از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

غلامحسين مظلومي معاون فني استقلال شد


فتح‌الله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال لحظاتي پيش به عيادت غلامحسين مظلومي پيشکسوت باشگاه استقلال رفت.


به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال لحظاتي پيش به عيادت غلامحسين مظلومي پيشکسوت باشگاه استقلال رفت.

فتح‌الله‌زاده ضمن ابراز اميدواري براي بهبودي هرچه زودتر مظلومي، با توجه به تجربيات گرانبهاي اين پيشکسوت استقلال با اهداي حکمي، وي را به عنوان معاون فني باشگاه استقلال برگزيد.
 

 

 




تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

پافشاری منچستریونایتد برای حفظ رونی

باشگاه منچستریونایتد سخت برای حفظ وین رونی مصمم است و حتی پیشنهاد باشگاه هایی مانند چلسی هم نمی تواند باعث شود تا آنها راضی به فروش این ملی پوش انگلیسی شوند

حتما ادامه مطلب دیده شود...



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

رئال ایگواین را ارزان تر از 40 میلیون یورو نمی فروشد

آرسنال برای خریداری ایگواین پیشنهادی 24میلیون یورویی ارائه کرده و نمی خواهد بیش از این برای خرید ایگواین هزینه کند ولی رئالی ها هم حاضر نیستند که او را با قیمتی کمتر از 40میلیون یورو بفروشند.

 

بقیه در ادامه مطلب حتما دیده شود...

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

پیشنهاد 120 میلیون یورویی 4 باشگاه برای مسی

پاری سن ژرمن، موناکو، آنژی و منچسترسیتی هر کدام به طور جداگانه، پیشنهادهایی 120 میلیون یورویی برای خرید لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسا ارائه داده اند

 

 

 

بقیه در ادامه مطلب حتما دیده شود...



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

رینا در آستانه انتقال به ناپولی

په په رینا دروازه بان لیورپول درنظر دارد تا با قراردادی قرضی و طولانی مدت به ناپولی بپیوندد تا در این تیم مجددا زیر نظر رافا بنیتس، سرمربی سابقش در لیورپول فوتبالش را دنبال کند.

بقیه در ادامه مطلب حتما دیده شود....

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

ستاره جوان باشگاه بارسلونا در جریان این میهمانی از پزشک مورداعتمادش در مورد موادغذایی ایی که می تواند مصرف کند، سوالاتی می پرسید

 

عکس خنده دار نیمار...

 

 

 

 
 
 
بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

جلسه رويانيان با بازيکنان و کادر فني


جلسه رويانيان با بازيکنان و کادر فني پرسپوليس بعد از ظهر امروز برگزار شد.


تيم فوتبال پرسپوليس بعد از ظهر امروز با تصميم کادر فني در ديداري تدارکاتي به مصاف اميدهايش مي‌رود، اما قبل از برگزاري اين ديدار مجيد پروين، حميد استيلي، نائيني، بهروز سلطاني از پيشکسوتان پرسپوليس که مديريت تيم‌هاي اميد را برعهده دارند در ورزشگاه درفشي‌فر حاضر شدند و با کادر فني و رويانيان به گفت‌وگو پرداختند.

به گزارش فارس، رويانيان نيز جلسه‌اي را پس از خوش‌آمد گويي به تيم اميد پرسپوليس با بازيکنان بزرگسال قرمزپوش و کادر فني برگزار کرد.

همچنين در تمرين امروز شهرام دانه‌کار اولين مربي لژيونر فوتبال ساحلي کشورمان که در حال حاضر سرمربي تيم ساحلي تايلند است، حضور داشت. او ميهمان ويژه علي دايي بود.

عليرضا حقيقي نيز که اين روزها تمرينات ويژه‌اي را زير نظر غلامپور دنبال مي‌کند يک ساعت زودتر از بازي دوستانه به ورزشگاه درفشي‌فر رفت و با غلامپور تمرينات ويژه‌اي را انجام داد.



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

لقب پدرخوانده پس از فرگوسن برازنده کيست؟


پس از بازنشستگي الکس فرگوسن به نظر مي‌رسد لقب پدرخوانده ليگ برتر انگليس بايد به مربي ديگري برسد.


سر الکس فرگوسن پس از 27 سال حضور روي نيمکت داغ منچستريونايتد در پايان فصل گذشته از دنياي مربيگري کناره گيري کرد تا به دوران باشکوه حضور خود در فوتبال پايان دهد.

به گزارش فارس،او با حضوري طولاني مدت در منچستريونايتد به نوعي به پدرخوانده فوتبال باشگاهي در انگليس تبديل شده بود. اکنون که او از فوتبال کنار رفته به نظر مي‌رسد اين لقب بايد به شخص ديگري برسد.

ژوزه مورينيو که چندي پيش و پس از توافق با سران چلسي بار ديگر هدايت اين تيم را به دست گرفت در اين خصوص اظهار نظر کرده است.

«مي‌خواهم پدرخوانده فوتبال انگليس شوم. تغيير بزرگي که در ليگ انگليس رخ داده که به ما مربي‌ها برمي‌گردد اين است که رييس ما ديگر در فوتبال حضور ندارد. کسي بود که همه به او احترام مي‌گذاشتند. قابل ستايش و به مانند پدر تمامي مربيان ليگ بود. او اکنون رفته و به نظر من بزرگ‌ترين تغيير در ليگ جزيره است.»

مورينيو در ادامه افزود: اکنون من يکي از کساني هستم که زمان بيشتري در فوتبال دارم. تنها کسي هستم که تمامي جام‌ها در انگليس را فتح کرده‌ام و قهرمان ليگ قهرمانان شده‌ام. مسئوليت بيشتري روي شانه‌هايم احساس مي‌کنم و مي‌توانم تجربه‌هاي بسيار بيشتري در زمينه فوتبالي داشته باشم.



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

بلان: ابراهيموويچ از PSG‌ نمي‌رود


سرمربي جديد قهرمان فصل گذشته لوشامپيونه با تاکيد بر نيازش به يک زوج هجومي طراز اول در ترکيب اصلي تيم، اعلام کرد با فروش ستاره سوئدي خط حمله پاريسي‌ها مخالف است.


