از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی




تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

لئون استپانيان به کادر فني راه‌آهن اضافه شد


لئون استپانيان به کادر فني تيم فوتبال راه‌آهن اضافه شد تا در آينده روي نيمکت اين تيم بنشيند.


به گزارش فارس، تيم فوتبال راه‌آهن با سرمربيگري منصور ابراهيم‌زاده در سيزدهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال حاضر شده است، مسئولان راه‌آهن روز گذشته با لئون استپانيان به توافق رسيدند تا او به عنوان مربي در کادر فني اين تيم حضور داشته باشد، همچنين قرار است لئون استپانيان در آکادمي و تيم‌هاي پايه راه‌آهن تمرينات را دنبال کند تا سيستم آکادمي اين باشگاه نيز مجهزتر شود و بازيکنان اميد به تيم بزرگسالان راه پيدا کنند.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

ترکي: به زودي به داوري برمي‌گردم


داور فوتبال کشورمان گفت: مرداد ماه دوباره تست آمادگي جسماني مي دهم و بعد از آن در ديدارهاي ليگ شرکت مي کنم.


در حالي برخي رسانه ها از محروميت محسن ترکي از داوري در ليگ برتر به خاطر عدم شرکت در تست آمادگي جسماني داوران خبر دادند اما اين داور بين المللي مي گويد به زودي به داوري برمي گردد. ترکي دراين‌باره اظهار داشت: فقط يک سايت خاص اين خبر را منتشر کرده و نمي دانم منبع آن سايت چه بوده است. آنها دنبال اين هستند تا کمک داوري که بدون دادن تست قضاوت کرده را خراب کنند و به همين خاطر من را قرباني کردند تا به هدفشان برسند.

به گزارش اوج نيوز، وي افزود: من مصدومم و به همين خاطر در تست آمادگي جسماني شرکت نکردم. حالا هم مشکلي نيست، 23 مرداد ماه دوباره تست آمادگي جسماني مي دهم و بعد از آن در ديدارهاي ليگ شرکت مي کنم.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

درودگر: هواداران نبايد از رفتار ديگران تاثير بگيرند


مديرعامل باشگاه ملوان گفت: هر کس با رفتار خود شخصيتش را نشان مي‌دهد.


محمدصادق درودگر درباره حاشيه ديدار تيم‌هاي ملوان بندرانزلي و داماش گيلان گفت: هواداران ملوان بايد در اين ديدار مانند ديگر بازي‌ها رفتار حرفه‌اي داشته باشند و اجازه ندهند که رفتار ديگران روي آنها تاثير بگذارد. اگر هوادار تيم ديگر با ما رفتار بدي مي‌کند، نبايد آن رفتار را تکرار کنيم، زيرا هر کس با رفتار خود شخصيتش را نشان مي‌دهد. فصل گذشته با هواداران تراکتورسازي رفتار دوستانه داشتيم و موفق شديم کدورت‌ها را از بين ببريم و هواداران دو تيم همچون گذشته با هم رابطه خوبي برقرار کردند. خيلي خوب است که اين رفتار دوستانه را با هواداران همه تيم‌ها داشته باشيم.

به گزارش ايسنا ، وي در پايان گفت: استاديوم انزلي يک مکان فرهنگي است. همچنين شهر انزلي را از قديم دروازه تمدن مي‌دانند و مردم اين شهر فرهنگ بالايي دارند. اميدوارم در اين ديدار هواداران خوب ما تنها تيم خودمان را تشويق کنند و اگر هواداران کم سن و سال قصد فحاشي داشتند، از بزرگترها خواهش مي‌کنم از اين اقدام آنها جلوگيري کنند.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

اميري: لاوره يکشنبه به تهران مي آيد


معاون ورزشي باشگاه استقلال گفت: البته از طريق بخش روابط بين‌الملل باشگاه نيز نامه‌اي به فدراسيون فوتبال قطر زده‌ايم و خواستار صدور کارت ITC تيموريان شده‌ايم.


علي اميري درباره ثبت قرارداد آندرانيک تيموريان با استقلال اظهار داشت: با هماهنگي‌هايي که با هيات فوتبال استان تهران داشته‌ايم، آندرانيک تيموريان فردا(چهارشنبه) قرارداد خود را در هيات فوتبال به ثبت خواهد رساند.

به گزارش اوج نيوز، وي ادامه داد: البته از طريق بخش روابط بين‌الملل باشگاه نيز نامه‌اي به فدراسيون فوتبال قطر زده‌ايم و خواستار صدور کارت ITC اين بازيکن شده‌ايم.

اميري همچنين در خصوص زمان حضور گوران لاوره، هافبک جديد استقلال، در تهران نيز يادآور شد: اين بازيکن قرار است روز يکشنبه به تهران بيايد.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

احمد‌زاده: شانس پيروزي ملوان بيشتر است


سرمربي سابق تيم فوتبال ملوان انزلي گفت: شانس پيروزي ملوان در دربي گيلان بيشتر است.


محمد احمدزاده در مورد دربي روز پنج‌شنبه گيلان، گفت: در دربي‌هاي گيلان هميشه حواشي نقش بيشتري دارد تا کيفيت فني بازي و هر تيمي که بتواند خودش را در اين ديدار بيشتر کنترل کند و توجهش به بازي بيشتر معطوف باشد تا روي سکوها مي‌تواند موفق‌ شود.

به گزارش فارس ، وي ادامه داد: با توجه به اينکه در هفته‌هاي اول ليگ هستيم و هنوز تيم‌هاي کيفيت لازم خود را به دست نياورده‌اند اين مسئله هم مي‌تواند بر روي دربي گيلان تاثيرجانبي داشته باشد.

سرمربي سابق ملوان در مورد اينکه شانس کدام تيم براي پيروزي در دربي گيلان بيشتر است، گفت: ملوان در زمين خودش بازي مي‌کند و از حمايت تماشاگرانش سود مي‌برد و اين امتياز بالايي براي اين تيم محسوب مي‌شود. خوشبختانه هميشه در انزلي هواداران خونگرم ملوان بيشتر حامي تيم‌شان هستند و کمتر به حواشي مي‌پردازند. اين مسئله مي‌تواندن کمک زيادي به ملوان بکند. بنابراين شانس ملوان را براي پيروزي در دربي گيلان بيشتر مي‌دانم.

احمدزاده در مورد فحاشي‌ تماشاگران در ديدار دو تيم داماش و ملوان در فصول گذشته، گفت: در انزلي اين اتفاق کمتر رخ مي‌دهد نه اينکه اصلا ديده نشود اما واقعيت اين است که معضل فحاشي در تمامي ورزشگاه‌هاي ايران ديده مي‌شود. اين فرهنگ منفي براي فوتبال ما مشکل بزرگي درست کرده است و رسانه‌ها به ويژه رسانه‌ ملي مي‌توانند براي مقابله با اين فرهنگ بيشتر تلاش کنند. بايد براي پاکسازي ورزشگاه‌هاي ايران اقدام شود و مسئولان بيشتر به فکر باشند. هيچ مربي و بازيکني در فوتبال نيست که بگويد در ورزشگاهي چنين فحاشي‌هايي را نشنيده باشد و بايد با عزمي راسخ و تلاش مسئولان براي حل اين مشکل اقدام شود.

احمد‌زاده در مورد اينکه هدايتي هنوز کمک يک و نيم‌ميلياردي که قول داده بود را به باشگاه ملوان انجام نداده است، گفت: دوست ندارم در آستانه بازي با داماش در اين زمينه صحبت کنم. من پيش از اين هم همين صحبت را بيان کرده بودم.

