از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

ناظمي: بايد حاشيه‌ها را از دربي گيلان دور کنيم


سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان گفت: بايد حاشيه‌ها را از دربي گيلان دور کنيم.


افشين ناظمي در مورد ديدار با ملوان در روز پنج‌شنبه اظهار داشت: بازي داماش و ملوان همواره حساسيت‌هاي خودش را دارد و اميدوار اين بازي به دور از حاشيه و يک بازي زيبا و تماشاگر پسند باشد.

به گزارش فارس ، وي در مورد اينکه مگر مي‌شود دربي گيلان بي‌حاشيه‌ باشد، گفت: همه بايد کمک کنيم تا حاشيه‌ها را از اين بازي دور کنيم. از تماشاگران دو تيم خواهش مي‌کنم که فقط تيم خودشان را تشويق کنند. بايد در اين بازي فرهنگ بالاي مردم استان گيلان را به نمايش بگذاريم و به جامعه فوتبال نشان بدهيم که گيلاني‌ها فقط در 90 دقيقه حضور در ميدان رقيب يکديگر هستند و بيرون از ميدان مسابقه با يکديگر رفيق هستند و مشکلي هم با هم ندارند. استارت اين اتفاق خوب بايد از اين دربي بخورد.

سرمربي داماش در مورد اينکه ملوان در هفته اول ليگ شکست خورده است، گفت: نتيجه دربي گيلان ربطي به بازي‌هاي گذشته ندارد و همه چيز در همان روز بازي و در ميدان رقم مي‌خورد و ربطي به اينکه دو تيم قبل از دربي چه نتيجه‌اي گرفتند، ندارد.

ناظمي در مورد ديدار با دراگان اسکوکيچ اولين سرمربي ملوان در اين دربي، گفت: تيم داماش تمام تلاشش را انجام مي‌دهد که در اين بازي پيروز شود و اميدوارم بازي خوبي از کار در بيايد.

وي در مورد مشکلات مالي داماش، گفت: ان‌شاءلله مشکلات مالي هم حل مي‌شود.



تاریخ: چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

عقيلي: نبرد با استقلال سوپرجام فصل پيش است


مدافع تيم فوتبال سپاهان معتقد است جدال تيمش با استقلال در هفته دوم ليگ برتر سوپرجام فصل گذشته رقابت‌هاي باشگاهي ايران است که از اين حيث حساسيت دارد.


هادي عقيلي درباره جدال تيم‌هاي فوتبال سپاهان و استقلال دو مدعي قهرماني ليگ امسال در هفته دوم رقابت‌ها، اظهار کرد: بازي حساس و مهمي خواهد بود و به نظر من چون اين دو تيم در اوايل ليگ سيزدهم و در هفته دوم مقابل هم قرار مي‌گيرند، اين مسابقه به نوعي سوپرجام فصل گذشته است. استقلال قهرمان ليگ و سپاهان قهرمان جام حذفي بود که تقابل‌شان از اين حيث مي‌تواند جذاب باشد.

به گزارش ايسنا، وي افزود: استقلال در ورزشگاه آزادي و دراولين بازي که در ليگ امسال مقابل هوادارانش انجام مي‌دهد قطعا به دنبال پيروزي خواهد بود و سپاهان براي ماندن در کورس قهرماني و رتبه‌هاي بالايي جدول به هيچ وجه نمي‌خواهد امتيازهاي اين بازي مهم را از دست بدهد. شخصا انگيزه بالايي براي اين بازي دارم و فکر مي‌کنم ساير بازيکنان هم همينطور باشند.

عقيلي در پاسخ به اينکه آيا حضور بازيکنان فصل گذشته استقلال چون مجتبي جباري و علي حمودي درسپاهان به حساسيت اين بازي مي‌افزايد، به ايسنا گفت: فوتبال حرفه‌اي ديگر چنين مسايلي را برنمي‌تابد. حساسيت‌هاي اينچنيني تقريبا از فوتبال رفته و نمي‌تواند ايجاد هيجان کند. جباري و حمودي در استقلال زحمت کشيده‌اند و در آن طرف بازيکناني بودند که درسپاهان تلاش مي‌کردند و اکنون براي استقلال بازي مي‌کنند. فکر نمي‌کنم مسابقه دو تيم از اين حيث تحت تاثير قرار بگيرد يا خود اين بازيکنان چنين باشند.

مدافع سپاهان درباره پيروزي هفته نخست تيمش مقابل تيم قدرتمند فولاد نيز تصريح کرد: خوشحاليم که در آن بازي به پيروزي رسيديم و فقط حيف که تماشاگران‌مان در ورزشگاه حضور نداشتند. هر دو تيم خوب بازي کردند. سپاهان از نظرهماهنگي بد نبود اما جا دارد بهتر شويم. ضعف‌هايي را در خودمان احساس کرديم که قابل برطرف شدن است.



تاریخ: چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

ياوري: هواداران مس صبور باشند


سرمربي مس کرمان گفت: مقابل تيم با انگيزه استقلال خوزستان فقط برد مي‌خواهيم.


محمود ياوري در مورد ديدار خانگي پنج‌شنبه با استقلال خوزستان، اظهار داشت: بازي‌هاي ليگ شروع شده و يک هفته در خانه بازي داريم و يک هفته هم خارج از خانه بايد به مصاف حريفان برويم. ما تيم با انگيزه‌اي داريم و تدابير لازم را براي بازي پنج‌شنبه هم در نظر گرفته‌ايم و به دنبال سه امتياز هستيم و بازيکنان ما فقط به دنبال برد و موفقيت هستند.

به گزارش فارس ، وي ادامه داد: استقلال اهواز هم تيم خوبي است که عبدالله ويسي يکي از مربيان جوان و مشتاق هدايتش را بر عهده دارد و در هفته اول ليگ هم به پيروزي رسيده است و اکنون انگيزه خوبي دارد ولي بازيکنان ما برد مي‌خواهند.

سرمربي مس در مورد اينکه در کرمان مشکل حاشيه‌اي برايش پيش نيامده گفت: سابقه خوبي در کرمان دارم و 10 سال پيش هم زماني که مس در خطر سقوط به دسته اول قرار داشت مهدوي يکي از کرماني‌هاي اصيل من را به تيم مس آورد و توانستم اين تيم را در ليگ يک حفظ کنم و مشکلي در کرمان وجود ندارد. هواداران فوتبال کرمان همواره به من و همکارانم و بازيکنان مس ابراز لطف و محبت مي‌کنند. آنها از تيم‌شان انتظار برد دارند و البته در کنار اين انتظار صبر و حوصله هم به خرج مي‌دهند.