به دنبال انتقال ادينسون کاواني، مهاجم اروگوئه‌اي ناپولي با قراردادي 60 ميليون يورويي به پاري‌سن‌ژرمن، اخباري منتشر شد مبني بر اينکه زلاتان ابراهيموويچ تمايلي براي ماندن در پارک دو پرنس ندارد اما لوران بلان تاکيد کرد با فروش اين مهاجم سوئدي موافق نيست و خود اين بازيکن نيز تمايلي به رفتن ندارد.

به گزارش تسنيم،بلان گفت: با زلاتان زياد حرف زده‌ام و بايد بگويم دليلي ندارد او فصل آينده بازيکن PSG‌ نباشد. او براي تيم ما بازيکن مهمي است و اين را با بازي‌هايي که فصل گذشته انجام داد ثابت کرد. مي‌خواهم او فصل آينده هم يکي از اعضاي تيم ما باشد.

بلان در ادامه در پاسخ به اين سوال که به نظر او آيا ايبرا و کاواني مي‌توانند همکاري مسالمت‌آميزي در خط حمله بارسلونا داشته باشند يا خير تصريح کرد: براي فصل آينده يکسري برنامه‌هاي تاکتيکي در نظر گرفته‌ام و فکر مي‌کنم کاواني و ابراهيموويچ مي‌توانند مکمل يکديگر باشند. بازيکنان بزرگ از پس مشکلات برمي‌آيند.



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

ماروتا:کار يووه در بازار نقل و انتقالات تمام نشده


مديرورزشي يوونتوس با ابراز رضايت از خريدهاي تابستاني اين تيم اعلام کرد کار بانوي پير در بازار نقل و انتقالات تمام نشده و اين تيم همچنان به دنبال فرصتي ديگر براي جذب بازيکنان جديد است.


با وجود خريد بازيکناني همچون کارلوس توز، فرناندو يورنته و آنجلو اوگبونا با هزينه‌اي معادل 25 ميليون يورو، يوونتوس باز هم قصد خريد بازيکن دارد. جوزپه ماروتا در اين خصوص به خبرنگاران ايتاليايي گفت: خريد‌هاي اخير متناسب با نياز تيم و قابل قبول بوده‌اند. براي تشکيل تيم بسيار قدرتمند ما خيلي زود کارمان را شروع کرديم.

به گزارش تسنيم،ماروتا ادامه داد: با توجه به زيرساخت‌هاي قدرتمندي که در تيم وجود دارد و اينکه در تيم‌مان بازيکناني داريم که 2 فصل پياپي قهرمان ليگ شدند، بايد از وضعيت تيم راضي باشيم هرچند اين بدان معنا نيست که کار ما در بازار نقل و انتقالات تمام شده و به دنبال فرصت‌هاي ديگري نيستيم.

مديرورزشي بيانکونري تصريح کرد: با ورود چنين بازيکنان بزرگي به تيم، مسلما رقابت در ميان بازيکنان بالا مي‌گيرد که اين رقابت تاثير مثبتي بر عملکرد تيم در فصل طولاني پيش رو خواهد داشت.

ماروتا با ابراز اميدواري نسبت به اينکه سرمايه‌گذاري سران باشگاه براي تقويت تيم به يوونتوس علاوه بر فتح جام‌هاي داخلي، فرصت کسب افتخارات اروپايي را هم بدهد، تاکيد کرد: هدف ما براي فصل آينده اين است که از عنوان قهرماني‌مان در سري A دفاع و نسبت به فصل گذشته در رقابت‌هاي اروپايي پيشروي کنيم، هرچند با توجه به خريد‌هايي که ساير رقباي اروپايي‌مان انجام داده‌اند مي‌دانيم که کار سختي براي محقق کردن اين هدف داريم.

يوونتوس فصل گذشته تا مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کرد اما در اين مرحله با قبول 2 شکست در هر 2 بازي رفت و برگشت برابر بايرن مونيخ از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

درخواست ظلي ازبازيکنان تيم جام جهاني 98

 

سرپرست تيم فوتبال منتخب جام جهاني 98 از همه بازيکنان اين تيم درخواست کرد که حرمت موي سپيدش را نگه دارند و به احترام مردم و پيشکسوتان در بازي امشب حاضر شوند.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

جلالي: در مورد نکونام نمي‌توانم حرفي بزنم


سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: در مورد نکونام فعلاً نمي‌توانم جوابي بدهم.


مجيد جلالي در مورد اينکه گفته مي شود جواد نکونام در يک قدمي تراکتورسازي قرار گرفته است اظهار داشت: فعلا نمي توانم به اين سوال جوابي بدهم و تا زماني که چيزي قطعي نباشد حرفي ندارم.

به گزارش فارس ، وي در مورد اينکه آيا بازيکن جديدي به اين تيم اضافه مي شود و از تيمي که بسته شده راضي است، گفت: اگر احساس نياز کنيم قطعا بازيکن مي گيريم. فعلا که از شرايط راضي هستم و بازيکنان هم خوب کار مي کنند.

سرمربي تراکتورسازي در مورد اينکه با هواداران تراکتورسازي توانسته ارتباط برقرار کند و آيا آنها لقبي به او داده اند،عنوان کرد: من از لقب گرفتن خوشم نمي آيد. در هر جلسه تمريني 6 هزار هوادار مي آيد و تيم را تشويق مي کنند و من ميانه خوبي با آنها دارم. سعي مي کنم رابطه معقول و دوري با آنها داشته باشم. آنها هم به من محبت دارند.

جلالي در خصوص چهار بازي اول تراکتورسازي در ليگ برتر گفت: هر چهار بازي اول ما سخت است اما من از بازيکنان خواسته ام که ذهن خود را بزرگ کنند. ما چون هدف هاي بزرگتري داريم بايد نگاهمان به دور دست ها باشد و نبايد بگذاريم که مسائل کوچک و پيش پا افتاده که در لحظه ها اتفاق مي افتد روي تيم تاثير بگذارد.

وي در مورد حضور دستيار خارجي کنار خود گفت: فعلا که تيم خوب کار مي کند و اگر احساس نياز کرديم از دستيار ديگري استفاده مي کنيم.



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

رونمايي از توپ جديد ليگ برتر فوتبال


توپ جديد ليگ برتر فوتبال رونمايي مي‌شود.