سرمربي فصل گذشته ملوان در مورد اينکه درودگر از او خواسته در شش هفته اول سکوت کند، گفت: اگر سکوتم به ملوان کمک مي‌کند قطعا چنين کاري انجام مي‌دهم و اکنون هم اين کار انجام داده‌ام.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

نوروزي خبر داد:

دوري 8 هفته‌اي جمشيديان از ترکيب استقلال


معاونت پزشکي و علوم ورزشي باشگاه استقلال از دوري 8 هفته‌اي احمد جمشيديان از ترکيب استقلال خبر داد.


دکتر امين نوروزي معاونت پزشکي باشگاه استقلال، در خصوص آخرين وضعيت احمد جمشيديان، اظهار داشت: جمشيديان صبح امروز از ناحيه فتق ورزشي، در بيمارستان آتيه و زير نظر دکتر ستوده تحت عمل جراحي قرار گرفت. خداراشکر عمل او با موفقيت سپري شد با اين حال دوران نقاهت وي حدود 8 هفته به طول مي انجامد.

به گزارش فارس، وي با اشاره به اينکه بيک‌زاده و ساموئل نيز در حال سپري کردن دوران درماني خود هستند، تصريح کرد: هاشم بيک‌زاده با توجه به اينکه 11سانت خونريزي در عضله چهارسر ران دارد، فعلا بايد فيزيوتراپي کند که با اين شرايط بايد گفت تا 3 هفته قادر به همراهي تيم نخواهد بود. در خصوص ساموئل هم بايد بگويم که او از ناحيه کشاله احساس درد مي‌کرد و باتوجه به اينکه براي بازي مقابل سپاهان محروم است، درحال حاضر تمرينات فيزيوتراپي را براي او در نظر گرفته‌ايم. در نهايت هم روز شنبه از اين بازيکن تست مي‌گيريم تا شرايطش مورد بررسي قرار گيرد.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

کياني:بايد گسترش را ببريم تا از رقبا عقب نمانيم


هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: براي اينکه از رقبايمان عقب نمانيم بايد مقابل گسترش فولاد 3 امتياز را کسب کنيم.


مهدي کياني در مورد شکست تيمش در ديدار اول مقابل پرسپوليس گفت: باخت بدي را متحمل شديم. با تمرينات و جلساتي تئوري که داشتيم توانستيم روحيه تيم را بازگردانيم و اميدوارم در مسابقه هفته دوم بتوانيم نتيجه را جبران کنيم.

به گزارش فارس ، وي افزود: در 20 دقيقه ابتدايي پرسپوليس از حريف خود برتر بوديم. فشار روي قهرماني زياد است اما او در بازي با ما قضاوت خوبي نکرد و تمرکز تيم ما را بر هم زد. باور کنيد جرات نداشتيم با داور صحبت کنيم چرا که قهرماني جوري رفتار مي‌کرد که مي‌ترسيديم.

کياني در مورد رويارويي با گسترش فولاد خاطرنشان کرد: گسترش فولاد تيم بسيار خوبي است و از مربي جوان و هوشمندي بهره مي‌برد. او قبلا بازيکن تراکتورسازي بوده و اين تيم را به خوبي مي‌شناسد. البته ما نيز تراکتورسازي با هواداران خاص خود هستيم. براي اينکه از رقبايمان عقب نمانيم با تمام قدرت به ميدان مي‌رويم تا بتوانيم در اين ديدار دست پر از ميدان خارج شويم.

هافبک تراکتورسازي در مورد اينکه انتظارات از تيمش بالا رفته است، خاطرنشان کرد:‌دو سال است نائب قهرمان مي‌شويم و هواداران انتظار دارند که امسال به مقام قهرماني برسيم. توقعات از تيم‌مان بيشتر شده. بايد تلاش بيشتري انجام دهيم تا بتوانيم به موفقيت برسيم.

وي در پايان گفت: در تمرينات تمام تلاش خود را انجام مي‌دهم هدفم اين است که ابتدا براي تيمم مثمر ثمر باشم و در وهله دوم بتوانم به تيم ملي دعوت شوم. البته تصميم با کادر فني تيم ملي است و بايد ببينيم خواست خدا چيست.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

احتمال شکايت از باشگاه سپاهان

وکيل دهنوي با رويانيان ديدار کرد


وکيل حقوقي قاسم دهنوي شب گذشته با محمد رويانيان ديدار کرد.


پس از بيانيه باشگاه سپاهان و شکايت از قاسم دهنوي در مراجع قضايي شب گذشته وکيل حقوقي هافبک پرسپوليس با رويانيان ديدار کرد.

به گزارش فارس، در اين جلسه در خصوص شکايت از قاسم دهنوي و الفاظ به کار برده در بيانيه باشگاه سپاهان که بر روي خروجي اين باشگاه آمده بود، بحث و تبادل نظر شد و مقرر گرديد پس از گفت‌وگو و در صورت نظر مثبت دهنوي، مسئولان باشگاه پرسپوليس و وکيل حقوقي دهنوي از باشگاه سپاهان شکايت کنند.

در اين جلسه همچنين در خصوص پرداخت طلب سپاهاني‌ها و گرفتن طلب پرسپوليس از اصفهاني‌ها نيز بحث و تبادل نظر شد. برخي از مسئولان باشگاه پرسپوليس در اين جلسه حضور داشتند.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

پيشنهاد ناپولي براي خريد سانچس از بارسلونا


باشگاه ناپولي براي تقويت خط حمله تيم فوتبال خود در فصل آينده سري آ به دنبال خريد مهاجم شيليايي بارسلونا است.


مسئولان ناپولي پس از امضا قرارداد با گونسالو ايگوآين مهاجم آرژانتيني تيم رئال مادريد ، پيشنهاد خريد آلکسيس سانچس مهاجم شيليايي را به بارسا ارائه کردند.

سانچس 24 ساله که در بارسا نتوانست جايگاه ثابتي پيدا کند قبلا در تيم هاي کوبره لوآ و کولوکولو شيلي و اودينزه ايتاليا عضويت داشته است.

روزنامه گاتستا دلو اسپرت نوشت رافائل بنيتس سرمربي تيم ناپولي همچنين مايل است خاکسون مارتنيس گلزن کلمبيايي تيم پورتو را به خدمت بگيرد.اما پورتو براي فروش اين بازيکن 40 ميليون يورو طلب کرده است.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

يوسفي: داربي گيلان خاص‌تر از داربي تهران است


هافبک ملوان مي‌گويد داربي گيلان حساسيت زيادي دارد و کري خواني ميان دو شهر است.


محسن يوسفي درباره داربي گيلان عنوان کرد: براي مردم گيلان اين ديدار از بازي استقلال و پرسپوليس مهم‌تر است. نخستين بار است که اين داربي را تجربه مي‌کنم ولي همين الان جو آن ديدار را در شهر مي‌بينم. اين ديدار کري‌خواني بين دو شهر است. از نوع رفتار مردم، حساسيت باشگاه و جو ميان بازيکنان به راحتي مي‌توان فهميد که ديدار ملوان و داماش يک ديدار معمولي نيست.