ياوري با معرفي دستيارانيش در تيم مس، گفت: مهدي محمدي که چکيده فوتبال کرمان است، ولي ميرزايي که بازيکن خودم در تيم ذوب آهن بوده است، سعيد عزيزيان از مربيان خوب دروازه‌باني و خرمزي کادر فني مس را تشکيل مي‌دهند.



تاریخ: چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

پل گاسکوئین ستاره تیم ملی فوتبال انگلیس که زمانی یکی از برترین فوتبالیست‌های دوران خود به شمار می‌رفت حالا در دام اعتیاد به الکل گرفتار شده و شرایطش رو به روز بدتر می‌شود.

ستاره‌ای که هواداران در ورزشگاه‌ها برایش هورا می‌کشیدند حالا در بدترین وضعیت و شرایط جسمانی قرار گرفته و حتی احتمال مرگ او نیز وجود دارد.

تصاویری که از او در رسانه‌های بریتانیایی منتشر شده نشان دهنده وضعیت بسیار وخیم این ستاره سابق قوتبال است.

در جدیدترین تصویر، این ستاره سابق فوتبال در نزدیکی درب یک هتل بیهوش افتاده، در حالی که عصایش در کنار او قرار دارد.

عابرانی که از کنار او عبور کرده‌اند عنوان کردند که او بارها برای الکل التماس کرده است.

 پل گاسکوئین




تاریخ: چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

نظر یادتون نره ها!!!!!!

امروز اصلا نظر ندادید ها!!!!!!

 



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

گزارش تمرين امروز پرسپوليس


تمرين امروز پرسپوليس در شرايطي برگزار شد که محمد پنجعلي پس از چند روز غيبت در آن حضور داشت.


تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه درفشي‌فر دنبال شد. در اين تمرين که حدودا 90 دقيقه به طول انجاميد بازيکنان زير نظر مستقيم دايي ابتدا بدن‌هاي خود را گرم کردند و سپس به کار با توپ و فوتبال دست گرمي پرداختند.

به گزارش فارس، در اين تمرين دايي مدام ترکيب تيم خود را عوض مي‌کرد و دست خود را براي ديدار مقابل ذوب‌آهن باز نکرد. البته مرور کارهاي تاکتيکي دايي در تمرين امروز در نوع خود بسيار جالب و تازه بود که مورد تعجب بازيکنان هم شده بود.

محمد پنجعلي پس از چند روز غيبت در تمرين امروز پرسپوليس حضور پيدا کرد.

تعدادي از بازيکنان پرسپوليس پس از حضور عباسي مدير رسانه‌اي اين تيم در بيمارستان دي و ملاقات با پولادي به صورت تلفني با مدافع مصدوم قرمزپوشان گفت‌وگو و احوال او را پرسيدند.

تمرين امروز پرسپوليس پشت درهاي بسته برگزار شد.

پرسپوليس در شرايطي تمرين امروزش را برگزار کرد که هيچ مصدومي نداشت.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

گزارش تمرين امروز استقلال


تمرين عصر امروز سه‌شنبه تيم فوتبال استقلال در حالي برگزار شد که در جريان اين تمرين امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال دقايقي با آندرانيک تيموريان صحبت کرد.


در تمرين عصر امروز سه‌شنبه تيم فوتبال استقلال که از ساعت 19 در کمپ زنده‌ياد حجازي آغاز شد، ساموئل، جمشيديان و بيگ‌زاده غايب بودند که البته هر 3 نفر آنها به دليل مصدوميت در تمرين شرکت نکردند.

به گزارش مهر، سيدمهدي رحمتي و پژمان نوري به همراه فرزندان خود به کمپ استقلال آمده بودند که مورد توجه هواداران و بازيکنان قرار گرفتند. همچنين منصور پورحيدري، دکتر امين نوروزي، مهدي فنوني‌زاده، شاهرخ بياني، سيروس دين‌محمدي، ايوب اصغرخاني و فرزاد مجيدي از جمله ميهمانان تمرين بودند.

بيش از 150 تماشاگر براي تماشاي اين نوبت از تمرين استقلال به کمپ آمده بودند. يک گروه تصويربرداري با هماهنگي که از قبل با ميرشاد ماجدي سرپرست استقلال انجام داده بودند، با حضور در محل تمرين استقلال براي ساخت يک فيلم مستند، با بازيکنان و هواداران تيم مصاحبه‌هايي داشتند.

قبل از شروع تمرين، امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال جلسه‌اي کوتاه با آندرانيک تيموريان داشت.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

رئيس بايرن‌مونيخ به فرار از ماليات متهم شد


دادستاني مونيخ روز سه‌شنبه اعلام کرد: اولي هوينس رئيس باشگاه بايرن مونيخ در ارتباط با حساب بانکي خود در سوئيس با اتهام فرار از پرداخت ماليات روبرو شد.


دادستاني مونيخ در بيانيه‌اي اعلام کرد: بخش جرائم اقتصادي دادگاه منطقه اي مونيخ بايد درباره اتهامات و برگزاري محاکمه هوينس تصميم بگيرد.

باشگاه بايرن مونيخ درباره اين مسئله اظهارنظر نکرد و مارکوس هورويک سخنگوي اين باشگاه گفت: ما در اين باره هيچ چيز نمي‌گوييم.

اولي هوينس 61 ساله در ماه ژانويه به طور داوطلبانه يک شفاف سازي مالياتي در ارتباط با حساب بانکي خود در سوئيس انجام داد. مقامات از آن زمان تاکنون درحال تحقيق در اين زمينه هستند.

آندره تيتز سخنگوي دادستاني مونيخ در بيانيه اي گفت: دادستانها روز دوشنبه تحقيقات خود را تکميل کرده و اين اتهامات را مطرح کردند.

تصميم دادگاه درباره پذيرش اين اتهامات احتمالا قبل از پايان ماه سپتامبر مشخص نخواهد شد.

فلوريان گليويتزکي دادستان دادگاه گفت: اين تحقيقات درباره کامل بودن و دقت اين شفاف سازي مالياتي انجام شده است. ما معتقديم ترديد کافي وجود دارد.

هوينس علاوه بر رياست بايرن مونيخ مالک يک کارخانه توليد سوسيس در نورنبرگ و يکي از بانفوذترين افراد در فوتبال آلمان است.