به نقل از سازمان ليگ برتر فوتبال، فردا (يکشنبه) در محل سالن کنفرانس سازمان ليگ حرفه‌اي فوتبال از توپ جديد "آل اشپورت" که قرار است در فصل سيزدهم ليگ برتر فوتبال مورد استفاده قرار بگيرد، رونمايي مي‌شود.

در اين مراسم که راس ساعت 14 آغاز مي‌شود، عبدالوحيد جعفري، مدير بخش خاورميانه شرکت آل اشپورت حضور خواهد داشت.



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

فرديناند:مويس نمي‌گويد 3 سال به من وقت بدهيد


مدافع تيم فوتبال منچستريونايتد تاکيد کرد، بازيکنان و هواداران اين تيم به قهرماني عادت کرده‌اند.


منچستريونايتد فصل گذشته سيزدهمين عنوان قهرماني‌اش در ليگ برتر انگليس را با سرالکس فرگوسن به دست آورد تا اين مربي اسکاتلندي به 26 سال سرمربيگري خود در اين تيم پايان دهد. حالا مدافع پيشين تيم ملي انگليس بر اين باور است که شياطين سرخ مي‌توانند زير نظر مويس به موفقيت‌هاي خود ادامه دهند.

به گزارش تسنيم،ريو فرديناند به روزنامه استراليايي «Sydney Morning Herald» گفت: به هرحال نمي‌توان از اين حقيقت گذشت که بازيکنان و هواداران منچستريونايتد انتظار پيروزي از اين تيم دارند. ما به قهرماني عادت کرده‌ايم، پس بايد به هواداران خود بگوئيم که نگران نباشند و تنها بايد به سرمربي جديد کمي وقت بدهند.

وي افزود: ما مي‌خواهيم قهرمان شويم و مطمئنم که مويس هم چنين چيزي را مي‌خواهد. ديويد نمي‌خواهد بيايد و بگويد که 3 سال وقت به من بدهيد. به نظرم مويس از عهده فشاري که روي اوست برخواهد آمد.

مويس اسکاتلندي پيش از اينکه هدايت سرخپوشان منچستر را به عهده بگيرد به مدت 11 سال سرمربي اورتون بود ولي در اين مدت نتوانست جام قهرماني را براي اين تيم به ارمغان بياورد، اين در حالي است که فرگوسن در طول مدتي که سرمربي منچستريونايتد بود 38 جام مختلف را به کلکسيون افتخارات اين باشگاه افزود.



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

به خليل‌زاده پيشنهاد قرارداد 1.2 ميلياردي دادند


مديرعامل باشگاه مس کرمان گفت: زماني که خليل‌زاده با ما قرارداد 600 ميليوني مي‌بندد و تيم ديگر يک ميليارد و 200 ميليون مي‌بندد من هم باشم شايد از تيم جدا شوم.


ناصر شهبازي پس از جلسه باشگاه‌‌هاي بدهکار با رئيس فدراسيون فوتبال و رئيس سازمان ليگ در خصوص بدهي باشگاه مس عنوان کرد ما 380 ميليون تومان بدهکار هستيم که اين هم مربوط به دو بازيکنمان يعني رسول کر و بيژن کوشکي مي‌شود که بايد با آنها تفاهم کنيم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: ما بر سر مسائلي که کميته انضباطي راي داده بود با اين دو بازيکن مشکل داشتيم که بايد با جلساتي اين موضوع را حل کنيم، بدهي بيش از 250 نفر را تسويه کرده‌ايم و بدهي ما در مقابل تيم‌‌هايي که بدهي ميلياردي دارند چيزي نيست.

مديرعامل باشگاه مس در مورد اينکه آيا قرار شده 30 درصد بودجه باشگاه‌ها به بدهکاران تعلق بگيرد، گفت: اين موضوع تصويب شده و صورتجلسه آن را سازمان ليگ و هفت باشگاه بدهکار امضا کرده‌اند تا در نيم‌فصل دوم 30 درصد بودجه خود را به بدهکاران اختصاص دهند. ما بايد با دو بازيکن شاکي خود تماس بگيريم و با آنها به تفاهم برسيم.

شهبازي در مورد اينکه آيا باشگاه قطري ادينهو را مي‌خواهد، يادآور شد: همه باشگاه‌ها اين بازيکن را مي‌خواهند اما او بازيکن ماست و ITC او هم صادر شده است.

وي در مورد حواشي که در کرمان به وجود آمده، تصريح کرد: از سال 85 به بعد هميشه پيش از شروع فصل چنين حواشي به وجود مي‌آمده، تلاش مي‌کنيم تا با قدرت در ليگ حاضر شويم، به هر حال 150 الي 200 مربي حضور دارند و همه نگاهشان به اين تيم است.

شهبازي درباره وضعيت شجاع خليل‌زاده خاطرنشان کرد: ما مدارک خود را به کميته انضباطي تحويل داده‌ايم و مسئولان کميته انضباطي قرار است تا فردا و يا دوشنبه راي اين بازيکن را صادر کنند.

در قراردادي که خليل‌زاده به ثبت رسانده چند مشکل وجود دارد، او در هيئت فوتبال با مهر باطله قراردادش را ثبت کرده و در تاريخ 4/4 اين مهر باطل شده بود، رضايتنامه‌اي هم که براي او صادر شده بايد بالاترين مسئول باشگاه آن را امضا کند. زماني که گنجعلي‌خاني در مسافرت بوده اساسا بايد يک عضو هيئت مديره آن را امضا کند و نه اينکه واحدي آن هم با دو امضا مختلف آن را صادر کرده باشد.

وي افزود: بر اساس آيين‌نامه نقل و انتقالات بازيکن تا 72 ساعت بايد قرارداد خود را در هيئت فوتبال ثبت کند اگر اين اتفاق رخ نداده باشد تمام بازي‌هايي که خليل‌زاده براي ما انجام داده مشکل دارد و همه بازي‌ها بايد سه بر صفر به سود حريف اعلام شود.

وي در مورد اينکه چرا خليل‌زاده با وجود اينکه از مس رشد کرد مي‌خواهد از اين تيم جدا شود، گفت: زماني که ما به او 600 ميليون مي‌دهيم و باشگاه ديگري يک ميليارد و 200 ميليون مي‌دهد شايد اگر من هم باشم از اين باشگاه مي‌روم (با خنده).