به گزارش ايسنا ، او در ادامه افزود: متاسفانه نتوانستيم انتظارها را در هفته اول برآورده کنيم و اگر نتوانيم نمايش خوبي برابر داماش داشته باشيم، کارمان در ادامه ليگ سخت مي‌شود. با بازيکنان هم قسم شده‌ايم که شکست برابر صبا را جبران و دل مردم انزلي را شاد و آنها را براي ادامه ليگ اميدوار کنيم.

هافبک ملوان در پاسخ به اين سوال که جو داربي تهران را چقدر متفاوت با داربي گيلان مي‌داند، اظهار کرد: داربي تهران براي کل ايران است و اين داربي تنها اختصاص به گيلان دارد. حساسيت اين داربي منطقه‌اي است. در داربي تهران 100 هزار تماشاگر حاضر هستند ولي در داربي انزلي 10 هزار نفر اما اين 10 هزار نفر همه متعصب هستند و جو خاص‌تري در اين داربي وجود دارد.

يوسفي در ادامه با ابراز اميدواري از موفقيت ملوان برابر داماش بيان کرد: اسکوچيچ خودش شرايط ملوان را مي‌بيند. او خودش از اهميت اين ديدار مطلع است و شرايط را درک مي‌کند. او مربي خوبي است و اگر کمي شانس هم ياريش کند، نتايج خوبي را به دست خواهد آورد. به هواداران انزلي قول مي‌دهم که تمام تلاش‌مان را در بازي برابر داماش به نمايش بگذاريم و دست پر از بازي خارج شويم.

هافبک ملوان در پايان با اشاره به ديدار صبا و ملوان تصريح کرد: تا زماني که يازده نفره بوديم، بازي برابري را ارائه داديم اما با 10 نفره شدن‌مان شرايط بد شد و با وجود داشتن چند موقعيت در ضدحمله موفق به گلزني نشديم. بايد اين را هم بگويم که صبايي‌ها انصافا بهتر از ما ظاهر شدند.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

رينا: ليورپول مرا مجبور به انتقال به ناپولي کرد


رينا دروازه بان اسپانيايي با انتقاد از مسئولان تيم ليورپول گفت باشگاه انگليسي وي را مجبور به انتقال قرضي به ناپولي کرده است.


په په ريناي 30 ساله پس از مدت ها شايعه در مورد آينده اش با قرارداد قرضي يک ساله راهي ايتاليا شد.گفته مي شد وي مورد توجه تيم بارسلونا قرار داشته است اما اين انتقال هرگز اتفاق نيافتاد.

رينا پس از خريد سيمون مينيوله دروازه بان بلژيکي از ساندرلند با تصميم برندان راجرز سرمربي ليورپول در فهرست انتقال قرار گرفت تا باشگاه مجبور به پرداخت دستمزد هفتگي 100 هزار يورويي او نباشد.به همين خاطر رينا هم پذيرفت تا به تيم ناپولي بپيوندد و زير نظر رافائل بنيتس سرمربي اسپانيايي و سابق ليورپول کار کند.

رينا که سابقه بازي در تيم ويارئال را دارد گفت :« من از نحوه ترک ليورپول متاسفم.از اينکه مسئولان تيم تصميم گرفتند مرا به ناپولي بفرستند ناراحت شدم زيرا آن ها هيچ مشورتي با من نکردند.من شايسته رفتار بهتري بودم ، هر چند مي دانم که بايد با تصميم هاي حرفه اي در فوتبال کنار بيايم.»

وي افزود :« دوست داشتم اگر بارسلونا واقعا خواهان خريد من است پيراهن اين تيم را به تن مي کردم و در غير اينصورت مي توانستم قراردادم را با ليورپول تمديد کنم.به راجرز گفته بودم در صورت جدايي بارسا تنها گزينه من است چون با اين انتقال مي توانستم به کشورم بازگردم.اما از تصميم ليورپولي ها شگفت زده شدم.بهرحال خوشحالم که زير نظر بنيتس کار مي کنم زيرا او بهترين مربي بود که در مدت حضور در ليورپول بر کارم نظارت داشت.»

رينا تا ژوئن 2016 با ليورپول قرارداد دارد.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

رويانيان: به رحيمي گفتم پولتان را مي‌دهيم


محمد رويانيان با انتقاد از اقدام باشگاه سپاهان در شکايت از دهنوي گفت: دوستان سپاهاني به قول‌وقرارهاي خود پشت کرده‌اند.


مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره شکايت سپاهان از قاسم دهنوي و بحث‌هايي که در اين زمينه به وجود آمده، اظهار کرد: در اين زمينه به دهنوي تذکر داده و به او گفتم که نبايد عليه مديران سپاهان صحبت کند اما سپاهاني‌ها فراموش نکنند که تخلف بازيکنان خودشان بيشتر بوده است. با حضور حسن‌زاده با يکديگر جلسه گذاشتيم و شکايت‌هاي خود را از هم پس گرفتيم اما اين اقدام باشگاه سپاهان درست نيست.

به گزارش ايسنا ، وي افزود: به رحيمي گفتم که درباره پول دهنوي با ما طرف هستيد و آن پول را به شما مي‌دهيم اما چرا در سايت باشگاه سپاهان الفاظ نامناسبي عليه بازيکن پرسپوليس به کار گرفته شده است؟ اگر قرار بر شکايت باشد ما هم مي‌توانيم از سپاهان به خاطر دو بازيکني که از ما پول گرفته‌اند، شکايت کنيم.

رويانيان با بيان اين که از کميته‌ انضباطي تعجب مي‌کند که چرا فقط دهنوي را محروم کرد، گفت: آقاي حسن‌زاده به من گفت که بعد از اعلام حکم دهنوي براي بازيکنان سپاهان هم تصميم لازم را اتخاذ مي‌کند اما ديگر خبري نشد. همين است ديگر. وقتي کميته‌ انضباطي فقط عليه بازيکن پرسپوليس حکم مي‌دهد، باشگاه سپاهان هم به خود اجازه مي‌دهد که بحث را به خارج از فوتبال بکشد. شکايت به مراجع قضايي کم‌لطفي به کميته‌ انضباطي است و هر اتفاقي که افتاده بايد در خانواده فوتبال رفع و رجوع شود.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: تخلف باشگاه سپاهان بيشتر بوده است. يکي از بازيکنان آنها با سه باشگاه قرارداد بسته. با اين حال به دهنوي گفتم که نبايد عليه مديران باشگاه ديگري مصاحبه کند ولو اين که بسيار ناراحت باشد. بايد بگويم که دهنوي 300 ميليون کمتر از آن چيزي که سپاهان به او پيشنهاد داده بود، با ما قرارداد بسته است. اين نشان مي‌دهد که او با علاقه پرسپوليس را انتخاب کرده و هواداران هم بايد به اين مسائل توجه کنند. متاسفانه دوستان ما در سپاهان به همه قول‌وقرارهاي خود پشت کرده‌اند اما اگر وضعيت همين طور پيش برود، ما هم پيگير حق و حقوق خود خواهيم بود و محکم پاي موضوع مي‌ايستيم.

رويانيان در پاسخ به اين سوال که آيا پرسپوليس بازيکن ديگري را به خدمت مي‌گيرد يا خير، گفت: دو، سه بازيکن خارجي به دايي معرفي شده‌اند و در صورتي که آنها را تاييد کند، سر تمرين حاضر مي‌شوند اما به احتمال فراوان يک بازيکن ديگر را به فهرست تيم اضافه خواهيم کرد.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

کجاي دنيا جام حذفي بعد از ليگ برتر برگزار مي‌شود

دايي: اجازه نمي‌دهيم تيم‌مان به هم بريزد


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ما خيلي باتجربه و پوست‌کلفت‌تر از اين حرف‌ها هستيم که اجازه دهيم تيم‌مان به هم بريزد.