وي در جام ملتهاي اروپا در سال 1972 و در جام جهاني 1974 به همراه تيم ملي آلمان قهرمان شد و سه جام اروپايي، سه قهرماني بوندسليگا و يک جام حذفي آلمان را کسب کرده است. وي در سال 1979 به دليل مصدوميت زانو بازنشسته شد.

به گزارش خبرگزاري آلمان، وي در دوران سي ساله مديريت خود در بايرن مونيخ اين باشگاه را به يکي از ثروتمندترين باشگاههاي اروپا تبديل کرده است. اين باشگاه در دوران مديريت هوينس 16 قهرماني بوندسليگا، 9 قهرماني جام حذفي، يک قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا و يک قهرماني در جام يوفا را به دست آورده است.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

انتقاد ماروتا از برنامه بازي هاي يووه در فصل جديد


جوزپه ماروتا، مدير باشگاه يوونتوس، مسئولان برگزاري رقابت هاي سري آ را به دليل ديدارهاي دشوار يوونتوس در هفته هاي ابتدايي فصل جديد سري آ مورد انتقاد قرار داد.


بيانکونرها که در دو فصل اخير قهرمان سري آ شدند، فصل جديد را با ديدار خارج از خانه مقابل سمپدوريا، تنها تيمي که آنها را در هر دو ديدار رفت و برگشت فصل گذشته شکست داد، آغاز خواهند کرد و سپس در هفته هاي آخر سپتامبر، بايد به ترتيب با تورينو، ميلان و فيورنتينا روبرو شوند؛ ضمن آنکه در اين مدت، دو ديداردر چمپيونزليگ نيز انجام خواهند داد.

موراتا معتقد است با توجه به اينکه يوونتوس يکي از نمايندگان ايتاليا در رقابت هاي اروپايي است، بايد برنامه بازي هاي اين تيم با دقت بيشتري تنظيم مي شد.

او در گفتگو با توتو اسپورت گفت:" بي ترديد اين برنامه در مقايسه با چند فصل اخير دقت کمتري دارد.در اين فصل در نزديکي ديدارهاي اروپايي، بازي هاي مهمي براي ما گذاشته شده که کار را براي ما دشوار مي کند.

ليگ بايد از تيمي که نماينده ايتالياست، بهتر محافظت کند. مي دانم اين کار دشوار و حتي گاهي اوقات غيرممکن است اما اين به سود همه است."

او همچنين در مورد شايعه جدايي مائوريسيو ايسلا گفت:" ايسلا بازيکن ماست. اينکه اينتر به دنبال اوست را تکذيب نمي کنم اما ما مي خواهيم او را حفظ کنيم چون جانشيني برايش نداريم.

او به ما گفت که مي خواهد بماند و کونته هم تاکيد کرده که او بازيکن يوونتوس است."



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

دروازه بان خارجي در راه ذوب آهن


تيم فوتبال ذوب‌آهن به دنبال جذب يک دروازه‌بان خارجي ديگر براي برطرف کردن نقاط ضعف خود طي روزهاي آينده است.


به نقل از سايت باشگاه ذوب آهن، اصغر فروتن سرپرست اين تيم در اين باره اظهار داشت: ما در صدد هستيم که به درخواست رسمي لوکا بوناچيچ سرمربي تيم، يک دروازه‌بان خارجي به جمع بازيکنان خود اضافه کنيم تا مشکلات خود در اين پست حساس را کاهش دهيم.

وي ادامه داد: تلاش مي‌کنيم که طي روزهاي آينده دروازه‌بان مورد نظر کادر فني را پيدا کرده و در صورت تاييد بوناچيچ با اين بازيکن قرارداد امضا کنيم.

سرپرست ذوب‌آهن تصريح کرد: تيم ما تنها يک سهميه آزاد ديگر دارد که در صدد هستيم از اين سهميه براي جذب دروازه‌بان خارجي خود استفاده کنيم و اميدوارم که با جذب آن، نقاط ضعف خود را برطرف کنيم.

وي بيان داشت: تيم ما از نظر فني شرايط خوبي دارد و تنها برخي اشتباهات فردي باعث شکست ذوب‌آهن مقابل استقلال صنعتي شد که مطمئنم اين اشتباهات نيز در بازي‌هاي آينده به حداقل مي‌رسد.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

سانچس: به توانايي‌هايم ايمان دارم


الکسيس سانچس، مهاجم بارسا، اعلام کرد قصد دارد بعد از فصل دشواري که سپري کرد، در فصل جديد توانايي هايش را اثبات کند.


اين ملي پوش شيليايي دو سال قبل از اودينزه به بارسا پيوست اما علي رغم انتظارات زيادي که از او وجود داشت، به دليل مصدوميت ها و ناآمادگي ها، نتوانست جايگاه ثابتي در ترکيب اصلي بارسا براي خود دست و پا کند.

به گزارش گل ، اما او قصد دارد تا در فصل جديد ارزش هايش را ثابت کند و فرصت بيشتري براي حضور در ترکيب اصلي بارسا به دست بياورد؛ اين در حالي است که شايعاتي در مورد انتقال او به ناپولي شنيده مي شود.

الکسيس به خبرنگاران گفت:" اول مسئله، داشتن يک پيش فصل خوب بود؛ سپس جنگيدن براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي.

من به توانايي هايم به عنوان يک بازيکن ايمان دارم. باشگاه اعلام کرده که همچنان روي من حساب مي کند و من مي خواهم همچنان به تيم کمک کنم.

برايم فرقي نمي کنم که در کناره ها بازي کنم يا در مرکز زمين. فرقي ندارد.

الکسيس بايد در فصل جديد با نيمار، ستاره 57 ميليون يورويي بارسا، رقابت کند اما او مشکلي با اين موضوع ندارد. براي او در فوتبال اروپا بهترين ها را آرزو مي کنم.

اميدوارم او خوب کار کند. او از حمايت همه بازيکنان تيم برخوردار است. او يکي از بازيکنان تيم است و با هم براي رسيدن به جام هاي مختلف تلاش مي کنيم."



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

يک بازيکن ديگر از رئال مادريد در ناپولي


سرمربي ناپولي قصد دارد بازيکن ديگري از رئال مادريد را به سن پائولو ببرد.


خريدهاي تابستاني ناپولي از رئال مادريد هنوز پايان نيافته است. سران سن پائولو مي‌خواهند آلوارو آربلوا را نيز از سانتياگو برنابئو به تيم خود اضافه کنند.

به گزارش فارس،‌ ناپولي پيش از اين با خريد گونزالو هيگواين،‌ خوزه کايخون و رائول آلبيول نزديک به 50 ميليون يورو را به حساب رئال مادريد واريز کرده‌اند.