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

خلعتبري : اميد من وزارت ورزش است


مهاجم تيم ملي فوتبال کشورمان همچنان اميدوار است رضايتنامه اش از باشگاه اماراتي گرفته شود و در اين خصوص منتظر تصميمات مسئولان ورزش است.


به گزارش خبرنگار ورزش سه، محمدرضا خلعتبري در اين خصوص که گفته مي شود فدراسيون و وزارت ورزش تصميم دارند با پرداخت مبالغي به باشگاه عجمان مانع انتقال او شوند اظهار داشت : در پي صحبت هاي مطرح شد در رسانه ها مبني بر اينکه وزارت ورزش به اين نتيجه رسيده است که هزينه فسخ قرارداد من را به باشگاه اماراتي عجمان پرداخت و و مانع انتقالم شوند خوشحالم و به همين دليل منتظر تصميمات مسئولان ورزش مي باشم.

وي در ادامه گفت: از طرف فدراسيون و وزارت ورزش هيچ تماسي با من نگرفته اند و در رسانه ها از اين موضوع اطلاع پيدا کردم که اميدوارم اين بحثي که به راه افتاده صحت داشته باشد.

وي افزود: من مدام در حال به تعويق انداختن سفرم هستم ولي منتظر هستم تا ببينم فدراسيون چه اقدامي انجام مي دهد. اما هر کس بتواند رضايتنامه ام را از عجمان بگيرد، من برمي گردم . دوست دارم در يک تيم ايراني بازي کنم .

مهاجم تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: قرارداد من با باشگاه عجمان بالاي دو ميليارد تومان است که با پاداش بيشتر مي شد که مي بايست چهارشنبه گذشته در تمرينات اين تيم شرکت ميکردم اما به همين دليل تا يکشنبه صبر ميکنم که اميدوارم به نتيجه برسم و تمام اميد من وزارت ورزش است.

بازيکن فصل قبل سپاهان در خصوص پيوستن به پرسپوليس گفت : در اين مورد صحبتي تاکنون با من نشده است و آقاي رويانيان فقط در رسانه ها اعلام کرده است به هرحال اگر وزارت ورزش رضايت نامه من را بگيرد هر تيمي که وزارت بگويد حاضر هستم در آن تيم بازي کنم.

خلعتبري در پايان گفت و گو با خبرنگار ورزش سه تاکيد کرد: من از خدايم است براي تيم هاي کشورم بازي کنم و بتوانم به فوتبالم در ايران ادامه دهم اما دستم بسته است و فعلا منتظر هستم تا ببينم چه مي شود.



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

واکنش وياش بواش به جانشيني ويلانووا


سرمربي تاتنهام انتخاب خود به عنوان جانشين ويلانووا را رد و اعلام کرد که الان زمان خوبي براي سخن گفتن درباره سرمربي جديد آبي اناري‌ها نيست.


پس از استعفاي ناگهاني تيتو ويلانووا از هدايت آبي اناري‌ها بحث جانشيني او به سوژه اصلي بيشتر رسانه‌ها تبديل شده است.

به گزارش ايسنا،وياش بواش از گزينه‌هايي است که بعضي از کارشناسان او را مناسب براي نيمکت آبي اناري‌ها مي دانند،‌ اما اين مربي پرتغالي شايعه جانشيني ويلانووا را رد کرد.

او جمعه شب پس از ديدار دوستانه تيمش برابر يک تيم گمنام انگليسي گفت: الان بايد براي ويلانووا آرزوي بهبودي و سلامتي کنيم. شرايط پيچيده‌اي به وجود آمده است. تيتو به خاطر بيماري از هدايت بارسلونا کناره‌گيري کرد الان زمان مناسبي براي سخن گفتن درباره جانشيني او نيست. ما درباره سلامتي او بايد بحث کنيم نه جانشيني‌اش.



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

فروزان: دوئل با رحمتي را مي برم


دروازه بان تيم فوتبال گسترش فولاد گفت: نبرد آبي هاي تبريز و تهران را آبي هاي تبريز مي برند چون تبريزي ها هميشه برنده اند.


محسن فروزان درباره شرايط تيمش اظهار داشت: شرايط بسيار خوبي داريم. امسال بازيکنان جواني در تيم ما حضور دارند و رسول خطيبي هم به بازيکنان فصل قبل اعتقاد شديد دارد. در تيم ما جوانان بومي زيادي حضور دارند و خطيبي هم در اولين تجربه ليگ برتري اش اعتبار خود را پاي اين جوانان گذاشته است.شرايط خوبي داريم و صبح و بعد از ظهر تمرين مي کنيم و اميدواريم استارت ليگ را محکم بزنيم.

به گزارش اوج نيوز،وي درباره ديدار با استقلال در هفته نخست عنوان کرد: استقلال تيم بزرگ و پرستاره اي است. بازي بسيار سختي داريم چون استقلال تحت هر شرايطي استقلال است اما ما هم انگيزه بسيار بالايي داريم تا بتوانيم يک پيروزي خوب بدست آوريم. مي خواهيم اولين بردمان را مقابل استقلال رقم بزنيم. نبرد آبي هاي تبريز و تهران را آبي هاي تبريز مي برند چون تبريزي ها هميشه برنده اند.

دروازه بان گسترش فولاد همچنين گفت: من سال چهارمي است که در تبريز حضور دارم. در اين شهر به قدري محبت و مهر مردم را ديدم که روحيه ام بسيار بالا است. شرايط خيلي خوبي دارم و مي خواهم در فصل جديد بهترين عملکرد را داشته باشم.

او درباره اينکه از بازي کردن مقابل استقلال و امير قلعه نوعي چه احساسي دارد، عنوان کرد: امير قلعه نوعي مربي بزرگي است و او مرا به فوتبال ايران معرفي کرد اما من در حال حاضر بازيکن گسترش فولاد هستم و تمام تمرکزم روي گسترش فولاد و تيم خودم است. تا آخرين نفس هايم براي موفقيت گسترش فولاد تلاش مي کنم و هواداران مطمئن باشند بهترين بازي هايم را انجام خواهم داد.

فروزان در ادامه صحبت هايش تاکيد کرد: در اين بازي دوئل من و رحمتي بسيار زيبا خواهد بود. ما در تيم ملي با هم رقيب بوديم و حالا در اولين مسابقه از ليگ هم بايد رودرروي هم قرار بگيريم. مطمئن باشيد برنده اين دوئل من هستم. صحنه هاي قشنگي را مقابل استقلال خلق مي کنم.