علي دايي در خصوص آخرين شرايط پرسپوليس اظهار داشت: خدا را شکر پس از پيروزي شيرين مقابل تراکتورسازي تبريز در آمادگي کامل و صددرصدي قرار داريم و بچه‌ها با روحيه عالي آماده نبرد در دومين ديدار خود هستند.

به گزارش فارس ، وي افزود: قطعا بازي سختي را در اصفهان خواهيم داشت و بايد با تمرکز و انگيزه بالا در زمين حريف به ميدان برويم. ذوب‌آهن در اولين بازي خود نتيجه قابل قبولي نگرفته و حتما در زمين خود مي‌آيد تا برابر ما به نتيجه لازم برسد و بازي اول را جبران کند اما من مطمئن هستم با تمريناتي که انجام داديم، تلاش بچه‌ها و انگيزه بالاي آنها با تمرکز براي کسب سه امتياز به اصفهان مي‌رويم و ان‌شاءالله دنبال اين هستيم تا در اصفهان بازي قابل قبولي را به همراه نتيجه لازم به دست آوريم.

وي در پاسخ به سؤالي که نظر شما درباره اظهارات و حمله کي‌روش به فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ چيست، گفت: اظهارات کي‌روش را نخوانده‌ام.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به سوال ديگري که يکي از خواسته‌هاي کي‌روش ميدان دادن به بازيکنان جوان در تيم‌هاي ليگ برتري است، گفت: من هم معتقدم بايد به جوانان بها داد چون آينده فوتبال ما متعلق به جوانان است. شما پرسپوليس را ببينيد که نسبت به قبل چقدر جوانگرايي کرده پس من هم اين موضوع را مي‌دانم و باز هم مي‌گويم آينده فوتبال ما و موفقيتش بستگي به اين جوانان دارد و بايد به اين جوان‌ها بها داده و اطمينان کنيم و بيشتر آنها را به بازي بگيريم. هر چه از اين جوانان کار بکشيم قطعا در آينده کمک بيشتري به ما مي‌کنند و حتي مي‌توانيم آينده خود را تضمين کنيم.

دايي در پاسخ به سوال ديگري که آيا شما موافقيد جام حذفي بعد از ليگ برگزار شود، گفت: هيچ کجاي دنيا چنين چيزهايي انجام نمي‌شود. به نظرم جام حذفي بايد همزمان با ليگ برگزار شود. شما کجاي دنيا ديده‌ايد که برخلاف اين موضوع باشد؟

سرمربي پرسپوليسي‌ها همچنين در خصوص ديدار اعضاي هيئت مديره با خودش و بازيکنان نيز تاکيد کرد: جلسه خاصي نداشتيم اما دست اعضاي هيئت مديره درد نکند به ما دلگرمي و قوت قلب دادند. همين که آنها به تمرين مان آمدند مطمئن باشيد با همکاري دو طرفه آنها کادر فني پرسپوليس مي‌تواند به خواسته‌هايش برسد و قطعا اين نگاه آنها مي‌تواند به پرسپوليس کمک کند. هيئت مديره بايد يار پرسپوليس باشد که ان‌شاءالله همه با هم کمک کنيم تيم امسال موفق باشد.

دايي در مورد حمايت هواداران در بازي اول مقابل تراکتورسازي از تيم نيز گفت: روز اول که به پرسپوليس آمدم اين موضوع را گفتم که آنها نقش تعيين‌کننده‌اي براي موفقيت ما و حتي قهرماني پرسپوليس دارند. اگر هواداران نتيجه مي‌خواهند بايد حمايت کنند. اگر آنها بيايند و پشت سر پرسپوليس باشند مخصوصا تا دقيقه 90 و حتي وقت‌هاي اضافه خيلي راحت‌تر و با آرامش مي‌توانيم به هدف‌مان برسيم. خيلي راحت‌تر از آن چيزي که فکر مي‌کنيم.

وي در ادامه صحبت‌هايش براي دومين بار ضمن تمجيد از تيم ذوب‌آهن تاکيد کرد: در حال حاضر بايد به ذوب‌آهن فکر کنيم. در قدم اول خوب تراکتورسازي را پشت سر گذاشتيم و اميدوارم از اصفهان دست پر به تهران برگرديم. همه به دنبال اين هستيم تا مقامي در خور نام پرسپوليس کسب کنيم. البته ذوب‌آهن هم تيم بسيار خوب و جواني دارد و قطعا کار را براي ما سخت مي‌کند اما ما سه امتياز را مي‌خواهيم و بايد از اين بازي سخت سربلند بيرون بياييم. آنها در خانه خود براي کسب نتيجه دست به هر کاري مي‌زنند اما ما هم مي‌خواهيم از ابتداي بازي‌ها خودمان را به بالاي جدول بچسبانيم و از آن فاصله نگيريم و ان‌شاءالله اين اتفاق مي‌افتد.

وي افزود: خوشبختانه قبل از بازي با پرسپوليس آرامش خوبي به تيم وارد شده، ارتباط در پرسپوليس هميشه بايد حرف اول را بزند. يک تيم خوب پشت سر آن بايد يک هيئت مديره و زنجيري باشد که به همديگر وصل است. اگر اين حمايت‌ها باشد قطعا هيچ چيز نمي‌تواند پرسپوليس را تکان دهد. خوشبختانه افراد بزرگ و عاشقي به هيئت مديره ما آمده‌اند که اميدوارم به پرسپوليس کمک کنند. من هم اميدوارم با عملکردمان شرمنده آنها نشويم.

دايي در پايان درباره تنش‌هاي به وجود آمده بين باشگاه پرسپوليس و سپاهان گفت: معتقدم در اين فوتبال با آرامش همه چيز حل مي‌شود خودتان ديديد ما بازيکناني گرفتيم اما به تمرينات ما نيامدند. مطمئن باشيد در اين فوتبال همه چيز با آرامش و تعامل حل مي‌شود من نمي‌دانم اين تنش‌ها براي چه به وجود مي‌آيد و به نظر من اين يک مسئله بي‌خود است. به نظرم چون ما با يک تيم اصفهاني ديگر بازي داريم که معتقدند از حالا مدعي قهرماني هستند چنين کارهايي را انجام مي‌دهند، شايد به نوعي ما هم مدعي قهرماني باشيم اما خدا را شکر ما خيلي باتجربه و پوست‌کلفت‌تر از اين حرف‌ها هستيم که اجازه دهيم تيم‌مان به هم بريزد يا دچار حاشيه و مشکل شود. تيم ما کار خودش را با قدرت انجام مي‌دهد.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

نظر یادتون نره




تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

نيمار و اولين بازي با پيراهن بارسلونا


نيمار اولين بازي‌اش براي بارسلونا را سه‌شنبه انجام خواهد داد. او براي بازي با لخيا گدانسک در ليست بارسا قرار گرفته است.


اين خريد 57 ميليون يورويي دوشنبه اولين تمرينش را با بازيکنان انجام داد. او اخيرا از تعطيلات پس از جام کنفدراسيون‌ها برگشته است.

به گزارش گل ، البته ساير بازيکنان اسپانيا که در جام کنفدراسيون‌ها حاضر بودند در سفر لهستان غايب هستند. اما در دو جلسه تمريني سه‌شنبه حاضر خواهند بود.