رافائل بنيتس، سرمربي جديد ناپولي در حالي که روز گذشته اعلام کرده بود قصد دارد مهاجم ديگري را به ترکيب تيمش اضافه کند، گوشه چشمي هم به آربلوا دارد تا بتواند با استفاده از او، خط دفاع تيمش را هم تقويت کند.

آربلوا که 12 ميليون يورو براي بنيتس آب مي‌خورد، پيش از اين در ليورپول پيشينه کار کردن زير نظر اين مربي اسپانيايي را دارد.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

لواندوفسکي: حالا تنها به دورتموند فکر مي‌کنم


روبرت لواندوفسکي، مهاجم بوروسيا دورتموند، اعلام کرد علي رغم ابهام هايي که درمورد آينده اش وجود دارد، تمام تلاشش را براي موفقيت تيمش در فصل پيش رو انجام خواهد داد.


اين ملي پوش لهستاني که فصل گذشته بازي هاي درخشاني ارائه داد، قصد داشت در اين تابستان راهي بايرن مونيخ شود اما مديران باشگاه دورتموند با اين انتقال مخالفت کردند؛ اين در حالي است که تنها يک سال از قرارداد او با اين باشگاه باقي مانده است.

به گزارش گل ، لواندوفسکي به تازگي تاييد کرد که اعلام رسانه اي علاقه مندي اش براي جدايي از دورتموند، مشکلاتي را در داخل تيم و بين بعضي از بازيکنان به وجود آورد اما بعد از پيروزي 4-2 مقابل بايرن در سوپرکاپ آلمان، او اکنون به هواداران باشگاه اطمينان داد که تنها روي بازي در ترکيب دورتموند و موفقيت اين تيم تمرکز کرده است.

او به بيلد گفت:" من هر کاري بتوانم براي دورتموند انجام مي دهم. من به ميدان مي روم و بازي مي کنم، تنها به دورتموند فکر مي کنم. من بهترين بازي ام را براي موفقيت تيم به نمايش مي گذارم.

اميدوارم قهرماني در سوپرکاپ آخرين جام ما نباشد."



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

توتي: قصد ندارم به فوتبال آمريکا بروم


فرانچسکو توتي، کاپيتان رم، اعلام کرد که قصد ندارد اين باشگاه را به مقصد ليگ ام ال اس ترک کند.


اين ستاره 36 ساله تمام طول دوران حرفه اي اش را در المپيکو سپري کرده و از سال 1992 تاکنون، بيش از 700 بازي براي اين باشگاه انجام داده است.

به گزارش گل ، به تازگي شايعاتي در مورد حضور او در فوتبال آمريکا منتشر شد اما توتي تاکيد کرد که برنامه اي براي پيوستن به مارکو دي وايو، ديگر ستاره فوتبال ايتاليا که به مونترئال ايمپکت رفته، ندارد.

او به خبرنگاران گفت:" آيا ممکن است مانند دي وايو به ام ال اس بروم؟ اين انتخابي است که او براي زندگي اش داشته است.

من با رم قرارداد دارم و قصد دارم به آن احترام بگذارم و تنها روي بازي هاي رم تمرکز کرده ام. من تنها مي توانم از خوبي هاي دي وايو بگويم. او به من گفت که از رفتن به کانادا بسيار راضي است."

رمي ها در رقابت هاي فصل گذشته نتايج چندان خوبي کسب نکردند و در سري آ به رتبه ششم رسيدند. ضمن اينکه در فينال کوپا ايتاليا نيز 1-0 مغلوب لاتزيو شدند اما توتي مصمم است که به تيمش کمک کند تا بتواند در فصل پيش رو نتايج بهتري بگيرد.

" باشگاه تلاش مي کند تا تيمي را جمع و جور کند که بتواند در بالاترين سطح بجنگد.

تنها با بازيکنان قدرتمند مي توانند جام هاي مهم را فتح کرد. ما اميدواريم که بتوانيم به زودي در بالاترين سطح رقابتهاي اروپايي بجنگيم."



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

حضور بازيکن بوسنيايي در دربي تبريز


کارت بازي بازيکن بوسنيايي تيم فوتبال تراکتورسازي صادر شد.


به گزارش اوج نيوز، از سوي فدراسيون فوتبال بوسني کارت بازي مارکو باسارا صادر شد و با صلاحديد کادرفني تراکتورسازي، اين بازيکن مي تواند در دربي تبريز و در ديدار با گسترش فولاد حضور پيدا کند.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

حيدري: بازي با سپاهان، فينال زودرس است


هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: هواداران ما هميشه نمونه بوده‌اند و اميدوارم با حمايت‌هاي آنها، بتوانيم سپاهان را شکست دهيم.


به گزارش سايت رسمي باشگاه استقلال، خسرو حيدري درباره شرايط تيم در آستانه ديدار مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: شرايط تيم خيلي خوب است، بعد از اينکه ديدار اول‌مان را با کسب يک پيروزي پشت سر گذاشتيم، حالا مي‌خواهيم تا اولين بازي خانگي‌مان را هم با برد سپري کنيم البته فکر مي‌کنم هنوز براي هماهنگي بيشتر به فرصت نياز داريم اما سعي‌مان بر اين است تا با شکست سپاهان، اولين پيروزي در حضور هوادارانمان را جشن بگيريم.

حيدري در پاسخ به اين سوال که بسياري، اين بازي را يک فينال زودرس ليگ تلقي مي‌کنند، تصريح کرد: قبول دارم که به واسطه حساسيت اين بازي، به آن لقب فينال زودرس ليگ داده شده است. به هر حال هر دو تيم قهرمانان فصل قبل فوتبال ايران بوده‌اند پس طبيعي است،که حساسيت‌ها در مورد آن بيشتر از ساير ديدارها باشد.

هافبک استقلال با بيان اينکه استقلال از اين بازي، فقط 3 امتياز را مي‌خواهد نيز، يادآور شد: هميشه بازي‌هاي اين دو تيم تماشاگرپسند است و در عين حال، سخت. سپاهان تيم خوبي است که مهره‌هاي خوبي هم دارد ولي ما هم استقلال هستيم و مي‌خواهيم تا با ارائه يک بازي زيبا 3 امتياز اين ديدار را مال خود کنيم. امتيازات بازي‌هاي اول ليگ بسيار مهم هستند و ارزش اين امتيازات در هفته‌هاي پاياني است که مشخص مي‌شود.