وي در پايان درباره اينکه براي دعوت به تيم ملي اميدوار است، افزود: من امسال نهايت تلاشم را مي کنم تا جزو بهترين دروازه بانان باشم اما همه چيز دست کي روش و مربيان تيم ملي است. اگر آنها صلاح بدانند با تيم ملي به جام جهاني مي روم.



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

کاپلو: زوج مسي - نيمار شکست ناپذير مي‌شود


به عقيده سرمربي تيم ملي روسيه، بارسلونا با جذب ستاره پيشين سانتوس و قراردادن او در کنار مسي، خط حمله‌اي بلامنازع براي ترکيب خود ساخته است.


فابيو کاپلو در خصوص ورود نيمار به جمع ستاره‌هاي بارسلونا و حضور او به عنوان بازيکن شماره 11 تيم در کنار ليونل مسي به شبکه آنتنا 3 گفت: نيمار بازيکن خارق‌العاده‌اي است و توانايي‌هاي بي‌نظيري دارد. او سرعت، توانايي‌هاي فني، قابليت شوتزني با هر 2 پا و درک بالايي براي پيدا کردن بهترين موقعيت جهت دريافت يا ارسال توپ دارد.

به گزارش تسنيم،وي در ادامه افزود: به نظر من شکست دادن مسي و نيمار در کنار يکديگر کار بسيار سختي خواهد بود، چون آنها در کنار هم تمام توانايي‌هايي که براي گلزني لازم است را دارند و اين براي تيمي که در تمام رقابت‌ها به دنبال قهرماني است اهميت زيادي دارد.

کاپلو سپس به انتصاب هموطنش کارلو آنچلوتي به عنوان سرمربي جديد رئال مادريد اشاره‌اي داشت و به او توصيه کرد از جنجال بپرهيزد و حرف‌هايش را درون زمين بزند. او خاطر نشان کرد: زماني که به تيمي مانند رئال مادريد مي‌پيوندي بايد حواست باشد که در اينجا تيم نه تنها بر بازيکنان بلکه بر سرمربي و همه چيز مقدم است.

سرمربي تيم ملي فوتبال روسيه ادامه داد: در اين تيم نبايد سعي کنيد که مهمترين شخصيت به نظر برسيد. آنچلوتي آدم بسيار باهوشي است. او مي‌داند چطور يک تيم را هدايت کند. کارلتو فردي آرام و باتجربه است و توانايي‌هاي فوق‌العاده‌اي براي هدايت رئال مادريد دارد.

سرمربي پيشين کهکشاني‌ها در خاتمه با ابراز خرسندي از سياست جديد رئال مادريد براي جذب ستاره‌هاي جواني همچون ايسکو و آسير ايارامندي در بازار نقل و انتقالات تابستاني، آينده درخشاني را براي رئال متصور شد و خاطرنشان کرد: اکثر بازيکنان خوش‌آتيه‌ فوتبال دنيا اکنون در اسپانيا هستند و به همين دليل رئال مادريد با آنها قرارداد بسته است. رئالي‌ها تجربه و استعداد دارند و مي‌دانند از چه شيوه‌اي براي بازي در اسپانيا استفاده کنند.



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

بازديدنماينده پرسپوليس از باشگاه سائوپائولو


نماينده باشگاه پرسپوليس از امکانات باشگاه سائوپائولوي برزيل بازديد کرد.


به گزارش اوج نيوز و به نقل از سايت اين باشگاه برزيلي در ديدار عبدالله تفرشي نماينده باشگاه پرسپوليس با مديران باشگاه سائوپائولو، طرفين در خصوص همکاريهاي احتمالي با يکديگر صحبت کردند.

به گفته تفرشي، سائو پائولو طرفداران زيادي در فوتبال ايران دارد.

نماينده باشگاه پرسپوليس و همکارانش در بازديد از امکانات باشگاه سائوپائولو با تاريخچه اين باشگاه هم آشنا شدند.

بر اساس صحبتهايي که بين تفرشي و مسئولان باشگاه سائوپائولو شده، قرار است که دو باشگاه از بازيکنان و مربيان تيم هاي پايه يکيگر استفاده کنند و در کنار آن، بازي دوستانه اي بين تيمهاي بزرگسالان دو باشگاه برگزار شود و مدرسه فوتبال سائوپائولو در ايران راه اندازي شود.



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

زامبروتا در سوئيس بازيکن - مربي شد


جان‌لوکا زامبروتا به عنوان بازيکن - مربي به تيم "چياسو"ي سوئيس پيوست.


مدافع 36 ساله ايتاليايي که فصل 2012 از ميلان خداحافظي کرد به عنوان بازيکن - مربي به تيم چياسوي سوئيس پيوست.

به گزارش ايسنا،اين باشگاه که در دسته دوم ليگ فوتبال سوئيس فعاليت مي‌کند، با تاييد اين خبر در وب سايت خود نوشت: باشگاه افتخار دارد که اعلام کند با جان‌لوکا زامبروتا به عنوان بازيکن - مربي به توافق رسيده و اين بازيکن فصل 2014 – 2013 در اين تيم خواهد بود. البته ممکن است در صورت توافق دو طرف قرارداد اين مدافع ايتاليايي براي يک فصل ديگر تمديد شود.

زامبروتا در دوران بازي خود در تيم‌هاي يوونتوس، بارسلونا و ميلان به هشت قهرماني رسيد و همراه لاجوردي‌پوشان فاتح جام‌جهاني 2006 آلمان شد.



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

10گزينه مدنظر بارسلونا براي جانشيني ويلانووا


رسانه‌هاي اسپانيا فهرستي از کانديدا‌هاي مورد نظر سران بارسلونا براي گرفتن جاي سرمربي بيمار کاتالان‌ها که از آبي‌واناري‌ها جدا شده، منتشر کرده‌اند.


به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونيا، ساندرو روسل رئيس باشگاه بارسلونا و آندوني سوبي ‌سارتا، مدير ورزشي کاتالان‌ها فهرستي 10 نفره از گزينه‌هايي که مي‌توانند جاي تيتو ويلانووا را بگيرند، تهيه کرده‌اند. شب گذشته روسل در يک کنفرانس خبري اعلام کرد که ويلانووا براي تکميل دوره درمان بيماري خود، از سمت سرمربيگري بارسلونا کناره‌گيري کرده است.

