فردوسي‌پور بعد از ظهر امروز به ملاقات بهرام شفيع رفت.


بهرام شفيع مجري و تهيه کننده برنامه ورزش و مردم به دليل عارضه قلبي در بيمارستان بستري شد و با اعلام پزشکان سه الي چهار روز بايد تحت نظر باشد. از همين رو صبح امروز پس از تماس‌هاي تلفني مختلف از سوي بزرگان فوتبال از جمله علي پروين، محمد رويانيان، امير قلعه‌نويي، يحيي گل‌محمدي، افشين پيرواني و ساير پيشکسوتان با فرزندش و بعد از ظهر امروز نيز عادل فردوسي‌پور مجري و تهيه‌کننده برنامه 90 به ملاقات شفيع رفتند و براي او آرزوي سلامتي کردند.

به گزارش فارس،بهرام شفيع نيز از کليه اهالي رسانه، پيشکسوتان، تقدير و تشکر کرد.

وي با توجه به شرايطش فعلاً تحت نظر است و به زودي به بخش انتقال پيدا خواهد کرد.



تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

بازگشت واران به تمرينات رئال مادريد


مدافع فرانسوي تيم فوتبال رئال مادريد به تمرينات اين تيم بازگشت.


به گزارش خبرگزاري اسپانيا ، رافائل واران که ماه مه گذشته در ديدار با اسپانيول مصدوم شده و تحت عمل جراحي قرار گرفته بود ، ديروز در اولين جلسه تمريني خود زير نظر کارلو آنچلوتي شرکت کرد.



تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

تکليف شماره پيراهن نيمار مشخص شد


تکليف شماره پيراهن ستاره تيم ملي فوتبال برزيل که به بارسلونا پيوسته است، مشخص شد.


تکليف يکي از ترديدهاي تابستاني بارسلونا بالاخره مشخص شد: نيمار در زمان ماجراجويي‌اش در نيوکمپ پيراهن شماره 11 را بر تن خواهد کرد. خبرنگاراني که در مراسم معارفه وي که 3 ژوئن برگزار شده بود، شرکت کردند، تلاش فراواني کردند تا بفهمند چه عددي روي پيراهن اين بازيکن حک خواهد شد زيرا باشگاه هنوز تصميم داشت بازيکناني را به فروش برساند و در نتيجه معلوم نبود چه شماره‌اي به او اختصاص پيدا کند.

به گزارش فارس،به هر حال بعدازظهر روز گذشته اين مسئله مشخص شد. تياگو آلکانترا باشگاه را به مقصد بايرن‌مونيخ ترک کرد تا نيمار اين فرصت را پيدا کند که شماره 11 را که در سانتوس نيز با آن بازي مي‌کرد، به خود اختصاص دهد.



تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

ويا: نمي‌خواستم با کسي به مشکل بخورم


مهاجم جديد اتلتيکو مادريد اعلام کرد براي انتخاب شماره جديدش در اين تيم نمي‌خواست با هيچ بازيکني به مشکل بخورد.


داويد ويا در خصوص شماره جديدش در اتلتيکو مادريد اظهار داشت: از باشگاه خواستم هر شماره‌اي که هيچ کس آن را بر تن نمي‌کند، به من بدهند. نمي‌خواستم با کسي مشکل پيدا کنم زيرا من هم مثل بقيه بازيکنان هستم.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: شماره‌هاي زيادي داشته‌ام و همه برايم خوش‌يمن بوده‌اند. شماره هفت در اين تيم متعلق به آدريان است و او واقعا عالي بازي مي‌‌کند. باشگاه به من گفت شماره 9 به کسي تعلق ندارد که براي يک مهاجم شماره بدي نيست.

آدريان نيز در اين گفت‌و‌گو با بيان اينکه شماره هفت را به افتخار داويد ويا بر تن مي‌کند، افزود: اين شماره را به خاطر تو مي‌پوشم. وقتي در تيم زير 20 سال بوديم، خوان ماتا به من گفت اين شماره را انتخاب کنم و از آن زمان هميشه همين شماره را مي‌پوشم.



تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

کميته انضباطي تکليف سه بازيکن راروشن مي‌کند


جلسه مديران باشگاه پرسپوليس، سپاهان و رئيس کميته انضباطي شب گذشته برگزار شد.


پس از درگيري‌هاي لفظي و رسانه‌اي مسئولان دو باشگاه پرسپوليس و سپاهان، شب گذشته جلسه‌اي بين مسئولان دو باشگاه، برخي از اعضاي هيئت مديره، پيشکسوتان و حسن‌زاده رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال به مدت سه ساعت در آکادمي ملي المپيک برگزار شد.

به گزارش فارس،در اين جلسه ابتدا قرار شد تکليف دهنوي، شجاع خليل زاده و يعقوب کريمي که ابتدا با پرسپوليس قرار بستند و سپس به سپاهان رفتند توسط کميته انضباطي روشن شود.

سپس با توجه به فايل صوتي مسئولان باشگاه سپاهان در خصوص اظهارات شيريني سرپرست قرمزپوشان، که در اختيار داشتند و معتقد بودند که او به اصفهاني‌ها بي احترامي‌ کرده، رويانيان نيز بدون اينکه اين فايل صوتي را ببيند يا بشنود از مردم اصفهان و رحيمي عذرخواهي کرد.

در پايان همان هم مقرر شد هر سه بازيکني که با دو باشگاه قرارداد بستند پول‌هاي دريافتي و چکها را به باشگاهي که در آن حضور ندارند برگردانند.

خليل زاده و کريمي ابتدا بايد اين کار را انجام دهند. راي نهايي در خصوص بازيکناني نيز که با دو تيم قرارداد بستند از سوي کميته انضباطي ظرف چند روز آينده اعلام مي‌شود.



تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!