نيمار به جمع 21بازيکني مي‌پيوندد که اخيرا به آلمان و نروژ رفته‌اند. البته خاوير ماسچرانو در بارسلونا خواهد ماند.

ليست بازيکنان براي ديدار دوستانه با لخيا گدانسک به اين ترتيب است:

پينتو، اوير، مونتويا، بارترا، آدريانو، سانگ، سرخي روبرتو، دوس‌سانتوس، مسي، تئيو، نيمار، الکسيس، سرخي گومس، پلاناس، خوان رومن، دني نيه‌تو، بانياک، سامپر، ايلي، پاتريچ، دونگو، اسپينوسا و کيکو فمنيا.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

کاپلو:

ايتاليا راه شکست اسپانيا را به همه نشان داد


فابيو کاپلو مي گويد سبک بازي اسپانيا ديگر شناخته شده است و مشخص است که چگونه بايد مقابل مردان بيسنته دل بوسکه پيروز شد.


به گفته مربي روسيه تيکي تاکا ديگر اثربخش نيست: «به نظرم ايتاليا در نيمه نهايي جام کنفدراسيون ها راه را به بقيه نشان داد.

به گزارش گل ، آنها با سه مدافع بازي کردند و اسپانيا را مهار کردند. بيش از همه به دليل اين که فضا را در خط مياني بستند، سخت براي تصاحب توپ جنگيدند و از پاس هاي بلند اجتناب کردند.

به همين دليل است که اسپانيا آزار ديد و همين باعث شد ديگر مربيان ببينند اسپانيا چگونه شکست مي خورد.

سبک اسپانيا در زمان خودش نوآوري به شمار مي رفت. يعني در زماني که مهاجمان هيچ پرسي انجام نمي دادند. اما اوضاع بسيار تغيير کرده و اکنون هر کسي اين کار را انجام مي دهد. در فوتبال مدرن بدون پرس مهاجمان بردن تقريبا غيرممکن است.»

او درباره تاکتيک هاي فوتبال هم گفت: «به نظرم کمي مضحک است که مردم هنوز درباره سيستم هاي 3-3-4، 2-4-4 و اين ها صحبت مي کنند. در ذهن من آرايش مدرن فوتبال 1-9 است.

9 نفر داريد که دفاع مي کنند و 9 نفر داريد که حمله مي برند. بايد بلوکي از بازيکنان، حتي در زمان حمله داشته باشيد. نمي توانيد تيمي داشته باشيد که 40، 50 متر را اشغال کرده است. ديگر از اين خبرها نيست. اين روزها بايد فشرده باشيد و همه در محدوده اي حداکثر 20 تا 30 متري قرار بگيرند.»



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

فروزان: براي هواداران تراکتورسازي گل مي‌برم


دروازه‌بان تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز گفت:از تماشاگران تراکتورسازي تشکر مي کنم و براي آنها در بازي آينده دسته گل خواهم برد.


محسن فروزان در مورد شکست مقابل استقلال در هفته اول ليگ برتر گفت: مقابل استقلال بسيار خوب بازي کرديم، تيم ما کاملا جوان است و خيلي از نفراتمان تجربه حضور در ليگ برتر را نداشتند با اين حال خيلي وقت‌ها روان‌تر و سريع‌تر از حريفمان در جريان مسابقات کار کرديم اما تجربه استقلال به اين تيم کمک کرد.

به گزارش فارس ، وي در مورد حواشي که به وجود آمد، عنوان کرد: اين مسئله در کار ساير بازيکنان تاثيري نداشت و نفرات تيم کار خودشان را مي‌کردند، چندان در جريان اين اتفاقات نيستم. ما براي برد به ميدان رفته بوديم و توانستيم بازي خوبي را انجام دهيم.

دروازه‌بان گسترش فولاد در مورد رويارويي با تراکتورسازي عنوان کرد:‌ شهرآورد بسيار سختي است. تراکتورسازي نيز همانند ما در بازي قبل خود شکست خورده است و دو تيم براي کسب پيروزي به ميدان مي‌روند.

فروزان در مورد رويارويي با تيم سابقش و انگيزه‌هايي که دارد خاطرنشان کرد: انگيزه ويژه‌اي براي اين مسابقه دارم. در تراکتورسازي روزهاي خوب و بد زيادي داشتم. در هر بازي داراي انگيزه هستم اما برخي بازي‌ها شرايط‌شان فرق مي‌کند.

وي با اشاره به اينکه از تراکتورسازي ناراحتي ندارد، عنوان کرد: حق طبيعي باشگاه است که بازيکنان مورد نظرش را انتخاب کند. من را نخواستند اما در تبريز ماندم تا به مردم اين شهر اداي دين کنم و فوتبالم را در کنار مردم خونگرم اين استان ادامه دهم.

دروازه‌بان گسترش فولاد در مورد اينکه آيا به سمت هواداران تراکتورسازي مي‌رود، تصريح کرد: صد در صد اين کار را انجام مي‌دهم. از هواداران تراکتورسازي تشکر مي‌کنم، آنها در بازي قبل ما به ورزشگاه آمدند و تيم را مورد حمايت قرار دادند. من برايشان گل بردم و در اين بازي نيز چنين کاري خواهم کرد. هواداران تبريزي هميشه در قلب من هستند.

وي در مورد اينکه آيا از تراکتورسازي طلب دارد، گفت: از تراکتورسازي طلب دارم و براي شهريور و آبان چک دريافت کردم.

فروزان در پايان گفت: مي‌خواهم هواداران تبريزي در شهرآورد اين هفته به ورزشگاه بيايند و با حضور پرشورشان اين مسابقه را به برترين شهرآورد ايران تبديل کنند و رکوردي جديد بزنند.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

سمندر:دوست داريم تراکتورسازي قهرمان شود


مديرعامل باشگاه گسترش فولاد تبريز گفت:همه تبريزي ها طرفدار تراکتورسازي هستند و ما هم دوست داريم اين تيم قهرمان ليگ شود.


غلامرضا سمندر در خصوص اينکه در جريان بازي تيم فوتبال فولادگستر تبريز مقابل استقلال حق‌کشي اتفاق افتاده است، اظهار داشت: نه واقعيت اين است که حق‌کشي نبود، ما بازي خوبي را انجام داديم و به تجربه استقلال باختيم. در واقع با تيم ملي بازي مي‌کرديم و به نبوغ فرهاد مجيدي باختيم اما اين شکست غيرعادي نبود. باخت هم جزئي از فوتبال است و هميشه تيمي که خوب بازي مي‌کند برنده نيست.

به گزارش فارس ، وي ادامه داد: با اين تفاسير ما از عملکرد بازيکنان خود راضي هستيم چون در سطح بالايي ظاهر شدند و من از مطبوعات مي‌خواهم به آن اتفاق و مصاحبه‌اي که رسول خطيبي در خصوص برخي تماس‌ها با بازيکنان ما داشت، دامن نزنند. چيز خاصي نبود، بازي گذشته است و ما سه امتياز آن را از دست داده‌ايم. البته اگر کارشکني‌اي شده حتماً بايد رسيدگي شود و ما مطمئنيم کميته منشور اخلاقي و کميته انضباطي به آن رسيدگي خواهند کرد اما از نظر فني اگر ما تجربه لازم را داشتيم سه امتياز ديدار برابر استقلال براي ما بود. با اين حال ما بايد اين بازي را فراموش کرده و به ديدارهاي آينده بينديشيم.ما پنجشنبه هفته جاري با تراکتورسازي بازي خواهيم کرد و بازي با استقلال تمام شده است.