به گزارش تسنيم،اکنون روزنامه اسپورت نام گزينه‌هايي که سران بارسلونا براي پرکردن خلاء ويلانووا در نظر گرفته را منتشر کرده است که در آن از خوان فرانسسک فرر، دستيار تازه وارد ويلانووا به عنوان محتمل‌ترين گزينه جهت هدايت کاتالان‌ها در فصل آينده نام برده شده است.

اسپورت با اعلام اينکه آسان‌ترين گزينه براي کاتالان‌ها اعتماد کردن به اعضاي فعلي کادر فني تيم است، از کساني همچون يوپ هاينکس، سرمربي فصل گذشته بايرن مونيخ که با اين تيم سه‌گانه قهرماني در آلمان و اروپا را به دست آورد، مارچلو بيلسا، سرمربي پيشين اتلتيک بيلبائو و حتي فرانک ريکارد، سرمربي پيشين بارسلونا که پس از اخراج از تيم ملي عربستان بيکار مانده، نام برده است. اين در حالي است که يوپ هاينکس ماه گذشته اعلام کرد تصميمش براي بازنشستگي جدي است و قصد ادامه دادن به دوران مربيگري خود را ندارد.

از ديگر مربياني که نشريه اسپورت ادعا کرده نام‌شان در فهرست 10 نفره روسل قرار گرفته، مي‌توان به خراردو مارتينو، سرمربي فصل گذشته تيم نيوولز اولدبويز آرژانتين که اين تيم را به مرحله نيمه نهايي جام ليبرتادورس رساند، لوئيز گارسيا، ستاره و مربي پيشين تيم B بارسلونا که 2 فصل پيش هدايت رم را بر عهده گرفت و پس از يک فصل اخراج شد و ارنستو والورده سرمربي فصل گذشته والنسيا نام برد.

در همين حال از آندره ويلاس بواس، سرمربي پرتغالي تاتنهام، ميشل لادروپ سرمربي تيم سوانزي انگليس، فرانک دي‌بوئر، سرمربي آژاکس که از سال 2010 تا کنون هدايت اين تيم هلندي را بر عهده داشته و 3 فصل پياپي سرخپوشان را قهرمان ليگ هلند کرده و همچنين يوئيس کاره‌راس، سرمربي تيم دسته دومي سابادي کاتالونيا به عنوان گزينه‌هاي هدايت بارسلونا ياد مي‌شود.

گمانه‌زني رسانه‌هاي اسپانيايي در شرايطي است که ساندرو روسل، در کنفرانس مطبوعاتي شب گذشته خود اعلام کرد نام سرمربي جديد تيم طي چند روز آينده اعلام خواهد شد.



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

مظلومي:تنهامشکل استقلال يک بازي‌سازاست


سرمربي سابق استقلال با تمجيد از اين تيم مي‌گويد آبي‌ها با جذب نکونام و تيموريان قوي‌تر از گذشته شده‌اند.


پرويز مظلومي در پاسخ به اين سوال که مدعيان ليگ را چه تيم‌هايي مي‌داند، بيان کرد: فکر مي‌کنم شانس‌هاي اول قهرماني در ليگ استقلال، پرسپوليس، سپاهان و تراکتورسازي هستند. البته نبايد از فولاد هم غفلت کرد. آنها هم تيم خوبي هستند. استقلال با جذب تيموريان و پيوستن نکونام خيلي بهتر از قبل شده و فکر مي‌کنم اين استقلال از سال قبلش هم بهتر باشد. تنها مشکل استقلال يک بازي‌ساز است که با خارجي‌هايش احتمالا برطرف مي‌شود.

به گزارش ايسنا،او در ادامه با تمجيد از تراکتورسازي و سپاهان افزود: تراکتورسازي با نظارت آقاي جلالي تيم بسيار خوبي بسته و حضور کريمي در اين تيم مي‌تواند گره‌هاي زيادي را باز کند. او يک رهبر در زمين است.

سرمربي سابق تيم‌هاي ليگ برتري در پاسخ به اين سوال که پرسپوليس را چگونه ارزيابي مي‌کند، اظهار کرد: به نظرم پرسپوليس ستاره نگرفته، بلکه جوانان باانگيزه را جذب کرده و بايد ديد که عملکرد آنها در طول فصل چگونه خواهد بود. فکر مي‌کنم ميثم حسيني و سيدصالحي بهترين خريدهاي آنها بودند. ميثم حسيني بازيکن جوان و خوبي است که در زمان سرمربيگري من در استقلال پديده ليگ شد. حيف شد که استقلال او را نگاه نداشت. شايد گزينه‌هاي بهتري بودند که حاضر شدند، حسيني از استقلال جدا شود. به هر حال او بازيکن خوب و با هوشي است و آينده خوبي در انتظار اوست.

مظلومي در پاسخ به اين سوال که کنار گذاشتن انصاري‌فرد از سوي پرسپوليسي‌ها را چگونه ارزيابي مي‌کند، گفت: از کسي نام نمي‌برم اما هر تيمي که جلوي بازيکن‌سالاري بايستد، کار خوبي کرده است. اين حرف‌ها که از بچگي فلان رنگ را دوست داشتم ولي تا کمي کيسه پول شل شود، به دست فراموشي سپرده مي‌شود، ارزشي ندارد. هيچگاه يک بازيکن نبايد براي مربي و باشگاه خط‌مشي مشخص کند.

او درباره سپاهان هم گفت: سپاهان تيم ايده‌آلي را بسته. از دروازه‌ تا نوک حمله اين تيم عوض شده اما شايد نبودن سوکاي کمي کار آنها را سخت کند. سوکاي مهاجم بزرگي بود.

سرمربي سال گذشته آلومينيوم در پايان و در پاسخ به اين سوال که شنيده شده که او شايد سال بعد را هم در اين تيم سپري کند،‌ اظهار کرد: واقعيت اين است که به خود آنها هم گفته‌ام که براي سرمربيگري در ليگ يک راغب نيستم. با اين حال به خاطر مردم هرمزگان و روزهاي خوبي که آنجا داشتم، احساس تعهد اخلاقي دارم. به هر حال پيشنهادهايي به آنها داده‌ام. البته اين پيشنهادها مالي نيستند و شامل بسته شدن يک تيم خوب و مسائلي از اين جهت هستند. اگر شد که در خدمت‌شان هستيم و گرنه براي آنها آرزوي موفقيت مي‌کنم.