وي در پايان گفت: اميدوارم تا براي اولين بازي‌ خانگي‌مان، ورزشگاهي پر از تماشاگر را شاهد باشيم. هواداران ما هميشه نمونه بوده‌اند و اميدوارم با حمايت‌هاي آنها، بتوانيم سپاهان را شکست دهيم.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

زخمي بود برطرف شد

پولادي: مهرماه به ميادين برمي‌گردم


مهرداد پولادي گفت : 6هفته بايد استراحت کنم و به اميد خدا فکر کنم در هفته هفتم بتوانم شوت‌زني کنم . خيلي با انگيزه‌ام و مي‌خواهم با قدرت برگردم.


مهرداد پولادي که در بيمارستان دي بستري مي باشد در گفت و گو با خبرنگار ورزش سه گفت : خدارا شکر مصدوميت برطرف شده . واقعاً يک تشخيص اشتباه ما را به اين روز انداخت واگرنه اين فقط يک زخم ساده بود و مشکل خاصي نبود اما خب اين زخم خوب نشد و براي ما مشکل ساز شد. در اين مدت بعضي‌ها نامردي کردند و نوشتند پولادي ديگر نمي تواند فوتبال بازي کند واقعاً به چه چيزي مي خواستند برسند که اين حرفها را مطرح کردند اما مهم نيست فعلاً که من پايم را عمل کردم و به لطف خدا به زودي برميگردم تا با قدرت ادامه دهم.

وي در مورد اينکه گفته شده بود آشيل و پارگي تاندون گريبانگير پولادي شده اذعان کرد : فقط يک زخم عادي که به خاطر اينکه در آن ناحيه به خاطر رسيدن به بازي ها مدام کورتن تزريق مي کردم سلول هايش مرده بود و پوست رشد نمي کرد و اصطلاحاً زخم خوب نمي‌شد اما با اين عمل آن قسمت را ترميم و باز سازي کردند و به اميد خدا 7هفته ديگر شوت مي زنم.

وي ادامه داد : پرسپوليسي ها خيلي به من لطف داشتند و به ملاقاتم آمدند و بهترين شرايط را براي بستري کردن من فراهم کردند. هم آقاي رويانيان و هم دايي پيگير مشکل من بودند و جا دارد به آنها بگويم دمتان گرم ممنونم. البته يک تشکر ويژه هم از هواداراني که من را تنها نگذاشتند و مدام حال مرا مي پرسيدند و يا به بيمارستان آمدند دارم و از همه آنها ممنونم. ولي از مسئولين فدراسيون هيچ کس نيامد به من سر بزند . اشکالي ندارد حتماً سرشان شلوغ بوده و کار داشتند! فقط من انتظار داشتم به ياد من بودند، پاداش صعود را هم به من ندادند اما اين ها مهم نيست مهم اين است که خوشحالم تيم به جام جهاني رفت و اين براي همه فوتباليست ها خوب است و مهمتر اين است که خدا با من است.

بازيکن تواناي پرسپوليس در مورد باشگاهش گفت : خدارا شکر با آمدن آقاي دايي تيم جان گرفته و فکر کنم امسال به لطف خدا به جايگاه واقعي خودمان مي رسيم. امسال اولين سال است که با دايي کار مي کنم؛ اما برايم افتخار بزرگي است و اينکه دايي خيلي با معرفت است و در همين زمان کم خيلي هواي من را داشت و پيگير مصدوميتم بود. علي آقا شخصيت بزرگي دارد و اين بزرگي مي تواند به پرسپوليس کمک بزرگي کند.

مهرداد پولادي در پايان در مورد مصدوميتش گفت :  6هفته بايد استراحت کنم. به اميد خدا فکر کنم در هفته هفتم بتوانم شوتزني کنم. من خيلي با انگيزه‌ام و مي‌خواهم با قدرت برگردم. از هواداران مي‌خواهم منتظر من بمانند چراکه مي خواهم يک فصل رويايي را در کنار آنها بگذرانم.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

اظهار نظر دوباره کاسياس در مورد مورينيو


دروازه‌بان رئال مادريد به صحبت در مورد سرمربي پيشين خود در رئال مادريد پرداخته است.


ژوزه مورينيو در دوره سه ساله‌اي که در رئال مادريد حضور داشت به همراه اين تيم سه جام به دست آورد ولي در سال آخر و پس از آسيب ديدگي ايکر کاسياس، او را از ترکيب اين تيم بيرون گذاشت.

 اين موضوع درگيري‌هايي را در تيم به وجود آورد و بسياري از کارشناسان اعلام کردند مورينيو نبايد چنين برخوردي با کاسياس مي‌کرده است.

اکنون دروازه‌بان رئال مادريد و تيم ملي فوتبال اسپانيا اعلام کرده به هيچ وجه نمي‌توان تاثيري که مورينيو روي فوتبال اسپانيا گذاشته را انکار کرد.

«اکنون کارلو آنچلوتي سرمربي رئال مادريد است و ما با او کار مي‌کنيم. هيچ تفاوتي بين کارلو و ژوزه مورينيو حس نمي‌کنم. البته نمي‌خواهم با اين حرف‌ها به گذشته فکر کنم ولي در هر حال بايد به کارهايي که مورينيو براي رئال انجام داده احترام گذاشت. اکنون بايد با اين اميد که مي‌توانيم بازهم تيم را در بالاترين سطح نگه داريم به کار ادامه دهيم.»

وي در ادامه عنوان کرد: او مربي‌اي بود که دوست داشت همواره به پيروزي برسد. اين امر بر کسي پوشيده نيست. او از روز نخست حضور در رئال اين را به همه ثابت کرد. تيم ما در فصل گذشته تا نزديکي‌هاي جام رفت ولي نتوانست آنها را فتح کند. مهم روحيه جنگندگي ما بود که در شيوه نمايش تيم وجود داشت.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

مارادونا باز هم جنجال آفريد


عکاس مجله‌اي در آرژانتين ديگو مارادونا را متهم به کتک زدن خود کرد.


انريکه مدينا، عکاس يک مجله آرژانتيني اعلام کرد از ديگو مارداونا به دليل کتک زدن او شکايت مي‌کند. اين عکاس مدعي است مارادونا يکشنبه شب او را که در کنار منزل پدري ال‌ديگو بود، کتک زده است.

به گزارش ايسنا ، مدينا در‌اين‌باره به آسوشيتدپرس گفت: مارادونا جوري به من لگد زد که انگار مي‌خواهد ضربه ايستگاهي بزند و زانو و پاهايم به شدت ‌آسيب ديده است.