مديرعامل باشگاه گسترش فولاد تبريز خاطرنشان کرد: ما در هفته اول مقابل استقلال بازي خيلي خوبي را ارائه داديم و فکر مي‌کنم بهترين بازي هفته، مسابقه ما برابر استقلال بود و حالا ما به فکر بازي مقابل تراکتور هستيم. شکر خدا شرايط روحي بازيکنان هم خوب است و آنها هم‌قسم شدند يک ديدار زيبا و جوانمردانه را مقابل تراکتورسازي به نمايش بگذارند. مطمئناً هواداراني هم که به استاديوم مي‌آيند تا دربي تبريز را تماشا کنند هر تيمي که بهتر بازي کند را تشويق خواهند کرد و مطمئناً برنده اصلي دربي تبريز هواداران خونگرم تبريزي خواهند بود.

سمندر در خصوص اينکه در ديدار گسترش فولاد و تراکتورسازي تبريز هواداران تبريزي بيشتر کدام تيم را تشويق خواهند کرد، گفت: واقعيت اين است که تراکتور تيم اول استان تبريز محسوب مي‌شود و مردم تبريز اين تيم را به عنوان تيم اول استان مي‌شناسند. حتي مي‌توانم بگويم بحث تراکتور فراتر از يک باشگاه است و هواداران با تعصبي دارد. الآن هم نمي‌توان گفت مثلاً آنها 100هزار هوادار دارند و ما 10 هزار نفر. من مطمئنم پنجشنبه هر تيمي که بهتر بازي کند تشويق مي‌شود. در اين روز شعور تماشاگران تبريزي را شاهد خواهيم بود حتي سردار پورجمشيديان رئيس هيئت مديره تراکتورسازي در يک مراسمي مي‌گفتند باشگاه گسترش فولاد و تراکتورسازي فقط در روزي که مقابل هم قرار مي‌گيرند رقيب هم هستند اما در ساير مواقع با يکديگر تعامل خوبي دارند. واقعيت هم همين است ما تعامل خوبي با باشگاه تراکتورسازي داريم و اين مسئله را در فصل نقل و انتقالات هم نشان داديم. هرکسي تبريزي باشد طرفدار تراکتورسازي است. ما هم دوست داريم تراکتورسازي در مسابقات ليگ برتر پيش رو قهرمان اين مسابقات شود.

مديرعامل باشگاه گسترش فولاد تبريز در خصوص اينکه تيم فوتبال اين باشگاه در مسابقات پيش رو به دنبال چه هدفي است، اظهار داشت: واقعيت اين است که ما اولين فصل حضور خود در ليگ برتر را تجربه مي‌کنيم اما هدف‌گزاريمان اين است که در جدول رده‌بندي تک رقمي شويم يعني جزو 10 تيم اول قرار بگيريم.

مديرعامل باشگاه گسترش فولاد تبريز در خصوص اينکه بعد از اظهارات تند رسول خطيبي عليه باشگاه استقلال بعد از کنفرانس مطبوعاتي هفته اول ديگر حق شرکت در کنفرانس‌هاي مطبوعاتي را ندارد، گفت: رسول خطيبي مدرک A آسيا را ندارد به همين دليل بر اساس قانون نمي‌تواند به عنوان سرمربي در کنفرانس مطبوعاتي حاضر شده و يا در جريان مسابقه به لب خط رفته و بازيکنان را راهنمايي کند اما من اميدوارم اين موضوع ربطي به صحبت‌هاي رسول خطيبي در کنفرانس بعد از بازي استقلال نداشته باشد. ولي ما تابع قانون هستيم. ليگمان حرفه‌اي است و بايد بر اساس قانون حرکت کنيم. البته از اول هم به ما مي‌گفتند رسول خطيبي براي نشستن روي نيمکت به عنوان سرمربي مشکل دارد. ما هم چندين مکاتبه را با فدراسيون انجام داديم تا اگر راه قانوني وجود دارد اين امکان فراهم شود تا رسول خطيبي با عنوان سرمربي روي نيمکت گسترش فولاد بنشيند اما با وجود اينکه اقداماتي در اين راستا انجام داديم اما بر اساس قانون سازمان ليگ برتر خطيبي اين اجازه را ندارد تا به عنوان سرمربي روي نيمکت بنشيند. اميدواريم مدارک او تکميل شود و مشکلي براي نشستن روي نيمکت به عنوان سرمربي نداشته باشد اما موضوع ديگري که بايد بگويم اينکه خداوکيلي با آقاي کفاشيان در اين ارتباط صحبت مي‌کردم او چندين بار نامه نوشت تا اگر راه قانوني يا تبصره‌اي وجود دارد رسول خطيبي به عنوان سرمربي روي نيمکت بنشيند و به نوعي تلاش کردم اين مشکل را حل کنم اما تا بازي با استقلال جواب نامه ما نيامد. بعد از بازي جواب نامه ما آمد و اينکه اين کار شدني نيست و فدراسيون هم مي‌خواهد بر اساس قانون و مقررات AFC و فيفا عمل کند و نمي‌شود به خاطر ما قوانين بين‌المللي نقض شود. آقاي کفاشيان زير هر دو نامه ما نوشت حداقل مساعدت انجام شود اما سازمان ليگ برتر دستش بسته بود. در بازي با استقلال هم ناظر بازي خيلي با ما راه آمد تا رسول خطيبي در کنفرانس‌ها شرکت کند.

سمندر در پاسخ به اين سؤال که مشکل رسول خطيبي چه زماني براي نشستن بر روي نيمکت گسترش فولاد حل خواهد شد و اينکه آيا قرار است رسول خطيبي براي گذراندن دوره مربيگري به کلاس برود، گفت: انشالله در اولين فرصت که به احتمال قوي در نيم‌فصل خواهد بود قرار است خطيبي به يک مسافرت آلمان برود چرا که بر اساس قانون فدراسيون آلمان افرادي که در بوندسليگا بازي کرده باشند بالاترين مدرک مربيگري آلمان را دريافت مي‌کنند و رسول خطيبي به دليل حضور و سابقه خود در بوندسليگا مي‌خواهد اقداماتي را در اين راستا انجام دهد. خود رسول خطيبي بايد پيگير حل مشکل مدرک مربيگري‌اش باشد و او هم دارد اين کار را انجام مي‌دهد.

مديرعامل باشگاه گسترش فولاد تبريز در پايان با اشاره به اتفاقات ديدار تيم فوتبال اين باشگاه با استقلال تهران، گفت: همه بايد کاري کنيم اگر اتفاقي هم افتاده خيلي سريع آن را جمع‌بندي کنيم نه اينکه بخواهيم آن را کش بدهيم. من هم از دوستان مطبوعاتي تشکر مي‌کنم که واقع‌بينانه با اين موضوع برخورد کردند و اجازه ندادند بي‌دليل ادامه پيدا کند.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

مويس: از درخشش بازيکنان جوان تيم خوشحالم


سرمربي تيم فوتبال منچستريونايتد پس از پيروزي پرگل در ديدار دوستانه برابر تيم کيچي هنگ کنگ از عملکرد بازيکنان بسيار جوانش در اين ديدار تمجيد کرد.