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

ساموئل:در حال حاضر فقط به فوتبال فکر مي کنم


هافبک ترينداد و توباگويي استقلال گفت:در حال حاضر فقط به فوتبال فکر مي کنم و تصميمي براي شغل ديگري ندارم.


جي لويد ساموئل درباره حضورش در مراسم افتتاحيه رستوران مجتبي جباري عنوان کرد:مراسم خوبي بود و خيلي به من خوش گذشت.حس مطلوبي در آنجا داشتم و فکر مي کردم در خانه ام هستم.

به گزارش اوج نيوز،وي درباره اينکه آيا با جباري درباره جدايي اش از استقلال صحبتي کرد يا نه گفت:نه،اين مراسم ربطي به فوتبال نداشت.ما صحبتي از باشگاه نکرديم.

ساموئل درباره اينکه آيا علاقمند است روزي او هم در ايران شغل ديگري جز فوتبال براي خود دست و پا کند گفت:در حال حاضر فقط به فوتبال فکر مي کنم و تصميمي براي شغل ديگري ندارم.نمي دانم در آينده چه اتفاقي مي افتد.حرفه من در حال حاضر فوتبال است.



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

رضايي:چراماهيچوقت نبايد آرامش داشته باشيم؟


هافبک - مهاجم ملي‌پوش پرسپوليس گفت: براي اين فصل شرايط خوبي داريم ولي بايد از پرسپوليس با اين هواداران حمايت شو. چرا ما هيچوقت نبايد آرامش داشته باشيم، در حالي که بازيکنان ساير تيم‌ها بي سر و صدا پولشان را مي‌گيرند و کسي با آنها کاري ندارد.


غلامرضا رضايي در گفت‌وگو با سايت باشگاه پرسپوليس افزود: تيم شرايط خوبي دارد. يکسري بازيکنان جوان به مجموعه اضافه شده‌اند و تمرين‌هاي خوبي را پشت سر گذاشته‌ايم تا به اميد خدا از بازي اول بتوانيم خوب عمل کنيم.

وي ادامه داد: در حال حاضر تنها دغدغه اين است که به باشگاه براي حل مشکلات کمک شود. پرسپوليس پرطرفدارترين تيم است اما حمايت‌هاي مالي از تيم‌هاي ديگر صورت مي‌گيرد و از پرسپوليس، نه!

رضايي افزود: اينکه ساير باشگاه‌ها حمايت شوند، مشکلي ندارد اما چرا باشگاهي مثل پرسپوليس با اين سابقه و هوادار هميشه بايد تنها باشد. هميشه همه حرف و حديث‌ها درباه بازيکنان پرسپوليس و حتي استقلال است اما بازيکنان ساير تيم‌ها بدون سر و صدا حق و حقوقشان را مي‌گيرند و کسي هم به آنها کاري ندارد. چرا ما هيچوقت نبايد آرامش داشته باشيم؟

هافبک - مهاجم پرسپوليس درباره نتيجه بازي با سايپا و نگراني بابت اين نتيجه تصريح کرد: بچه‌ها براي بازي با سايپا يک مقدار خسته بودند. از طرفي کادر فني ترکيب‌هاي متفاوتي را استفاده کرد و با تمام اين اوصاف موقعيت‌هاي زيادي داشتيم که از دست رفت و بازي يک طرفه نبود.

رضايي درباره اينکه سال گذشته بعضي کارشناسان عدم گلزني را از مشکلات پرسپوليس ارزيابي مي‌کردند، خاطر نشان کرد: دليل ناکامي فصل قبل، مجموعه‌اي از مشکلات بود وگرنه در گلزني چندان هم ناموفق نبوديم. الان زمانه‌اي نيست که شما در هر بازي چند گل بزنيد. خيلي قهرماني‌ها با پيروزي‌هاي يک بر صفر رقم مي‌خورد، آن هم با گل‌هايي که در دقايق پاياني زده مي‌شود.

وي درباره اينکه چه ميزان زمان لازم است تا تيمي جا افتاده را شاهد باشيم، گفت: حضور علي دايي مزيت بزرگي براي تيم است چون او همه بازيکنان را مي‌شناسد و مثل سال قبل نياز نيست که اين شناخت ايجاد شود. البته طبيعي است که در همه تيم‌ها هماهنگي با گذشت هر هفته بيشتر مي‌شود.

ملي‌پوش پرسپوليس درباره شرايط خود در سيستم جديد مي‌گويد: وقتي با تک مهاجم بازي مي‌کنيم، بيشتر گوش چپ و راست هستم. بستگي دارد مربي چه تاکتيکي را در نظر مي‌گيرد و من مجري برنامه‌هاي سرمربي هستم. به همين دليل شايد بعضي از بيرون قضاوت دقيقي نداشته باشند ولي براي من مهم اين است که خواسته‌هاي کادر فني اجرا شود و اگر غير از اين بود مربيان به من توجه نمي‌کردند.



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

نامه ملي‌پوشان و فدراسيون به رئيس ‌جمهور


رئيس کميته نظارت،‌ ارزيابي و بازرسي سازمان ليگ گفت: امشب بازيکنان ملي‌پوش و همچنين فدراسيون فوتبال دو نامه جداگانه به رييس جمهور مي‌دهند تا بودجه اختصاصي براي حفظ ملي‌پوشان در فوتبال ايران در نظر بگيرند.‌


حجت‌الاسلام عليرضا عليپور در مورد وضعيت جواد نکونام و احتمال حضورش در باشگاه اماراتي گفت: قطعا فوتباليست‌هاي ايراني به باشگاه‌هاي خارجي و به ويژه کشورهاي حوزه خليج فارس نخواهند رفت. در بازي نمادين امشب تيم ملي با تيم 98 که رئيس‌جمهور هم حضور خواهد داشت، ملي‌پوشان فوتبال ايران نامه‌اي را تنظيم کردند تا به رئيس‌ جمهور بدهند. همچنين فدراسيون فوتبال نيز نامه‌اي جداگانه به رئيس‌ جمهور مي‌دهد.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: ‌در هر دو نامه از رئيس‌ جمهور محترم درخواست شده تا بودجه‌اي اختصاصي براي پرداخت بازيکنان ملي‌پوش تخصيص پيدا کند تا ملي‌پوشان ايران براي گرفتن دستمزد بيشتر راهي کشورهاي خارجي نشوند. اين دو نامه به تأييد و تصويب علي کفاشيان و نبي رئيس و دبير فدراسيون فوتبال هم رسيده است.