ديگو مارادونا هميشه شکايت کرده است که خبرنگاران و عکاسان او را دنبال مي‌کنند و وارد زندگي شخصي‌اش مي‌شوند. او در سال 1994 نيز به دليل کتک زدن يک خبرنگار دو سال محروم شد. او يک بار هم در فرودگاه زماني که متوجه تعقيب عکاسي به دنبال خود شد، ماشين‌اش را متوقف و به سمت عکاس سنگ پرتاب کرد.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

تاکيد رويانيان به دهنوي؛

حق نداري پول سپاهاني‌ها را پرداخت کني!


مديرعامل باشگاه پرسپوليس به قاسم دهنوي اعلام کرد که حق ندارد دريافتي‌هايش از سپاهان را به اين تيم برگرداند.


پس از اظهارات مسئولان باشگاه سپاهان و شکايت از قاسم دهنوي در مراجع قضايي، محمد رويانيان به هافبک خود اعلام کرد که حق ندارد تا دريافتي‌هايش از سپاهان را برگرداند.

به گزارش فارس، محمد رويانيان به خبرنگار فارس در اين زمينه گفت: من به دهنوي گفتم که حق نداري تا وقتي که دو بازيکن سپاهان، 330 ميليون تومان ما را پس نداده‌اند پول سپاهاني‌ها را پس بدهي.

وي افزود: قطعا دهنوي هم اين کار را نخواهد کرد. آنها طلب ما را بدهند و ما هم پول آنها را مي‌دهيم. اما اين بار قضيه فرق دارد چون دفعه پيش قرار بود با حضور آقاي حسن‌زاده همه چيز مسالمت‌آميز حل شود اما مثل اينکه دوستان قصد ندارند اين اتفاق بيفتد حتي به وکيل دهنوي هم اين موضوع را ابلاغ کردم.

رويانيان ادامه داد: متاسفانه راي داده شده يک طرفه است و بايد درباره دو بازيکن ما در اصفهان هم تعيين تکليف شود تا اين پول مابين دو تيم رد و بدل شود. من اين را اعلام مي‌‌کنم تا وقتي که حکم براي دو بازيکن سپاهان صادر نشود، ما پولي به آنها پرداخت نمي‌کنيم و دهنوي هم اين کار را نبايد انجام دهد. من باز هم مي‌گويم تخلف دهنوي کمتر از آن دو نفر است.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

در سال کاهش تيم هاي ليگ ايران:

تعداد تيم هاي ليگ پرتغال افزايش يافت!


در نشست هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال پرتغال، افزايش تعداد تيم هاي ليگ حرفه اي فوتبال اين کشور مورد تصويب قرار گرفت.


در شرايطي که تعداد تيم هاي ليگ برتر فوتبال ايران با اصرار کارلوس کي روش مربي پرتغالي تيم ملي از 18 به 16 تيم کاهش يافت، از سوي فدراسيون فوتبال پرتغال مقرر شد که تعداد تيم هاي ليگ کشور زادگاه کي روش افزايش پيدا کند.

به گزارش سايت گل، ليگ پرتغال اکنون 16 تيمي است اما با مصوبه هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال پرتغال، اين مسابقات از سال آينده ميلادي و ابتداي فصل 2014-2015 با شرکت 18 تيم برگزار خواهد شد. مسئولان فدراسيون فوتبال دليل اصلي اين تصميم را تعميم فوتبال و ليگ حرفه اي به سرتاسر کشور پرتغال عنوان کردند. کشوري که مساحت آن کمتر از 10 درصد مساحت ايران است.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

خسروي: تاج با اين اتفاقات برخورد کند


کارشناس داوري کشورمان با تاکيد بر اينکه متاسفانه گروهي در بيرون فدراسيون هستند که قصد تخريب کميته داوران را دارند، گفت: برخي از داوران با من تماس گرفتند و گفتند يکي جلوي اين پيشکسوتان را بگيرد.


علي خسروي در خصوص صحبت‌هاي اخير حسين عسگري و نوذر رود نيل ضمن بيان مطلب فوق گفت: اين صحبت‌ها بسيار سوال بر انگيز است. خصوصا حرف‌هاي آقاي عسگري. چرا ايشان در اين مقطع مهم عليه زير مجموعه خود صحبت مي‌کند؟

به گزارش مهر ، وي در ادامه افزود: اگر احيانا محسن قهرماني و يا عيوض محمدي کمک داور مشکلات داشتند، بهتر بود يا رسانه‌اي نمي‌شد و يا اگر قرار بود اين اتفاق رسانه‌اي شود از طريق سايت فدراسيون اين انتقاد‌ها بيان مي‌شد.

داور پيشکسوت کشورمان صحبت‌هايش را اينگونه ادامه داد: به نظرم گرفتن قدرت چينش داوري از دپارتمان و واگذاري آن به کميته داوران به مذاق حسين عسگري خوش نيامده که اينگونه صحبت مي‌کند. در اين شرايط بايد بگويم مارادونا را ول کنيد و آقاي عسگري را بچسبيد.

وي همچنين اضافه کرد: روز شنبه نشستي با علي کفاشيان داشتم و قرار شد فضاي داوري کشور در هفته‌هاي نخست ملتهب نباشد و شرايط به سمتي پيش رود که داوران با آرامش در مسابقات به قضاوت بپردازند اما به نظر مي‌رسد آقاي عسگري که خيلي علاقه‌مند به حفظ صندلي خود است، به خاطر آن از همين هفته نخست خودش داوران را تحقير مي‌کند.

خسروي با تاکيد بر اينکه نوذر رودنيل اصلا داور بين‌المللي نبوده، ادامه داد: ضمن احترام زيادي که براي آقاي رودنيل قائلم، بايد بگويم ايشان بالاي بيست سال است نه نظارت و نه تدريس داوري داشته‌اند و تنها به عنوان نماينده سازمان ليگ در کنار زمين حضور مي‌يافتند. ايشان در هيچ کلاس توجيه داوري هم شرکت نکرده‌اند و به عقيده من بايد براي هجمه‌اي که به اعضاي کميته داوران وارد کرده، بايد در کميته انضباطي پاسخگو باشد.

وي در مورد اينکه رودنيل معتقد است اصفهانيان داوري کشور را مختل کرده، ادامه داد: به هيچ عنوان اين مسئله صحت ندارد زيرا طبق اساسنامه تصويب شده در هيأت رئيسه فدراسيون فوتبال اختيارات چينش نهايي داوران به کميته داوران ارجاع شده است و خود اعضاي دپارتمان و حسين عسگري اين مسئله را در صورت جلسه تائيد کرده‌اند.