ديويد مويس با تمجيد از درخشش و گلزني عدنان يانوزاي 18 ساله و جسي لينگارد 20 ساله در اين ديدار گفت :« براي من بسيار لذت بخش بود که مي ديدم لينگارد و يانوزاي اين چنين با انگيزه هستند.من قبلا شناختي از اين دو نداشتم.ويلفرد زاها هم که به تازگي به تيم ما منتقل شده نشان داد که بازيکن توانمندي است.من اين سفر را استارتي خوب براي اين سه بازيکن مي دانم.»

تيم منچستريونايتد با پايان اردوي اقيانوسيه و جنوب شرق آسيا به انگليس بازگشت.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

مورينيو: ماتا چلسي را ترک نمي‌کند


سرمربي تيم فوتبال چلسي شايعات پيرامون احتمال جدايي هافبک اسپانيايي تيم خود را رد کرد.


به گزارش خبرگزاري اسپانيا ، ژوزه مورينيو تاکيد کرد خوآن ماتا را به تيم ديگري نخواهد داد.

وي گفت :«‌ماتا بازيکن من است و من نمي خواهم او را بفروشم.تيم هاي زيادي خواهان خريد او هستند اما ماتا با ما مي ماند تا با هم فصل بزرگي را آغاز کنيم.»

مطبوعات انگليسي نوشته بودند مورينيو اعتقاد زيادي به کار هافبک سابقه والنسيا ندارد و او احتمال به يکي از تيم هاي بارسلونا يا آرسنال خواهد پيوست.

ماتاي 25 ساله در دو فصل اخير در 118 بازي براي چلسي 32 گل زده و 59 پاس گل ارسال کرده است.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

مولر: بايرن به اندازه کافي خوب نبود


توماس مولر گفته بايرن مونيخ در باخت چهار بر دو سوپرجام به بروسيا دورتموند خوب نبود.


او گفته است: «ما پس از به تساوي کشاندن بازي بسيار بي‌نظم و بي‌سازمان بوديم و پس از اين که باز هم گل خورديم هم بي‌نظم مانديم. من دريافتم که انگار همه در پست ديگري بازي مي‌کنند. اما مدتي گذشت تا ساختارمان را بازيابيم.

به گزارش گل ، زماني که لازم بود نتوانستيم کارهايي را انجام دهيم که منجر به پيروزي‌مان مي‌شد.

اين به‌روشني يعني داشتيم اشتباه بازي مي‌کرديم. من بايد بازي را يک بار با دقت مرور کنم. جنبه مثبت اين بود که تيم ما تسليم نشد. زماني که سه بر يک عقب بوديم باز هم تلاش کرديم بازي را ببريم. به جلو تاختيم اما در ضدحملات به مشکل برخورديم و گل چهارم را هم دريافت کرديم.

اين باخت خيلي مشکل‌ساز نيست اما بايد سروشکل بهتري مي‌داشتيم. به‌ويژه زماني که بازي يک بر يک بود. من انگشت اتهام به سوي کسي نمي‌گيرم اما بازي ما به اندازه کافي خوب نبود.»

البته مولر بر اين باور است که اين نتيجه ديگر تکرار نمي‌شود: «هر مسابقه‌اي ممکن است نتيجه غيرمنتظره‌اي داشته باشد. ما خيلي مقابل دورتموند خيلي هم بد نبوديم. تنها به اندازه کافي براي بردن خوب نبوديم.»



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

شوستر:لاليگا يک ليگ دو قطب و نيمي است


برند شوستر سرمربي اسبق رئال مادريد که در حال حاضر هدايت مالاگا را در دست دارد، رقابت هاي لاليگا را يک ليگ «دو قطب و نيمي» ناميده است.


بعد ازجدايي مانوئل پيگريني از نيمکت مربيگري مالاگا و پيوستنش به منچسترسيتي اين شوستر بود که جانشين او شد و حالا با اشاره به اقتدار رئال و بارسا به اين نکته اشاره کرده که اتلتيکومادريد تنها تيمي است که کم و بيش قادر به رقابت با اين دو تيم است.

به گزارش گل ، شوستر در صحبت هايي به اسپورت يوو گفت:« ما يک ليگ دو قطب و نيمي داريم. قهرماني براي بارسا و رئال مادريد است و هميشه مبارزه عظيمي براي کسب جايگاه هاي چهارم تا دهم وجود دارد که اين رقابت در ليگ فصل قبل خيلي خوب بود.آن «نيم تاي» قدرت لاليگا هم از آن اتلتيکومادريد است. فکر مي کنم که امسال هم اوضاع مشابه با پارسال باشد.»

شوستر که 5 سال پيش با رئال مادريد قهرماني در لاليگا را تجربه کرده بود ادامه داد:« اميدوارم که امسال شاهد برگزاري بازيهايمان در روز 2شنبه نباشيم. نمي خواهم که حتي يک بازي مان هم در روز 2شنبه برگزار شود.»

مالاگا فصل گذشته رقابتهاي لاليگا را در رده ششم به پايان برد و فصل جديدش را با يک بازي خارج از خانه مقابل والنسيا آغاز خواهد کرد.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

فرناندو گاگو به بوکاجونيورز پيوست


هافبک آرژانتيني از تيم فوتبال والنسيا به بوکاجونيورز آرژانتين پيوست.


فرناندو گاگو 27 ساله پس از پشت سر گذاشتن آزمون پزشکي قراردادي دو ساله امضا کرد. مبلغ اين انتقال 1.7 ميليون يورو اعلام شد.

گاگو فوتبال را از تيم بوکاجونيورز آغاز کرد و از سال 2006 به بعد در تيم هاي رئال مادريد ، رم ، ولزسارسفيلد آرژانتين و والنسيا توپ زد.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

خليل‌زاده: حق جباري است که تشويق شود


مدافع تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: مجتبي جباري براي استقلال زحمات زيادي کشيده و حق اوست که مورد تشويق هواداران قرار بگيرد.


شجاع خليل‌زاده در مورد وضعيتش در سپاهان گفت: شرايط خوبي دارم، خدا را شکر وضعيت بر وفق مراد است. هر چند در اولين بازي از لحاظ بدني در شرايط ايده‌آل نبوديم اما خوشبختانه بازي بدي ارائه نکرديم و توانستيم 3 امتياز را کسب کنيم.

به گزارش فارس ، وي در مورد رويارويي با استقلال عنوان کرد: استقلال تيم بزرگي است و بازيکنان بزرگي دارد. آنها هر چقدر هم بزرگ باشند، براي برد به مصاف‌شان مي‌رويم و با احترام زيادي که براي هواداران استقلال قائل هستم مي‌گويم فقط از اين ديدار پيروزي مي‌خواهيم.

مدافع سپاهان در مورد اينکه حضور مجتبي جباري و علي حمودي باعث ايجاد حاشيه در اين مسابقه نمي‌شود، عنوان کرد: هر دوي اين نفرات بازيکنان بسيار بزرگ و خوبي هستند. فکر مي‌کنم هواداران استقلال اين دو بازيکن را تشويق مي‌کنند البته از گوشه و کنار و در رسانه‌ها و خبرگزاري‌ها ديده‌ام که مي‌گويند ممکن است هواداران با آنها رفتار خوبي انجام ندهند.

خليل‌زاده در ادامه تاکيد کرد: به هر حال مجتبي جباري 7-8 سال در استقلال زحمت کشيده اما شرايط حرفه‌اي فوتبال به گونه‌اي رقم خورد که او از اين تيم جدا شود. به نظرم حق اين بازيکن است که از سوي هواداران مورد تشويق قرار گيرد.