وي در مورد شايعه منشوري بودن امير قلعه‌نويي گفت: همانطور که مي‌گوييد شايعه است و به شايعات نبايد پرداخت.



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

روبن: فکر نمي‌کنم گوآرديولا من را نخواهد


مهاجم هلندي بايرن‌ معتقد است که پپ گوآرديولا از او در پروسه جديد خود استفاده خواهد کرد.


با انتخاب پپ گوآرديولا به عنوان سرمربي جديد بايرن‌مونيخ اين گمان به وجود آمد که روبن، قرمزپوشان مونيخ را ترک کند؛ چرا که سبک بازي او به انديشه‌هاي گوآرديولا نمي‌خورد اما اين مهاجم هلندي در آليانس‌آره‌نا ماند.

به گزارش ايسنا،روبن معتقد است که پپ گوآرديولا در پروسه جديد خود از او استفاده خواهد کرد: فکر نمي‌کنم که گوآرديولا من را از بايرن‌ مونيخ کنار بگذارد. احساس مي‌کنم که جزو نفرات اصلي بايرن‌ در فصل جديد هستم.

روبن درباره خريدهاي جديد بايرن‌ مونيخ گفت: از جذب گوتسه و تياگو آلکانترا خوشحالم. بايرن‌مونيخ با اين بازيکنان قوي‌تر مي‌شود. از حضور در بايرن‌مونيخ خوشحالم و مي‌خواهم همچنان در اين تيم بازي کنم.



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

تاييد جاجا در تست پزشکي استقلال


جاجا در تست پزشکي استقلال تاييد شد.


به نقل از باشگاه استقلال، دکتر نوروزي، معاونت پزشکي باشگاه استقلال درباره نتيجه تست پزشکي فرانسيسکو داسيلوا معروف به جاجا اظهار داشت: اين بازيکن از لحاظ سلامت جسمي هيچ مشکلي ندارد و تستي که از او گرفته شد هم مويد همين نتيجه بود. نتيجه اين تست را هم لحظاتي پيش به باشگاه اعلام کرديم.

وي در ادامه اظهار داشت: از دکتر هاشميان و دکتر مرداني که نهايت همکاري را در اين زمينه با ما داشتند، تشکر مي‌کنيم.



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

شهدادنژاد:

يک هفته به شروع ليگ مانده اما مربي نداريم


دروازه‌بان تيم فوتبال مس کرمان به انتقاد از نبود مربي دروازه‌بانان در تيم مس کرمان پرداخت و از اينکه باشگاه در اين رابطه اقدامي نکرده ابراز نگراني کرد.


آرمان شهدادنژاد در مورد نبود مربي دروازه‌بان در تمرين اين تيم گفت: من در مورد رفتن مربي سابق گلرهاي تيم مس حرفي ندارم اما هاروت سال قبل به من خيلي کمک کرد و از او چيزهاي زيادي ياد گرفتم. تنها يک هفته به شروع مسابقات مانده ولي هنوز مربي دروازه‌بانان نداريم. در يک ماه گذشته خودمان تمرين کرده‌ايم و اين موضوع واقعا برايمان مشکل ساز شده است.

به گزارش تسنيم،وي با اشاره به نزديک بودن شروع ليگ عنوان کرد: رقابت‌هاي امسال بسيار دشوار است. تيم بايد از خط دروازه خود اطمينان کامل داشته باشد. هيچ چيزي براي تيم کم نمي‌گذارم اما نداشتن مربي دروازه‌بانان واقعا کار را برايمان دشوار کرده است. بارها اين ضعف را به گوش مسئولان تيم و باشگاه رساندم اما متاسفانه هيچ عکس‌العملي از سوي مسئولان باشگاه نشان داده نشد.

دروازه‌بان مس کرمان گفت: در اين مدت هيچ مصاحبه‌اي در مورد اين مشکل انجام ندادم تا مسئولان باشگاه با آرامش به فکر جذب مربي دروازه‌بانان باشند اما وقتي هيچ اقدامي نشد و از طرفي نگراني مردم را نسبت به اين مسئله ديدم لازم دانستم اين موضوع را به مردم بگويم تا آنها نيز از وضعيت نا بسامان دروازه‌بانان تيم آگاه باشند.



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

دل‌پيرو: توس قدر پيراهن شماره 10 يووه را بداند


آلکس دل‌پيرو به کارلوس توس توصيه کرد، عاشق پيراهن شماره 10 يوونتوس باشد و بهترين بازي‌هايش را با اين تيم انجام دهد.


کارلوس توس در فصل جابه‌جايي تابستاني از منچسترسيتي راهي يوونتوس شد و پيراهن شماره 10 اين باشگاه را که زماني بر تن آلساندرو دل‌پيرو بود، پوشيد.

به گزارش ايسنا،دل‌پيرو در گفت‌وگو با Sky Sport درباره ورود کارلوس توس به اين تيم گفت: ابتدا از توس بابت محبتي که در مراسم معارفه‌اش به من داشت، تشکر مي‌کنم. اميدوارم او شماره 10 را با عشق بپوشد و قدر آن را بداند و بهترين بازي‌هاي خود را با يوونتوس انجام دهد.

او درباره تيم جديد يوونتوس در فصل آينده گفت: يوونتوس فصل آينده مدعي کسب عنوان قهرماني در سري A است و مطمئن هستم در ليگ قهرمانان اروپا نيز يک تيم خوب و مدعي خواهد بود.

مهاجم سابق يوونتوس که 19 سال را در تيم محبوبش سپري کرد، ادامه داد: يوونتوس اين فصل خريدهاي خوبي داشته است. تيم به طور کلي نسبت به فصل قبل شرايط بهتري دارد و اميدوارم بازيکنان خوب يوونتوس اين فصل قهرماني خود را در سري A تکرار کنند.



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!