اين داور پيشکسوت با تاکيد بر اينکه فريدون اصفهانيان مي‌توانست به عنوان رئيس کميته داوران به داوران سراسر کشور زنگ بزند و مانع حضورشان در کلاس داوري پيش از آغاز فصل شود اظهار داشت: اصفهانيان به خاطر هزينه و وقتي که براي برگزاري اين کلاس صورت گرفته اين کار را نکرد و تنها با حضور داوران زنجاني در آن کلاس مخالفت کرد.

وي در مورد بحث مطرح شده پيرامون کنار گذاشته شدن اسماعيل صفيري از کميته داوران يادآور شد: اسماعيل صفيري کماکان ناظر مسابقات داخلي و بين‌المللي است و به هيچ عنوان کنار گذاشته نشده است اما خودش به خاطر مشغله کاري بسيار تشخيص داد در کميته داوران حضور نداشته باشد. نهايتا اصفهانيان فرد ديگري را به جاي ايشان معرفي کرد.

استفاده از کمک داور زنجاني در ديدار داماش و سايپا در حالي که در تست پيش از آغاز فصل شرکت نکرده بودند، موضوع ديگري بود که خسروي اينگونه به آن پاسخ داد: حضور يک کمک داور ارزشمند به نام تورج عيوض محمدي در آن مسابقه موضوعي نيست که تا اين اندازه بزرگ شود. هر چند او در کلاس تهران شرکت نکرد اما در استان خود تست داده بود. ضمن اينکه عيوض محمدي هميشه جزء داوراني است که در تست بدني مشکل نداشته است.

وي در مورد تعويض داوران ديدار استقلال صنعتي و ذوب‌آهن اصفهان تاکيد کرد: سوال من اين است اين خبر سکرت و درون سازماني از کجا به فردي که هيچ سمتي در کميته و دپارتمان داوري ندارد، رسيده است؟. اين يک نقطه منفي براي دپارتمان داوري است و آقاي رودنيل بايد اعلام کند چه کسي اين خبر را به ايشان داده است.

داور پيشکسوت کشور با تاکيد بر اينکه جوانگرايي در داوري از سوي کميته داوران از هفته نخست با استفاده از داوران همچون بنيادي‌فر اثبات شد، افزود: در گذشته داوران استان‌ها از سوي کميته داوران انتخاب مي‌شدند و آن داور ديگر هيات فوتبال استان خود توجهي نداشته باشد اما کار صحيح امروز انجام مي‌شود و داوران براي شرکت در کلاس‌ها از سوي هيات فوتبال خود به کميته داوران اعلام مي‌شود تا ديگر مشکلات گذشته پيش نيايد.

آيا کميته داوران مي‌خواهد نظارت‌ها را به افراد خاص مي‌دهد؟ وي در پاسخ به اين پرسش اظهار داشت: طبق اساسنامه تصويب شده در هيات رئيسه داوران يا کمک داوران بين‌المللي که بازنشسته شده‌اند، مي‌توانند در ليگ بر‌تر نظارت کنند و داوران ملي در ليگ يک به پايين. همچنين اينکه آقاي رودنيل گفتند خيلي از ناظر‌ها قوانين، بخصوص قانون آفسايد را نمي‌دانند، توهين به 50 نفر ناظر ملي و بين‌المللي است. من شخصا از ايشان انتظار نداشتم چنين صحبت‌هايي را بگويند. در گذشته ايشان را فردي روشن خيرخواه براي داوري مي‌دانستم اما ايشان با اين صحبت‌هايش به خيلي‌ها توهين کرد.

خسروي با بيان اينکه ممبيني و اصفهانيان طرحي ندادند که نظارت بين خودشان تقسيم شود تصريح کرد: ما 30 داور و کمک داور بين‌المللي داريم که سه هفته يک بار هم به آن‌ها نظارت نمي‌رسد. اينکه بگويند تنها مي‌خواهند نظارت‌ها بين 7، 8 نفر تقسيم شود، صحبتي غير منطقي است.

وي در خصوص اينکه مدرک تحصيلي اصفهانيان ليسانس نيست، اذعان داشت: اين‌ها ترور شخصيت رئيس کميته داوران است. آقاي اصفهانيان عضو شوراي شهر زنجان و هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال است و انتظار نمي‌رفت يک نماينده فدراسيون ايشان را مورد آماج انتقادات قرار داده و تخريب کند.

داور پيشکسوت کشورمان صحبت‌هايش را اينگونه ادامه داد: متاسفانه يک گروه در بيرون فدراسيون هستند که قصد تخريب کميته داوران را دارند، کساني که در زمان چينش داوران توسط دپارتمان اصلا انتقاد نمي‌کردند.

وي با اشاره به اينکه مهدي تاج سرپرست سازمان ليگ بايد رودنيل را دعوت کند تا او اظهاراتش را با ارائه سند ثابت کند افزود: بنده نه نظارت و فعاليتي در داوري دارم و به خاطر مصاحبه‌هايم بار‌ها به کميته انضباطي دعوت شده‌ام، معتقدم که اين‌ها، صحبت‌هاي خود رودنيل نيست و حرف ديگران است. به عقيده من آقايان تاج و حسن‌زاده بايد صحبت‌هاي تحريک آميز رودنيل را در اين هفته بررسي و با آن برخورد کنند.

خسروي در پايان گفت: در هفته دوم که داوران قضاوت‌هاي بسيار سختي در بازي‌هاي ملوان - داماش، ذوب‌آهن - پرسپوليس، استقلال - سپاهان و تراکتورسازي - گسترش فولاد دارند، نيايد اجازه داد اين انتقاد‌هاي شخصي باعث شود آن‌ها در کارشان دچار مشکل شوند. باور کنيد امروز برخي از داوران با من تماس گرفتند و گفتند يکي جلوي اين پيشکسوتان را بگيرد.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

پيرواني: فجرسپاسي تيم پيشکسوتان نيست


سرمربي تيم فوتبال فجرسپاسي شيراز با تاکيد بر اينکه فرهاد مجيدي، علي کريمي و... هم مسن بوده اما جزو نفرات تاثيرگذار تيم خود محسوب مي‌شوند، گفت: تيم فجر مسن نيست و اينکه بگويند تيم پيشکسوتان وارد زمين مي‌شود، را قبول ندارم.


غلامحسين پيرواني با اشاره به وضعيت تيم فوتبال فجرسپاسي شيراز ضمن بيان مطلب فوق افزود: پيروزي در بازي نخست بسيار مهم است اما هيچکس مقصر باخت در اولين بازي فجر نيست، به غير از من که سرمربي تيم فجر سپاسي شيراز هستم.