وي در مورد اينکه به نظر مي‌رسد سپاهان امسال در 3 جبهه مدعي کسب عنوان قهرماني است، گفت: سپاهان امسال جوان شده و ترکيب تيم تلفيقي از بازيکنان جوان و باتجربه است و ما براي هماهنگي نياز به زمان داريم. امسال در هر پست دو بازيکن خوب در تيم ما حضور دارند و انشاءالله بتوانيم در هر سه جبهه به قهرماني برسيم. اول هم بايد قهرماني ليگ برتر را به دست آوريم که خودم اولين تجربه قهرماني‌ام خواهد بود. انشاءالله اين تجربه را امسال کسب کنم.

خليل‌زاده در پايان گفت: باز هم براي مس کرمان آرزوي موفقيت مي‌کنم. فوتبالم را مديون مس هستم البته بعضي‌ها در کرمان من را دوست ندارند اما من همه آنها را دوست دارم و علاقمندشان هستم.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

پاري سن ژرمن قرارداد تياگو سيلوا را تمديد کرد


باشگاه فوتبال پاري سن ژرمن قرارداد مدافع برزيلي خود را با وجود شايعاتي در مورد احتمال انتقال او به تيم بارسلونا تمديد کرد.


روزنامه لکيپ نوشت تياگو سيلوا گرانترين مدافع جهان قرارداد خود را تا ژوئن 2018 تمديد کرد و با افزوده شدن يک ميليون يورو به دستمزد او ، از اين پس سالانه 12 ميليون يورو دريافت مي کند.

سيلواي 28 ساله اعلام کرده است با وجود تمايل بارسا مي خواهد تا پايان قراردادش و شايد تا پايان دوران بازيگري در پاريس بماند.اين بازيکن سابقه بازي در تيم هاي فلوميننزه برزيل ، دينامو مسکو روسيه ، پورتو پرتغال و ميلان را دارد.

مسئولان پاريسي قرارداد مارکو وراتي هافبک 20 ساله خود را نيز تا ژوئن 2018 تمديد کردند و دستمزد اين بازيکن نيز از 850 هزار يورو در سال به يک ميليون يورو افزايش مي يابد.

لکيپ همچنين نوشت مذاکرات براي تمديد قرارداد زلاتان ابراهيموويچ مهاجم سوئدي نيز ادامه دارد. اين بازيکن اکنون درخواست افزايش دستمزد خود به 14 ميليون يورو را کرده است.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

والپیپر های اچ دی و فوق العاده زیبای مارکو رویس

سری دومش رو 1 ساعت دیگه اپ میکنم

نظر یادتون نره




تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

فرزاد حاتمي از استقلال شکايت کرد


فرزاد حاتمي، مهاجم جديد فولادخوزستان از باشگاه استقلال تهران شکايت کرد.


حسين ابن قاسم، سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان درخصوص شکايت حاتمي اظهارکرد: فرزاد حاتمي نامه اي از باشگاه استقلال تهران در دست دارد که طبق آن فتح الله زاده، مديرعامل اين باشگاه گفته است، چنان چه با شما به توافق مالي نرسيديم، بازيکن آزاد محسوب خواهي شد و مهر و امضاي فتح الله زاده نيز پاي اين نامه است.

به گزارش ايسنا ، وي با اشاره به اين که اين موضوع هيچ ارتباطي با باشگاه فولاد ندارد، ادامه داد: باتوجه به اين که حاتمي و باشگاه استقلال تهران با يکديگر به توافق نرسيده اند، او بازيکن آزاد محسوب مي شود ولي سازمان ليگ اين نامه را قبول ندارد و فتح الله زاده بايد نامه اي مبني بر اين که حاتمي مي تواند براي فولاد بازي کند، به اين سازمان بدهد.

سرپرست تيم فوتبال فولادخوزستان با بيان اين که متاسفانه فتح الله زاده اين نامه را براي سازمان ليگ ارسال نمي کند، افزود: در اين راستا نيز حاتمي نامه اي به فدراسيون فوتبال نوشته و نامه قبلي را هم به آن پيوست کرده است.

وي بيان کرد: فدراسيون فوتبال نيز بررسي اين موضوع را به سازمان ليگ ارجاع داده است و سازمان ليگ نيز آن را به کميته انضباطي ارجاع داده تا حکمي در اين زمينه صادر کند.

ابن قاسم در پاسخ به اين سوال که آيا حاتمي به ديدار فولاد برابر فجرسپاسي خواهد رسيد؟ گفت: هم ما، هم خود حاتمي و هم مدير برنامه هايش در تلاش هستيم تا اين نامه سريع به کميته انضباطي رفته و طي يکي دو روز، حکم آن صادر شود. به هر حال براي حضور او در فولاد بايد اين تشريفات اداري انجام شود.

وي در ادامه درباره شرايط فعلي تيم فولاد اظهارکرد: خدا را شکر روز گذشته تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتيم و قبل از آن نيز فرکي صحبت هاي بسيار خوبي با بازيکنان داشت.

سرپرست تيم فوتبال فولادخوزستان با اشاره به اين که روز جمعه (11 مردادماه) در اهواز به مصاف فجرسپاسي خواهيم رفت، گفت: فجر تيم جوان و دونده اي است ولي ما باتوجه به اين که ميزبان هستيم، به دنبال کسب سه امتياز اين بازي بوده تا شکست برابر سپاهان را جبران کنيم.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

مديران استقلال کماکان مشغول استعلام !

کرار جاسم دوباره براي النجف گلزني کرد!


کرار جاسم عصر امروز (دوشنبه) در چارچوب ليگ فوتبال عراق براي تيم النجف مقابل زاخو به ميدان رفت و گلزني کرد!


در شرايطي که کرار جاسم چند روز بعد از عقد قرارداد داخلي با باشگاه استقلال تهران که از طريق يکي از کارمندان سفارت عراق در تهران صورت گرفت، در ليگ عراق براي تيم النجف مقابل سليمانيه به ميدان رفت و دو گل زد، امروز براي دومين بار بعد از عقد قرارداد با استقلال براي النجف در يک مسابقه رسمي به ميدان رفت و گلزني کرد!

به گزارش سايت گل، در اين مسابقه که به ميزباني النجف برگزار شد و به تساوي يک بر يک انجاميد، ابتدا فراس اسماعيل در دقيقه 83 تيم مهمان را پيش انداخت اما کرار جاسم موفق شد در دقيقه 88 گل تساوي را وارد دروازه تيم زاخو کند. کرار جاسم بعد از پايان اين مسابقه اعلام کرد: «با باشگاه استقلال تهران به توافق رسيده ام و قرار است طي روزهاي آينده براي عقد قرارداد رسمي با اين تيم راهي ايران شوم.»

اين در حاليست که باشگاه استقلال پيش از اين اعلام کرده بود قرارداد کرار جاسم با تيم النجف عراق، روز اول ماه جولاي (دهم تيرماه 92) و قبل از پايان مهلت مقرر براي نقل و انتقال بازيکنان خارجي فسخ شده و اين بازيکن به استقلال پيوسته است!

جالب تر اينکه، مديران باشگاه استقلال بي اطلاع از حضور مجدد کرار جاسم در ترکيب تيم النجف و گلزني اين بازيکن، کماکان مشغول استعلام از نهادهايي مثل اي اف سي و فيفا در خصوص عقد قرارداد با وي هستند!



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 3741
بازدید کل : 40731
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!