به گزارش مهر ، وي در ادامه به انتقاداتي که از بالا بودن سن بازيکنان تيم فجرسپاسي مطرح شده، اينگونه پاسخ داد: ميانگين سني تيم ما مناسب است، امروز "سيامک کوهنور" متولد سال 62 است و ديگر بازيکنان نيز اگر کمتر نباشد بيشتر نيستند، بنا بر اين چه دليلي دارد که بگوئيم اين تيم فجر تيم پيشکسوتان است.

سرمربي تيم فوتبال فجرسپاسي شيراز با اشاره به اينکه اکثر بازيکناني را که در فصل جاري جذب شده‌اند به تيم فجر تعلق دارند، يادآور شد: "صبري"، "کوهنور"، "معدنچي" و... بازيکنان قبلي فجر بودند که پس از مدتي جدايي به اين تيم بازگشته اند. قبل از جذب همين بازيکنان نيز از آنها تست گرفته شد و از لحاظ جسماني و بازي مورد تاييد کادر فني قرار دارند.

پيرواني با بيان اينکه امروز در ليگ فوتبال بازيکنان با سابقه اقدام به گلزني و نجات تيم‌هاي خود از باخت مي‌کنند، خاطرنشان کرد: مگر "فرهاد مجيدي"، "علي کريمي" و.... مسن نيستند اما شما ببينيد با چنين نيرويي وارد زمين شده و باعث برد تيم‌هاي خود مي‌شوند.

وي در ادامه يادآور شد: کدام تيم بازيکن سازي مي‌کند و يا از بازيکنان جوان استفاده مي‌کنند که برخي از افراد تيم ما را مورد نقد قرار مي‌دهند. تيم فجرسپاسي شيراز از دهه‌هاي گذشته همواره از تيم‌هاي بازيکن‌ساز فوتبال ايران بوده است و به طور حتم اين روند نيز ادامه خواهد داشت.

سرمربي تيم فوتبال فجرسپاسي شيراز با بيان اينکه از انتقادهاي سازنده دلگير نمي‌شود، گفت: هر اندازه که انتقادهاي سازنده مطرح شود، باعث موفقيت بيشتر خواهد شد. اگر کسي انتقادي را مطرح مي‌کند، بايد راهکار را نيز ارايه کند زيرا به طور حتم استفاده از خرد جمعي باعث موفقيت در کار مي‌شود.



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

شهباززاده: زمين عضدي بي‌کيفيت شده


سجاد شهباززاده هافبک جوان سايپا گفت: هرچند پيش از اين زمين عضدي رشت از جمله چمن مصنوعي هاي خوب ايران بود اما به نظر مي رسد کيفيت خود را از دست داده است که اين مساله روي عملکرد تيمي ما تاثير گذاشت.


سجاد شهباززاده هافبک جوان سايپا درباره بازي تيمش مقابل داماش گفت:«فوتبال در چمن مصنوعي به مراتب سخت تر است. هرچند پيش از اين زمين عضدي رشت از جمله چمن مصنوعي هاي خوب ايران بود اما به نظر مي رسد کيفيت خود را از دست داده است که اين مساله روي عملکرد تيمي ما تاثير گذاشت.به همين خاطر به هيچ عنوان نتوانستيم شروع خوب دقابق ابتدايي را تا پايان حفظ کنيم و به همين خاطر با وجود اينکه تک گل اين ديدار را به ثمر رساندم، از عملکردم راضي نيستم.»

زننده اولين گل نارنجي پوشان در ليگ سيزدهم در خصوص ديدار با راه‌ آهن گفت:«دراين ديدار خانگي قطعا براي پيروزي به ميدان مي رويم و با آناليز کادرفني و استفاده از شرايط ميزباني اولين پيروزي ليگ سيزدهم را کسب مي کنيم.»

شهباززاده که با سايت رسمي باشگاهش صحبت کرده در پايان گفت:«:با اين مربي کار بلد دوران آمادگي پيش از شروع فصل را خيلي خوب سپري کرديم و آماده‌ايم با تداوم اين شرايط خوب در طول مسابقات نيز مثل ديدار هاي تدارکاتي خود پرقدرت و باانگيزه ظاهر شويم و با درخشش اين تيم جوان سايپا را جايگاه واقعي خود برسانيم.»



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

ليورپول: دژآگه مدنظر ما براي آمدن به آنفيلد بود


به گفته مدير باشگاه ليورپول، آنفيلدي‌ها براي جذب اشکان دژآگه بررسي‌هايي را انجام دادند ولي در نهايت از خريد بازيکن تيم ملي ايران منصرف شدند.


مدير باشگاه ليورپول درباره بازيکن ايراني شاغل در باشگاه فولام عنوان کرد: "در پيش‌فصل بررسي‌هايي در مورد دژآگه انجام داديم. او مدنظر ما بود. دژآگه بازيکن خوبي است و سطح خوبي دارد و براي ليگ برتر قابل قبول است اما مربيان براي ليورپول بازيکني باقابليت‌هاي بالاتر را مدنظر داشتند و به همين دليل از خريد او منصرف شديم تا بازيکن ديگري را جذب کنيم."

به گزارش ايسنا ، اين اير همچنين از طرفداران بيشمار ليورپول در ايران اسقبال کرد و گفت: "ليورپول باشگاهي است که در تمام دنيا طرفداران خودش را دارد و جز محبوب‌ترين باشگاه‌هاي دنياست. ما هم مي‌دانيم ليورپول در ايران هواداران زيادي دارد و از اين بابت خوشحال هستيم. بايد بررسي کرد چطور مي‌شود با اين طرفداران ارتباط نزديک‌تري را برقرار کرد."

مدير باشگاه ليورپول در پاسخ به پرسشي درباره احتمال حضور قرمزهاي آنفليد در ايران ابراز کرد: "همه چيز امکانپذير است. تا به حال سفر به ايران را بررسي نکرديم و برنامه‌اي براي سفر به اين کشور نداشتيم اما شايد روزي اين شرايط باشد که به ايران هم بياييم."



تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

دیگه همه چی داره 3D میشه




تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

کی بستنی میخواد دستش بالا؟؟؟؟؟




تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

بیچاره




تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

کسی نظر دیگه ای داره؟؟؟

خب دخترا فقط اینجوری فوتبال بازی میکنن دیگه!!!والاااااااااا




تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

این دیگه سریه اخرشه نظر یادتون نره ها




تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 3740
بازدید کل : 40730
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!